Eens!quote:Op zondag 15 februari 2026 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de miljoenen die jij voor je bedrijf veiligstelt zou je zeggen dat ze je best een PS5 cadeau zouden kunnen geven
En een VR-set erbij!!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens!
Een Pro dan zelfs! Met diskdrive!
Op zijn minst!quote:
Ach nee tochquote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
En 10 minuten voordat de optocht begint, klapt Delta eruit
Kan je de lokale omroep niet online streamen ergens?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ze gebeld.quote:
Lekker warm binnen blijven dan maarquote:Op zondag 15 februari 2026 16:36 schreef Redefine het volgende:
Hier is een flinke sneeuwstorm aan de gang. Gelukkig zit ik binnen
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker warm binnen blijven dan maar
De sneeuwproblemen zouden morgenochtend alweer voorbij moeten zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:42 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk is het dinsdag wel gewoon te doen, want dan moet ik wel naar kantoor i.v.m. inwerken van nieuwe collega. Uitval van bussen heb ik echt geen zin in. En als er dan niks rijdt dan hopelijk wel gelijk in de ochtend al, want dan werk ik wel thuis (ondanks inwerken collega). Zolang het maar niet weer in de ochtend wel en in de middag niets is.
Ik verwacht ook dat het dan wel voorbij is, maar het kan nog weleens omslaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De sneeuwproblemen zouden morgenochtend alweer voorbij moeten zijn.
Hier is nog niets te merken van naderend onheil maar het zou vanaf 16.00 vanuit Zeeland over het land gaan verspreiden.
Het ligt zelfs op de snelwegen vlak boven jequote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier blijft de sneeuw op straat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |