Mwa, volgens mij wordt het alleen maar beter. Welke technologie is niet beter geworden in de geschiedenis? Volgens mij alles.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omdat AI nu al in de eigen staart bijt en getraint wordt met toenemende AI data online is de kans dat het beter wordt helaas niet heel hoog.
Ik heb haar boek gelezen, zij was het slachtoffer van Jean Marc Brunel, de handlanger van Epstein. Ze beschrijft ook hoe veel teveel jonge meisjes ene modellencarriere werd beloofd, zij zag ze ook rondhangen in die kringen, gedrogeerd en al.quote:
AI is synthese. En als de emmer van voornamelijk menselijke input in datasets geleidelijk gevuld wordt met nieuwe input in de vorm van AI synthese dan leert het steeds meer van zichzelf en krijg je een hogere mate van hallucinatie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is ook niet per se iets van deze tijd, maar van de komende jaren/decennia.
Ik vind Reddit zo'n rukmedium en dit geeft ook wel weer aan waarom.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)cking_you_have_read/
Hier noemen mensen veel dingen die ik hier nog niet gezien heb.
Maar ja, het zou ook gewoon om een meerderjarige dame kunnen gaan die klein van stuk is.quote:Thank you for a fun night...
Your littlest girl was a little naughty.
Maar ook daar geldt dat je dat dan wel beoordeelt zonder verdere context en gezien hetgeen je weet over Epstein min of meer aanneemt dat het hier dan om mensenhandel oid gaat. Over een 9-jarige zeggen dat deze 'sexy' is mag vrij ziek zijn, maar strafbaar is het niet.quote:New Brazilian just arrived, sexy and cute, =9yo
Ja, maar dan moeten ze het maar geen schijn van een doofpot geven.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:35 schreef Monolith het volgende:
Dat is ook altijd het gevaar van een heel strafdossier in de openbaarheid gooien en daarom ook wel vrij logisch dat ze niet allerlei persoonsgegevens de ether in slingeren, want eigenrichting op basis van wilde speculatie is een reeel risico in dit soort gevallen.
Nooit een saaie dag, jatog.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Het blijkt maar wel dat we in een postmoderne tijd leven.
Nou ja, dat is in mijn ogen primair te wijten aan deze regering. Het hele MAGA clubje heeft heel hard op het Epsteinorgel lopen hengsten, want er zou een strafdossier zijn waarin zoveel belastend materiaal zou staan over politieke tegenstanders dat het bewust werd achtergehouden en dat was de reden dat types als Bill Clinton niet al lang en breed achter slot en grendel zaten. Dat bleek natuurlijk niet zo te zijn en als er al iets uit het dossier blijkt dan is het dat Trump en z'n inner circle er zelf ook niet zo best afkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze het maar geen schijn van een doofpot geven.
En wij zitten niet op de stoel van een rechter. Alles kan hé. Wij weten niet meer dan elk ander.
Ik denk niet dat je het woord postmodern helemaal hebt begrepen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Het blijkt maar wel dat we in een postmoderne tijd leven.
En om expliciet Epstein te noemen als iemand die ook zelf op beeld aangeeft een sex offender te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Reddit zo'n rukmedium en dit geeft ook wel weer aan waarom.
Ik zit er even doorheen te scrollen, maar afgezien van een dagboek van een slachtoffer wat natuurlijk gruwelijk is, kan ik maar heel weinig emails vinden.
Deze is niet heel expliciet, maar wel verdacht gezien de context natuurlijk:
[..]
Maar ja, het zou ook gewoon om een meerderjarige dame kunnen gaan die klein van stuk is.
Deze is natuurlijk vrij ziek, maar dat Epstein een pedofiel was is natuurlijk bekend:
[..]
Maar ook daar geldt dat je dat dan wel beoordeelt zonder verdere context en gezien hetgeen je weet over Epstein min of meer aanneemt dat het hier dan om mensenhandel oid gaat. Over een 9-jarige zeggen dat deze 'sexy' is mag vrij ziek zijn, maar strafbaar is het niet.
Dat is ook altijd het gevaar van een heel strafdossier in de openbaarheid gooien en daarom ook wel vrij logisch dat ze niet allerlei persoonsgegevens de ether in slingeren, want eigenrichting op basis van wilde speculatie is een reeel risico in dit soort gevallen.
Het is nihilisme in actie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het woord postmodern helemaal hebt begrepen.
Uiteraard. Die willen wel een boekje opendoen. Dat zullen Trump en zijn trawanten wel niet zo'n goed idee vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:36 schreef capricia het volgende:
De Clintons willen een openbare horing. Gewoon met de camera's aan.
[ x ]
Zou tijd worden dat er eens wat mensen hun mond open trekken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Die willen wel een boekje opendoen. Dat zullen Trump en zijn trawanten wel niet zo'n goed idee vinden.
Uitstekende zet.
Kom idd maar op. De gifbeker moet leeg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat er eens wat mensen hun mond open trekken.
Ook niet zo gek.Er staat echt niets belastends in het hele dossier m.b.t. de Clintons. Dus lekker publiek laten zijn. Republikeinen zonder steekhoudende argumenten klemlullen kun je natuurlijk wel aan beide Clintons overlaten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:36 schreef capricia het volgende:
De Clintons willen een openbare horing. Gewoon met de camera's aan.
[ x ]
Die hebben een levenslange ervaring daarinquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet zo gek.Er staat echt niets belastends in het hele dossier m.b.t. de Clintons. Dus lekker publiek laten zijn. Republikeinen zonder steekhoudende argumenten klemlullen kun je natuurlijk wel aan beide Clintons overlaten.
Er staan wel wat foto's in van Bill Clinton in een hottub met een meisje en dat is raar natuurlijk maar je kan niet zien of ze minderjarig is of niet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet zo gek.Er staat echt niets belastends in het hele dossier m.b.t. de Clintons. Dus lekker publiek laten zijn. Republikeinen zonder steekhoudende argumenten klemlullen kun je natuurlijk wel aan beide Clintons overlaten.
Hij komt niet vaak voor volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er staan wel wat foto's in van Bill Clinton in een hottub met een meisje en dat is raar natuurlijk maar je kan niet zien of ze minderjarig is of niet.
Daarnaast is hij volgens mij nooit genoemd door slachtoffers ondanks dat hij vrij vaak voorkomt in de Epstein files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |