Ah ja dat waren nog de tijden dat jij nog slechts acht kinderen had.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wij stónden er tenminste. Want er moest wel gewoon geld verdiend worden om onze vrouwen en acht kinderen mee te kunnen onderhouden. Dus we waren dankbaar dat we de kans kregen.
Ja en bij één vrouw... Dat is nu wel andersquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat waren nog de tijden dat jij nog slechts acht kinderen had.
Ja. Douwe Bob is er niets bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en bij één vrouw... Dat is nu wel anders
Streept medaille door.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:23 schreef Redefine het volgende:
Bente Kerkhoff heeft ook last van haar rugWordt op de 5000 meter vervangen door Groenewoud. Ze hopen Kerkhoff zodanig te kunnen sparen dat ze wel de Mass Start kan rijden.
Onze ruggen waren door al dat harde werken toch al zo krom dat we automatisch in de goede schaatshouding zaten!quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Man man man in onze tijd ging je gewoon van start al had je niet eens een rug
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:23 schreef Redefine het volgende:
Bente Kerkhoff heeft ook last van haar rugWordt op de 5000 meter vervangen door Groenewoud. Ze hopen Kerkhoff zodanig te kunnen sparen dat ze wel de Mass Start kan rijden.
Omdenken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.
Maar nu gaat Groenewoud op nog een afstand falen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niemand kan iig zeggen dat je faalt als je niet mee doet.
Tja, beter een kansje dan helemaal geen kans toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu gaat Groenewoud op nog een afstand falen.
Er doen er maar 12 mee, zag ik. Dan heb je toch al gauw een redelijke uitslag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, beter een kansje dan helemaal geen kans toch?
Alles m.b.t. spieren leg ik eigenlijk altijd direct voor aan de fysioquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een week of twee geleden voelde ik her erin 'schieten' en sindsdien heb ik er last van. Normaal is het vrij snel over maar nu niet. Ik denk een blessure of hardnekkige spierpijn die uitstraalt.
Ik heb nu een lopende abonnement bij de fysio.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles m.b.t. spieren leg ik eigenlijk altijd direct voor aan de fysioMaar daar heb ik dan ook een lange tijd een soort abonnement op gehad
Wat leuk! Gaat het over Tom Six, de regisseur van The Human Centipede en I Love Dries?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:50 schreef H_T het volgende:
@:Meke Six de musical komt weer naar Amsterdam
Tot nu toe stelt alles en iedereen teleur. Behalve Jutta en Femke en Boo. Maar daarvan verwachtten we ook wel medailles.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat ik dit jaar toch een stuk minder chauvinistisch ben voor de Olympische Spelen. Ik denk ook omdat we al wat geweldige Spelen hebben meegemaakt. Eigenlijk zo geweldig dat het niet eens toekomstbestendig zou zijn als het door zou zetten. Dus ik vind het niet zo'n ramp dat er dan een mindere editie tussen zit.
Chauvinisme hangt van mij ook wel af van hoe groot de sport is. Dus het Nederlands Elftal, Nederlands succes in de Tour, Nederland op het ESF of Max Verstappen ofzo vind ik wel mooi om van te genieten. Veel olympische sporten zijn toch redelijk onbenullig altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat ik dit jaar toch een stuk minder chauvinistisch ben voor de Olympische Spelen. Ik denk ook omdat we al wat geweldige Spelen hebben meegemaakt. Eigenlijk zo geweldig dat het niet eens toekomstbestendig zou zijn als het door zou zetten. Dus ik vind het niet zo'n ramp dat er dan een mindere editie tussen zit.
Ja het gaat dan eigenlijk meer om de medaillespiegel (als het goed gaat). Zo was het in Parijs wel heel leuk dat je bijvoorbeeld voor Duitsland eindigt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chauvinisme hangt van mij ook wel af van hoe groot de sport is. Dus het Nederlands Elftal, Nederlands succes in de Tour, Nederland op het ESF of Max Verstappen ofzo vind ik wel mooi om van te genieten. Veel olympische sporten zijn toch redelijk onbenullig altijd.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt alles en iedereen teleur. Behalve Jutta en Femke en Boo. Maar daarvan verwachtten we ook wel medailles.
Inderdaad, al geldt ook daar wel dat ‘grote’ medailles, in teamsporten of op belangrijke onderdelen in de atletiek, voor mij meer waarde hebben dan iemand die iets wint met boogschieten of het 275e onderdeel bij het zwemmen ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het gaat dan eigenlijk meer om de medaillespiegel (als het goed gaat). Zo was het in Parijs wel heel leuk dat je bijvoorbeeld voor Duitsland eindigt.
Ja eens. Die blijven uiteindelijk ook veel langer bij.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, al geldt ook daar wel dat ‘grote’ medailles, in teamsporten of op belangrijke onderdelen in de atletiek, voor mij meer waarde hebben dan iemand die iets wint met boogschieten of het 275e onderdeel bij het zwemmen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |