Nou ja we zijn blij met elk beetje steun dat we krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg positief over het Spaanse ijsdanskoppel.
Bestaande uit een Britse en een Duitser
Over Spanje ook. Over Frankrijk dan weer nietquote:
Daar moet iets fout zijn gegaan in de communicatie met z'n agent.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
Krijg nou wat, Raheem Sterling tekent bij Feyenoord.
Ze was te verstaan inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:17 schreef BillDauterive het volgende:
Tas klinkt mooi West-Vlaams. Dat gebeurt niet vaak, want West-Vlaams is niet mooi.
Helaas niet!quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaat het over Tom Six, de regisseur van The Human Centipede en I Love Dries?
Ja, hij wilde eigenlijk geen afbouwen bij SC Feyenoord in de 4e divisie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet iets fout zijn gegaan in de communicatie met z'n agent.
Tickets beginnen bij 66 euro, vind ik wel forsquote:
Maar dat klopt ook, want het waren er zesquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ireen Wüst had gezegd dat die Lollobrigida geen vijf seconden van haar PR af zou rijden.
Eerst Zinchenko naar Ajax en nu Sterling naar Feyenoord. Bijzonder.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
Rotterdam is het nieuwe Dubai.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook, want het waren er zes
Binnenkort allemaal Rotterdam style chocholate?quote:
Kapsalon chocoladequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnenkort allemaal Rotterdam style chocholate?
quote:
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…quote:
Op die manier wel ja. Is waarschijnlijk lekker dan die Dubai style. Daar mis ik toch wel wat bite bij de pistache pasta, terwijl ik pistache heel erg lekker vind.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…
Friet=lange vingers
Shoarma = aardbeien
Kaas = slagroom
Knoflooksaus = chocoladesaus
Salade = m&m’s
In Amerika zou dit onder “groente en fruit” vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich kun je wel een chocolade kapsalon maken…
Friet=lange vingers
Shoarma = aardbeien
Kaas = slagroom
Knoflooksaus = chocoladesaus
Salade = m&m’s
Er zitten dan ook aardbeien inquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Amerika zou dit onder “groente en fruit” vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |