Kon ze niet een of twee rondjes eerder versnellenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Conijntje doe maar schaatse, schaatse.
Echt een aanrader!quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:50 schreef H_T het volgende:
@:Meke Six de musical komt weer naar Amsterdam
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:47 schreef blackswangreen het volgende:
Wordt die Conijn nog bijna Olympisch kampioen ook.
edit: er zit drie tiende van een seconde tussen de nummer 1 en de nummer 4! Op de 5 km is dat wel redelijk uniek lijkt me.
Conijn is echt om gek van te worden. Ze kan veel beter. Het ligt bij haar helemaal aan het hoofd. Nu heeft ze haar medaille puur aan Sandrine Tas te danken... die zelf niks haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.
Ja. Waarbij ze nu nog veel later dan normaal ging versnellen. Volgens mij zou Conijn ook nog wel een 10 km aan kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Conijn is echt om gek van te worden. Ze kan veel beter. Het ligt bij haar helemaal aan het hoofd. Nu heeft ze haar medaille puur aan Sandrine Tas te danken... die zelf niks haalt.
Tas en Conijn hebben heel veel aan elkaar gehad. Lollobrigida moest het helemaal alleen doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar hoe klein dat verschil is. En wel heel erg zuur voor Tas. Voor Conijn ook wel, maar die race van haar verdiende eerlijk gezegd ook geen goud.
Had ze maar een half rondje eerder versneldquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze nu nog veel later dan normaal ging versnellen. Volgens mij zou Conijn ook nog wel een 10 km aan kunnen.
Ja. Daarom waren de woorden van Schouten ook zo onzinnig. 'Ze heeft het nergens laten liggen.'quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ze maar een half rondje eerder versneld
Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt toch als gewonnen zilver, want van te voren leek dit het hoogst haalbare, maar was brons reëler. Zonde van Tas, daar baal ik wel een beetje van, want zij heeft Conijn geholpen, maar heeft er zelf niets aan gehad.
Als je als reïncarnatie van Frank Dittrich over de finish komt, heb je natuurlijk minstens 0,1 seconde laten liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom waren de woorden van Schouten ook zo onzinnig. 'Ze heeft het nergens laten liggen.'
Het ziet er niet uit wat Lollo doet, maar ik vind het wel mooi hoe iemand op pure wilskracht twee gouden medailles haalt in eigen land.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tas en Conijn hebben heel veel aan elkaar gehad. Lollobrigida moest het helemaal alleen doen.
Haar bijnaam is dan ook niet voor niets Merel Dittrich.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je als reïncarnatie van Frank Dittrich over de finish komt, heb je natuurlijk minstens 0,1 seconde laten liggen.
Heel zuur jaquote:
Ik vind het toch altijd anders als iemand de enige kans op een medaille misloopt vergeleken met iemand die er al veel heeft en er dan een keer 1 mist. Een Klaebo ofzo, dat zou ik niet zo sneu vinden als die dat overkomtquote:
Oh, over België kan het dus welquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:10 schreef usagi414 het volgende:
@:Fred_B , we kunnen ook lief zijn over België.
Tas is de morele winnaar.
Eens. Waarbij dat soort sporters toch al gegarandeerde medailles met het team winnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd anders als iemand de enige kans op een medaille misloopt vergeleken met iemand die er al veel heeft en er dan een keer 1 mist. Een Klaebo ofzo, dat zou ik niet zo sneu vinden als die dat overkomt
Als er een Spanjaard net geen medaille wint bij het schaatsen zullen we aan je denken.quote:
Ik ben ook erg positief over het Spaanse ijsdanskoppel.quote:
Er doet wel een Spanjaard mee. Met de welluidende naam Nil Llop.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er een Spanjaard net geen medaille wint bij het schaatsen zullen we aan je denken.
Dat is nog de bekende Spanjaard. Gisteren reed er een bonus Spanjaard de 1000 meter.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er doet wel een Spanjaard mee. Met de welluidende naam Nil Llop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |