Jammerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een opmerking over een HR-mafketel in, maar dat doen we niet.
Nee ik probeer een beetje bad boy te zijn, kijken hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat jij niet zo lief en attent was als @:yesse!
Dat moet in je zitten. Daar ben jij veel te sympathiek voor waarde Straan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik probeer een beetje bad boy te zijn, kijken hoe dat werkt.
Zelfs voor jouw doen is dat vroegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fin de programme.
Mooie tijd om richting bed te gaan.
Ik lig er ook alweer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lig er ook alweer in![]()
Moet echt even wennen aan 1,5 uur enkele reistijd naar kantoor vandaag… en het was zoals altijd de laatste ook weer flink aanpoten.Ga je die reis vaak moeten maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja er zich toch een limiet aan hoeveel sport je op één dag kan kijken hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:25 schreef H_T het volgende:
IJshockey vind ik best leuk om een stukje van mee te pakken, maar ik ga denk ik nu toch maar op zoek naar een film om te kijken
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens een paar stukjes spontaan hardgelopen. Echt maar hele korte stukjes, vooral om te zien hoe het voelde. En dankzij wat gewichtsverlies voelde het eigenlijk best goed. Het deed niet zo'n pijn op de schenen wat voorheen wel zo was. En ik herstelde ook best snel.
Dus nu denk ik dat het misschien wel goed zou zijn om dit vaker te doen maar dan echt met een beetje planning.
Ja absoluut! Gewoon korte stukjes met intervals, voorlopigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Bouw het wel heel rustig op, je bent nog een jonge god uiteraard, maar blessures liggen snel op de loer. Zeker met hardlopen.
Zeker als het om poulewedstrijden gaat. Daarbij is IJshockey ook niet altijd even goed te volgen. Maar zodra de knockoutfase begint wordt het wel interessanter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja er zich toch een limiet aan hoeveel sport je op één dag kan kijken hè.
Nee, wel een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut! Gewoon korte stukjes met intervals, voorlopigEn alleen op plat terrein (dus ook niet naar beneden, wat weer meer risico met zich meebrengt voor de schenen).
Loop jij regelmatig hard?
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als het om poulewedstrijden gaat. Daarbij is IJshockey ook niet altijd even goed te volgen. Maar zodra de knockoutfase begint wordt het wel interessanter.
Ah ja dat snap ik. Het was hier vandaag ook zo'n beetje de eerste t-shirt dag van het jaar dus het voelde ook motiverender.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wel een tijdje gedaan![]()
Maar ik hield het in de winter niet vol.
Hardlopen is altijd goed. Want hoe kut je dag ook gaat worden, het wordt nooit erger dan hardlopenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens een paar stukjes spontaan hardgelopen. Echt maar hele korte stukjes, vooral om te zien hoe het voelde. En dankzij wat gewichtsverlies voelde het eigenlijk best goed. Het deed niet zo'n pijn op de schenen wat voorheen wel zo was. En ik herstelde ook best snel.
Dus nu denk ik dat het misschien wel goed zou zijn om dit vaker te doen maar dan echt met een beetje planning.
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hardlopen is altijd goed. Want hoe kut je dag ook gaat worden, het wordt nooit erger dan hardlopen
(Grapje natuurlijk)
Oh dat zeker. Ik kijk het grootste deel van de dag sport. En dan ook nog het avondprogramma van de NOS. Maar ga dan niet nog geforceerd zitten zoeken naar sport die ik nog niet heb gezien. En dan bijvoorbeeld terugkijken. Het is wel prettig om even wat anders te kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesMaar als je al vanaf een uur of 12 de TV op sport hebt staan is het soms ook wel fijn om even wat anders te kijken of te doen.
Zal wel iemand zijn die het ophalen/wegbrengen van een pakketje combineerde met hardlopen. Dat die nog moest hardlopen en dan net zo goed dat pakketje kon verwerken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.
Ja denk het ook, maar het zag er echt heel grappig uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die het ophalen/wegbrengen van een pakketje combineerde met hardlopen. Dat die nog moest hardlopen en dan net zo goed dat pakketje kon verwerken.
Alles kan in Rotterdam, dat blijkt wel weer!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik liep vandaag naar huis en zag iets heel geks. Namelijk een man gewoon in sportoutfit, aan het hardlopen, maar dan met een best groot pakketje in zn armen. Dus alsof 'ie heel hard op weg was naar het pakketpunt. Maar wel echt aan het hardlopen, niet snel op weg naar iets maar gewoon aan het sporten. Met een pakketje.
Ja het lijkt soms kort, slechts twee weken, maar het is behoorlijk intensief. Zelfs een WK heeft meer pauzes (hoewel dat dit jaar in de groepsfase ook tegen zal vallen denk ik).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik kijk het grootste deel van de dag sport. En dan ook nog het avondprogramma van de NOS. Maar ga dan niet nog geforceerd zitten zoeken naar sport die ik nog niet heb gezien. En dan bijvoorbeeld terugkijken. Het is wel prettig om even wat anders te kijken.
Ik heb ook wel dat ik het na de zestien dagen ook wel mooi vind geweest hoe geweldig ik het ook vind om de OS te beleven. Hoeft echt geen maand te duren.
Hahaha stonden ze al op het punt om 5 wedstrijden te winnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, die fan van Manchester hoeft nog niet naar de kapper.
Yes vandaag. En ze maakten de 1-1 in de extra tijd, dus het kon. Maar toen bleef het gelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha stonden ze al op het punt om 5 wedstrijden te winnen?
Ahh man, nou ja, zo blijft hij wel in de aandacht dus goed voor de centjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Yes vandaag. En ze maakten de 1-1 in de extra tijd, dus het kon. Maar toen bleef het gelijk.
Zeker. Ondanks dat ik dan vrij ben (deze keer dan niet de hele twee weken), is het zeer intensief. Komt ook dat je normaal nooit zoveel beelden kijkt (als kijk je met werk ook wel heel veel uren naar een scherm) en vooral zoveel prikkels krijgt. Plus dat ik dan ook nog veel reageer op FOK! ernaast. Dat maakt het juist heel leuk, maar wel erg intensief.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het lijkt soms kort, slechts twee weken, maar het is behoorlijk intensief. Zelfs een WK heeft meer pauzes (hoewel dat dit jaar in de groepsfase ook tegen zal vallen denk ik).
Ik zag hem laatst per toeval voorbij komen op insta. Ik vond het niet heel interessant dus ik scrolde door. Vandaag had hij gewoon een eigen artikel bij de NOS. Komkommertijd begint vroegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh man, nou ja, zo blijft hij wel in de aandacht dus goed voor de centjes.
Ja precies en dan ook nog die woedeaanvallen die je door FOK! krijgt erbij, het is gewoon heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ondanks dat ik dan vrij ben (deze keer dan niet de hele twee weken), is het zeer intensief. Komt ook dat je normaal nooit zoveel beelden kijkt (als kijk je met werk ook wel heel veel uren naar een scherm) en vooral zoveel prikkels krijgt. Plus dat ik dan ook nog veel reageer op FOK! ernaast. Dat maakt het juist heel leuk, maar wel erg intensief.
Oh wowquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst per toeval voorbij komen op insta. Ik vond het niet heel interessant dus ik scrolde door. Vandaag had hij gewoon een eigen artikel bij de NOS. Komkommertijd begint vroeg![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)achten-op-vijf-zeges
Theequote:Op woensdag 11 februari 2026 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat er toch íemand boodschappen gedaan heeft.
L.e.E.quote:
Ja. Het zoals maandag. En dan hebben ze het ook nog voor elkaar gekregen om 14.15; twee finales tegelijkertijd te starten terwijl er verder tot halfvijf niks is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag valt het wel een beetje tegen qua OWS.
Ja, misschien biathlon opzetten vanmiddag.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het zoals maandag. En dan hebben ze het ook nog voor elkaar gekregen om 14.15; twee finales tegelijkertijd te starten terwijl er verder tot halfvijf niks is.
Er is ook tennis! Abn amro toernooi!quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag valt het wel een beetje tegen qua OWS.
Het is je been hè, heel erg kan het allemaal niet zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:18 schreef Arizona het volgende:
Net gebeld door de dokter, ik moet er over een halfuur zijn. Nu word ik toch een beetje bang
Wel zeer dichtbij een penibele zone hequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is je been hè, heel erg kan het allemaal niet zijn.
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel zeer dichtbij een penibele zone he![]()
Maar ben ook wel blij. Ik kon vanmorgen mijn sok en schoen haast niet aankrijgen vanwege de pijn.
Zeg ze alleen de waarheid maar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.
Ik kan alleen maar bidden voor haarquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg ze alleen de waarheid maar.
Is ze nu niet meer in gevaar?
Het is geen spier, het is een zeer pijnlijke bult van 1,5 cm in de plooi van mijn bovenbeen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, zit vast gewoon een spier niet goed of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |