Het is kleingeestig om te denken dat het primair moet gaan om kindermisbruik. En wat bedoel je met 'niet meer'? Het ging sinds het begin van de aantijgingen al om de politieke implicaties.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Zoddie het volgende:
Het voelt steeds meer dat de Epstein files niet meer gaat om kindermisbruik maar gekaapt wordt door wappies die het steeds maar weer hebben over Israël en satanische baby etende cults.
Tot voor kort was Epstein een complottheorie, nu wordt het gekaapt vanwege Israël. Moving the goalpost genot.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Zoddie het volgende:
Het voelt steeds meer dat de Epstein files niet meer gaat om kindermisbruik maar gekaapt wordt door wappies die het steeds maar weer hebben over Israël en satanische baby etende cults.
Kunnen jullie die klapjostibattle anders lekker uitvechten in BNW?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:06 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Tot voor kort was Epstein een complottheorie, nu wordt het gekaapt vanwege Israël. Moving the goalpost genot.
Met een random zinnetje dat gezegd zou zijn kan niemand wat. Nou ja, in BNW kunnen ze daar een heel luchtkasteel omheen optuigen natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:17 schreef polderturk het volgende:
Dat er iemand een dergelijk bericht stuurt naar Epstein is op zijn minst opvallend te noemen:
"Slik je anti-erectie pil en kom daarna langs om pizza te eten".
Waarom zou je voor het pizza eten een anti-erectie pil slikken? Iemand een zinnige verklaring?
Deze man is nooit bankier geweest, zijn grote verhalen zijn allemaal destijds gecheckt maar er is geen bancaire historie te vinden van deze man. Hij gebruikt ook wat vocabulaire die niet past bij bankiers, hij is tevens traag en niet heel welbespraakt.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
verhaal lijkt sterk op dat van die nederlandse bankier, Ronald Bernard
Bekijk deze YouTube-video
Wat bedoel je met traag?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze man is nooit bankier geweest, zijn grote verhalen zijn allemaal destijds gecheckt maar er is geen bancaire historie te vinden van deze man. Hij gebruikt ook wat vocabulaire die niet past bij bankiers, hij is tevens traag en niet heel welbespraakt.
Hij is zelf een organisatie begonnen die hij een bank noemde maar had geen vergunning, plus zelfs de DNB waarschuwde tegen deze organisatie
Ik zeg niet dat er niks gebeurd is bij en met die Epstein, en dat er veel zieke mensen rondlopen in deze wereld, maar deze man lijkt vooral een te rijke fantasie te hebben
Dit zinnetje is natuurlijk één baksteen, of tomaatje, in het luchtkasteel van pizza.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een random zinnetje dat gezegd zou zijn kan niemand wat. Nou ja, in BNW kunnen ze daar een heel luchtkasteel omheen optuigen natuurlijk.
Hij spreekt traagquote:
Maar nogmaals, vul dit topic met verwijzingen naar die files waar alles dan zo duidelijk uit zou blijken. Het blijft maar achterwege.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zinnetje is natuurlijk één baksteen, of tomaatje, in het luchtkasteel van pizza.
hij zal wel andere talenten hebben die hem deden doorbreken in die regionen waar politiek correct taalgebruik van minder belang isquote:Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij spreekt traag
En informeel trouwens, onprofessioneel taalgebruik zoals valuta's, klanten, overheden
Dit is geen groot licht
Dit is mij te simpel.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij spreekt traag
Dit is geen groot licht
Verplaats dit topic maar naar BNW. Je geeft die types één vinger en meteener worden alweer mensen gegeten.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Zoddie het volgende:
Mensen die elkaar bedanken voor martelvideo's, mensen die foto'svan 10 en 11 jarige maagden toesturen, mensen die toestemming verlenen "to kill him", mensen die vragen "did you torture her?", mensen die bedanken voor een te gek weekend en daaraan toevoegen blij te zijn niemand vermoord te hebben, mensen die zeggen nooit gedacht te hebben in staat te zijn iemand te dodenquote:Op zondag 8 februari 2026 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke precies? Ik zie nog steeds maar bar weinig concreets voorbij komen.
Nee je moet eerstehandsinformatie uit het dossier aanleveren, niet oplepelen wat jij denkt te hebben gelezen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mensen die elkaar bedanken voor martelvideo's, mensen die foto'svan 10 en 11 jarige maagden toesturen, mensen die toestemming verlenen "to kill him", mensen die vragen "did you torture her?", mensen die bedanken voor een te gek weekend en daaraan toevoegen blij te zijn niemand vermoord te hebben, mensen die zeggen nooit gedacht te hebben in staat te zijn iemand te doden
Moet ik nog doorgaan?
quote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hij zal wel andere talenten hebben die hem deden doorbreken in die regionen waar politiek correct taalgebruik van minder belang is
Dus iemand heeft een totaal niet verifieerbaar verhaal over zijn carrière als topbankier, lult maar wat en heeft zelfs een waarschuwing voor zijn eigen illegale bank van de DNB, maar voor jullie is het gesneden koekquote:
Geen idee wat je hier allemaal bedenkt. Ik zeg enkel dat ik je redenatie simpel vind.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dus iemand heeft een totaal niet verifieerbaar verhaal over zijn carrière als topbankier, lult maar wat en heeft zelfs een waarschuwing voor zijn eigen illegale bank van de DNB, maar voor jullie is het gesneden koek
![]()
![]()
Waarom zou je zoveel foto's maken op een eiland waar illegale dingen gebeuren? Dat snap ik ook al niet. Waarom zou je je daar laten fotograferen? Net als die Engelse politicus in zijn onderbroek? Oh, Mandelson. Zou hij dan niet denken "ik wil me niet laten fotograferen in mijn onderbroek?"quote:Op zondag 8 februari 2026 11:17 schreef polderturk het volgende:
Dat er iemand een dergelijk bericht stuurt naar Epstein is op zijn minst opvallend te noemen:
"Slik je anti-erectie pil en kom daarna langs om pizza te eten".
Waarom zou je voor het pizza eten een anti-erectie pil slikken? Iemand een zinnige verklaring?
Je weet ook niet hoe deze foto genomen is en of Mandelson daar zelf op dat moment van op de hoogte was natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel foto's maken op een eiland waar illegale dingen gebeuren? Dat snap ik ook al niet. Waarom zou je je daar laten fotograferen? Net als die Engelse politicus in zijn onderbroek? Oh, Mandelson. Zou hij dan niet denken "ik wil me niet laten fotograferen in mijn onderbroek?"
Ik snap echt heel veel niet.
[ x ]
Het kan zijn dat die foto genomen is zonder dat hij er iets van wist, met een speciale (spy-)camera.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel foto's maken op een eiland waar illegale dingen gebeuren? Dat snap ik ook al niet. Waarom zou je je daar laten fotograferen? Net als die Engelse politicus in zijn onderbroek? Oh, Mandelson. Zou hij dan niet denken "ik wil me niet laten fotograferen in mijn onderbroek?"
Ik snap echt heel veel niet.
[ x ]
Dat heb ik gedaan want je kan zelf zoeken in de archieven Einstein.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee je moet eerstehandsinformatie uit het dossier aanleveren, niet oplepelen wat jij denkt te hebben gelezen.
Dat bewijst toch niet dat er daadwerkelijk mensen vermoord zijn? Dat bewijst alleen dat er mensen zijn die rare emails schrijven.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan want je kan zelf zoeken in de archieven Einstein.
https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02712416.pdf
https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02431535.pdf
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00705860.pdf
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00984937.pdf
Als dat al bewijs is, dan zitten er op dit forum nog veel meer moordenaars.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat bewijst toch niet dat er daadwerkelijk mensen vermoord zijn? Dat bewijst alleen dat er mensen zijn die rare emails schrijven.
Dat klopt. En de mensen die die rare emails schrijven zijn niet de eersten de besten. Een Harvard professor bijvoorbeeld. En Epstein is natuurlijk al een veroordeeld kinderpooier. Dan lijkt me het minste wat je kan doen dit soort signalen heel serieus nemen en onderzoeken en het niet simpelweg afdoen als mensen die wat rare emails sturen.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat bewijst toch niet dat er daadwerkelijk mensen vermoord zijn? Dat bewijst alleen dat er mensen zijn die rare emails schrijven.
Maar hier staat gewoon echt heel erg weinig concreets. De eerste lijkt iets van iemand die vreemdgaat en die 'dood mag'. Het is niet alsof daar duidelijk bewijs voor een huurmoord is terug te vinden (laat staan dat het gerelateerd kan worden aan een daadwerkelijke moord).quote:Op zondag 8 februari 2026 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan want je kan zelf zoeken in de archieven Einstein.
https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02712416.pdf
https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02431535.pdf
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00705860.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |