Satanische cult, dan weet je het wel weer.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Epsteins vriendin:
[ x ]
[ x ]
Wat weet je dan wel weer?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Satanische cult, dan weet je het wel weer.
Dat iemand een rijke fantasie heeft. Maar goed, als je nu nog wil beweren dat Epstein een volstrekt onschuldige, lieve man is en iedereen om hem heen ergens toe dwong, dan ben je je geloofwaardigheid ook al wel gelijk kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel weer?
Dat ze jerky lusten.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel weer?
In een pizzakelder en de elite zijn alleen democraten dat was toch de conspiracy die de gop propaganda afdeling verspreide en door vele goed geindoctrineerden als waar is beschouwd.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:16 schreef polderturk het volgende:
Rosanne Bar zegt hier dat de elite babies eet.
[ x ]
Met curry, mayonaise en uitjes.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:16 schreef polderturk het volgende:
Rosanne Bar zegt hier dat de elite babies eet.
[ x ]
verhaal lijkt sterk op dat van die nederlandse bankier, Ronald Bernardquote:Op zondag 8 februari 2026 07:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Epsteins vriendin:
[ x ]
[ x ]
Wat ik denk is dat we nooit precies zullen weten hoe en wat en veel uit zijn verband getrokken is en gaat worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat iemand een rijke fantasie heeft. Maar goed, als je nu nog wil beweren dat Epstein een volstrekt onschuldige, lieve man is en iedereen om hem heen ergens toe dwong, dan ben je je geloofwaardigheid ook al wel gelijk kwijt.
Ik heb inmiddels tientallen dingen kunnen lezen in de files die "een rijke fantasie" overstijgen.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat iemand een rijke fantasie heeft. Maar goed, als je nu nog wil beweren dat Epstein een volstrekt onschuldige, lieve man is en iedereen om hem heen ergens toe dwong, dan ben je je geloofwaardigheid ook al wel gelijk kwijt.
Iemand die 10 jaar lang een innige relatie met Epstein heeft gehad simpelweg wegzetten als wappie is dan weer het andere uiterste.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Zoddie het volgende:
Het voelt steeds meer dat de Epstein files niet meer gaat om kindermisbruik maar gekaapt wordt door wappies die het steeds maar weer hebben over Israël en satanische baby etende cults.
Wat ik al eerder zei: iedereen kan het draaien zoals ze willen en dat doen ze dan ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iemand die 10 jaar lang een innige relatie met Epstein heeft gehad simpelweg wegzetten als wappie is dan weer het andere uiterste.
Welke precies? Ik zie nog steeds maar bar weinig concreets voorbij komen.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels tientallen dingen kunnen lezen in de files die "een rijke fantasie" overstijgen.
Als iemand die er met de neus jarenlang bovenop heeft gezeten dit zegt dan is dat minstens het onderzoeken waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |