Kok bakt ze allemaal bruin!quote:
Kraantje Pappie verrast stadsgenoot Jenning de Boo bij huldigingquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef NailQueen het volgende:
We gaan lekker![]()
Ik kom er ook nu pas achter dat Jenning de Boo uit Groningen komt. Dat wist ik helemaal niet
Er gaat niets boven Groningen, behalve Jordan Stolzquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef NailQueen het volgende:
We gaan lekker![]()
Ik kom er ook nu pas achter dat Jenning de Boo uit Groningen komt. Dat wist ik helemaal niet
Die zal ook wel een keer een off-day hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen, behalve Jordan Stolz
Over wie of wat hebben we het?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Genaaid door de jury. Je verwacht het niet.
Sneu wel hequote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet over Zweden.quote:
Zitten we F1 te kijken?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ESF.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we F1 te kijken?
Ja, en daarom heb ik het niet op jurysporten.quote:
Six seevenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:20 schreef usagi414 het volgende:
Wat zijn mensen soms ook achterlijk. Ik zag dat er een pakket van Greetz voor de deur van de berging van #167 stond. En stuur subtiel een bericht in de groepsapp dat #167 even moet gaan kijken.
Het volgende bericht is van iemand die een foto maakt van het pakket en die daarna dat het bloemen zijn.
Nu weet dus iedereen in deze groepsapp dat er een bos bloemen klaar staat bij de berging van #167
En de mevrouw van #167 gisteren maar wachten op haar bloemen.
Dat is een ander blok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |