abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220009604
twitter

twitter

twitter

twitter

Aantal posts uit het vorige deel

Niet mijn OP
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:29:18 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009637
Laatste contact tussen Epstein en Trump was meen ik ergens in 2005, en hij was geloof ik nooit op het Eiland of op zijn ranch geweest
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220009680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:29 schreef theguyver het volgende:
Laatste contact tussen Epstein en Trump was meen ik ergens in 2005, en hij was geloof ik nooit op het Eiland of op zijn ranch geweest
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:38:52 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:36 schreef Tovia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien met duikboot? daar is geen registratie van :!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220009710
quote:
Trump zou er over opscheppen hoe vaak hij daar is geweest en wat hij daar allemaal deed, als hij niet wist dat een groot deel van zijn aanhang hem dan laat vallen. En als het niet illegaal was, natuurlijk.
pi_220009715
Hoe zou een land als China met deze kwestie omgaan als zoiets daar openbaar werd?
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:00:40 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220009806
quote:
Trump heeft maralago
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220009825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:42 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Trump zou er over opscheppen hoe vaak hij daar is geweest en wat hij daar allemaal deed, als hij niet wist dat een groot deel van zijn aanhang hem dan laat vallen. En als het niet illegaal was, natuurlijk.
Ik snap dat mensen die een teringhekel aan Trump hebben liever de realiteit niet onder ogen willen zien, maar vooralsnog blijkt uit de logs dat hij wel gebruik heeft gemaakt van het vliegtuig van Epstein (in de jaren 90), maar dat die precies 0 keer naar het eiland ging.

Verder heeft ook niemand ooit Trump daar gezien en hij valt best op in een gezelschap. Niet alleen is hij al heel lang heel bekend, hij is ook vrij groot en luid.

Maar laat feiten vooral niet in de weg staan van een gewenst narratief...
pi_220009847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:43 schreef Since2003 het volgende:
Hoe zou een land als China met deze kwestie omgaan als zoiets daar openbaar werd?
In China wordt er hard en direct opgetreden. Machtige personen worden regelmatig opgepakt, soms al wegens corruptie, en in grootschalige processen veroordeeld tot de doodstraf.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:09:24 #10
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220009866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:43 schreef Since2003 het volgende:
China werkt precies omgekeerd aan de VS, het systeem is heilig, individuen niet.

In China waren alle Epstein verdachten allang toast geweest. Alles om de partij te beschermen
pi_220009923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:07 schreef Tovia het volgende:

[..]
In China wordt er hard en direct opgetreden. Machtige personen worden regelmatig opgepakt, soms al wegens corruptie, en in grootschalige processen veroordeeld tot de doodstraf.
Nou ja, vooral omdat ze de dictatoriale leider dwars zitten, met een objectief juridisch proces heeft het allemaal weinig van doen.
pi_220009964
Jammer dat Mossad andere plannen heeft.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:33:03 #13
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220010048
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trump heeft maralago
en dementie
Laffe huichelaar
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:44:29 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220010118
Tuurlijk was trump geen kinderverkrachter. Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
AZ
ALKMAAR
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:56:05 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220010196
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:44 schreef Durmada het volgende:
Tuurlijk was trump geen kinderverkrachter. Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
Ja! Trump is een kinderverkrachter! Hij heeft in mar-a-lago een 13-jarig meisje verkracht:

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:00:08 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:09 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
China werkt precies omgekeerd aan de VS, het systeem is heilig, individuen niet.

In China waren alle Epstein verdachten allang toast geweest. Alles om de partij te beschermen
Bekijk deze YouTube-video

:Y
pi_220010222
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja! Trump is een kinderverkrachter! Hij heeft in mar-a-lago een 13-jarig meisje verkracht:

[ afbeelding ]
Waarom is hij hier niet voor aangeklaagd destijds?
pi_220010276
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik heb haar boek gelezen, zij was het slachtoffer van Jean Marc Brunel, de handlanger van Epstein. Ze beschrijft ook hoe veel teveel jonge meisjes ene modellencarriere werd beloofd, zij zag ze ook rondhangen in die kringen, gedrogeerd en al.
Ja, ze heeft haar verhaal ook gedaan in een docu op npo3 over de modellenwereld. Die Brunel heeft toch ook zelfMoord gepleegd toen die opgepakt werd?
pi_220010277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat het mails zijn uit 2021 toen elke TDS'er de FBI ging mailen onder Biden met fake stories.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220010370
quote:
16s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
Oei, de linkse kliek is volop in paniek, ze hebben Trump wederom niet deze leak. Terwijl de hele DNC kliek er goed opstaat en binnenkort de Clintons op TV ondervraagd gaan worden.
Gaat ie op deze tour hoor. :')

Hou maar op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220010445
quote:
Terrific guy! never liked him anyway!. Known him for 15 years. haven't spoken with him for 15 years.

Taco yoyo

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 05-02-2026 19:57:46 ]
pi_220010552
twitter

quote:
Our team have read through most of the Epstein files. Trump would not have released the files if he was guilty. He is honey trapping them. This will change the course of history.

Epstein made over 20 attemps to entrap Trump, but Trump turned him down every single time.

Epstein had Maxwell bring young woman to Trump at Mar-a-Lago – But Trump turned her down.

Epstein invited Trump to his Island, and offer him lots – Trump rejected the offer.

Epstein admitted that Trump never got a massage. Ever.

Epstein also attempted to collude with an idiot from fake news media, they even failed to fake info and or obtain compromising information about Trump, because they couldn’t find any.
Iemand die dit kan debunken?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220010565
quote:
Meen ik, geloof ik

En als het om anderen gaat stel je alleen maar vragen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:48:24 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Terrific guy! never liked him anyway!. Know him for 15 years. haven't spoken with him for 15 years.

[ afbeelding ]

Taco yoyo
Tja, ik zeg al zover ik weet.
dacht dat dit NWS was en geen BNW :P

Maar goed, dan zal hij er via Duikboot zijn gekomen dan :D
Oh en Epstein had ook een soort van Ranch meen ik en daar is geen info over wie daar geweest is, maar lijkt me veel makkelijker om te komen dan op het eiland!
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:54:31 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010694
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Meen ik, geloof ik

En als het om anderen gaat stel je alleen maar vragen
oh?
Zoals wie?

Ik weet dat Musk wel naar het eilandje wou maar nooit een uitnodiging kreeg ;( Arme Musk!

even kijken, bevestigde bekende personen waarvan overduidelijk bewijs was dat ze er ooit eens waren geweest.

- Prins Andrew
- Stephen Hawking
- Bill Clinton
- Sergey Brin
- Howard Lutnick
- Alan Dershowitz (met zijn famillie :{ )
- Jean-Luc Brunel
- Les Wexner

via getuigen verklaringen of via vlucht gegevens!
pi_220010758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tja, ik zeg al zover ik weet.
dacht dat dit NWS was en geen BNW :P

Maar goed, dan zal hij er via Duikboot zijn gekomen dan :D
Oh en Epstein had ook een soort van Ranch meen ik en daar is geen info over wie daar geweest is, maar lijkt me veel makkelijker om te komen dan op het eiland!
Oh het ging over dat eiland. Die contrastende zinnen waren over zijn algemene contact met Epstein.

Mar-a-lago lijkt me al een hell hole voor (jonge) vrouwen met een jongere hitsige Trump erbij. Dat is zelfs nu een grote WTF. Trump zou ook in zijn Palm beach mansion zijn geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 05-02-2026 20:09:14 ]
  donderdag 5 februari 2026 @ 20:21:27 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010965
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oh het ging over dat eiland. Die contrastende zinnen waren over zijn algemene contact met Epstein.

Mar-a-lago lijkt me al een hell hole voor (jonge) vrouwen met een jongere hitsige Trump erbij. Dat is zelfs nu een grote WTF. Trump zou ook in zijn Palm beach mansion zijn geweest.
Sorry was ook niet van alles op de hoogte, de beerput is enorm..
  donderdag 5 februari 2026 @ 20:31:09 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220011075
quote:

[..]
Geen idee?
pi_220011117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sorry was ook niet van alles op de hoogte, de beerput is enorm..
Mar a lago was best mooi, voor Trump het overnam.

Met Trump werd het weirdo estate

Een portret van Trump...

Feestje anno 2025 om iets met honden te vieren, waar geen geld in wordt gestoken en waarvan Noem eentje (een echte hond dan) van zou hebben afgeknalt zoals beschreven in haar boek.

Hetzelfde boek waarin ze ook een ontmoeting beschrijft met Kim Jung Un die ze nooit heeft gehad.

Dus haal me over 10 jaar maar onder een rots vandaan, mochten die files meer prijsgeven. Dan kunnen we alvast een 'je verwacht het niet!' doen :)
pi_220011368
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Mar a lago was best mooi, voor Trump het overnam.

[ afbeelding ]

Met Trump werd het weirdo estate

Een portret van Trump...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Feestje anno 2025 om iets met honden te vieren, waar geen geld in wordt gestoken en waarvan Noem eentje (een echte hond dan) van zou hebben afgeknalt zoals beschreven in haar boek.

[ afbeelding ]

Hetzelfde boek waarin ze ook een ontmoeting beschrijft met Kim Jung Un die ze nooit heeft gehad.

Dus haal me over 10 jaar maar onder een rots vandaan, mochten die files meer prijsgeven. Dan kunnen we alvast een 'je verwacht het niet!' doen :)
Waar gaat dit allemaal over :D
pi_220011389
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 00:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daniel Siad (Fransman) die hier 2 Nederlandse meiden aanbied (19 en 20 jaar trouwens)
Ook foto's van de meiden (deels redacted)

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01621983.pdf

Op reddit staat nog iets over een of andere ibizadesk site, maar kan niet zekerheid zeggen dat hij dit is. (overigens met NL tekst)
Weten we al wie deze 2 modellen zijn?

quote:
Those are 2 girls I meet are very interested to travel to New York they are with Elite but
Elite doesn't have in NY I am having lunch with them tomorrow is her birthday
today 20 years and 19 and they are both interested that I can represent to be
there agent espacialy NY so it will great if We can find an Agency that can be the
mother agency in NY
12:30:30 pin
I will meet them tomorrow to get there both Skype name
12:31:25 pm
They are both from Nederland , Amsterdam and Rotterdam
12:32:20 pm
foto's in pdf, let ook op, Daniel Siad zegt "from Nederland" ipv Netherlands..

https://ibizadesk.com/over-ons/

Ook wel timelinetje

quote:
The story of Daniel and Wendy, the duo behind Ibizadesk, with their passion, adventure, and love for Ibiza. Daniel, a young Parisian, visited Ibiza at 18 and instantly fell in love with the island. Shortly after, he moved to Ibiza and opened "The Croissant Show," still a reference and legend on the island.

His path quickly led him to Ibiza's vibrant nightclubs, where he worked as a manager and promoter for several well-known clubs.
However, adventure called again, and this time it led him to Belgium, where he started a new life and established several hospitality businesses. Despite his move to Belgium, he remained drawn to the island by organizing legendary "party flights" and promoting the club scene in the 1990s.
pi_220011431
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 00:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daniel Siad (Fransman) die hier 2 Nederlandse meiden aanbied (19 en 20 jaar trouwens)
Ook foto's van de meiden (deels redacted)

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01621983.pdf

Op reddit staat nog iets over een of andere ibizadesk site, maar kan niet zekerheid zeggen dat hij dit is. (overigens met NL tekst)
Ik hoor zoveel Europese landen waarvan de prime minister of premier aankondigt onderzoek te gaan doen naar wat er met kinderen uit dat land gebeurd is. En wat de connecties van Epstein met hun land zijn.

En in NL nog helemaal niets.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220011448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Weten we al wie deze 2 modellen zijn?
[..]
foto's in pdf, let ook op, Daniel Siad zegt "from Nederland" ipv Netherlands..

https://ibizadesk.com/over-ons/

Ook wel timelinetje
[..]

Elite is waar Karen Mulder ook voor werkte. Je weet wel, dat NLse topmodel dat een boekje opendeed over verkrachtingen door een prins enzo en toen psychisch instortte.
- Goethe, “Faust”
pi_220011478
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Elite is waar Karen Mulder ook voor werkte. Je weet wel, dat NLse topmodel dat een boekje opendeed over verkrachtingen door een prins enzo en toen psychisch instortte.
Deze berichten tussen Epstein en Daniel zijn nog niet eens zo heel lang geleden, uit 2017.

Wtf.. ik zoek op 2017-2018 modellen Elite..

https://www.elitemodellook.com/int/en/finalists-2017/index.htm

Die meiden zijn allemaal tieners, de Nederlandse finalist is 14
https://www.elitemodelloo(...)girls/rene/index.htm
pi_220011663
Daniel Said zoeken levert echt heel veel pagina's op, mijn aluminium hoedje speurwerk levert zowaar nieuwe info op.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00771807.pdf

quote:
here a pictures of new model that I did introduice to Jean luck
come to visit she is from Roland she just did the latest add for
Clooney she acted as an angel she is a great funny girl I11 send
best regards
Daniel
Forwarded message
From: Madilon Bos <madilon@live.nl>
Date: Tue, 20 Oct 2009 13:00:01 +0200
Subject: photo
Foto is redacted, Madilon Bos die mailt dus de foto naar Daniel Said, die de foto doorstuurt naar Epstein.
Die blijkbaar al keer geintroduceerd is aan Jean Luck?

"Hey! My name is Madilon Bos. I'm a makeup artist and work as the Education Executive for Bobbi Brown Cosmetics in the Benelux."

Ze leeft Instagram, linkedin ect vrij te googlen.

Die "Jean-Luc waaraan Madilon Bos dus door Daniel Siad geintroduceert is.. gearresteerd

quote:
Jean Luck is hoogstwaarschijnlijk een misspelling of fonetische variant van Jean-Luc Brunel (uitgesproken als ongeveer "Zjan-Luk Bry-nel" in het Frans, wat in het Engels/Nederlands soms als "Jean Luck" of "Jean Luc" klinkt).

Ja, hij kende Jeffrey Epstein zeer goed en had een nauwe zakelijke en persoonlijke band met hem:Brunel werkte vanaf begin jaren 2000 tot ongeveer 2015 samen met Epstein.

Epstein financierde Brunel's modellenbureau MC2 Model Management (met bedragen tot wel miljoenen dollars).
Brunel werd beschuldigd van het ronselen en leveren van jonge meisjes/modellen aan Epstein voor seksuele uitbuiting en trafficking.

Getuigenissen (o.a. van Virginia Giuffre) en rechtbankdocumenten linken hem direct aan Epstein's netwerk, inclusief Ghislaine Maxwell (die hem introduceerde bij Epstein).

Brunel werd in 2020 gearresteerd in Frankrijk op verdenking van verkrachting van minderjarigen en trafficking in verband met Epstein's zaak.

Komop fokkers, laten we alles over Daniel Said opzoeken en wat die deed met NL meiden.

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02429364.pdf
Hier ook een excuus mail van Daniel Said, aan Jean Luc Brunel en Epstein aan wie Madilon dus geļntroduceerd was

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 05-02-2026 22:00:23 ]
pi_220011780
Ze vliegen met privéjets, dineren en drinken wijn op de meest exclusieve plekken ter wereld, dragen maatpakken, ruiken heerlijk en vervolgens jagen ze op kleine kinderen.

donderdag 5 februari 2026 @ 22:10:58 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011787
Maar als Trump niks fout gedaan heeft dan kunnen toch al die documenten in een klap vrijgegeven worden?
pi_220011791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Maar als Trump niks fout gedaan heeft dan kunnen toch al die documenten in een klap vrijgegeven worden?
Maar ja, het betreft wel goede vrienden en belangrijke contacten van hem. :+
- Goethe, “Faust”
pi_220011799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Monolith het volgende:
[ x ]

[ x ]
[ x ]
[ x ]

Aantal posts uit het vorige deel

Niet mijn OP
Heel selectief weer.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:14:49 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011801
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar ja, het betreft wel goede vrienden en belangrijke contacten van hem. :+
Ah dan kunnen ze Trump in de bak gooien voor belemmering van de rechtsgang en verdonkeremanen van bewijs.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:16:17 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011808
Maar van allemaal denk ik dat Peter Mandelson momenteel het meest de lul is momenteel wegens moedwillig lekken van staatsgeheimen.
pi_220011815
quote:
Democaten hielden ook 4 jaar lang de bewijzen achter en gaven niets vrij. Ook niet over hun aartsrivaal Donald Trump.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:18:24 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Democaten hielden ook 4 jaar lang de bewijzen achter en gaven niets vrij. Ook niet over hun aartsrivaal Donald Trump.
Nou dan is er toch geen enkele reden voor Trump om zo geheimzinnig te doen. Voor de draad met die documenten.
pi_220011920

Haha. Het gaat om de derde zwarte weggelakte tekst. Welke naam zou daar hebben kunnen staan van een slachtoffer dat beschermd moet worden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door opgebaarde op 06-02-2026 07:24:07 ]
pi_220011938
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]

Haha. Het gaat om de derde zwarte weggelakte tekst. Welke naam zou daar hebben kunnen staan van een slachtoffer dat beschermd moet worden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast..

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01829530.pdf

Kijk eens zelf? voordat je TDS plaatjes van fake news preddit post.
Daarnaast levert Don T https://www.justice.gov/epstein ook resultaten van don;t op.. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 05-02-2026 22:45:25 ]
pi_220012019
Ook de npo gaat maar door met smerige politieke propaganda sturing.

twitter
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:48:37 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[ x ]
Eerder het Kremlin die dat doet.
pi_220012036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eerder het Kremlin die dat doet.
Ja.

pi_220012039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[ x ]
Vader van Ghislaine was me er eentje hoor. Een van de machtigste mannen van de wereld.

quote:
Robert Maxwell, de vader van Ghislaine, was een flamboyante Britse mediamagnaat die van armoedige Joodse roots in Tsjechoslowakije uitgroeide tot een van de machtigste figuren in de uitgeverij- en mediabranche (o.a. eigenaar van de Mirror Group en Macmillan).

Hij verkeerde in de hoogste politieke, zakelijke en inlichtingenkringen: hij had nauwe banden met Britse MI6 (sinds WOII), de Sovjet-KGB en vooral de Israėlische Mossad, waarvoor hij volgens meerdere bronnen als agent of asset werkte (o.a. via software als PROMIS met achterdeurtjes verkopen en informatie doorsluizen).

Op zijn piek leek hij onoverwinnelijk met miljarden aan vermogen, luxe jacht en connecties met wereldleiders, maar na zijn mysterieuze dood in 1991 bleek hij honderden miljoenen te hebben gestolen uit pensioenfondsen, wat zijn imperium deed instorten. Kortom: een extreem invloedrijke, vaak duistere machtsbroker die zich bewoog op het snijvlak van media, politiek en internationale spionage.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:51:44 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012043
quote:
Je kan wanhopig blijven proberen. Maar Rusland is gewoon een kwaadaardig en vijandig regime en iedereen die met ze samenwerkt moet eens flink aangepakt door veiligheidsdiensten wegens verraad.
pi_220012049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan wanhopig blijven proberen. Maar Rusland is gewoon een kwaadaardig en vijandig regime en iedereen die met ze samenwerkt moet eens flink aangepakt door veiligheidsdiensten wegens verraad.
Dit is het Epstein topic?? Snap dat je brein geprogrammeerd is om de boze oranje man en putler te haten. Maar daar zijn genoeg andere topics voor.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:54:45 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit is het Epstein topic?? Snap dat je brein geprogrammeerd is om de boze oranje man en putler te haten. Maar daar zijn genoeg andere topics voor.
Nee, gezien hun rol in het verhaal is er geen enkele reden om het er niet over te hebben.
  donderdag 5 februari 2026 @ 23:26:28 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220012192
quote:
ja en nee.
het is de VS zwarte streepjes zijn key..
kijk naar de vorige batch daar waren hele paginas zwart waarschijnlijk gedaan door een intern!
pi_220012195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, gezien hun rol in het verhaal is er geen enkele reden om het er niet over te hebben.
Wat is dan Putin's aandeel in de Epstein zaak?

Anyway. Het valt nog mee dat het slachtoffer geen putin-versteher of landverrader werd genoemd :X

twitter
  donderdag 5 februari 2026 @ 23:32:40 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012215
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:26 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Wat is dan Putin's aandeel in de Epstein zaak?

Zijn naam komt er meer dan duizend keer in voor.

Maar blijf wanhopig het zoeklicht naar Israel duwen. We trappen er toch niet in.
pi_220012245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar blijf wanhopig het zoeklicht naar Israel duwen. We trappen er toch niet in.
Dat geloof graag. Maar ik vraag mij af wie er niet bij betrokken van de wereldtop waavan de meeste psychopaten zijn. Heb meer vertrouwen in het klootjesvolk dan in de top van de piramide.
  donderdag 5 februari 2026 @ 23:47:00 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:40 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat geloof graag. Maar ik vraag mij af wie er niet bij betrokken van de wereldtop waavan de meeste psychopaten zijn. Heb meer vertrouwen in het klootjesvolk dan in de top van de piramide.
Nouja de meeste leiders gingen niet met Epstein om.
pi_220012256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja de meeste leiders gingen niet met Epstein om.
Ik volg het allemaal niet zo nauw. Maar de elite van het VK ligt toch ook wel aardig onder vuur.
pi_220012270
quote:

[..]

Ik heb het aan @Grok gevraagd.

Ja Putin zijn naam komt er meer dan duizend keer in voor. Maar er wordt nergens geimpliceerd dat hij ooit zaken deed met Epstein of dat Putin naar dat eiland van Epstein is geweest. Epstein had een eenzijdige obsessie met Putin en wilde hem ontmoeten. De laatste nieuwsartikelen in de MSM die van deze Israelische pedo-blackmail operatie een 'Russische honeytrap' willlen maken is zo smerig. En jij doet hier aan mee.

donderdag 5 februari 2026 @ 23:59:56 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220012272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Ik heb het aan @:Grok gevraagd.

:')

Wat een intellectuele armoede zeg.
Huilen dan.
pi_220012274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Geen Joden in Rusland. :')
twitter
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 00:02:42 #62
236264 crew  capricia
pi_220012277
Waarom zou het elkaar eigenlijk uitsluiten?

Ik denk dat als je een link naar Rusland zoekt die best te vinden zal zijn.
Maar zoek je een link naar Israėl, dan is die er ook.

Zie voor nu geen enkele reden om een van beiden uit te sluiten of als enige waarheid aan te nemen.
- Goethe, “Faust”
pi_220012279
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan vraag je het toch aan ChatGPT. Het punt is dat het wel snel een opsomming geeft wat betrouwbaarder is dan mijn mening of de mening van hexagon.

[ Bericht 0% gewijzigd door BasierteKunstmaler op 06-02-2026 00:10:47 ]
pi_220012284
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:02 schreef capricia het volgende:

Zie voor nu geen enkele reden om een van beiden uit te sluiten of als enige waarheid aan te nemen.
Fair.

Maar in de recente 3 miljoen vrijgegeven documenten die eenieder kan inzien. Dus ook Grok en ChatGPT. Wordt Vladimir Putin nergens geimpliceerd als deelnemer aan de sex-trafficking van de Mossad asset (bezewezen via de files) Jeffrey Epstein. In plaats daarvan blijft hexagon afwenden en de focus leggen op Rusland. Je vraagt je toch af waarom of waarvoor dan.

pi_220012285
quote:

Zo zie ik het ook. En als zelfs een prinses uit Noorwegen plots haar excuus aanbied banden te hebben gehad met Epstein pas na het lekt natuurlijk dan weet je het wel en lijkt mij dat gewoon een wereldwijd netwerk.
pi_220012291
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook. En als zelfs een prinses uit Noorwegen plots haar excuus aanbied banden te hebben gehad met Epstein pas na het lekt natuurlijk dan weet je het wel en lijkt mij dat gewoon een wereldwijd netwerk.
Ja. En de 'wappies' mogen nu toch ook wel op deze complottheorie excuses worden aangeboden lijkt mij.
pi_220012300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:15 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Ja. En de 'wappies' mogen nu toch ook wel op deze complottheorie excuses worden aangeboden lijkt mij.
Zou niet weten waarom. Er zullen nog wel meer netwerken bestaan waar mensen met macht gebruik van maken. Dat zie ik niet als wappi. Als iemand begint over een platte aarde, geen maanlanding, hoedjes van zilverpapier en al die onzin dan ben je wel de weg kwijt.

Maar dit soort netwerken, organenhanndel etc is geen complot wat mij betreft. Veel.van dit soort zaken spelen al eeuwen.
pi_220012309
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:24 schreef Cherni het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom. Er zullen nog wel meer netwerken bestaan waar mensen met macht gebruik van maken. Dat zie ik niet als wappi. Als iemand begint over een platte aarde, geen maanlanding, hoedjes van zilverpapier en al die onzin dan ben je wel de weg kwijt.

Maar dit soort netwerken, organenhanndel etc is geen complot wat mij betreft. Veel.van dit soort zaken spelen al eeuwen.
De wappies praatten vooral over de covid19 en zaken zoals Jeffrey Epstein en zijn lolita-island. Hoewel ik die maanlanding zelf wel heel erg interessant vind. Je kunt er wel andere (belachelijke) zaken bij gaan halen en om Epstein heen proberen te draaien. De MSM proberen deze hele Mossad operatie in de schoenen te schuiven van Putin. Maar omtrent de zaak Epstein mogen de wappies nu toch wel excuses worden aangeboden.
pi_220012318
Binnenkort op TV.

"I did not have sexual relationships on Epstein Island" (C) Bill Clinton

Heel geloofwaardig nadat hij met een sigaar in Monica's vagijn heeft lopen roeren.
pi_220012326
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:34 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
De wappies praatten vooral over de covid19 en zaken zoals Jeffrey Epstein en zijn lolita-island. Hoewel ik die maanlanding zelf wel heel erg interessant vind. Je kunt er wel andere (belachelijke) zaken bij gaan halen en om Epstein heen proberen te draaien. De MSM proberen deze hele Mossad operatie in de schoenen te schuiven van Putin. Maar omtrent de zaak Epstein mogen de wappies nu toch wel excuses worden aangeboden.
Ik draai niet om Epstein heen. Ik zeg dat dit soort netwerken al eeuwen bestaan. Alleen door internet etc komen zaken op dat gebied wat sneller uit(maar goed ook). Maar omdat er zoveel invloedrijke partijen bij betrokken zijn worden die verzwegen laat staan aangepakt. Dit ook omdat men op een hoog niveau chantabel is en elkander beschermd. Voor iemand uit het klootjes volk die zich vergrijpt gaat die natuurlijk meteen voor de bijl. En zo wil ik best geloven dat ook Russen en of dat nu Poetin is ja of nee bij betrokken is. Ik had het dan ook over een wereldwijd netwerk.
pi_220012332
quote:

[..]
Das geen prinses, das een junk met een rat van een kind. Die vrouw is het woord prinses niet waardig.
pi_220012336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das geen prinses, das een junk met een rat van een kind. Die vrouw is het woord prinses niet waardig.
Ken haar verder niet maar las dat ergens. Op papier een prinses dan. Heb je toch wel iets meer macht dan de gemiddelde arbeider. :)
pi_220012341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 01:01 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ken haar verder niet maar las dat ergens. Op papier een prinses dan. Heb je toch wel iets meer macht dan de gemiddelde arbeider. :)
Ik sta er niet van te kijken als Hakon haar binnenkort de deur wijst…

De koningen in Noorwegen waren nooit zo vergevingsgezind, misschien nu wel omdat ze beweert enorm ziek te zijn.
pi_220012353
Prins Laurent van Belgiė werd ook benaderd, nou daar vind heel Belgiė ook van van. Van die prins dan.
Alleen zelfs die had toen door dat de Epstein kliek giftig was. Ze wilden contact via hem met zijn pa.

Kun je nagaan hoe dom die Mette Marit en prins Andrew waren. Prins Albert van Monaco moet ook in die files staan, das ook zo’n domme man.

Edit: wij hadden toen Balkenende en daarvoor Kok, die was tijdens en na meetings nog te lui/moe om recht te zitten voor de openhaard in het Catshuis, :7 ik werkte daar toen, geen incidenten daar.

Het zijn echt wel Amerikaanse feesten a la de feesten van de Zonnekoning in Frankrijk. De VS hebben geen middeleeuwen gekend. Dit was hun adel en nu gaat hun kop eraf.

[ Bericht 21% gewijzigd door ootjekatootje op 06-02-2026 01:28:44 ]
pi_220012386
pi_220012392
quote:
Jeffery had de Amerikaanse nationaliteit.
Ghislaine de Britse/Franse/Amerikaanse.

;)
...hier om je mars te breken.
pi_220012659
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast..

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01829530.pdf

Kijk eens zelf? voordat je TDS plaatjes van fake news preddit post.
Daarnaast levert Don T https://www.justice.gov/epstein ook resultaten van don;t op.. _O-

Gast. Klik hieronder

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02440040.pdf

Er zijn meerdere versies. Maar Obama
pi_220012663
quote:

Dit.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 07:52:23 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:49 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik volg het allemaal niet zo nauw. Maar de elite van het VK ligt toch ook wel aardig onder vuur.
Prins Andrew en Peter Mandelson zijn niet met zijn tweeen "de elite" natuurlijk.

Het zijn simpelweg ethisch gehandicapte types, die veel geld/invloed kregen en daar ism Epstein misbruik van gemaakt hebben. Er zijn ook genoeg Jannen Modaal met een dergelijk karakter, maar die hebben helaas de middelen hier niet voor.
pi_220012858
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 02:16 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Jeffery had de Amerikaanse nationaliteit.
Ghislaine de Britse/Franse/Amerikaanse.

;)
Een zekere user hier opende recentelijk nog een topic over antisemitisme op Nederlandse universiteiten, maar op z'n forumpje kunnen ze er ook wat van hoor.
pi_220012886
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:15 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
De wappies die nog steeds op zoek zijn naar de kelder van een pizza tent waar alle democraten ritueel babies zouden verkrachten die wappies?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 08:20:36 #82
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220012924
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat ben je toch een bengeltje.
pi_220012948
nu ze hun haat niet kunnen botvieren op trump, is putin the next big thing
pi_220012959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
nu ze hun haat niet kunnen botvieren op trump, is putin the next big thing
Iemand heeft gangstervoorkeuren

Treffende username
pi_220013057
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De wappies die nog steeds op zoek zijn naar de kelder van een pizza tent waar alle democraten ritueel babies zouden verkrachten die wappies?
Allerlei complotgeneuzel is ook veelal een wilde extrapolatie van de realiteit. Wat je vervolgens vaak ziet is dat elke stukje informatie dat ook maar enigszins in lijn is met die wilde extrapolatie dan vervolgens voor dat soort types een bevestiging is voor hun gehele wereldbeeld. Maar ik zit hier nog steeds te wachten op die spectaculaire onthullingen met betrekking tot al die Amerikaanse prominenten die allemaal met hun leuter in een kleuter zouden zitten. Ik heb nog niets voorbij zien komen wat ook maar enigszins in de buurt komt van solide bewijs voor dat soort exotische claims.
pi_220013347
quote:

[..]
Gewoon even het geheel lezen, het staat onderaan.

(Dezelfde tip voor @Starhopper al vermoed ik al enige tijd dat ze alleen heel selectief kan lezen)
pi_220013412
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waar gaat dit allemaal over :D
TDS.
pi_220013475
quote:
Onder Biden gebeurde het ook niet, dus als je zo wil redeneren, dan is Biden ook schuldig…

Maar de waarheid is natuurlijk voor iedereen met twee werkende hersencellen duidelijk te zien: in de files worden slachtoffers benoemd en zijn er foto’s van slachtoffers. Die wil je uiteraard beschermen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:28:48 #89
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220013510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onder Biden gebeurde het ook niet, dus als je zo wil redeneren, dan is Biden ook schuldig…

Maar de waarheid is natuurlijk voor iedereen met twee werkende hersencellen duidelijk te zien: in de files worden slachtoffers benoemd en zijn er foto’s van slachtoffers. Die wil je uiteraard beschermen.
Waarom worden mensen die creepy dingen over jonge meisjes of torture video's zeggen in mails dan ook zwartgelakt?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:30:35 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220013535
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]
911 x ging het over pizza in de files..
Genoeg stof tot nadenken maar geen concreet bewijs!
pi_220013544
quote:

[..]

En geen enkele keer als betrokkene. Maar laat de feiten vooral niet in de weg staan van het narratief.

Typisch D66. Zoals Jetten de kiezer een rad voor de ogen heeft gedraaid. Wat een leugenachtige bende.
pi_220013562
quote:

[..]

Alleen is er heel onzorgvuldig omgegaan met de identiteit van de slachtoffers, die hebben daar ook over geklaagd.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:34:56 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220013573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
Allerlei complotgeneuzel is ook veelal een wilde extrapolatie van de realiteit. Wat je vervolgens vaak ziet is dat elke stukje informatie dat ook maar enigszins in lijn is met die wilde extrapolatie dan vervolgens voor dat soort types een bevestiging is voor hun gehele wereldbeeld. Maar ik zit hier nog steeds te wachten op die spectaculaire onthullingen met betrekking tot al die Amerikaanse prominenten die allemaal met hun leuter in een kleuter zouden zitten. Ik heb nog niets voorbij zien komen wat ook maar enigszins in de buurt komt van solide bewijs voor dat soort exotische claims.
Ik denk ook niet dat dit naar boven komt.
Die epstein was ook geen domme gast, Ik denk niet dat je heel veel zal aantreffen in deze files waar gewoon letterlijk in staat dat deze persoon dit heeft gedaan met een kind vn 15 of iets in die geest.
Daarom is die pizza gate wel erg interessant want wat men vermoed dat het een soort van code taal is, en als je het woord van pizza vervangt voor wat anders .. ja dan krijg je een heel ander verhaal.

Maar goed dat is geen concreet bewijs.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:39:16 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220013605
quote:

[..]

Maar geen reden om daders achterwege te laten. En als Biden hierin fout was, dan mag die ook gewoon voor het hekje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En geen enkele keer als betrokkene. Maar laat de feiten vooral niet in de weg staan van het narratief.

Typisch D66. Zoals Jetten de kiezer een rad voor de ogen heeft gedraaid. Wat een leugenachtige bende.
Hol geroeptoeter verder. Hij komt erin voor dus is hij relevant in het topic.
pi_220013607
geen meldingen van hamburgers of pakjes friet?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:44:17 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220013634
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:09 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Fair.

Maar in de recente 3 miljoen vrijgegeven documenten die eenieder kan inzien. Dus ook Grok en ChatGPT. Wordt Vladimir Putin nergens geimpliceerd als deelnemer aan de sex-trafficking van de Mossad asset (bezewezen via de files) Jeffrey Epstein. In plaats daarvan blijft hexagon afwenden en de focus leggen op Rusland. Je vraagt je toch af waarom of waarvoor dan.

[ afbeelding ]
Uit de documenten blijkt gewoon dat Epstein contacten onderhield tot in de hoogste kringen van het Kremlin, tot aan direct of indirect contact met Poetin. Zo zijn er naast veelvuldig mailverkeer minstens 5 ontmoetingen geweest tussen Epstein en Sergej Beljakov, die banden heeft met de FSB.

Maar blijf vooral domme plaatjes posten.
Huilen dan.
pi_220013642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom worden mensen die creepy dingen over jonge meisjes of torture video's zeggen in mails dan ook zwartgelakt?
Geen idee.

Feit is dat ook onder Biden dit allemaal onder de pet bleef en er geen arrestaties waren op Epstein en Maxwell na dan.

Ik geloof direct dat er mensen de hand boven het hoofd zijn gehouden en dat zullen ongetwijfeld donoren zijn (die vaak aan beide partijen geld geven).

De fantasie gaat dan aan de haal, maar er is gewoon geen enkele concrete aanwijzing dat mensen als Trump, Clinton en Musk daar aan kleine kinderen hebben gezeten en/of volwassen vrouwen hebben misbruikt. Eerder een hoop contra indicaties.

Ook het hele Russian Spy verhaal is volstrekt onzinnig. Zou dat zo zijn geweest zou dat zowel onder Biden als onder Trump geweldig uitgekomen zijn, want dan is het allemaal de schuld van de Russen.

Het meest waarschijnlijke is dat Epstein gewoon zelf een enorm rare kwezel was en dat hij met zijn handelen mensen gebruikte om er zelf beter van te worden.

Ik geloof noch het Mossad, noch het Kremlin verhaal, aangezien hij met zijn misdragingen juist voor dat soort instanties veel te veel risico met zich bracht.

Nee, alles wijst erop dat zijn seksuele perversiteiten de drijvende kracht waren alhier.
pi_220013663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:33 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Alleen is er heel onzorgvuldig omgegaan met de identiteit van de slachtoffers, die hebben daar ook over geklaagd.
Het is ook een enorm dossier.

Laat ik het eens anders zeggen: als het echt allemaal een groot complot is, dan is het wel heel raar dat niemand binnen de FBI inmiddels zo ziek zou zijn van de cover up dat die zou zijn gaan lekken.

Denk aan de moord op JFK. De meest wilde verhalen. Dat dossier is ook inmiddels openbaar. Wat is er nu vsn waar gebleken? Volgens mij helemaal niets.
pi_220013677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat dit naar boven komt.
Die epstein was ook geen domme gast, Ik denk niet dat je heel veel zal aantreffen in deze files waar gewoon letterlijk in staat dat deze persoon dit heeft gedaan met een kind vn 15 of iets in die geest.
Daarom is die pizza gate wel erg interessant want wat men vermoed dat het een soort van code taal is, en als je het woord van pizza vervangt voor wat anders .. ja dan krijg je een heel ander verhaal.

Maar goed dat is geen concreet bewijs.
Pizza was een codewoord toch?

Waarschijnlijk wist iemand van Epstein, is dat verhaal rond gegaan, aantal keer aangedikt en verhaspeld et voila…
pi_220013715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar geen reden om daders achterwege te laten. En als Biden hierin fout was, dan mag die ook gewoon voor het hekje.
[..]
Hol geroeptoeter verder. Hij komt erin voor dus is hij relevant in het topic.
Als obsessie van Epstein en verder niet. Als Epstein een obsessie had gehad met K Pop had je dan ook K Pop er met de haren bij gesleept of dan wel doorgehad dat het bespottelijk is?
pi_220013731
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Uit de documenten blijkt gewoon dat Epstein contacten onderhield tot in de hoogste kringen van het Kremlin, tot aan direct of indirect contact met Poetin. Zo zijn er naast veelvuldig mailverkeer minstens 5 ontmoetingen geweest tussen Epstein en Sergej Beljakov, die banden heeft met de FSB.

Maar blijf vooral domme plaatjes posten.
Dus?

Epstein omringde zich met mensen uit deze kringen.

Zoals Andrew. Maakt hem verder geen MI6, is het wel?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:56:58 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220013734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Pizza was een codewoord toch?

Waarschijnlijk wist iemand van Epstein, is dat verhaal rond gegaan, aantal keer aangedikt en verhaspeld et voila…
jup, het feit is als het er allemaal zo dik op lag en er bijvoorbeeld namen gelinkt konden worden aan daadwerkelijk misbruik dan waren er echt wel wat mensen opgepakt ( of publiekelijk gelyncht)
De hoop was altijd als deze documenten vrij gegeven worden dan komt de waarheid boven tafel.
Helaas, is het nog steeds het zelfde als jaren geleden alleen veel meer, niks echts belastend.

behalve Bill gates en zijn ex vrouw maar bill heeft gisteren een klein interview gehad waarbij ook nog steeds alles ontkend, hij noemde de mails zelfs fake ( wat wel bijzonder is alles is echt behalve de mails die over hem gingen)
twitter
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:58:01 #103
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220013739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is ook een enorm dossier.

Laat ik het eens anders zeggen: als het echt allemaal een groot complot is, dan is het wel heel raar dat niemand binnen de FBI inmiddels zo ziek zou zijn van de cover up dat die zou zijn gaan lekken.

Denk aan de moord op JFK. De meest wilde verhalen. Dat dossier is ook inmiddels openbaar. Wat is er nu vsn waar gebleken? Volgens mij helemaal niets.
Er hebben dan ook heel veel agenten lang aan gewerkt. En het weglakken van de namen van eventuele plegers is wel gelukt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:02:41 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220013766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus?

Dus dan is het, in tegenstelling tot waar user in kwestie ons probeert van te overtuigen, helemaal niet zo gek om het over Rusland te hebben.
Huilen dan.
pi_220013767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:58 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Er hebben dan ook heel veel agenten lang aan gewerkt. En het weglakken van de namen van eventuele plegers is wel gelukt.
Ik sluit niet uit dat er mensen de hand boven het hoofd is gehouden. Maar dan eerder als in: wel rook, geen vuur.

Maar de fantasie gaat overduidelijk heel veel verder dan wat in de rede ligt.

Zou er echt een buitenlandse mogendheid achter zitten, dan is een cover up volstrekt ongeloofwaardig.
pi_220013769
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus dan is het, in tegenstelling tot waar user in kwestie ons probeert van te overtuigen, helemaal niet zo gek om het over Rusland te hebben.
Het feit dat je selectief moet quoten is veelzeggend.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:08:09 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220013785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het feit dat je selectief moet quoten is veelzeggend.
Ik geef antwoord op je dus-vraag. Dat is alles.
Huilen dan.
pi_220013798
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik geef antwoord op je dus-vraag. Dat is alles.
Je laat alleen de context weg. Dus het is zeker niet alles.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:12:21 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220013812
Ok. Het zal wel.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 10:15:41 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220013828
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:17:56 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220013841
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als obsessie van Epstein en verder niet. Als Epstein een obsessie had gehad met K Pop had je dan ook K Pop er met de haren bij gesleept of dan wel doorgehad dat het bespottelijk is?
Hij komt erin voor dus relevant.

En als mensen wild om zich heen gaan slaan als je het erover hebt, is dat een goede reden om het er nog meer over te hebben.
pi_220013902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hij komt erin voor dus relevant.

En als mensen wild om zich heen gaan slaan als je het erover hebt, is dat een goede reden om het er nog meer over te hebben.
Je had het er niet zomaar over, je was gewoon onzinnig aan het speculeren. En nu ben je weer aan het gaslighten met jouw standaard zinnetje ‘wild om zich heenslaan’.

Net als dat je maar wat graag naar Trump wijst. Gewoon: aan wie heb ik een hekel en komt die voor in de files (ongeacht op welke manier)… SCHULDIG!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:32:31 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220013918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je had het er niet zomaar over, je was gewoon onzinnig aan het speculeren. En nu ben je weer aan het gaslighten met jouw standaard zinnetje ‘wild om zich heenslaan’.

Net als dat je maar wat graag naar Trump wijst. Gewoon: aan wie heb ik een hekel en komt die voor in de files (ongeacht op welke manier)… SCHULDIG!
Trump gedraagt zich gewoon een beetje verdacht rondom die files. Maar hij kan het zo wegnemen door met enige zorg die files allemaal te openbaren. Als daar niks belastends in staat kan hij verdere vrijuit gaan.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:52:12 #114
403588 mcmlxiv
pi_220014063
Er is nul twijfel dat trump een aanrander en verkrachter is, naast ontelbare andere misdrijven. Daar doet hij zelf niet moeilijk over, daar doet zijn omgeving niet moeilijk over, zelfs zijn aanhang vindt het prachtig. Grab them by the pussy.

Of hij dan ook dertienjarige kinderen verkracht en/of vermoord heeft? Geen idee, waarschijnlijk wel, het past perfect bij zijn narcistisch psychopathische persoonlijkheid. Eigenlijk is het oninteressant, want zijn aanhang zal ook dat de schuld van het dertienjarige kind vinden. Had ze maar niet zo verleidelijk naar oom Donald moeten kijken.
pi_220014314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:52 schreef mcmlxiv het volgende:
Er is nul twijfel dat trump een aanrander en verkrachter is, naast ontelbare andere misdrijven. Daar doet hij zelf niet moeilijk over, daar doet zijn omgeving niet moeilijk over, zelfs zijn aanhang vindt het prachtig. Grab them by the pussy.

Of hij dan ook dertienjarige kinderen verkracht en/of vermoord heeft? Geen idee, waarschijnlijk wel, het past perfect bij zijn narcistisch psychopathische persoonlijkheid. Eigenlijk is het oninteressant, want zijn aanhang zal ook dat de schuld van het dertienjarige kind vinden. Had ze maar niet zo verleidelijk naar oom Donald moeten kijken.
Het is natuurlijk ook wel intens treurig als je zo idolaat bent van een Amerikaanse politicus dat je die als Nederlander te vuur en te zwaard gaat verdedigen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:22:19 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220014364
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations

Het is een lange wikipedia pagina.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:23:56 #117
403588 mcmlxiv
pi_220014398
Zo grappig hoe eenvoudig je de huis MAGAS uitlokt door eenvoudig de feiten over de grote oranje leider op te sommen.
pi_220014719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Trump gedraagt zich gewoon een beetje verdacht rondom die files. Maar hij kan het zo wegnemen door met enige zorg die files allemaal te openbaren. Als daar niks belastends in staat kan hij verdere vrijuit gaan.
Itt Biden maakt hij ze nu openbaar. Dus kennelijk is Biden nog veel verdachter.

Man, je redeneert zo overduidelijk vanuit persoonlijke opvattingen. Ga nou niet net doen alsof je rationeel naar deze zaak kijkt.
pi_220014727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:52 schreef mcmlxiv het volgende:

Het kan altijd dommer natuurlijk…
pi_220014746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:23 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo grappig hoe eenvoudig je de huis MAGAS uitlokt door eenvoudig de feiten over de grote oranje leider op te sommen.
Wat jij schreef is net zo feitelijk als de werken van de gebroeders Grimm.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:48:14 #121
396550 Richestorags
pi_220014843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Onder Trump zijn ze gepubliceerd, Biden had 4 jaar om ze te publiceren en nada.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:51:19 #122
396550 Richestorags
pi_220014879
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:20 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook wel intens treurig als je zo idolaat bent van een Amerikaanse politicus dat je die als Nederlander te vuur en te zwaard gaat verdedigen.
Het is intens treurig dat je een Amerikaanse politicus zo haat dat je gaat speculeren over dat hij kinderen heeft vermoord.
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 11:52:54 #123
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220014917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb vooral ook gemist dat Biden volop campagne voerde om ze te publiceren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220014965
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je hebt gelijk! Heel verdacht van Biden.

Lock him up! Lock him up! Lock him up!

En doe ook maar meteen iedereen die pro Biden is en was. Gewoon voor de zekerheid…
pi_220014980
Ik kan me vergissen maar tijdens Biden liep volgens mij ook onderzoek naar deze zaak.
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 11:56:06 #126
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220014988
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk! Heel verdacht van Biden.

Lock him up! Lock him up! Lock him up!

En doe ook maar meteen iedereen die pro Biden is en was. Gewoon voor de zekerheid…
Gaat het?
pi_220014999
quote:

[..]
En nu claimt hij dat de Epstein Files een 'totaal oninteressante hoax' zijn, die Amerikanen geen reet interesseert. 'Lets move on', heeft hij herhaaldelijk gezegd.

Wat je verder ook van Trumps banden met Epstein vindt (want dat die er waren, lijdt geen twijfel): gezien alle onthullingen is het natuurlijk van de gekken om het hier maar bij te laten, zoals Trump zegt te willen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220015064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is ook vaak 'u vraagt, wij draaien' met dit soort loyaliteit naar iemand of iets toe. Wil iemand geld, dan krijgt iemand geld. Wil iemand een landgoed, misschien is dat mogelijk. Gewone seks.. dan krijgt iemand gewone seks. Extreme vormen van seks? Iets anders wat ver buiten de schaal gaat? Wellicht mogelijk.

Zoals iedereen lopen de wensen uiteen. Niet iedereen valt in dezelfde "extreme" valkuilen van omkoping en niet iedereen ziet geld of goederen ontvangen als vies aan de BNW-kant.

Én niet iedereen tuint in omkoping.

Een Caroline van der Plas zou waarschijnlijk eerder de hand schudden voor een levenlang gratis zware shaq.

Maar goed, weer allemaal speculatie.
pi_220015106
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gaat het?
Helemaal top!

Thanks for caring. :)
pi_220015114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En nu claimt hij dat de Epstein Files een 'totaal oninteressante hoax' zijn, die Amerikanen geen reet interesseert. 'Lets move on', heeft hij herhaaldelijk gezegd.

Wat je verder ook van Trumps banden met Epstein vindt (want dat die er waren, lijdt geen twijfel): gezien alle onthullingen is het natuurlijk van de gekken om het hier maar bij te laten, zoals Trump zegt te willen.
Maar wat moet er op basis van wat er ligt dan gebeuren?
pi_220015124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Helemaal top!

Thanks for caring. :)
de grootste carers verblijven op fok!
pi_220015132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is intens treurig dat je een Amerikaanse politicus zo haat dat je gaat speculeren over dat hij kinderen heeft vermoord.
Ik merk dat de subtiele sneer naar de wijze waarop de Fox News-en van deze wereld hun nieuws brengen je is ontgaan.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:18:17 #133
396550 Richestorags
pi_220015233
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Damned if you do, damned if you don't.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:19:52 #134
396550 Richestorags
pi_220015251
quote:

[..]

Wat mij betreft gaan we tot de bodem en verder met de Epstein files en ook de connectie tussen Trump en Epstein en Trump zijn wandelgangen. Net als iedereen die in de files staat.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:20:38 #135
396550 Richestorags
pi_220015254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik merk dat de subtiele sneer naar de wijze waarop de Fox News-en van deze wereld hun nieuws brengen je is ontgaan.
Je had het over Nederlanders. Weinig met Fox News te maken denk ik zo?
pi_220015262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je had het over Nederlanders. Weinig met Fox News te maken denk ik zo?
En wie zou de Nederlander in kwestie hier zijn?
pi_220015270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wat moet er op basis van wat er ligt dan gebeuren?
Door blijven graven, lijkt mij. Smoking guns zijn zeldzaam, maar je bent dan ook uitzonderlijk stupide om misdaden te bekennen in een e-mail. Maar deze documenten bieden voldoende aanknopingspunten voor nader onderzoek, dunkt mij.

En dan is er nog dit aspect, dat ook interessant genoeg is om verder uit te pluizen:

Welke Russische connecties blijken er uit de Epstein-documenten?

Mijn punt is vooral dat de vrijgegeven docs niet de 'oninteressante nothingburger' zijn die Trump ervan probeert te maken.
pi_220015278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat mij betreft gaan we tot de bodem en verder met de Epstein files en ook de connectie tussen Trump en Epstein en Trump zijn wandelgangen. Net als iedereen die in de files staat.
Maar wie dan? Iedereen die genoemd is helemaal doorlichten? Op welke grond dan?

Volgens mij is er al onderzoek gedaan. Ofwel er is niets gevonden waarmee men iemand kon aanklagen, ofwel dst bewijs is inmiddels weggemoffeld.

Maar either way… wat kan er nu dan nog echt?

In die zin heeft Trump gelijk. Het is een nothingburger.
pi_220015341
twitter

De overeenkomsten zijn er inderdaad.
pi_220015391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Door blijven graven, lijkt mij. Smoking guns zijn zeldzaam, maar je bent dan ook uitzonderlijk stupide om misdaden te bekennen in een e-mail. Maar deze documenten bieden voldoende aanknopingspunten voor nader onderzoek, dunkt mij.

En dan is er nog dit aspect, dat ook interessant genoeg is om verder uit te pluizen:

Welke Russische connecties blijken er uit de Epstein-documenten?

Mijn punt is vooral dat de vrijgegeven docs niet de 'oninteressante nothingburger' zijn die Trump ervan probeert te maken.
Je ziet toch direct hoe lachwekkend deze insinuatie is?

1 Rus met FSB connecties. En vele Russische vrouwen (ja, als plezierdames…).

En zou de FBI nou echt niet gezocht hebben? Natuurlijk hebben ze dat gedaan.

Maar goed, pik er eens iets concreets uit. Wie en wat moet onderzocht worden volgens jou? Want wat in heb gezien is vooral heel erg hij had contact met Epstein, dus verdacht…

Ja, zo lust ik er nog een paar.
pi_220015401
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De overeenkomsten zijn er inderdaad.
De focus op Iran dan maar.
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 12:34:02 #142
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220015408
Wadz deze?
SPOILER

:r
pi_220015410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wie dan? Iedereen die genoemd is helemaal doorlichten? Op welke grond dan?

Volgens mij is er al onderzoek gedaan. Ofwel er is niets gevonden waarmee men iemand kon aanklagen, ofwel dst bewijs is inmiddels weggemoffeld.

Maar either way… wat kan er nu dan nog echt?

In die zin heeft Trump gelijk. Het is een nothingburger.
Als we de Epstein-slachtoffers mogen geloven ontspringen een hoop mannen nog altijd de dans. De vrijgegeven docs kunnen in dat opzicht belangrijke stukjes zijn van een grotere puzzel.

Eerst is het zaak dat de resterende 'files' vrij worden gegeven. En het is ook gewoon gerechtvaardigd om mensen die in de docs worden genoemd hier op aan te spreken en opheldering te eisen.

Je ziet al dat er politieke koppen rollen: zie de Mandelson-affaire in het VK, en Starmer die (naar mijn idee terecht) door het stof gaat.

Dus vooral door blijven zoeken.
pi_220015437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als we de Epstein-slachtoffers mogen geloven ontspringen een hoop mannen nog altijd de dans. De vrijgegeven docs kunnen in dat opzicht belangrijke stukjes zijn van een grotere puzzel.

Eerst is het zaak dat de resterende 'files' vrij worden gegeven. En het is ook gewoon gerechtvaardigd om mensen die in de docs worden genoemd hier op aan te spreken en opheldering te eisen.

Je ziet al dat er politieke koppen rollen: zie de Mandelson-affaire in het VK, en Starmer die (naar mijn idee terecht) door het stof gaat.

Dus vooral door blijven zoeken.
Maar denk jij dat de FBI niet al gezocht heeft?

En hebben die Epstein slachtoffers specifieke namen genoemd die niet onderzocht zijn?

Dat iets politieke consequenties heeft is natuurlijk wat anders. Als je in de files genoemd wordt als iemand die daar kwam om met prostituees (meerderjarig) te feesten dan heeft dat politieke consequenties, maar strafbaar is het niet.

Kijk bv naar Rob Oudkerk.

Dus ik ben benieuwd of je ook iets concreets hebt.
pi_220015441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je ziet toch direct hoe lachwekkend deze insinuatie is?

1 Rus met FSB connecties. En vele Russische vrouwen (ja, als plezierdames…).

En zou de FBI nou echt niet gezocht hebben? Natuurlijk hebben ze dat gedaan.

Maar goed, pik er eens iets concreets uit. Wie en wat moet onderzocht worden volgens jou? Want wat in heb gezien is vooral heel erg hij had contact met Epstein, dus verdacht…

Ja, zo lust ik er nog een paar.
Even voor de duidelijkheid: als iets niet strafbaar is, betekent het nog niet dat het oninteressant is. Dat lijk jij niet helemaal te begrijpen.

Uit mailverkeer blijkt dat Epstein opvallende banden had met Rusland. Welke westerlingen waren daar nog meer bij betrokken? Is er sprake van een financiele connecties? Wat voor beloftes zijn er over en weer gedaan? Hoe zijn die banden nu?

Banden onderhouden met Rusland is niet per definitie strafbaar - al helemaal niet voordat het westen steeds zwaardere sancties instelde. Maar gezien de oorlog in Oekraļne en onze getroebleerde relatie met Rusland, is het relevant en interessant om antwoord te krijgen op de vragen die hierboven zijn gesteld.
pi_220015464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar denk jij dat de FBI niet al gezocht heeft?

En hebben die Epstein slachtoffers specifieke namen genoemd die niet onderzocht zijn?
Epstein-slachtoffers eisen nog altijd gerechtigheid en claimen dat veel van hun klachten niet zijn gehoord. Daarin worden zij door zowel Dems als Reps (een klein aantal) gesteund in hun pleidooi voor meer openheid.

quote:
Dat iets politieke consequenties heeft is natuurlijk wat anders. Als je in de files genoemd wordt als iemand die daar kwam om met prostituees (meerderjarig) te feesten dan heeft dat politieke consequenties, maar strafbaar is het niet.

Kijk bv naar Rob Oudkerk.

Dus ik ben benieuwd of je ook iets concreets hebt.
Als jij in de jaren voor diens dood nog vrolijk aan het feesten was met Epstein - die toen al eens was veroordeeld - dan heb jij iets uit te leggen.

Verder gaf ik al aan dat er naar mijn idee geen 'smoking gun' is. Het zijn puzzelstukjes die interessant genoeg zijn om verder uit te diepen. Zie ook mijn post hierboven.
pi_220015495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid: als iets niet strafbaar is, betekent het nog niet dat het oninteressant is. Dat lijk jij niet helemaal te begrijpen.

Uit mailverkeer blijkt dat Epstein opvallende banden had met Rusland. Welke westerlingen waren daar nog meer bij betrokken? Is er sprake van een financiele connecties? Wat voor beloftes zijn er over en weer gedaan? Hoe zijn die banden nu?

Banden onderhouden met Rusland is niet per definitie strafbaar - al helemaal niet voordat het westen steeds zwaardere sancties instelde. Maar gezien de oorlog in Oekraļne en onze getroebleerde relatie met Rusland, is het relevant en interessant om antwoord te krijgen op de vragen die hierboven zijn gesteld.
Wat jij niet helemaal lijkt te begrijpen is dat verder graven niet kan zonder redelijke verdenking van een strafbaar feit.

Of heb je het over al die amateur Sherlocks? Nou, die gaan hun goddelijke gang maar, maar voorlopig vinden ze steevast dingen die ze kennelijk graag willen horen.

En ten aanzien van Rusland is er in de gehele lijst van Epstein welgeteld 1 kerel opgedoken die vervolgens weer connecties zou hebben met de FSB (wat voor het overgrote deel van de Russen met diepe zakken geldt, zoals je hopelijk weet).

Op basis van kansberekening is dat eerder heel weinig dan veel.

Die dames tel ik niet mee, want er zijn nu eenmaal veel Russische vrouwen die in het vak zitten en die zie je overal ter wereld.

Wederom: niets bijzonders.

En dan herhaal ik nogmaals: denk je nou echt dat er niet al naar is gekeken? Want als Epstein echt een foreign agent was, zou men dat niet willen weten?
pi_220015546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Epstein-slachtoffers eisen nog altijd gerechtigheid en claimen dat veel van hun klachten niet zijn gehoord. Daarin worden zij door zowel Dems als Reps (een klein aantal) gesteund in hun pleidooi voor meer openheid.
[..]
Als jij in de jaren voor diens dood nog vrolijk aan het feesten was met Epstein - die toen al eens was veroordeeld - dan heb jij iets uit te leggen.

Verder gaf ik al aan dat er naar mijn idee geen 'smoking gun' is. Het zijn puzzelstukjes die interessant genoeg zijn om verder uit te diepen. Zie ook mijn post hierboven.
Feesten met Epstein na veroordeling vind ik nog niet zo spannend. Hij had een tik op de vingers gekregen. Lijkt mij niet zo gek dat de meesten dachten dat het dus allemaal wel meeviel.

We weten nu wat voor een viespeuk het was. Maar wist men dat toen? Betwijfel ik.

En verder uitdiepen dan nu al is gedaan kan niet zomaar. Er moet gewoon een redelijke verdenking zijn.

Zo gaat dat nu eenmaal in de praktijk.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:28:41 #149
403588 mcmlxiv
pi_220016217

https://www.msn.com/en-in(...)-details/ar-AA1SW3wv

https://www.wionews.com/w(...)ations-1769823565436

https://augustafreepress.(...)olving-donald-trump/

Allemaal leugens en bedrog. Donald heeft brandschone handjes en een onbevlekt piemeltje.
pi_220016235
twitter

Marxistische wappies gaan nu vol op het orgel terwijl ze doodstil waren over het schandaal van de islamitische verkrachtingsbendes.
pi_220016236
quote:

[..]
Misschien zit de NIS overal wel achter :o :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:42:09 #152
403588 mcmlxiv
pi_220016280
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Marxistische wappies gaan nu vol op het orgel terwijl ze doodstil waren over het schandaal van de islamitische verkrachtingsbendes.
Hoe heet dat nou ook alweer? Oh wacht!

pi_220016287
quote:

[..]

Hoelang ken je Trump nu al. Als hij spreekt over een democratische hoax met betrekking tot de Epstein files dan heeft hij het over de omstreden verklaringen van Katie Jonhson waarin hij beschuldigd wordt van het verkrachten en bedreigen van een 13 jarige. Deze verklaring circuleert al wat jaren op het internet. Een rechter heeft die zaak ooit afgewezen en zelfs de MSM zijn er nooit echt mee aan de haal gegaan omdat die ook nooit het vermeende slachtoffer hebben kunnen spreken of kunnen verifiėren. Die verklaring stinkt aan alle kanten daarom wordt er niets mee gedaan in de rechtszaal en in de media. Alles wijst er op dat dat inderdaad een democratische hoax is.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:53:15 #154
403588 mcmlxiv
pi_220016336
Gelukkig kan Donald altijd nog racistische plaatjes van de Obama’s maken. Zoveel klasse deze man, ik begrijp waarom onze MAGA intellectuelen hem verdedigen. Dat is gewoon de kern van “andersdenkenden”! Briljant gewoon

https://www.nu.nl/verkiez(...)gelijkt-met-aap.html
pi_220016372
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hoelang ken je Trump nu al. Als hij spreekt over een democratische hoax met betrekking tot de Epstein files dan heeft hij het over de omstreden verklaringen van Katie Jonhson waarin hij beschuldigd wordt van het verkrachten en bedreigen van een 13 jarige. Deze verklaring circuleert al wat jaren op het internet. Een rechter heeft die zaak ooit afgewezen en zelfs de MSM zijn er nooit echt mee aan de haal gegaan omdat die ook nooit het vermeende slachtoffer hebben kunnen spreken of kunnen verifiėren. Die verklaring stinkt aan alle kanten daarom wordt er niets mee gedaan in de rechtszaal en in de media. Alles wijst er op dat dat inderdaad een democratische hoax is.
Nee, hij heeft over Epstein en de Epstein Files.

Misschien eens luisteren naar wat die man zoal uitkraamt.
pi_220016396
Epstein nog gewoon in leven in Israėl? Deze man lijkt sprekend op hem:
https://x.com/atownsquare/status/2008412667132760356
pi_220016498
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hoe heet dat nou ook alweer? Oh wacht!

[ afbeelding ]
Iemand is heel erg zijn best aan het doen om het maar over de Islam te hebben in dit topic.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:10:37 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220016503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Itt Biden maakt hij ze nu openbaar. Dus kennelijk is Biden nog veel verdachter.

Man, je redeneert zo overduidelijk vanuit persoonlijke opvattingen. Ga nou niet net doen alsof je rationeel naar deze zaak kijkt.
Stop gewoon met die whataboutism. Biden is geen president meer en als blijkt dat hij strafbare zaken heeft begaan of die van anderen wil toedekken, mag die wat mij betreft ook gewoon de bak in.
pi_220016524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Een zekere user hier opende recentelijk nog een topic over antisemitisme op Nederlandse universiteiten, maar op z'n forumpje kunnen ze er ook wat van hoor.
Dat is hier gewoon toegestaan. Mensen maken zich drukker over het feit dat Putin verdacht gemaakt wordt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:18:02 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220016554
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:14 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat is hier gewoon toegestaan. Mensen maken zich drukker over het feit dat Putin verdacht gemaakt wordt.
Wel mooi dat als je Poetin of Trump hier noemt, er een paar lui zijn die ineens wild om zich heen beginnen te slaan.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:18:51 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220016564
quote:

[..]
Was daar wat eerder mee gekomen dan.
pi_220016893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Stop gewoon met die whataboutism. Biden is geen president meer en als blijkt dat hij strafbare zaken heeft begaan of die van anderen wil toedekken, mag die wat mij betreft ook gewoon de bak in.
Ja, het komt je niet uit. Maar je maakt Trump verdacht omdat hij niet direct alle Epstein files vrijgaf. Maar Biden had daar 4 jaar de tijd voor en deed het niet. Trump binnen 12 maanden.

Misschien moet je gewoon ophouden met domme insinuaties te plaatsen...
pi_220016902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wel mooi dat als je Poetin of Trump hier noemt, er een paar lui zijn die ineens wild om zich heen beginnen te slaan.
En de ad hominem.

Maar inhoudelijk onderbouwd aangeven wie nu echt wat heeft gedaan... neuh...
pi_220016907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Was daar wat eerder mee gekomen dan.
Binnen 12 maanden is best snel. Het is namelijk niet iets waarvan je zou denken dat het het meest belangrijke is voor een president, wel?
pi_220016908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:02 schreef Nia het volgende:
Epstein nog gewoon in leven in Israėl? Deze man lijkt sprekend op hem:
https://x.com/atownsquare/status/2008412667132760356
Random foto, echt betrouwbaar. :')
pi_220017047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:59 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Random foto, echt betrouwbaar. :')
Hep op feesboek gestaan.
pi_220017107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hep op feesboek gestaan.
Ik denk dat het gewoon waar is. Volgens mij woont hij naast Elvis.
pi_220017277
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat het gewoon waar is. Volgens mij woont hij naast Elvis.
En twee pak
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:58:56 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220017285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, het komt je niet uit. Maar je maakt Trump verdacht omdat hij niet direct alle Epstein files vrijgaf. Maar Biden had daar 4 jaar de tijd voor en deed het niet. Trump binnen 12 maanden.

Misschien moet je gewoon ophouden met domme insinuaties te plaatsen...
Tje ik heb geen tijdmachine om terug te gaan naar het Biden tijdperk en daar stennis te maken dat hij die files moet vrijgeven.

Dus laat Trump het maar vrijgeven. Als hij niks verkeerd heeft gedaan dan hoeft niemand het er nog over te hebben.

En als er in die files dingen staan die belastend zijn voor Biden dan hoor ik het ook graag.
pi_220017412
quote:
De 3 miljoen vrijgekomen Epstein documenten hebben de ware aard van de westerse beschaving ontmaskerd. De complete politieke en economische elite van het westen is verwikkeld in de meest krankzinnige en ranzige activiteiten met kinderen en minderjarige meisjes.

Voormalig president Bush Senior zou een kind hebben verkracht en ritueel hebben gedood. Bill Gates zou SOA's hebben opgelopen met Russische meisjes waarna hij Epstein smeekte om een medicijn dat hij stiekem aan zijn vrouw zou geven om te voorkomen dat ze besmet zou raken. En dit is nog maar het topje van de ijsberg, de komende dagen zullen nog veel ranzige verhalen aan de oppervlakte komen.

En dit hijst het vaandel van beschaving en leest ons de les over mensenrechten en vrijheid? Ik kan het niet beter verwoorden dan Mohammed al-Mokhtaar as-Shinqieti, universitair docent politieke wetenschappen aan de universiteit van Qatar:

"De Epstein documenten hebben aangetoond dat:
1. de grens tussen mens en dier in het westen verdwenen is. En deze dierlijke orde willen zij de rest van de wereld ook opleggen.
2. De Zio's hebben de westerse elite tot slaaf gemaakt door ze te onderwerpen aan hun perverse lusten.
3. Moslims zijn de laatste hoop om de mensheid van dit verval te redden."
https://www.facebook.com/(...)PvXzCLujaoWeQHi1oYAl
pi_220017419
quote:
De tyfus, wat een lijmsnuiversrelaas.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:28:27 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220017486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:17 schreef Monolith het volgende:

[..]
"Wij zijn de laatsten die de mensheid kunnen redden."

Meestal is het verstandig dit soort claims met enige skepsis te beschouwen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:45:12 #173
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017584
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
"Wij zijn de laatsten die de mensheid kunnen redden."

Meestal is het verstandig dit soort claims met enige skepsis te beschouwen.
Het is wel zo.

Dit soort perversie komt voort uit goddeloosheid.
pi_220017687
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als we de Epstein-slachtoffers mogen geloven ontspringen een hoop mannen nog altijd de dans.
Waarom zouden we dat moeten geloven?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:57:02 #175
38496 Perrin
pi_220017689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:45 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het is wel zo.

Ik heb ook heel wat perversie gezien vanwege of ondanks religiositeit. Helaas is de wereld niet zo zwart-wit.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:00:53 #176
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220017724
quote:

[..]
Het is wel zo.

Want religieuzen zitten nooit aan kinderen :D Katholieke kerk anyone?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:06:16 #177
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Want religieuzen zitten nooit aan kinderen :D Katholieke kerk anyone?
Dat zijn geen gelovigen. Een gelovige is zich bewust van de consequenties.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:07:00 #178
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb ook heel wat perversie gezien vanwege of ondanks religiositeit. Helaas is de wereld niet zo zwart-wit.
Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als wat ik hier boven typ.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:09:04 #179
38496 Perrin
pi_220017783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:06 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Iedereen die iets fout doet is niet gelovig. Ja dan doen gelovigen nooit iets fout :P Geniaal hoor.
pi_220017795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tje ik heb geen tijdmachine om terug te gaan naar het Biden tijdperk en daar stennis te maken dat hij die files moet vrijgeven.

Dus laat Trump het maar vrijgeven. Als hij niks verkeerd heeft gedaan dan hoeft niemand het er nog over te hebben.

En als er in die files dingen staan die belastend zijn voor Biden dan hoor ik het ook graag.
Trump is bezig met de vrijgave, dus waar heb je het over?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:10:45 #181
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Iedereen die iets fout doet is niet gelovig. Ja dan doen gelovigen nooit iets fout :P Geniaal hoor.
Dat niet, maar ze zijn zich bewust van de straffen. De mens heeft nog altijd vrije wil om het slechte te kiezen, maar de consequenties komen onvermijdelijk.
pi_220017807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:17 schreef Monolith het volgende:

[..]
Iemand al begonnen over de grooming gangs? ;)
pi_220017815
quote:

[..]
Het is wel zo.

Ja, want gelovigen doen zoiets nooit. Behalve dan dat ze wat dit betreft een vrij slechte naam hebben...
pi_220017838
quote:

[..]
Ah! Natuurlijk.

Dan zijn die figuren uit de Epstein files geen ongelovigen (sowieso is die kans best groot, in de VS is gelovig zijn nog redelijk standaard), want een ongelovige is zich bewust van de consequenties.

Works both ways! (behalve dan dat het beide kanten op bespottelijk is)
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:17:53 #185
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah! Natuurlijk.

Dan zijn die figuren uit de Epstein files geen ongelovigen (sowieso is die kans best groot, in de VS is gelovig zijn nog redelijk standaard), want een ongelovige is zich bewust van de consequenties.

Works both ways! (behalve dan dat het beide kanten op bespottelijk is)
Als ze zouden begrijpen dat het leed onvermijdelijk terug op het bordje komt van deze lieden zouden ze dit niet doen.

Maar goed, ik merk het wel weer.

Parels voor de zwijnen.
pi_220017907
Wie denkt nog meer dat Epstein vermoord is? Vooral die 4Chan respons van die bewaker is heel interessant. Ineens zat de hele FBI op hem en hij staat inmiddels ook in de files. En dan post je anoniem weken zo niet maanden daarvoor op 4Chan.
pi_220017920
quote:

[..]
Het is wel zo.

Vooral macht denk ik, veel macht. Iemand die grote en nare beslissingen moet maken op het gebied van werk, die zal ongetwijfeld ook pervers zijn in zijn privé leven.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:26:22 #188
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220017938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vooral macht denk ik, veel macht. Iemand die grote en nare beslissingen moet maken op het gebied van werk, die zal ongetwijfeld ook pervers zijn in zijn privé leven.
Persoonlijk denk ik dat die mensen zo rijk zijn dat ze alles gezien hebben. Die willen extremer en extremer. Normale prikkels voldoen niet meer.

Maar het feit dat je even een Lolita Express vluchtje gaat boeken om met het volle verstand kinderen te misbruiken of erger komt omdat ze niet geloven dat er consequenties aan zulke daden zitten. Dat zit het dus wel, en dat gaan ze ook wel meemaken.
pi_220018251
twitter

:D
pi_220018758
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:06 schreef tjoptjop het volgende:
[ x ]

:D
Oke, die is leuk. :P
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:05:57 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220018970
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump is bezig met de vrijgave, dus waar heb je het over?
Die vrijgave is nog niet compleet. Dus graag alles om ook te weten dat het niet selectief is.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:07:41 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220018999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
Wie denkt nog meer dat Epstein vermoord is? Vooral die 4Chan respons van die bewaker is heel interessant. Ineens zat de hele FBI op hem en hij staat inmiddels ook in de files. En dan post je anoniem weken zo niet maanden daarvoor op 4Chan.
Ik weet het niet. Er zijn minder risicovolle manieren om iemand uit de weg te ruimen.
pi_220019048
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Doet me denken aan die grap over een jood en een moslim die samen de bar inlopen.
pi_220019462
twitter

twitter

pi_220019627
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:29 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
[ x ]
Conservatieve klapwappies gonna klapwappie.
pi_220020193
Wat me steeds meer opvalt is waarom er eigenlijk niet over de band uberhaupt tussen een miljardair en vele hooggeplaatste politici in vele landen is. Hij probeerde duidelijk beleid in verschillende landen te beinvloeden. Ja, hij was een zedendelinquent, maar zelfs zonder dat zou dat iets wat aan de kaak gesteld zou moeten worden imo. En hoeveel andere miljardairs doen dat? Het hele kabinet van Trump is vergeven van miljardairs, die daar echt niet zitten om het beste voor het volk te doen. In Nederland was het duidelijk toen ineens de dividendbelasting afgeschaft zou worden, terwijl dat in geeneen partijprogramma stond.
pi_220020285
Ik voel me weer helemaal terug in de jaren '90 O+
pi_220020777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat me steeds meer opvalt is waarom er eigenlijk niet over de band uberhaupt tussen een miljardair en vele hooggeplaatste politici in vele landen is. Hij probeerde duidelijk beleid in verschillende landen te beinvloeden. Ja, hij was een zedendelinquent, maar zelfs zonder dat zou dat iets wat aan de kaak gesteld zou moeten worden imo. En hoeveel andere miljardairs doen dat? Het hele kabinet van Trump is vergeven van miljardairs, die daar echt niet zitten om het beste voor het volk te doen. In Nederland was het duidelijk toen ineens de dividendbelasting afgeschaft zou worden, terwijl dat in geeneen partijprogramma stond.
Ja, hier zou een woord voor moeten zijn. Ik stel voor: 'lobbyen'. ^O^
pi_220020873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Er zouden inde VS weer eens wat bedrijven opgedeeld moeten worden, maar dat maakt die miljardairs niet armer natuurlijk. Epstein was overigens geen miljardair, wel belachelijk rijk: https://www.forbes.com/si(...)epstein-got-so-rich/
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:07:48 #200
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220021101
quote:

[..]
Het punt is dat je slechte en goede mensen niet kunt scheiden door religie. In een ideale wereld zouden mensen die gelovig zijn zich beter gedragen. Maar helaas werkt het niet zo.

Ik ben zelf atheist en aardiger tegen de meeste mensen dan sommige religeuze mensen.
pi_220021188
Deze is toch wel ziek

Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 22:17:03 #202
236264 crew  capricia
pi_220021241
Bill Clinton, vers van de pers.

quote:
I have called for the full release of the Epstein files. I have provided a sworn statement of what I know. And just this week, I’ve agreed to appear in person before the committee. But it’s still not enough for Republicans on the House Oversight Committee.

Now, Chairman Comer says he wants cameras, but only behind closed doors. Who benefits from this arrangement? It’s not Epstein’s victims, who deserve justice. Not the public, who deserve the truth. It serves only partisan interests. This is not fact-finding, it’s pure politics.

I will not sit idly as they use me as a prop in a closed-door kangaroo court by a Republican Party running scared. If they want answers, let’s stop the games & do this the right way: in a public hearing, where the American people can see for themselves what this is really about.

SPOILER
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:23:05 #203
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220021315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:07 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het punt is dat je slechte en goede mensen niet kunt scheiden door religie. In een ideale wereld zouden mensen die gelovig zijn zich beter gedragen. Maar helaas werkt het niet zo.

Ik ben zelf atheist en aardiger tegen de meeste mensen dan sommige religeuze mensen.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat wij als mensen die scheiding helemaal niet hoeven te maken. Even voor de duidelijkheid ik geloof niet in een van de dogmatische religies, ik bestudeer de Geheime Leer van Blavastsky. Het universum is wiskundig eerlijk. Dit gedrag kan volgens de wetmatigheid niet zonder gevolgen blijven. Dat is nou eenmaal hoe de natuur/god functioneert. Karma's a serious bitch. ;)

Dat geloof ik :)
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:27:31 #204
497374 Peppert
pi_220021373
Naar mijn mening is een van de meest significante implicaties van de Epstein-bestanden hoe de hele Westerse elite uit één enkele kliek bestaat. Het is een kliek die wordt gekenmerkt door ondoorzichtige zakelijke en persoonlijke banden. Als deze mensen je mogen, kun je overal komen. Als ze je niet mogen, zul je nooit de top bereiken. Competentie is optioneel voor een positie. Ik ben niet de enige die dit denkt. Ik heb veel mensen soortgelijke dingen zien schrijven.

Een mooi voorbeeld: ze is een voormalig model dat durfkapitalist is geworden, en het lijkt erop dat Epstein haar zowel aan haar Italiaanse aristocratische echtgenoot als aan de wereld van venture capital (durf- en grootkapitaal) heeft geļntroduceerd. Wat een meritocratie waarin we leven. Je naar de top neuken lijkt blijkbaar de manier te zijn om vooruit te komen.

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Peppert op 06-02-2026 22:32:40 ]
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 22:52:23 #205
236264 crew  capricia
pi_220021675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef Peppert het volgende:
Naar mijn mening is een van de meest significante implicaties van de Epstein-bestanden hoe de hele Westerse elite uit één enkele kliek bestaat. Het is een kliek die wordt gekenmerkt door ondoorzichtige zakelijke en persoonlijke banden. Als deze mensen je mogen, kun je overal komen. Als ze je niet mogen, zul je nooit de top bereiken. Competentie is optioneel voor een positie. Ik ben niet de enige die dit denkt. Ik heb veel mensen soortgelijke dingen zien schrijven.

Een mooi voorbeeld: ze is een voormalig model dat durfkapitalist is geworden, en het lijkt erop dat Epstein haar zowel aan haar Italiaanse aristocratische echtgenoot als aan de wereld van venture capital (durf- en grootkapitaal) heeft geļntroduceerd. Wat een meritocratie waarin we leven. Je naar de top neuken lijkt blijkbaar de manier te zijn om vooruit te komen.

[ x ]
Hij geeft ook nog antwoord op haar vraag.
"zev rosenwax"
Die naam kun je googlen.
https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01814342.pdf

En daarna proberen ze een afspraak te maken:
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00656031.pdf

Biotech. Ik denk dat er wel meer genen van Epstein verspreid zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 06-02-2026 23:03:12 ]
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 6 februari 2026 @ 23:21:39 #206
11675 Beathoven
pi_220022087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef Peppert het volgende:

[ x ]
Als jij als ouder een (noem maar wat) goede voetballer of regisseur bent en je kind krijgt al heel vroeg alle kneepjes van het vak mee, dan ligt je kind al vele straatlengtes voor op een doorsnee kind. En daar zijn er redelijk wat van.

Er zijn mensen met de grootste mond online over talentloos dit- en dat, die zodra ze al een podium, microfoon of camera zien al een halve hartverzakking krijgen en volledig dichtklappen.

Iets met een kam en iedereen eroverheen omdat er toevallig iets door de ether gaat.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 23:27:47 #207
255892 SymbolicFrank
pi_220022164
Dus, is Trump nou wel of niet een pedofiel en heeft hij Melania nou wel of niet op zo'n Epstein feest leren kennen? Hoe oud was ze toen?
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 23:32:08 #208
236264 crew  capricia
pi_220022221
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, is Trump nou wel of niet een pedofiel en heeft hij Melania nou wel of niet op zo'n Epstein feest leren kennen? Hoe oud was ze toen?
Ik zie daar geen bewijs van in de files die we nu hebben.

Ik zie wel verschillende werelden samenkomen bij Epstein;
Die van macht en invloed
Die van geld
Die van seks (al dan niet vrijwillig)

En sommige mensen bewegen zich in meerdere van die werelden. Maar niet allemaal.

En tot nu toe vind ik de files vooral politiek gevoelig.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 6 februari 2026 @ 23:41:29 #209
448351 VEM2012
pi_220022254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die vrijgave is nog niet compleet. Dus graag alles om ook te weten dat het niet selectief is.
Je bent aan het zeiken om het zeiken momenteel…
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:01:11 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220022326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je bent aan het zeiken om het zeiken momenteel…
Tja, Trump is nu in de positie om al die files vrij te geven en niet enkel degenen die hem goed uitkomen.

Dus laat hem dat doen. Als hij niets verkeerds heeft gedaan dan is er niets om te vrezen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:06:04 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220022340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dat niet, maar ze zijn zich bewust van de straffen. De mens heeft nog altijd vrije wil om het slechte te kiezen, maar de consequenties komen onvermijdelijk.
Ah, dus ze doen dingen niet niet omdat het andere mensen pijn doet of schaadt, ze doen het omdat ze bang zijn voor straf.

Ik kots op dergelijke 'gelovigen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:10:07 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220022353
quote:
Proest... de ware aard van de Westerse beschaving...

Ja, zullen we de lijsten er weer even bijpakken, over hoe het zit met mensenrechten, gelijkwaardigheid, rechten voor vrouwen, homoseksuelen, transseksuelen, gehandicapten, democratie, vrijheid van religie, vrijheid van meningsuiting, toegang tot onderwijs, zorg en rechtsspraak?

Dat er een zooi veel te rijke mensen op Epstein's eiland de beest hebben lopen uithangen, maakt de feiten over waar het op deze wereld nog altijd beter toeven is niet anders.

Maar ik wil best aanhoren welke beschaving wij volgens jou zouden moeten kopiėren om 'beter' te worden.

De Islamitische, zeg je...

Lijkt me een heel slecht idee voor alles dat niet-islamitisch, niet-man, niet-hetero en simpelweg vrijdenkend is en vrijheid liefheeft.

Dezelfde lijstjes tonen dat al decennia aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:12:23 #213
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220022362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, dus ze doen dingen niet niet omdat het andere mensen pijn doet of schaadt, ze doen het omdat ze bang zijn voor straf.

Ik kots op dergelijke 'gelovigen'.
Het een sluit het ander toch niet uit. Het zal ongetwijfeld een mix van alles zijn. Maar als je gelooft en je begrijpt wat je gelooft zul je never in dat soort excessen vervallen. Of dat nou straf is of het leed van een ander voelen verschilt niet zoveel.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:13:34 #214
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220022365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:12 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Het zal ongetwijfeld een mix van alles zijn. Maar als je gelooft en je begrijpt wat je gelooft zul je never in dat soort excessen vervallen. Of dat nou straf is of het leed van een ander voelen verschilt niet zoveel.
Vreemd, want ik ken genoeg totaal niet-gelovige mensen die ik meer vertrouw dan 'gelovigen'.

Die leven hun leven namelijk niet vanwege een straf of beloning in het hiernamaals en zijn dus per definitie al stukken minder ik-gedreven en egocentrisch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:14:20 #215
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220022378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vreemd, want ik ken genoeg totaal niet-gelovige mensen die ik meer vertrouw dan 'gelovigen'.

Die leven hun leven namelijk niet vanwege een straf of beloning in het hiernamaals.
Vooral lekker doen. :W
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:20:03 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220022465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:14 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Vooral lekker doen. :W
Jij succes met Blavatsky

https://languagelog.ldc.upenn.edu/nll/?p=61440
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:22:20 #217
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220022517
quote:
Dank je wel Etto
  zaterdag 7 februari 2026 @ 03:23:29 #218
511815 Abdellatif
pi_220022870
Natuurlijk heeft Trump dingen gedaan die niet mogen met kinderen. Het is ook een feit dat hij de kleedkamer binnenliep van meisjes die meededen aan een miss teen verkiezing. De meisjes waren zich dan aan het omkleden. Misschien heeft Trump zelfs zijn eigen dochter wel eens gepakt. Ik zie hem ervoor aan. Die smerige oranje racist moet zo snel mogelijk afgezet worden voordat het te laat is!

[ Bericht 37% gewijzigd door sp3c op 07-02-2026 03:45:04 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 03:46:48 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220022878
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:23 schreef Abdellatif het volgende:
Natuurlijk heeft Trump dingen gedaan die niet mogen met kinderen. Het is ook een feit dat hij de kleedkamer binnenliep van meisjes die meededen aan een miss teen verkiezing. De meisjes waren zich dan aan het omkleden. Misschien heeft Trump zelfs zijn eigen dochter wel eens gepakt. Ik zie hem ervoor aan. Die smerige oranje racist moet zo snel mogelijk afgezet worden voordat het te laat is!

Als je het niet eens bent met het beleid in RLS kun je er daar in het feedbacktopic over klagen

Niet hier in willekeurige topics :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 07:17:29 #220
269809 polderturk
pi_220023038
Na zijn dood is het YouTube en Fortnite account van Jeffrey Epstein actief geweest in Israel. Hierdoor denken sommigen dat hij nog leeft.

Wel eng dat hij op Fortnite zat. Dat spel wordt vooral door kinderen gespeeld.

zaterdag 7 februari 2026 @ 08:50:10 #221
359329 Discombobulate
pi_220023353
Wordt de andere helft ook nog vrijgegeven?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:10:27 #222
403588 mcmlxiv
pi_220023442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:17 schreef polderturk het volgende:
Na zijn dood is het YouTube en Fortnite account van Jeffrey Epstein actief geweest in Israel. Hierdoor denken sommigen dat hij nog leeft.

Wel eng dat hij op Fortnite zat. Dat spel wordt vooral door kinderen gespeeld.

Hij krijgt een rol in MiB 7
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:53:27 #223
511735 Meditations
pi_220024651
Chinese diplomaten waarschuwden elkaar al voor de pedofiele pooier bij een of andere commissie.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00813341.pdf

[ Bericht 0% gewijzigd door Meditations op 07-02-2026 12:22:28 ]
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:57:32 #224
511735 Meditations
pi_220024689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
alfabetsoep
tl;dr Denken dat ik meer dan 3 sec besteed aan jouw reacties. :')
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:02:08 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220024720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef Meditations het volgende:

[..]
tl;dr Denken dat ik meer dan 3 sec besteed aan jouw reacties. :')
Nog niet 1 zelfs, want je weet dat je met je orthodox religieuze propaganda feitelijk met lege handen staat.

Het Midden-Oosten en Noord-Afrika bestaat uit een aaneenschakeling van landen met grove schending van mensenrechten, vrouwenrechten, onderdrukking van homo's en andersdenkenden en die grossieren in vrijheidsbeperking, lamlendige sociale voorzieningen en ongelijkheid.

Dat presenteren als 'redding' voor wat dan ook is nogal hilarisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 07-02-2026 12:07:09 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:08:12 #226
319979 Fok-it
All is well
pi_220024772
quote:

[..]
Het is wel zo.

Huh, Trump is toch een uitgesproken christen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:09:00 #227
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220024776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Huh, Trump is toch een uitgesproken christen?
Als je even door leest... daar spreek ik mijn definitie van gelovige uit.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:10:11 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_220024784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:09 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Als je even door leest... daar spreek ik mijn definitie van gelovige uit.
Ja, als je even door leest stuit je op een hoop hypocriete diarree inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:20:06 #229
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220024846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, als je even door leest stuit je op een hoop hypocriete diarree inderdaad
Prima joh :W
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:21:04 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_220024853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:20 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Prima joh :W
Inderdaad. Of hanteer je dit principe ook bij moslimerroristen? Onder jouw definitie vallen zij niet onder de Islam namelijk
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:22:24 #231
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_220024860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Inderdaad. Of hanteer je dit principe ook bij moslimerroristen? Onder jouw definitie vallen zij niet onder de Islam namelijk
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen. Maar ook voor jou geldt: parels voor de zwijnen. Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken als jij mijn woorden diarree noemt. Dan zoek je het maar lekker uit :W

Dixit
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:25:58 #232
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_220024883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen. Maar ook voor jou geldt: parels voor de zwijnen. Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken als jij mijn woorden diarree noemt. Dan zoek je het maar lekker uit :W

Dixit
(klein) foutje bedankt
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:26:32 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_220024885
quote:

[..]
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen.
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
Moet wel zeggen dat ik een beetje moe word van dat gewhitewash van de islam altijd.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 21:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

Of zaken zoals Charlie Hebdo, Bataclan, Nice, Kerstmarkt Berlijn en noem de hele handel maar op.

Ik heb nog nooit een Moslim daar afstand van zien nemen en zeggen: dit is niet mijn Islam.

Waarom is dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:34 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

De Islam is een doodscultus.
Bijzondere uitspraken dan als je dat werkelijk vind
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:29:13 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_220024896
Maar ik zou hier geen woorden vuil meer aan maken inderdaad :) snel het hazenpad kiezen als je ergens op gewezen wordt is dan net wat makkelijker.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:31:36 #235
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_220024904
Introductie: Melinda de ex van Bill G legt uit dat ze nu niet meer medeverantwoordelijk is wat er gebeurde bij Epstein, dit is een introductie video waarin je kan zien dat Melinda French een aandoening lijkt te hebben die verklaard te worden door het gebruik van amfetamines. Dit kan schokkend zijn. Mocht het wat anders zijn, ze heeft wel iets opgelopen. En het lange gesprek komt bij de volgende video.

Het is beter dat je dit misschien niet ziet

En dan de vraag over dit topic of Epstein een pedo was? Melinda French legt uit in heel duidelijke taal wat ze heeft meegemaakt en wat die kinderen hebben doorstaan, en dat Melinda French toendertijd Melinda Gates niet de enige was.

Mijn antwoord is, vertrouw op Melinda French/Gates, ze heeft 8 miljard dollar op de bank, en ze hoeft niet meer bang te zijn weggedrogeerd te worden met wat voor producten dan ook.

Aanvullend, er zijn nu sinds kort videobeelden waarop Melinda nogal 'sletterig' gedrag vertoont, maar het is wel duidelijk dat ze lijkt te zijn gedrogeerd, toch heb ik reden dat Jeffrey dit liet doen, en dat Bill Gates dit 'prima' vond.

En dan nog Bill die zichzelf mag verdedigen hier:

Bij Bill wil ik wel aangeven dat hij een hele nare ziekte heeft en zich soms inderdaad niet kan herinneren wat er is gebeurd. Bill kan er op dit moment niks aan doen dat hij zich dingen anders herinnerd.

Bill Gates heeft dringend medische zorg nodig voor hij zichzelf of anderen nog meer pijn doet.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:50:31 #236
511723 Tovia
pi_220025040
quote:

[..]

Dixit
Waarom heb je de zegel van satan/lucifer als UI?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 14:49:27 #237
448351 VEM2012
pi_220026179
De hypocrisie is weer hoogtij aan het vieren. Bill Maher die in zijn show afgeeft op iedereen die genoemd wordt in de files omdat ze er niet in slagen zelf een vrouw te versieren.

Ik heb Bill vaak hoog zitten, maar wetende dat hij gebruik maakt van prostituees en behoorlijk jonge ook (18 jarigen als 60 plusser)… put down that rock!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 20:18:49 #238
292180 epicbeardman
pi_220029979
twitter

Toevallig 4 foto's met Epstein, Clinton, Tucker en Prince Andrew

Allemaal op 5 maart 2010, ook met de democratische senator John Kerry

zaterdag 7 februari 2026 @ 20:55:25 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220030502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:50 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt de andere helft ook nog vrijgegeven?
Donald is al druk aan het tipp-exen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:00:20 #240
437581 -Deluzion-
pi_220030568
Hitler vs Epstein:

SPOILER
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:05:30 #241
386206 theunderdog
pi_220030613
Huidige stand van zaken: vrijwel iedereen binnen zowel de financiėle als de culturele elite hadden contact met Epstein. Sommige slechts heel sporadisch, andere vrij vaak. Maar omdat het zo'n berg is qua informatie, is het bijna ondoenbaar om de relevante informatie van de irrelevante informatie te onderscheiden.

Wie heeft samen met Epstein minderjarige misbruikt? en is dat uberhaupt gebeurd?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:06:34 #242
11675 Beathoven
pi_220030628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
De hypocrisie is weer hoogtij aan het vieren. Bill Maher die in zijn show afgeeft op iedereen die genoemd wordt in de files omdat ze er niet in slagen zelf een vrouw te versieren.

Ik heb Bill vaak hoog zitten, maar wetende dat hij gebruik maakt van prostituees en behoorlijk jonge ook (18 jarigen als 60 plusser)… put down that rock!
Niet dat ik ooit lansen breek voor Bill Maher. Maar 18+ is legaal voor prostitutie. Als we dit soort grenzen gaan lopen vervagen om punten te maken dan is het einde zoek.

De vraag moet ook niet zijn wie een mooi verhaal heeft. Het moet gaan over wie-wat-wanneer en is er een wet overtreden. Allemaal langs de microscanner, niet allemaal door de megawringer.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:16:14 #243
386206 theunderdog
pi_220030716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Niet dat ik ooit lansen breek voor Bill Maher. Maar 18+ is legaal voor prostitutie. Als we dit soort grenzen gaan lopen vervagen om punten te maken dan is het einde zoek.

De vraag moet ook niet zijn wie een mooi verhaal heeft. Het moet gaan over wie-wat-wanneer en is er een wet overtreden. Allemaal langs de microscanner, niet allemaal door de megawringer.
Maar veel die in de files staan, hebben niets anders gedaan den emails uitwisselen.

Dus hoezo zou je daarop afgeven als je zelf van legaal-jong houdt?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:49:09 #244
166143 George_of_the_Jungle
pi_220031062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja, hier zou een woord voor moeten zijn. Ik stel voor: 'lobbyen'. ^O^
Het zou verboden moeten worden. Proberen de belangen van een bepaalde groep zwaarder mee te laten wegen ten koste van het belang van iedereen. En zeker bij miljardairs mag daar wel strenger mee omgegaan worden. De scheidslijn tussen lobbyen en omkoping is vaak wel heel dun.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:51:56 #245
386206 theunderdog
pi_220031090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het zou verboden moeten worden. Proberen de belangen van een bepaalde groep zwaarder mee te laten wegen ten koste van het belang van iedereen. En zeker bij miljardairs mag daar wel strenger mee omgegaan worden. De scheidslijn tussen lobbyen en omkoping is vaak wel heel dun.
Dit is in Amerika al ongelooflijk lang aan de gang. Rijke mensen kopen constant politici om.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 22:30:28 #246
269809 polderturk
pi_220031489
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 00:06:21 #247
488104 QAnonn
pi_220032272
  zondag 8 februari 2026 @ 00:07:05 #248
488104 QAnonn
pi_220032277
  zondag 8 februari 2026 @ 01:12:47 #249
269809 polderturk
pi_220032436
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 01:16:42 #250
269809 polderturk
pi_220032446
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 01:17:21 #251
269809 polderturk
pi_220032447
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 01:18:17 #252
269809 polderturk
pi_220032449
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 01:18:45 #253
269809 polderturk
pi_220032450
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 01:20:58 #254
269809 polderturk
pi_220032454
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 07:34:07 #255
419578 Kapitein_Scheurbuik
pi_220032757
Epsteins vriendin:

twitter

twitter

[ Bericht 17% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 08-02-2026 07:48:46 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 8 februari 2026 @ 08:06:01 #256
66582 Monolith
geniaal
pi_220032817
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Epsteins vriendin:

[ x ]

[ x ]

Satanische cult, dan weet je het wel weer.
  zondag 8 februari 2026 @ 08:16:39 #257
269809 polderturk
pi_220032847
Rosanne Bar zegt hier dat de elite babies eet.

twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 08:20:40 #258
pi_220032851
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Satanische cult, dan weet je het wel weer.
Wat weet je dan wel weer?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 8 februari 2026 @ 08:49:50 #259
66582 Monolith
geniaal
pi_220032962
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat iemand een rijke fantasie heeft. Maar goed, als je nu nog wil beweren dat Epstein een volstrekt onschuldige, lieve man is en iedereen om hem heen ergens toe dwong, dan ben je je geloofwaardigheid ook al wel gelijk kwijt.
  zondag 8 februari 2026 @ 08:50:28 #260
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220032969
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat ze jerky lusten.
...hier om je mars te breken.
  zondag 8 februari 2026 @ 08:52:48 #261
269809 polderturk
pi_220032976
Codewoord die ze gebruikten voor mensenvlees is "jerky".

zondag 8 februari 2026 @ 08:56:41 #262
35511 Basp1
pi_220033001
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:16 schreef polderturk het volgende:

[ x ]
In een pizzakelder en de elite zijn alleen democraten dat was toch de conspiracy die de gop propaganda afdeling verspreide en door vele goed geindoctrineerden als waar is beschouwd. :D
  zondag 8 februari 2026 @ 09:01:55 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_220033031
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:16 schreef polderturk het volgende:

[ x ]
Met curry, mayonaise en uitjes.

Uhuh. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:11:00 #264
269809 polderturk
pi_220033081
Het einde is luguber.

Waarom had Epstein 6 200-liter-vaten zwavelzuur nodig?

zondag 8 februari 2026 @ 09:22:03 #265
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220033123
Het voelt steeds meer dat de Epstein files niet meer gaat om kindermisbruik maar gekaapt wordt door wappies die het steeds maar weer hebben over Israėl en satanische baby etende cults.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:26:08 #266
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220033155
Jeffrey en Karyna die ruzie maken over het eten in de koelkast :D
  zondag 8 februari 2026 @ 09:27:49 #267
432953 Satan_Guardian_Angel
Less is minder
pi_220033167
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Epsteins vriendin:

[ x ]

[ x ]

verhaal lijkt sterk op dat van die nederlandse bankier, Ronald Bernard

zondag 8 februari 2026 @ 09:29:09 #268
448351 VEM2012
pi_220033177
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat iemand een rijke fantasie heeft. Maar goed, als je nu nog wil beweren dat Epstein een volstrekt onschuldige, lieve man is en iedereen om hem heen ergens toe dwong, dan ben je je geloofwaardigheid ook al wel gelijk kwijt.
Wat ik denk is dat we nooit precies zullen weten hoe en wat en veel uit zijn verband getrokken is en gaat worden.

Op zichzelf vind ik het niet zo gek gedacht dat Epstein meer gebruikt werd dan top dog was in dezen. En hij zal best tegenover haar de vermoorde onschuld gespeeld hebben.

Ik denk ook dat het hele qanon verhaal gebaseerd is oo geruchten die hun oorsprong vonden bij Epstein cs. maar dat wordt dan aangedikt, dingen uit zijn verband (codewoord pizza wordt dan ineens dat eea in pizzatenten zich afspeelt).

Het zou mij ook allesbehalve verbazen dat er daadwerkelijk een misbruikte baby is overleden en iemand vervolgens het idiote idee kreeg om dan maar wat vlees daarvan te eten.

En wanneer naar buiten komt dat er een democratische politicus bij betrokken bleek te zijn waren het ineens allemaal democraten.

Feit blijft dat idioot veel geld of macht hebben al snel maakt dat je gekke dingen gaat doen en niet zelden op seksueel gebied (geld, macht en seks is de heilige drie-eenheid).

En dat is vooral wat wordt blootgelegd.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:33:45 #269
35511 Basp1
pi_220033204
Feit is ook dat je met idioot veel geld in het amerikaanse rechtssysteem veel vaker niet vervolgd wordt en of vreemde schikkingen kan maken en niet veroordeeld wordt. :')
  zondag 8 februari 2026 @ 09:38:34 #270
pi_220033237
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels tientallen dingen kunnen lezen in de files die "een rijke fantasie" overstijgen.

Als iemand die er met de neus jarenlang bovenop heeft gezeten dit zegt dan is dat minstens het onderzoeken waard.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:40:36 #271
pi_220033285
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Zoddie het volgende:
Het voelt steeds meer dat de Epstein files niet meer gaat om kindermisbruik maar gekaapt wordt door wappies die het steeds maar weer hebben over Israėl en satanische baby etende cults.
Iemand die 10 jaar lang een innige relatie met Epstein heeft gehad simpelweg wegzetten als wappie is dan weer het andere uiterste.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:48:35 #272
448351 VEM2012
pi_220033462
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Iemand die 10 jaar lang een innige relatie met Epstein heeft gehad simpelweg wegzetten als wappie is dan weer het andere uiterste.
Wat ik al eerder zei: iedereen kan het draaien zoals ze willen en dat doen ze dan ook.
  zondag 8 februari 2026 @ 09:58:16 #273
66582 Monolith
geniaal
pi_220033610
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels tientallen dingen kunnen lezen in de files die "een rijke fantasie" overstijgen.

Als iemand die er met de neus jarenlang bovenop heeft gezeten dit zegt dan is dat minstens het onderzoeken waard.
Welke precies? Ik zie nog steeds maar bar weinig concreets voorbij komen.
  zondag 8 februari 2026 @ 10:05:20 #274
488104 QAnonn
pi_220033651
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 10:39:52 #275
363374 Regilio_
pi_220033886
Dit is de betere humor:

twitter

Hoe dan ook sowieso een ouwe smeerpijp:

https://nos.nl/artikel/24(...)ijn-tong-liet-zuigen

twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 11:02:07 #276
493881 Akathisia
pi_220034087
quote:
Het is kleingeestig om te denken dat het primair moet gaan om kindermisbruik. En wat bedoel je met 'niet meer'? Het ging sinds het begin van de aantijgingen al om de politieke implicaties.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 8 februari 2026 @ 11:06:49 #277
488104 QAnonn
pi_220034115
quote:
Tot voor kort was Epstein een complottheorie, nu wordt het gekaapt vanwege Israėl. Moving the goalpost genot.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:13:15 #278
66582 Monolith
geniaal
pi_220034146
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:06 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Tot voor kort was Epstein een complottheorie, nu wordt het gekaapt vanwege Israėl. Moving the goalpost genot.
Kunnen jullie die klapjostibattle anders lekker uitvechten in BNW?
  zondag 8 februari 2026 @ 11:17:35 #279
269809 polderturk
pi_220034165
Dat er iemand een dergelijk bericht stuurt naar Epstein is op zijn minst opvallend te noemen:

"Slik je anti-erectie pil en kom daarna langs om pizza te eten".

Waarom zou je voor het pizza eten een anti-erectie pil slikken? Iemand een zinnige verklaring?
  zondag 8 februari 2026 @ 11:31:53 #280
66582 Monolith
geniaal
pi_220034239
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:17 schreef polderturk het volgende:
Dat er iemand een dergelijk bericht stuurt naar Epstein is op zijn minst opvallend te noemen:

Waarom zou je voor het pizza eten een anti-erectie pil slikken? Iemand een zinnige verklaring?
Met een random zinnetje dat gezegd zou zijn kan niemand wat. Nou ja, in BNW kunnen ze daar een heel luchtkasteel omheen optuigen natuurlijk.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:43:07 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220034332
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
verhaal lijkt sterk op dat van die nederlandse bankier, Ronald Bernard

Deze man is nooit bankier geweest, zijn grote verhalen zijn allemaal destijds gecheckt maar er is geen bancaire historie te vinden van deze man. Hij gebruikt ook wat vocabulaire die niet past bij bankiers, hij is tevens traag en niet heel welbespraakt.
Hij is zelf een organisatie begonnen die hij een bank noemde maar had geen vergunning, plus zelfs de DNB waarschuwde tegen deze organisatie :+

Ik zeg niet dat er niks gebeurd is bij en met die Epstein, en dat er veel zieke mensen rondlopen in deze wereld, maar deze man lijkt vooral een te rijke fantasie te hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 8 februari 2026 @ 11:43:55 #282
493881 Akathisia
pi_220034342
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Deze man is nooit bankier geweest, zijn grote verhalen zijn allemaal destijds gecheckt maar er is geen bancaire historie te vinden van deze man. Hij gebruikt ook wat vocabulaire die niet past bij bankiers, hij is tevens traag en niet heel welbespraakt.
Hij is zelf een organisatie begonnen die hij een bank noemde maar had geen vergunning, plus zelfs de DNB waarschuwde tegen deze organisatie :+

Ik zeg niet dat er niks gebeurd is bij en met die Epstein, en dat er veel zieke mensen rondlopen in deze wereld, maar deze man lijkt vooral een te rijke fantasie te hebben
Wat bedoel je met traag?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 8 februari 2026 @ 11:46:01 #283
493881 Akathisia
pi_220034357
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]
Met een random zinnetje dat gezegd zou zijn kan niemand wat. Nou ja, in BNW kunnen ze daar een heel luchtkasteel omheen optuigen natuurlijk.
Dit zinnetje is natuurlijk één baksteen, of tomaatje, in het luchtkasteel van pizza.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:46:47 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220034362
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat bedoel je met traag?
Hij spreekt traag

En informeel trouwens, onprofessioneel taalgebruik zoals valuta's, klanten, overheden
Dit is geen groot licht
  zondag 8 februari 2026 @ 11:50:13 #285
66582 Monolith
geniaal
pi_220034397
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit zinnetje is natuurlijk één baksteen, of tomaatje, in het luchtkasteel van pizza.
Maar nogmaals, vul dit topic met verwijzingen naar die files waar alles dan zo duidelijk uit zou blijken. Het blijft maar achterwege.
  zondag 8 februari 2026 @ 11:57:37 #286
432953 Satan_Guardian_Angel
Less is minder
pi_220034473
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Hij spreekt traag

En informeel trouwens, onprofessioneel taalgebruik zoals valuta's, klanten, overheden
Dit is geen groot licht
hij zal wel andere talenten hebben die hem deden doorbreken in die regionen waar politiek correct taalgebruik van minder belang is
  zondag 8 februari 2026 @ 11:59:30 #287
493881 Akathisia
pi_220034492
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Hij spreekt traag

Dit is geen groot licht
Dit is mij te simpel.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:04:28 #288
194264 NoCigar
pi_220034649
quote:
Verplaats dit topic maar naar BNW. Je geeft die types één vinger en meteener worden alweer mensen gegeten.
En uiteraard zitten er uiteindelijk overal de joden zionisten achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 08-02-2026 14:00:52 ]
  zondag 8 februari 2026 @ 12:32:16 #289
pi_220035135
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Welke precies? Ik zie nog steeds maar bar weinig concreets voorbij komen.
Mensen die elkaar bedanken voor martelvideo's, mensen die foto'svan 10 en 11 jarige maagden toesturen, mensen die toestemming verlenen "to kill him", mensen die vragen "did you torture her?", mensen die bedanken voor een te gek weekend en daaraan toevoegen blij te zijn niemand vermoord te hebben, mensen die zeggen nooit gedacht te hebben in staat te zijn iemand te doden

Moet ik nog doorgaan?
  zondag 8 februari 2026 @ 12:35:09 #290
66582 Monolith
geniaal
pi_220035153
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mensen die elkaar bedanken voor martelvideo's, mensen die foto'svan 10 en 11 jarige maagden toesturen, mensen die toestemming verlenen "to kill him", mensen die vragen "did you torture her?", mensen die bedanken voor een te gek weekend en daaraan toevoegen blij te zijn niemand vermoord te hebben, mensen die zeggen nooit gedacht te hebben in staat te zijn iemand te doden

Moet ik nog doorgaan?
Nee je moet eerstehandsinformatie uit het dossier aanleveren, niet oplepelen wat jij denkt te hebben gelezen.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:37:45 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220035170
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
hij zal wel andere talenten hebben die hem deden doorbreken in die regionen waar politiek correct taalgebruik van minder belang is
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit is mij te simpel.
Dus iemand heeft een totaal niet verifieerbaar verhaal over zijn carričre als topbankier, lult maar wat en heeft zelfs een waarschuwing voor zijn eigen illegale bank van de DNB, maar voor jullie is het gesneden koek

O+ O+ O+
  zondag 8 februari 2026 @ 12:45:23 #292
493881 Akathisia
pi_220035226
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:37 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
Dus iemand heeft een totaal niet verifieerbaar verhaal over zijn carričre als topbankier, lult maar wat en heeft zelfs een waarschuwing voor zijn eigen illegale bank van de DNB, maar voor jullie is het gesneden koek

O+ O+ O+
Geen idee wat je hier allemaal bedenkt. Ik zeg enkel dat ik je redenatie simpel vind.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:55:21 #293
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220035301
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:17 schreef polderturk het volgende:

Waarom zou je zoveel foto's maken op een eiland waar illegale dingen gebeuren? Dat snap ik ook al niet. Waarom zou je je daar laten fotograferen? Net als die Engelse politicus in zijn onderbroek? Oh, Mandelson. Zou hij dan niet denken "ik wil me niet laten fotograferen in mijn onderbroek?"

Ik snap echt heel veel niet.

twitter

[ Bericht 14% gewijzigd door tesssssssss op 08-02-2026 13:01:17 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 8 februari 2026 @ 13:29:17 #294
66582 Monolith
geniaal
pi_220035703
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Waarom zou je zoveel foto's maken op een eiland waar illegale dingen gebeuren? Dat snap ik ook al niet. Waarom zou je je daar laten fotograferen? Net als die Engelse politicus in zijn onderbroek? Oh, Mandelson. Zou hij dan niet denken "ik wil me niet laten fotograferen in mijn onderbroek?"

[ x ]
Je weet ook niet hoe deze foto genomen is en of Mandelson daar zelf op dat moment van op de hoogte was natuurlijk.
  zondag 8 februari 2026 @ 13:30:53 #295
9528 Jed1Gam
pi_220035723
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

[ x ]
Het kan zijn dat die foto genomen is zonder dat hij er iets van wist, met een speciale (spy-)camera.

Fotos en filmopnames kunnen gemaakt zijn om als afpersingsmateriaal gebruikt te worden.
  zondag 8 februari 2026 @ 13:49:51 #296
pi_220035948
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee je moet eerstehandsinformatie uit het dossier aanleveren, niet oplepelen wat jij denkt te hebben gelezen.
Dat heb ik gedaan want je kan zelf zoeken in de archieven Einstein.

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02712416.pdf

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02431535.pdf

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00705860.pdf

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00984937.pdf

[ Bericht 11% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 08-02-2026 13:59:28 ]
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:01:16 #297
236264 crew  capricia
pi_220036103
quote:
Dat bewijst toch niet dat er daadwerkelijk mensen vermoord zijn? Dat bewijst alleen dat er mensen zijn die rare emails schrijven.

Dat het allemaal verdacht is, en dat het tot op de bodem uitgezocht moet worden, ben ik helemaal met je eens.
- Goethe, “Faust”
  zondag 8 februari 2026 @ 14:04:41 #298
194264 NoCigar
pi_220036164
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat bewijst toch niet dat er daadwerkelijk mensen vermoord zijn? Dat bewijst alleen dat er mensen zijn die rare emails schrijven.
Als dat al bewijs is, dan zitten er op dit forum nog veel meer moordenaars.
  zondag 8 februari 2026 @ 14:05:21 #299
pi_220036183
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat klopt. En de mensen die die rare emails schrijven zijn niet de eersten de besten. Een Harvard professor bijvoorbeeld. En Epstein is natuurlijk al een veroordeeld kinderpooier. Dan lijkt me het minste wat je kan doen dit soort signalen heel serieus nemen en onderzoeken en het niet simpelweg afdoen als mensen die wat rare emails sturen.

Er zijn overigens wel erg veel 'rare emails'. Ik krijg niet zoveel 'rare emails'. Jij wel?
  zondag 8 februari 2026 @ 14:07:58 #300
66582 Monolith
geniaal
pi_220036251
quote:
Maar hier staat gewoon echt heel erg weinig concreets. De eerste lijkt iets van iemand die vreemdgaat en die 'dood mag'. Het is niet alsof daar duidelijk bewijs voor een huurmoord is terug te vinden (laat staan dat het gerelateerd kan worden aan een daadwerkelijke moord).

Die tweede is dusdanig onsamenhangend dat ik er niet veel kan maken. De auteur is aan de ondertitel te zien waarschijnlijk iets van Russisch. Lijkt een vrouw die praat over een potentiėle toekomstige huwelijkspartner die ook een dochter bij haar wil ofzo. Daarna iets raars over nooit gedacht iemand te kunnen vermoorden en misschien kunnen ontsnappen. Gaat dat echt over moord? Misschien. Misschien wel iets in Rusland waar wel vaker mensen per ongeluk uit een raam vallen enzo. Maar ook hier weer echt geen enkele context.

Die laatste is al eens voorbij komen, maar 'leuk feestje, je kleinste meisje was een beetje stout' zegt an sich echt helemaal niets. Mensen leiden daar in combinatie met Epstein gelijk uit af dat betreffende persoon wel seks met een 9-jarige heeft gehad. Maar als je in een rechtszaal die conclusie wilt trekken uit die twee gegevens dan veegt een rechter dat van tafel.

En dit is dus ook wat ik bedoel. Het is heel veel 'conjecture' en 'extrapolatie'.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:09:12 #301
236264 crew  capricia
pi_220036261
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat klopt. En de mensen die die rare emails schrijven zijn niet de eersten de besten. Een Harvard professor bijvoorbeeld. En Epstein is natuurlijk al een veroordeeld kinderpooier. Dan lijkt me het minste wat je kan doen dit soort signalen heel serieus nemen en onderzoeken en het niet simpelweg afdoen als mensen die wat rare emails sturen.

Er zijn overigens wel erg veel 'rare emails'. Ik krijg niet zoveel 'rare emails'. Jij wel?
Kan heel goed zijn dat het bewijs in de rest van de achtergehouden files zit.
Maar zolang we dat niet hebben, kunnen we daar weinig zinnigs over zeggen.

En ja, zeker moet het uitgezocht worden.
En over welke emails ik wel of niet krijg, dat doet niet ter zake. :D
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')