Ja tochquote:
Het zijn er zoveel dat ze jou niet eens hebben kunnen noemen.quote:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat ze jou niet eens hebben kunnen noemen.
Die zijn altijd wel goed met glijers.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Zweden, ook zonder vakjury, naar de finale.
Mooi. Dan gaan we maar snowboard kijken.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Zweden, ook zonder vakjury, naar de finale.
Daar heb je zeker gelijk in, het zegt absoluut iets over je wie je als partner kiest. En het is blijkbaar geen breekpunt voor haar om de Nazi-praktijken van Trump te supporten. Maar dat wil niet zeggen dat ze zelf ook die denkbeelden heeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja weet je, ik vind partnerkeuze wel veel zeggen over een persoon. Als hij zulke denkbeelden heeft en ze ook zeer publiekelijk uit, ga ik er van uit dat zij die denkbeelden deelt, of er zich op z'n minst niet aan stoort.
En dan vind ik het persoonlijk gewoon moeilijk om blij voor haar te zijn.
Ik wil ook nog steeds weten waar @GeorgeM isquote:Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar is @:mandy14091986 als je haar nodig hebt!!
Je wil tóch persé iets met een vakjury zien?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi. Dan gaan we maar snowboard kijken.
Dat klopt zeker, wat je zegt. Maar ik ben daar wat rechtlijniger in geworden de laatste tijd. Iets geen breekpunt vinden is voor mij niet veel minder erg dan actief extremistische meningen verkondigen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, het zegt absoluut iets over je wie je als partner kiest. En het is blijkbaar geen breekpunt voor haar om de Nazi-praktijken van Trump te supporten. Maar dat wil niet zeggen dat ze zelf ook die denkbeelden heeft.
Van heel veel sporters weet je het ook überhaupt niet. Je hebt een paar van die MAGA-wielrenners (Chloe Dygert en Quinn Simmons) maar schaatsen is net zo'n conservatieve, blanke sport, dus wie weet.
Preciesquote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je wil tóch persé iets met een vakjury zien?
Een van die divisies is praktischer ingesteld en gebruikt een stofzuiger in plaats van een bezemquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
Waarom heb je eigenlijk überhaupt dames- en herenteams bij het curling?
Ik had ook liever Femke Kok zien winnen hoorquote:Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, wat je zegt. Maar ik ben daar wat rechtlijniger in geworden de laatste tijd. Iets geen breekpunt vinden is voor mij niet veel minder erg dan actief extremistische meningen verkondigen.
Maar nou ga je er onterecht van uit dat ik andersom niet exact dezelfde issues met een man zou hebben als zijn vrouw doet wat Jake Paul doet.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik had ook liever Femke Kok zien winnen hoor![]()
Maar ik vind het ook iets niet-feministisch hebben om Leerdam alleen te beoordelen op de denkbeelden van haar vriend. Ze is haar eigen persoon. Pas als ze straks zelf op audiëntie gaat bij Trump gaat ze voor mij een grens over... wat ongetwijfeld gaat gebeuren trouwens.
We gaan het zien als straks Jenning de Boo zijn relatie met Eva Vlaardingerbroek bekend maaktquote:Op maandag 9 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar nou ga je er onterecht van uit dat ik andersom niet exact dezelfde issues met een man zou hebben als zijn vrouw doet wat Jake Paul doet.
Je kan morgen je manier van opstaan uit de doeken doenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou ja, dat komt de volgende keer wel.
Truste en sterkte morgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis, lange dag.
Nu snel naar bed, morgen om 6 uur beginnen.
Er is altijd volgende maand inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou ja, dat komt de volgende keer wel.
Maar dan wel in meerdere posts natuurlijk, anders helpt het nog niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan morgen je manier van opstaan uit de doeken doen
Ik kende haar niet maar heftig typequote:Op maandag 9 februari 2026 20:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We gaan het zien als straks Jenning de Boo zijn relatie met Eva Vlaardingerbroek bekend maakt
Ik heb het ook hoor, Jutta Leerdam is zeker in mijn achting gedaald. Ik had eerst niks tegen haar, ook dat hele sociale media-gedoe moet ze allemaal zelf weten, maar hoe kun je nou met zo'n lul een relatie beginnen... dan was Koen Verweij toch een betere keuze (of misschien is dat ook wel een Trumper).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |