SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ja, maar niemand anders bleek wakker, dus toen heb ik alles maar zelf opgedronken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toen ging je koffie en thee zetten voor de SC?
Ja, anders wordt het koud. Dat is ook zonde.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar niemand anders bleek wakker, dus toen heb ik alles maar zelf opgedronken.
Ik had niet door dat ik de laatste had, dus terecht.quote:
Ik wil wel een theequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kon ik wel gebruiken ook, weer een lange dag.
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik de laatste had, dus terecht.
Ja, die heb ik dus vanochtend opgedronken.quote:
Maar het is nooit te laat om nieuwe te zetten!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus vanochtend opgedronken.
Nee, maar ik had hem opgemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het is nooit te laat om nieuwe te zetten!
Oh, ik wist niet dat het mijn taak was om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar ik had hem opgemaakt.
Dus als @:Luctor.et.Emergo geen boodschappen heeft gedaan, dan ben ik bang dat er niks meer is.
Ik ging daarvan uit, omdat jij vaak met financiën bezig bent en zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het mijn taak was om boodschappen te doen.
Hm... nu begint je dag toch wel Stoddardesque vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar afdeling inkoop is iemand anders dan afdeling financiën.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ging daarvan uit, omdat jij vaak met financiën bezig bent en zo.
Het kan ook @:Strani zijn geweest, mits jij die met geld vertrouwt.
We hebben niet genoeg mensen voor al die afdelingen, sommige afdelingen zijn noodgedwongen gefuseerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar afdeling inkoop is iemand anders dan afdeling financiën.
Ik doe al Finance & Control.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben niet genoeg mensen voor al die afdelingen, sommige afdelingen zijn noodgedwongen gefuseerd.
De winkel is nog wel open!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja precies, je financiert de boodschappen en controleert het bonnetje.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe al Finance & Control.
Ja, precies, dus de boodschappen moet iemand anders doen. Vier ogen principe.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies, je financiert de boodschappen en controleert het bonnetje.
Waarom moet er iemand met een bril bij betrokken worden?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies, dus de boodschappen moet iemand anders doen. Vier ogen principe.
Ja, dat wil men graag.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom moet er iemand met een bril bij betrokken worden?
Als QC-werker kan ik dit beämen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies, dus de boodschappen moet iemand anders doen. Vier ogen principe.
Als Luctor dan maar een andere supermarkt kiest dan de mijne. Vanaf volgende week maandag gaat die 2.5 week dicht voor een verbouwing.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar prima, doe een bril op naar de supermarkt. Als @:Arizona's thee er maar komt.
Was hier toen ook, de laatste week kwam al niet alles meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Luctor dan maar een andere supermarkt kiest dan de mijne. Vanaf volgende week maandag gaat die 2.5 week dicht voor een verbouwing.
Maar afgelopen week had ik al het idee dat ze niet alles meer aanvullen.
Kijk, opgelost zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Opgelost, als jij ook zo pro- vier ogen principe bent, dan kun jij de boodschappen doen
Helaas, ik heb zo een meeting met HR!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Opgelost, als jij ook zo pro- vier ogen principe bent, dan kun jij de boodschappen doen
De waterkoker staat al aan! Winterthee?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu even douchen en dan lust ik daarna mijn kopje thee wel!
Lekker Yesse, hartelijk dankquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
De waterkoker staat al aan! Winterthee?
Een van de minder spannende delen uit The Fast & The Furiousquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe al Finance & Control.
Je baalt gewoon dat jij niet zo lief en attent was als @Yesse!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh ga gewoon lekker thee drinken in plaats van problemen oplossen!
Eens. Was zeker genieten. Op naar de volgende curling onderdelen.quote:
Wij hebben dan ook een neusje voor mooie televisie evenementen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat we hier zo veel sportliefhebbers hebben
Dit leek meer op een kamikaze actie a la Fontana van @Strani.quote:
Precies wat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ik heb zo een meeting met HR!
Thee lost heel veel problemen op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet een heel Hoog Rendement danquote:
Ze zien hem denk ik gewoon graag langskomen.quote:
Hier zit een opmerking over een HR-mafketel in, maar dat doen we niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zien hem denk ik gewoon graag langskomen.
Jammerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een opmerking over een HR-mafketel in, maar dat doen we niet.
Nee ik probeer een beetje bad boy te zijn, kijken hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat jij niet zo lief en attent was als @:yesse!
Dat moet in je zitten. Daar ben jij veel te sympathiek voor waarde Straan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik probeer een beetje bad boy te zijn, kijken hoe dat werkt.
Zelfs voor jouw doen is dat vroegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fin de programme.
Mooie tijd om richting bed te gaan.
Ik lig er ook alweer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lig er ook alweer in![]()
Moet echt even wennen aan 1,5 uur enkele reistijd naar kantoor vandaag… en het was zoals altijd de laatste ook weer flink aanpoten.Ga je die reis vaak moeten maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja er zich toch een limiet aan hoeveel sport je op één dag kan kijken hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:25 schreef H_T het volgende:
IJshockey vind ik best leuk om een stukje van mee te pakken, maar ik ga denk ik nu toch maar op zoek naar een film om te kijken
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens een paar stukjes spontaan hardgelopen. Echt maar hele korte stukjes, vooral om te zien hoe het voelde. En dankzij wat gewichtsverlies voelde het eigenlijk best goed. Het deed niet zo'n pijn op de schenen wat voorheen wel zo was. En ik herstelde ook best snel.
Dus nu denk ik dat het misschien wel goed zou zijn om dit vaker te doen maar dan echt met een beetje planning.
Ja absoluut! Gewoon korte stukjes met intervals, voorlopigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Bouw het wel heel rustig op, je bent nog een jonge god uiteraard, maar blessures liggen snel op de loer. Zeker met hardlopen.
Zeker als het om poulewedstrijden gaat. Daarbij is IJshockey ook niet altijd even goed te volgen. Maar zodra de knockoutfase begint wordt het wel interessanter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja er zich toch een limiet aan hoeveel sport je op één dag kan kijken hè.
Nee, wel een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut! Gewoon korte stukjes met intervals, voorlopigEn alleen op plat terrein (dus ook niet naar beneden, wat weer meer risico met zich meebrengt voor de schenen).
Loop jij regelmatig hard?
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als het om poulewedstrijden gaat. Daarbij is IJshockey ook niet altijd even goed te volgen. Maar zodra de knockoutfase begint wordt het wel interessanter.
Ah ja dat snap ik. Het was hier vandaag ook zo'n beetje de eerste t-shirt dag van het jaar dus het voelde ook motiverender.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wel een tijdje gedaan![]()
Maar ik hield het in de winter niet vol.
Hardlopen is altijd goed. Want hoe kut je dag ook gaat worden, het wordt nooit erger dan hardlopenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens een paar stukjes spontaan hardgelopen. Echt maar hele korte stukjes, vooral om te zien hoe het voelde. En dankzij wat gewichtsverlies voelde het eigenlijk best goed. Het deed niet zo'n pijn op de schenen wat voorheen wel zo was. En ik herstelde ook best snel.
Dus nu denk ik dat het misschien wel goed zou zijn om dit vaker te doen maar dan echt met een beetje planning.
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hardlopen is altijd goed. Want hoe kut je dag ook gaat worden, het wordt nooit erger dan hardlopen
(Grapje natuurlijk)
Oh dat zeker. Ik kijk het grootste deel van de dag sport. En dan ook nog het avondprogramma van de NOS. Maar ga dan niet nog geforceerd zitten zoeken naar sport die ik nog niet heb gezien. En dan bijvoorbeeld terugkijken. Het is wel prettig om even wat anders te kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesMaar als je al vanaf een uur of 12 de TV op sport hebt staan is het soms ook wel fijn om even wat anders te kijken of te doen.
Zal wel iemand zijn die het ophalen/wegbrengen van een pakketje combineerde met hardlopen. Dat die nog moest hardlopen en dan net zo goed dat pakketje kon verwerken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.
Ja denk het ook, maar het zag er echt heel grappig uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die het ophalen/wegbrengen van een pakketje combineerde met hardlopen. Dat die nog moest hardlopen en dan net zo goed dat pakketje kon verwerken.
Alles kan in Rotterdam, dat blijkt wel weer!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.
Ja het lijkt soms kort, slechts twee weken, maar het is behoorlijk intensief. Zelfs een WK heeft meer pauzes (hoewel dat dit jaar in de groepsfase ook tegen zal vallen denk ik).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik kijk het grootste deel van de dag sport. En dan ook nog het avondprogramma van de NOS. Maar ga dan niet nog geforceerd zitten zoeken naar sport die ik nog niet heb gezien. En dan bijvoorbeeld terugkijken. Het is wel prettig om even wat anders te kijken.
Ik heb ook wel dat ik het na de zestien dagen ook wel mooi vind geweest hoe geweldig ik het ook vind om de OS te beleven. Hoeft echt geen maand te duren.
Hahaha stonden ze al op het punt om 5 wedstrijden te winnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, die fan van Manchester hoeft nog niet naar de kapper.
Yes vandaag. En ze maakten de 1-1 in de extra tijd, dus het kon. Maar toen bleef het gelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha stonden ze al op het punt om 5 wedstrijden te winnen?
Ahh man, nou ja, zo blijft hij wel in de aandacht dus goed voor de centjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Yes vandaag. En ze maakten de 1-1 in de extra tijd, dus het kon. Maar toen bleef het gelijk.
Zeker. Ondanks dat ik dan vrij ben (deze keer dan niet de hele twee weken), is het zeer intensief. Komt ook dat je normaal nooit zoveel beelden kijkt (als kijk je met werk ook wel heel veel uren naar een scherm) en vooral zoveel prikkels krijgt. Plus dat ik dan ook nog veel reageer op FOK! ernaast. Dat maakt het juist heel leuk, maar wel erg intensief.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het lijkt soms kort, slechts twee weken, maar het is behoorlijk intensief. Zelfs een WK heeft meer pauzes (hoewel dat dit jaar in de groepsfase ook tegen zal vallen denk ik).
Ik zag hem laatst per toeval voorbij komen op insta. Ik vond het niet heel interessant dus ik scrolde door. Vandaag had hij gewoon een eigen artikel bij de NOS. Komkommertijd begint vroegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh man, nou ja, zo blijft hij wel in de aandacht dus goed voor de centjes.
Ja precies en dan ook nog die woedeaanvallen die je door FOK! krijgt erbij, het is gewoon heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ondanks dat ik dan vrij ben (deze keer dan niet de hele twee weken), is het zeer intensief. Komt ook dat je normaal nooit zoveel beelden kijkt (als kijk je met werk ook wel heel veel uren naar een scherm) en vooral zoveel prikkels krijgt. Plus dat ik dan ook nog veel reageer op FOK! ernaast. Dat maakt het juist heel leuk, maar wel erg intensief.
Oh wowquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst per toeval voorbij komen op insta. Ik vond het niet heel interessant dus ik scrolde door. Vandaag had hij gewoon een eigen artikel bij de NOS. Komkommertijd begint vroeg![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)achten-op-vijf-zeges
Theequote:Op woensdag 11 februari 2026 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat er toch íemand boodschappen gedaan heeft.
L.e.E.quote:
Ja. Het zoals maandag. En dan hebben ze het ook nog voor elkaar gekregen om 14.15; twee finales tegelijkertijd te starten terwijl er verder tot halfvijf niks is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag valt het wel een beetje tegen qua OWS.
Ja, misschien biathlon opzetten vanmiddag.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het zoals maandag. En dan hebben ze het ook nog voor elkaar gekregen om 14.15; twee finales tegelijkertijd te starten terwijl er verder tot halfvijf niks is.
Er is ook tennis! Abn amro toernooi!quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag valt het wel een beetje tegen qua OWS.
Het is je been hè, heel erg kan het allemaal niet zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:18 schreef Arizona het volgende:
Net gebeld door de dokter, ik moet er over een halfuur zijn. Nu word ik toch een beetje bang
Wel zeer dichtbij een penibele zone hequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is je been hè, heel erg kan het allemaal niet zijn.
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel zeer dichtbij een penibele zone he![]()
Maar ben ook wel blij. Ik kon vanmorgen mijn sok en schoen haast niet aankrijgen vanwege de pijn.
Zeg ze alleen de waarheid maar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.
Ik kan alleen maar bidden voor haarquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg ze alleen de waarheid maar.
Is ze nu niet meer in gevaar?
Het is geen spier, het is een zeer pijnlijke bult van 1,5 cm in de plooi van mijn bovenbeen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.
Ik heb dat in mijn schouder, straalt zo lekker uit naar je arm. Al is het minder hevig dan wat jij beschrijft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel zeer dichtbij een penibele zone he![]()
Maar ben ook wel blij. Ik kon vanmorgen mijn sok en schoen haast niet aankrijgen vanwege de pijn.
Maar kan wellicht een ontstoken spier zijn dan? Inderdaad, we gaan het zien. Maar komt sowieso allemaal goedquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is geen spier, het is een zeer pijnlijke bult van 1,5 cm in de plooi van mijn bovenbeen.
We gaan het zien.
Dan eerder een ontstoken pees of aanhechting ofzo. Of een abcesquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar kan wellicht een ontstoken spier zijn dan? Inderdaad, we gaan het zien. Maar komt sowieso allemaal goed
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan eerder een ontstoken pees of aanhechting ofzo. Of een abces![]()
Ik loop NU naar de praktijk!
Geen live stream, je moet het met mijn appjes doen!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?
Oké, old school!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen live stream, je moet het met mijn appjes doen!
RIP privacyquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?
Eerder een naald vermoed ik. Er zit vocht in, voel ik. Dankjequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:48 schreef Meke het volgende:
Succes Ari![]()
Hoop iets dat ze makkelijk hééél aangenaam direct kunnen wegmasseren!!!
Ja weet ik, ik ben er al op ingelogdquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er hangt hier wel een camera in de hoek zie ik!
Hoe vind je mijn trui? Dit is mijn lievelingstrui!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben er al op ingelogdDie in de dokterskamer zelf ook.
Ja super mooi! Staat je echt heel goed, we hadden het er net ook over op de Discord die we hier speciaal voor hebben aangemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn trui? Dit is mijn lievelingstrui!
Ik zie veel op X voorbij komen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja super mooi! Staat je echt heel goed, we hadden het er net ook over op de Discord die we hier speciaal voor hebben aangemaakt
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie veel op X voorbij komen.
Bij de dokter zitten en het gaat 'viraal'quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?
Mag ook! Als het maar aangenaam is en snel opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerder een naald vermoed ik. Er zit vocht in, voel ik. Dankje
Wat is de hashtag?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zatenquote:
Ja dat heb je in het begin altijd hè, dat er wat chaos is met de hashtags.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zaten
#Ariszone toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zaten
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:03 schreef Arizona het volgende:
Iemad die na mij kwam is eerder uit de wachtkamer gehaald
Bij dezelfde dokter?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:03 schreef Arizona het volgende:
Iemad die na mij kwam is eerder uit de wachtkamer gehaald
Ja of andere huisartsquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.
Bedankt voor deze eerste update.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:13 schreef Strani het volgende:
Ze is al binnen, ik zie het op de camera. Gaat oké tot zover na enig ongemak bij het groeten.
Geen Cornald als huisarts blijkbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.
Graag gedaan. De dokter is heel knap en Ari lijkt al een stuk vrolijker.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze eerste update.
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaan. De dokter is heel knap en Ari lijkt al een stuk vrolijker.
Ehm Ari het is 2026 hè, alles kan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwelijke dokters kunnen niet knap zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:35 schreef Arizona het volgende:
Fijn dat het al gelijk opgelost kon worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, maar fijn dat er iets aan gedaan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Broek op de enk- oh wacht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:13 schreef Strani het volgende:
Ze is al binnen, ik zie het op de camera. Gaat oké tot zover na enig ongemak bij het groeten.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavond![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavondWel fijn dat je nu in elk geval weet wat het is en dat hij open is
![]()
Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen inderdaad
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.Heel veel beterschap!! Lekker meeposten hier en OS of Netflix kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.Sterkte met het herstel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavond"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel veel beterschap!! Lekker meeposten hier en OS of Netflix kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het was geen liefdevolle en comfortabele behandelingquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
BleghWel fijn dat je nu in elk geval weet wat het is en dat hij open is
![]()
Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen inderdaad
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet, mijn broek lag over de stoel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek op de enk- oh wacht.
Ik was lunchenquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet, mijn broek lag over de stoel!
Dan daar heb ik al een week last van.quote:
Ik zie het aan hoe je typtquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan daar heb ik al een week last van.
Klinkt als een leuke avond, veel plezier! Wat is een open mic? Soort karaoke?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Drukke avond vanavond in de stad. Eerst afgesproken met een bevriende muzikant die advies wil over hoe je MeetUp-groepen meer kan promoten. Daarna langs één van m'n favoriete café's voor de verjaardag van de eigenaar, en daarna rond een uur of 21 eten met een vriendin. Soort van date. Denk ik. En dan met haar door naar een Open Mic in een andere bar.
Schaatsen ga ik wel missen
En jullie nog plannen?
Dat klinkt inderdaad nog beterquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke avond, veel plezier! Wat is een open mic? Soort karaoke?
Bijna net zo goed als die van mij: patat eten, schaatsen kijken, douchen en in pyjama op de bank liggen
Vanavond mijn koffer inpakken en mijn nagels Joostblauw lakkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Drukke avond vanavond in de stad. Eerst afgesproken met een bevriende muzikant die advies wil over hoe je MeetUp-groepen meer kan promoten. Daarna langs één van m'n favoriete café's voor de verjaardag van de eigenaar, en daarna rond een uur of 21 eten met een vriendin. Soort van date. Denk ik. En dan met haar door naar een Open Mic in een andere bar.
Schaatsen ga ik wel missen
En jullie nog plannen?
Ik las Open Macquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad nog beter
Open Mic Is over het algemeen voor mensen die zo'n beetje weten wat ze doen, dus die ook echt behoorlijk kunnen zingen en/of instrumenten kunnen spelen. Dan kan je een paar liedjes doen en daarna is dan de volgende aan de beurt. Kan heel leuk zijn als je goede muzikanten hebt op een avond
We organiseren zelf via onze MeetUp-groep ook een Open Mic hoewel ik vanavond naar een andere ga.
Nou, dan weet je wel hoe ver het al is.quote:
Edit: @Fred_B had deze grap al gemaaktquote:
Ben je dan wel in gesprek? Je kan ook overal luidkeels doorheen praten, dan weten ze dat je er bentquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar een avond "Samen in gesprek over de positie van vrouwen en meiden". Naja, ik ben geen vrouw, dus waarschijnlijk ga ik gewoon stil zijn, luisteren en er hopelijk iets van leren
Mooie man in beeld?quote:
quote:
quote:
quote:
Hup Joep!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Yesse het volgende:
En dan een andere Chinees brons.. ik hoop dat Wennemars het ondenkbare/onrealistische doet.
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je dan wel in gesprek? Je kan ook overal luidkeels doorheen praten, dan weten ze dat je er bent
De logeerkamer is weer logeerkamer en niet 'die kamer waar we de schone was pleuren die we heus wel gaan opvouwen '.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanavond mijn koffer inpakken en mijn nagels Joostblauw lakken
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.
...reverse cowgirl?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenLiefst met de boodschap dat het belangrijk is dat vrouwen eindelijk aan het woord zijn
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.
Vrouw 1: "Nadat ik kinderen gekregen had, ging ik minder werken"
Vrouw 2: "Dat betekent dus dat de kloof alleen maar groter wordt"
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Vrouw 2: "Nou, dan is alles bij jou in balans".
Erg leerzaam
Zijn de relaties van 1 en 3 niet beide niet in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Erg leerzaam
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.quote:Op donderdag 12 februari 2026 03:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?
Acht stuks maar liefstquote:Op donderdag 12 februari 2026 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel Nederlanders vandaag in actie
En ook nog eens het enige getal wat tussen twee andere getallen in zit bij deze casus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 04:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.
Dan verwacht ik ook minimaal 10 medailles.quote:
Ik snap er niks van. Bij vrouw 3 is toch de boel niet in balans maar dan de andere kant op t.o.v. vrouw 1?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Erg leerzaam
Wel nog een correctie. Het zijn er achtquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook minimaal 10 medailles.
Oh, dan verwacht ik er 8.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel nog een correctie. Het zijn er acht
Same, mij is ook al vanaf jongs af aan bijgebracht, dat ik ernaar moest streven economisch zelfstandig te zijn. Gelukkig ben ik dat ook, als wij uit elkaar zouden gaan, zou ik prima voor mezelf kunnen zorgen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 04:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn de relaties van 1 en 3 niet beide niet in balans?
Misschien mis ik nog wat context van beide situaties (of het ligt aan mijn opvoeding), maar het klinkt alsof in beide situaties de ene partner zich financieel afhankelijk maakt van de ander en dat klinkt mij niet als 'alles in balans'.
Ik ben iig grootgebracht met het idee dat, om in goed evenwicht te zijn, je altijd beide voldoende voorbereid moet proberen te zijn op (vooral de minder leuke, relatie kan stuklopen, een van de twee overkomt wat) onvoorziene omstandigheden. In zo'n situatie moet niet een van de twee partners meteen een probleem hebben omdat de ander toevallig de kostwinner was.
(en je moet altijd zorgen dat je direct weg kunt mocht de ander heel erg niet blijken te zijn hoe die persoon zich in eerste instantie voordeed zeg maar)
Sterkte vandaag. En als het niet gaat, dan inderdaad ziekmelden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben in principe weer aan het werk vandaag, maar het is heel lastig. Ik kan maar heel kort zitten en staan. Het gaat al heel snel pijn doen bij de wond. En liggend werken is ook niet echt een optie, ik heb echt wel mijn extra beeldschermen nodig. Ik heb mijn manager al bericht dat ik maar heel beperkt inzetbaar ben. Maar als het zo moeizaam blijft, denk ik dat ik me straks maar ziekmeld.
Sterkte! Hopelijk snel weer beterquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben in principe weer aan het werk vandaag, maar het is heel lastig. Ik kan maar heel kort zitten en staan. Het gaat al heel snel pijn doen bij de wond. En liggend werken is ook niet echt een optie, ik heb echt wel mijn extra beeldschermen nodig. Ik heb mijn manager al bericht dat ik maar heel beperkt inzetbaar ben. Maar als het zo moeizaam blijft, denk ik dat ik me straks maar ziekmeld.
Prima, pijn in schouder en arm lijkt een heel eind weg (en natuurlijk net als ik een afspraak voor maandag bij de huisarts heb gemaaktquote:
Het gaat. Last van vermoeidheid al een hele week en daarmee gepaarde hoofdpijn die de ene dag meer is dan de andere. Maar niet erg genoeg is om me ziek te melden. Beetje aan het kwakkelen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, pijn in schouder en arm lijkt een heel eind weg (en natuurlijk net als ik een afspraak voor maandag bij de huisarts heb gemaakt). Verder lekker werken en dadelijk overleg.
En daar?
Wordt niet ziek hequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat. Last van vermoeidheid al een hele week en daarmee gepaarde hoofdpijn die de ene dag meer is dan de andere. Maar niet erg genoeg is om me ziek te melden. Beetje aan het kwakkelen.
Nu op kantoor aan het werk.
Wees blijquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, pijn in schouder en arm lijkt een heel eind weg (en natuurlijk net als ik een afspraak voor maandag bij de huisarts heb gemaakt). Verder lekker werken en dadelijk overleg.
En daar?
Ja idd. Maar ik laat de afspraak staan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees blijHuisarts afbellen kan altijd nog
Schouderklachten kunnen wel heel hardnekkig zijn ja. En ook zomaar weer opvlammen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ik laat de afspraak staan.
Nee, daar heb ik geen tijd voor. Is geen ruimte voor in de planning.quote:
Een week of twee geleden voelde ik her erin 'schieten' en sindsdien heb ik er last van. Normaal is het vrij snel over maar nu niet. Ik denk een blessure of hardnekkige spierpijn die uitstraalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schouderklachten kunnen wel heel hardnekkig zijn ja. En ook zomaar weer opvlammen.
Heb ik ook al vaak genoeg gehad.
Wat denk je dat je hebt?
Man man man in onze tijd ging je gewoon van start al had je niet eens een rugquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:23 schreef Redefine het volgende:
Bente Kerkhoff heeft ook last van haar rugWordt op de 5000 meter vervangen door Groenewoud. Ze hopen Kerkhoff zodanig te kunnen sparen dat ze wel de Mass Start kan rijden.
Maar dat komt dan weer omdat wij zelfs met een goede rug laatste zouden worden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Man man man in onze tijd ging je gewoon van start al had je niet eens een rug
Tuurlijk, maar wij stónden er tenminste. Want er moest wel gewoon geld verdiend worden om onze vrouwen en acht kinderen mee te kunnen onderhouden. Dus we waren dankbaar dat we de kans kregen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt dan weer omdat wij zelfs met een goede rug laatste zouden worden.
Ah ja dat waren nog de tijden dat jij nog slechts acht kinderen had.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wij stónden er tenminste. Want er moest wel gewoon geld verdiend worden om onze vrouwen en acht kinderen mee te kunnen onderhouden. Dus we waren dankbaar dat we de kans kregen.
Ja en bij één vrouw... Dat is nu wel andersquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat waren nog de tijden dat jij nog slechts acht kinderen had.
Ja. Douwe Bob is er niets bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en bij één vrouw... Dat is nu wel anders
Streept medaille door.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:23 schreef Redefine het volgende:
Bente Kerkhoff heeft ook last van haar rugWordt op de 5000 meter vervangen door Groenewoud. Ze hopen Kerkhoff zodanig te kunnen sparen dat ze wel de Mass Start kan rijden.
Onze ruggen waren door al dat harde werken toch al zo krom dat we automatisch in de goede schaatshouding zaten!quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Man man man in onze tijd ging je gewoon van start al had je niet eens een rug
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:23 schreef Redefine het volgende:
Omdenken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.
Maar nu gaat Groenewoud op nog een afstand falen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.
Tja, beter een kansje dan helemaal geen kans toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu gaat Groenewoud op nog een afstand falen.
Er doen er maar 12 mee, zag ik. Dan heb je toch al gauw een redelijke uitslag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, beter een kansje dan helemaal geen kans toch?
Alles m.b.t. spieren leg ik eigenlijk altijd direct voor aan de fysioquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een week of twee geleden voelde ik her erin 'schieten' en sindsdien heb ik er last van. Normaal is het vrij snel over maar nu niet. Ik denk een blessure of hardnekkige spierpijn die uitstraalt.
Ik heb nu een lopende abonnement bij de fysio.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles m.b.t. spieren leg ik eigenlijk altijd direct voor aan de fysioMaar daar heb ik dan ook een lange tijd een soort abonnement op gehad
Wat leuk! Gaat het over Tom Six, de regisseur van The Human Centipede en I Love Dries?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:50 schreef H_T het volgende:
@:Meke Six de musical komt weer naar Amsterdam
Tot nu toe stelt alles en iedereen teleur. Behalve Jutta en Femke en Boo. Maar daarvan verwachtten we ook wel medailles.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat ik dit jaar toch een stuk minder chauvinistisch ben voor de Olympische Spelen. Ik denk ook omdat we al wat geweldige Spelen hebben meegemaakt. Eigenlijk zo geweldig dat het niet eens toekomstbestendig zou zijn als het door zou zetten. Dus ik vind het niet zo'n ramp dat er dan een mindere editie tussen zit.
Chauvinisme hangt van mij ook wel af van hoe groot de sport is. Dus het Nederlands Elftal, Nederlands succes in de Tour, Nederland op het ESF of Max Verstappen ofzo vind ik wel mooi om van te genieten. Veel olympische sporten zijn toch redelijk onbenullig altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat ik dit jaar toch een stuk minder chauvinistisch ben voor de Olympische Spelen. Ik denk ook omdat we al wat geweldige Spelen hebben meegemaakt. Eigenlijk zo geweldig dat het niet eens toekomstbestendig zou zijn als het door zou zetten. Dus ik vind het niet zo'n ramp dat er dan een mindere editie tussen zit.
Ja het gaat dan eigenlijk meer om de medaillespiegel (als het goed gaat). Zo was het in Parijs wel heel leuk dat je bijvoorbeeld voor Duitsland eindigt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chauvinisme hangt van mij ook wel af van hoe groot de sport is. Dus het Nederlands Elftal, Nederlands succes in de Tour, Nederland op het ESF of Max Verstappen ofzo vind ik wel mooi om van te genieten. Veel olympische sporten zijn toch redelijk onbenullig altijd.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt alles en iedereen teleur. Behalve Jutta en Femke en Boo. Maar daarvan verwachtten we ook wel medailles.
Inderdaad, al geldt ook daar wel dat ‘grote’ medailles, in teamsporten of op belangrijke onderdelen in de atletiek, voor mij meer waarde hebben dan iemand die iets wint met boogschieten of het 275e onderdeel bij het zwemmen ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het gaat dan eigenlijk meer om de medaillespiegel (als het goed gaat). Zo was het in Parijs wel heel leuk dat je bijvoorbeeld voor Duitsland eindigt.
Ja eens. Die blijven uiteindelijk ook veel langer bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, al geldt ook daar wel dat ‘grote’ medailles, in teamsporten of op belangrijke onderdelen in de atletiek, voor mij meer waarde hebben dan iemand die iets wint met boogschieten of het 275e onderdeel bij het zwemmen ofzo.
Kon ze niet een of twee rondjes eerder versnellenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Conijntje doe maar schaatse, schaatse.
Echt een aanrader!quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:50 schreef H_T het volgende:
@:Meke Six de musical komt weer naar Amsterdam
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:47 schreef blackswangreen het volgende:
Wordt die Conijn nog bijna Olympisch kampioen ook.
edit: er zit drie tiende van een seconde tussen de nummer 1 en de nummer 4! Op de 5 km is dat wel redelijk uniek lijkt me.
Conijn is echt om gek van te worden. Ze kan veel beter. Het ligt bij haar helemaal aan het hoofd. Nu heeft ze haar medaille puur aan Sandrine Tas te danken... die zelf niks haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.
Ja. Waarbij ze nu nog veel later dan normaal ging versnellen. Volgens mij zou Conijn ook nog wel een 10 km aan kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Conijn is echt om gek van te worden. Ze kan veel beter. Het ligt bij haar helemaal aan het hoofd. Nu heeft ze haar medaille puur aan Sandrine Tas te danken... die zelf niks haalt.
Tas en Conijn hebben heel veel aan elkaar gehad. Lollobrigida moest het helemaal alleen doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.
Had ze maar een half rondje eerder versneldquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze nu nog veel later dan normaal ging versnellen. Volgens mij zou Conijn ook nog wel een 10 km aan kunnen.
Ja. Daarom waren de woorden van Schouten ook zo onzinnig. 'Ze heeft het nergens laten liggen.'quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ze maar een half rondje eerder versneld
Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt toch als gewonnen zilver, want van te voren leek dit het hoogst haalbare, maar was brons reëler. Zonde van Tas, daar baal ik wel een beetje van, want zij heeft Conijn geholpen, maar heeft er zelf niets aan gehad.
Als je als reïncarnatie van Frank Dittrich over de finish komt, heb je natuurlijk minstens 0,1 seconde laten liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom waren de woorden van Schouten ook zo onzinnig. 'Ze heeft het nergens laten liggen.'
Het ziet er niet uit wat Lollo doet, maar ik vind het wel mooi hoe iemand op pure wilskracht twee gouden medailles haalt in eigen land.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tas en Conijn hebben heel veel aan elkaar gehad. Lollobrigida moest het helemaal alleen doen.
Haar bijnaam is dan ook niet voor niets Merel Dittrich.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je als reïncarnatie van Frank Dittrich over de finish komt, heb je natuurlijk minstens 0,1 seconde laten liggen.
Heel zuur jaquote:
Ik vind het toch altijd anders als iemand de enige kans op een medaille misloopt vergeleken met iemand die er al veel heeft en er dan een keer 1 mist. Een Klaebo ofzo, dat zou ik niet zo sneu vinden als die dat overkomtquote:
Oh, over België kan het dus welquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:10 schreef usagi414 het volgende:
@:Fred_B , we kunnen ook lief zijn over België.
Tas is de morele winnaar.
Eens. Waarbij dat soort sporters toch al gegarandeerde medailles met het team winnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd anders als iemand de enige kans op een medaille misloopt vergeleken met iemand die er al veel heeft en er dan een keer 1 mist. Een Klaebo ofzo, dat zou ik niet zo sneu vinden als die dat overkomt
Als er een Spanjaard net geen medaille wint bij het schaatsen zullen we aan je denken.quote:
Ik ben ook erg positief over het Spaanse ijsdanskoppel.quote:
Er doet wel een Spanjaard mee. Met de welluidende naam Nil Llop.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er een Spanjaard net geen medaille wint bij het schaatsen zullen we aan je denken.
Dat is nog de bekende Spanjaard. Gisteren reed er een bonus Spanjaard de 1000 meter.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er doet wel een Spanjaard mee. Met de welluidende naam Nil Llop.
Nou ja we zijn blij met elk beetje steun dat we krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg positief over het Spaanse ijsdanskoppel.
Bestaande uit een Britse en een Duitser
Over Spanje ook. Over Frankrijk dan weer nietquote:
Daar moet iets fout zijn gegaan in de communicatie met z'n agent.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
Krijg nou wat, Raheem Sterling tekent bij Feyenoord.
Ze was te verstaan inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:17 schreef BillDauterive het volgende:
Tas klinkt mooi West-Vlaams. Dat gebeurt niet vaak, want West-Vlaams is niet mooi.
Helaas niet!quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaat het over Tom Six, de regisseur van The Human Centipede en I Love Dries?
Ja, hij wilde eigenlijk geen afbouwen bij SC Feyenoord in de 4e divisie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet iets fout zijn gegaan in de communicatie met z'n agent.
Tickets beginnen bij 66 euro, vind ik wel forsquote:
Maar dat klopt ook, want het waren er zesquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ireen Wüst had gezegd dat die Lollobrigida geen vijf seconden van haar PR af zou rijden.
Eerst Zinchenko naar Ajax en nu Sterling naar Feyenoord. Bijzonder.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
Rotterdam is het nieuwe Dubai.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook, want het waren er zes
Binnenkort allemaal Rotterdam style chocholate?quote:
Kapsalon chocoladequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnenkort allemaal Rotterdam style chocholate?
quote:
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…quote:
Op die manier wel ja. Is waarschijnlijk lekker dan die Dubai style. Daar mis ik toch wel wat bite bij de pistache pasta, terwijl ik pistache heel erg lekker vind.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…
Friet=lange vingers
Shoarma = aardbeien
Kaas = slagroom
Knoflooksaus = chocoladesaus
Salade = m&m’s
In Amerika zou dit onder “groente en fruit” vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…
Friet=lange vingers
Shoarma = aardbeien
Kaas = slagroom
Knoflooksaus = chocoladesaus
Salade = m&m’s
Er zitten dan ook aardbeien inquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Amerika zou dit onder “groente en fruit” vallen.
We vonden het al zo raar dat hij stopte met mee doen maar dat was dan waarschijnlijk omdat hij al wist dat hij gehinderd was.quote:
Volgende Nederlander ook doorquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
We vonden het al zo raar dat hij stopte met mee doen maar dat was dan waarschijnlijk omdat hij al wist dat hij gehinderd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |