Ik heb dat in mijn schouder, straalt zo lekker uit naar je arm. Al is het minder hevig dan wat jij beschrijft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel zeer dichtbij een penibele zone he![]()
Maar ben ook wel blij. Ik kon vanmorgen mijn sok en schoen haast niet aankrijgen vanwege de pijn.
Maar kan wellicht een ontstoken spier zijn dan? Inderdaad, we gaan het zien. Maar komt sowieso allemaal goedquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is geen spier, het is een zeer pijnlijke bult van 1,5 cm in de plooi van mijn bovenbeen.
We gaan het zien.
Dan eerder een ontstoken pees of aanhechting ofzo. Of een abcesquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar kan wellicht een ontstoken spier zijn dan? Inderdaad, we gaan het zien. Maar komt sowieso allemaal goed
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan eerder een ontstoken pees of aanhechting ofzo. Of een abces![]()
Ik loop NU naar de praktijk!
Geen live stream, je moet het met mijn appjes doen!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?
Oké, old school!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen live stream, je moet het met mijn appjes doen!
RIP privacyquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte! Is er een live stream? Liefst ook met drones die je op weg volgen?
Eerder een naald vermoed ik. Er zit vocht in, voel ik. Dankjequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:48 schreef Meke het volgende:
Succes Ari![]()
Hoop iets dat ze makkelijk hééél aangenaam direct kunnen wegmasseren!!!
Ja weet ik, ik ben er al op ingelogdquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er hangt hier wel een camera in de hoek zie ik!
Hoe vind je mijn trui? Dit is mijn lievelingstrui!quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben er al op ingelogdDie in de dokterskamer zelf ook.
Ja super mooi! Staat je echt heel goed, we hadden het er net ook over op de Discord die we hier speciaal voor hebben aangemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn trui? Dit is mijn lievelingstrui!
Ik zie veel op X voorbij komen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja super mooi! Staat je echt heel goed, we hadden het er net ook over op de Discord die we hier speciaal voor hebben aangemaakt
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie veel op X voorbij komen.
Bij de dokter zitten en het gaat 'viraal'quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?
Mag ook! Als het maar aangenaam is en snel opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerder een naald vermoed ik. Er zit vocht in, voel ik. Dankje
Wat is de hashtag?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe snel zoiets viraal kan gaan hè?
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zatenquote:
Ja dat heb je in het begin altijd hè, dat er wat chaos is met de hashtags.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zaten
#Ariszone toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit meer op #aridrona te kijken eigenlijk, wist niet dat jullie ergens anders zaten
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:03 schreef Arizona het volgende:
Iemad die na mij kwam is eerder uit de wachtkamer gehaald
Bij dezelfde dokter?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:03 schreef Arizona het volgende:
Iemad die na mij kwam is eerder uit de wachtkamer gehaald
Ja of andere huisartsquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.
Bedankt voor deze eerste update.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:13 schreef Strani het volgende:
Ze is al binnen, ik zie het op de camera. Gaat oké tot zover na enig ongemak bij het groeten.
Geen Cornald als huisarts blijkbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed teken, dan denken ze dat jouw situatie minder urgent is.
Graag gedaan. De dokter is heel knap en Ari lijkt al een stuk vrolijker.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze eerste update.
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaan. De dokter is heel knap en Ari lijkt al een stuk vrolijker.
Ehm Ari het is 2026 hè, alles kan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwelijke dokters kunnen niet knap zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een vrouw, ik weet niet waar jij naar hebt ziiten kijken!
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:35 schreef Arizona het volgende:
Fijn dat het al gelijk opgelost kon worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, maar fijn dat er iets aan gedaan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Broek op de enk- oh wacht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:13 schreef Strani het volgende:
Ze is al binnen, ik zie het op de camera. Gaat oké tot zover na enig ongemak bij het groeten.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]Nee, geen antibiotica. Heb wel aardig wat napijn nog nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dus lekker de rest van de middag op de bank, in mijn joggingbroek, met pijnstillers. Morgen maar even zien hoe het met werken gaat, ik weet niet of ik de hele dag kan zitten. Ik werk sowieso thuis. En NM haalt patat vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |