Dacht ik ook. Beiden wel echt geweldig gereden.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht dat die rit van Kok de winnende was. Hier gaat Leerdam nooit aankomen. En dan doet ze het toch. Knap hoor, petje af.
LEKKER GEDAAN DAMESquote:Op maandag 9 februari 2026 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het wat minder seksistisch.
Waarom? Leerdam heeft zoveel kritiek gekregen en nu laat ze zien dat ze weer op kan staan. Dat is een veel mooier verhaal dan die van de saaie Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:45 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen, eerlijk gezegd. Als het Kok was geweest was ik in elk geval veel blijer geweest.
Ik ben nooit echt een fan geweest van Leerdam. Dat hele influencergedoe... Maar dan eigenlijk nog meer de keuze voor MAGA-fan Jake Paul als partner.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Leerdam heeft zoveel kritiek gekregen en nu laat ze zien dat ze weer op kan staan. Dat is een veel mooier verhaal dan die van de saaie Kok.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:45 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen, eerlijk gezegd. Als het Kok was geweest was ik in elk geval veel blijer geweest.
Nou nou voor mij zijn ze gewoon vertegenwoordigers voor Nederland. En ze staan 2x op het erepodiumquote:Op maandag 9 februari 2026 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Leerdam heeft zoveel kritiek gekregen en nu laat ze zien dat ze weer op kan staan. Dat is een veel mooier verhaal dan die van de saaie Kok.
Ik vind haar partner ook niets, maar ja, dat is haar keuzequote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een fan geweest van Leerdam. Dat hele influencergedoe... Maar dan eigenlijk nog meer de keuze voor MAGA-fan Jake Paul als partner.
Dat laatste hoop ik zeker!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind haar partner ook niets, maar ja, dat is haar keuze![]()
En vriendin Kok gaat op de 500 meter nog wel schroeien!
Ik vind de muziek van Michael Jackson ook nog steeds goed. Ook al was hij zelf een nogal twijfelachtig persoon.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een fan geweest van Leerdam. Dat hele influencergedoe... Maar dan eigenlijk nog meer de keuze voor MAGA-fan Jake Paul als partner.
Ik snap dat wel maar ik kan het hiervan wel los zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben zo ontzettend woedend over alles wat daar in de VS gebeurt momenteel dat ik het niet los kan zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar ik kan het hiervan wel los zien.
Ik vind het hele Trump-regime walgelijk, maar deze Jake Paul vind ik eerlijk gezegd gewoon een randdebiel. Ik snap niet wat zij in hem ziet. Maar zo lang ze daar niet met een Make America Great Again-petje loopt, en volgens mij überhaupt nog nooit iets over Trump heeft gezegd, vind ik het nog wel acceptabel.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben zo ontzettend woedend over alles wat daar in de VS gebeurt momenteel dat ik het niet los kan zien.
Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen dat zo moet beleven.
Heb jij niet naar Kid Rock gekeken dan?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik zeker!
Maar het is voor mij persoonlijk erg moeilijk om blij te zijn voor iemand die een partner kiest die openlijk ICE steunt en mensen oproept de TV uit te zetten voor Bad Bunny. Sorry.
Nou ja weet je, ik vind partnerkeuze wel veel zeggen over een persoon. Als hij zulke denkbeelden heeft en ze ook zeer publiekelijk uit, ga ik er van uit dat zij die denkbeelden deelt, of er zich op z'n minst niet aan stoort.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het hele Trump-regime walgelijk, maar deze Jake Paul vind ik eerlijk gezegd gewoon een randdebiel. Ik snap niet wat zij in hem ziet. Maar zo lang ze daar niet met een Make America Great Again-petje loopt, en volgens mij überhaupt nog nooit iets over Trump heeft gezegd, vind ik het nog wel acceptabel.
Als die idiote MAGA's haar maar niet gaan adopteren als een Arische heldin die de Untermenschen verslaat, of zoiets.
Ik geloof dat ik de referentie niet snapquote:Op maandag 9 februari 2026 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij niet naar Kid Rock gekeken dan?
Ik kan Jutta de sportvrouw prima los zien van Jutta van Jake.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben zo ontzettend woedend over alles wat daar in de VS gebeurt momenteel dat ik het niet los kan zien.
Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen dat zo moet beleven.
Hij deed een alternatieve half time show voor de mensen die liever niet naar Bad Bunny kekenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de referentie niet snap
We zullen allemaal wel een beetje inconsequent zijn met dit soort dingen. Voor mij is het hele MAGA-gedoe vooral nu heel actueel en wellicht ben ik er ook meer mee bezig dan de gemiddelde persoon.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan Jutta de sportvrouw prima los zien van Jutta van Jake.
Maar ik kan dan Marco de zanger weer niet los zien van Marco de Viespeuk
Ohh haha serieus? Wat triest.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij deed een alternatieve half time show voor de mensen die liever niet naar Bad Bunny keken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |