quote:Op maandag 9 februari 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zo progressief dat je in onze kamer zelfs zitplaatsen hebt vanwaar je de TV niet eens kan zien.
quote:Op maandag 9 februari 2026 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Walgelijk. Dit zijn dus echt van die extremistische denkbeelden waar de wereld kapot door gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wachten op Paul van Vliet 'Wist u dat er elke drie seconden een woonkamer bij komt waar niet vanuit elke hoek de tv te zien is. Help ons nu om deze humanitaire ramp te stoppen.'quote:Op maandag 9 februari 2026 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk. Dit zijn dus echt van die extremistische denkbeelden waar de wereld kapot door gaat
Zeg eens eerlijk: met of zonder jus?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij eten boerenkool met worst met het schaatsen op de achtergrond. Hollandser wordt het niet.
Leidt enorm af vanaf de seksschommelquote:Op maandag 9 februari 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zo progressief dat je in onze kamer zelfs zitplaatsen hebt vanwaar je de TV niet eens kan zien.
Oh, geen slecht idee.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan morgen je manier van opstaan uit de doeken doen
En toen ging je koffie en thee zetten voor de SC?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 04:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ging sneller dan verwacht eigenlijk, niet veel posts aan vuil te maken.
Met natuurlijk. Wat een vraagquote:Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: met of zonder jus?
Het wordt altijd op prijs gesteld als collega-FOK’ers hun ervaringen delen.quote:
Het doet mij altijd denken aan die Jiskefet sketch:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:25 schreef Yesse het volgende:
Ik pak een stukje cricket mee maar ik snap daar echt niks van
Velzeboer al in de eerste heatquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:26 schreef Yesse het volgende:
Shorttrack gaat straks van start. Zin inTegenwoordig vind ik het net zo'n leuk onderdeel als langebaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |