quote:
quote:
quote:
Hup Joep!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Yesse het volgende:
En dan een andere Chinees brons.. ik hoop dat Wennemars het ondenkbare/onrealistische doet.
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je dan wel in gesprek? Je kan ook overal luidkeels doorheen praten, dan weten ze dat je er bent
De logeerkamer is weer logeerkamer en niet 'die kamer waar we de schone was pleuren die we heus wel gaan opvouwen '.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanavond mijn koffer inpakken en mijn nagels Joostblauw lakken
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.
...reverse cowgirl?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenLiefst met de boodschap dat het belangrijk is dat vrouwen eindelijk aan het woord zijn
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.
Vrouw 1: "Nadat ik kinderen gekregen had, ging ik minder werken"
Vrouw 2: "Dat betekent dus dat de kloof alleen maar groter wordt"
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Vrouw 2: "Nou, dan is alles bij jou in balans".
Erg leerzaam
Zijn de relaties van 1 en 3 niet beide niet in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.
Vrouw 1: "Nadat ik kinderen gekregen had, ging ik minder werken"
Vrouw 2: "Dat betekent dus dat de kloof alleen maar groter wordt"
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Vrouw 2: "Nou, dan is alles bij jou in balans".
Erg leerzaam
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.quote:Op donderdag 12 februari 2026 03:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?
Acht stuks maar liefstquote:Op donderdag 12 februari 2026 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel Nederlanders vandaag in actie
En ook nog eens het enige getal wat tussen twee andere getallen in zit bij deze casus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 04:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |