quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavondWel fijn dat je nu in elk geval weet wat het is en dat hij open is
![]()
Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen inderdaad
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.Heel veel beterschap!! Lekker meeposten hier en OS of Netflix kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
[..]
Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.Sterkte met het herstel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavond"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel veel beterschap!! Lekker meeposten hier en OS of Netflix kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het was geen liefdevolle en comfortabele behandelingquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
BleghWel fijn dat je nu in elk geval weet wat het is en dat hij open is
![]()
Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen inderdaad
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet, mijn broek lag over de stoel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek op de enk- oh wacht.
Ik was lunchenquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet, mijn broek lag over de stoel!
Dan daar heb ik al een week last van.quote:
Ik zie het aan hoe je typtquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan daar heb ik al een week last van.
Klinkt als een leuke avond, veel plezier! Wat is een open mic? Soort karaoke?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Drukke avond vanavond in de stad. Eerst afgesproken met een bevriende muzikant die advies wil over hoe je MeetUp-groepen meer kan promoten. Daarna langs één van m'n favoriete café's voor de verjaardag van de eigenaar, en daarna rond een uur of 21 eten met een vriendin. Soort van date. Denk ik. En dan met haar door naar een Open Mic in een andere bar.
Schaatsen ga ik wel missen
En jullie nog plannen?
Dat klinkt inderdaad nog beterquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke avond, veel plezier! Wat is een open mic? Soort karaoke?
Bijna net zo goed als die van mij: patat eten, schaatsen kijken, douchen en in pyjama op de bank liggen
Vanavond mijn koffer inpakken en mijn nagels Joostblauw lakkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Drukke avond vanavond in de stad. Eerst afgesproken met een bevriende muzikant die advies wil over hoe je MeetUp-groepen meer kan promoten. Daarna langs één van m'n favoriete café's voor de verjaardag van de eigenaar, en daarna rond een uur of 21 eten met een vriendin. Soort van date. Denk ik. En dan met haar door naar een Open Mic in een andere bar.
Schaatsen ga ik wel missen
En jullie nog plannen?
Ik las Open Macquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad nog beter
Open Mic Is over het algemeen voor mensen die zo'n beetje weten wat ze doen, dus die ook echt behoorlijk kunnen zingen en/of instrumenten kunnen spelen. Dan kan je een paar liedjes doen en daarna is dan de volgende aan de beurt. Kan heel leuk zijn als je goede muzikanten hebt op een avond
We organiseren zelf via onze MeetUp-groep ook een Open Mic hoewel ik vanavond naar een andere ga.
Nou, dan weet je wel hoe ver het al is.quote:
Edit: @Fred_B had deze grap al gemaaktquote:
Ben je dan wel in gesprek? Je kan ook overal luidkeels doorheen praten, dan weten ze dat je er bentquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar een avond "Samen in gesprek over de positie van vrouwen en meiden". Naja, ik ben geen vrouw, dus waarschijnlijk ga ik gewoon stil zijn, luisteren en er hopelijk iets van leren
Mooie man in beeld?quote:
quote:
quote:
quote:
Hup Joep!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Yesse het volgende:
En dan een andere Chinees brons.. ik hoop dat Wennemars het ondenkbare/onrealistische doet.
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je dan wel in gesprek? Je kan ook overal luidkeels doorheen praten, dan weten ze dat je er bent
De logeerkamer is weer logeerkamer en niet 'die kamer waar we de schone was pleuren die we heus wel gaan opvouwen '.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanavond mijn koffer inpakken en mijn nagels Joostblauw lakken
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En vooral heel duidelijk hun eigen punt aan ze uitleggen alsof het jouw idee was.
...reverse cowgirl?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkt het straks gewoon een of ander FvD bijeenkomst te zijn waar een groep mannen 'samen in gesprek' gaat over wat zij vinden dat "de positie van vrouwen en meiden" zou moeten zijn.
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
En natuurlijk onderbreken om te zeggen dat je ze laat uitpratenLiefst met de boodschap dat het belangrijk is dat vrouwen eindelijk aan het woord zijn
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.
Vrouw 1: "Nadat ik kinderen gekregen had, ging ik minder werken"
Vrouw 2: "Dat betekent dus dat de kloof alleen maar groter wordt"
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Vrouw 2: "Nou, dan is alles bij jou in balans".
Erg leerzaam
Zijn de relaties van 1 en 3 niet beide niet in balans?quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk. Ik heb ook iets geleerd.
Vrouw 1: "Nadat ik kinderen gekregen had, ging ik minder werken"
Vrouw 2: "Dat betekent dus dat de kloof alleen maar groter wordt"
Vrouw 3: "Ik heb een andere ervaring. Mijn man is minder gaan werken, omdat ik een betere baan heb"
Vrouw 2: "Nou, dan is alles bij jou in balans".
Erg leerzaam
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.quote:Op donderdag 12 februari 2026 03:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Dus het was geen balans tussen vrouw 1 en vrouw 3, maar alleen vrouw 3 was in balans?
Acht stuks maar liefstquote:Op donderdag 12 februari 2026 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel Nederlanders vandaag in actie
En ook nog eens het enige getal wat tussen twee andere getallen in zit bij deze casus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 04:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alleen vrouw 2 in balans was, 2 is immers het enige even getal en dan maakt ze ook nog eens als enige 2 opmerkingen in dit voorbeeld. Dubbel even dus, extreme balans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |