Ik wis niks.quote:
Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de wereldproblematiek hier heel serieusquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een evaluaties ineens
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de wereldproblematiek hier heel serieus
Wij hebben hier al heel veel dingen opgelost! Hoor je bijvoorbeeld nog wel eens iets over loslopendequote:
Ik zag er vandaag toevallig een lopen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben hier al heel veel dingen opgelost! Hoor je bijvoorbeeld nog wel eens iets over loslopende
tijgers in Nederland? Nee, precies.
Verdomme @Luctor.et.Emergo je hebt weer zitten slapen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag toevallig een lopen!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:luctor.et.emergo je hebt weer zitten slapen!
Dat was niet mijn taak vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:luctor.et.emergo je hebt weer zitten slapen!
Nee maar dit is structureel. Zoiets gaat niet binnen een dag fout hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was niet mijn taak vandaag.
Waarschijnlijk bij carnaval dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dit is structureel. Zoiets gaat niet binnen een dag fout hè.
Jij bent meer bekend met zeeleeuwenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij carnaval dan.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent meer bekend met zeeleeuwen
Die zijn wel liefquote:
Probleem zit vooral bij de commerciële ploegen. Dat helpt de Nederlandse schaatsers juist op individueel niveau. Maar daardoor is heel lastig om als ploeg samen te trainen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De ploegenachtervolgingen blijven toch altijd een ding bij Nederland hè... Dat is de keerzijde van het grootste schaatsland zijn, dat de cultuur in zo'n systeem dan meestal behoorlijk vastgeroest raakt want 'het werkt immers'.
Ik begin me ook af te vragen of Nederland er niet verstandiger aan zou doen die hele achtervolging gewoon een beetje te vergeten en zich weer puur te richten op individueel succes en dat je dan soms de mazzel hebt dat je drie/vier schaatsers hebt met het juiste talent om samen te kunnen werken op die achtervolging. Maar zeker niet meer mensen thuislaten vanwege de achtervolging.
Dat laatste komt vooral omdat de shorttrackers in één ploeg zitten en bij het langebaanschaatsen ze in verschillende commerciële ploegen zitten. Je ziet namelijk bij de schaatsers binnen één ploeg juist dat de band daar wel heel erg sterk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of je kunt het omdraaien: maakten Van de Bunt en Huizinga kans op een individuele medaille? Nee, niet echt. Laat ze dan alleen die achtervolging rijden.
Maar in het Nederlandse systeem is er niet echt sprake van teamgeest. Wat de shorttrackers in extreme mate hebben, hebben de langebaanschaatsers helemaal niet. Daar hebben ze eerder een hekel aan elkaar, enkele uitzonderingen daargelaten. Dus hun eigen doelen opgeven, hoe onrealistisch ook, zullen ze niet snel doen.
Allebei opzeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:56 schreef H_T het volgende:
Twee streamingsdiensten weigeren ineens video af te spelen op mijn XboxGelukkig heb ik nog dvd's
Dan zou je denken dat je Xbox het probleem is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:56 schreef H_T het volgende:
Twee streamingsdiensten weigeren ineens video af te spelen op mijn XboxGelukkig heb ik nog dvd's
Oh dat had ik helemaal niet door. Om het goed te maken moeten we morgen maar lekker veel over Ed Sheeran posten!quote:Op woensdag 18 februari 2026 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Zo dat was Ed z'n verjaardag. Nu weer terug naar Helena.
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van makenquote:Op woensdag 18 februari 2026 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist dat jullie op m'n kop zouden geven als ik die dag aan mij voorbij liet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |