abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220007641
pi_220007653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Omdat AI nu al in de eigen staart bijt en getraint wordt met toenemende AI data online is de kans dat het beter wordt helaas niet heel hoog.
Mwa, volgens mij wordt het alleen maar beter. Welke technologie is niet beter geworden in de geschiedenis? Volgens mij alles.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220007654
quote:
Geen Joden in Rusland. :')
pi_220007656
Overigens is meer dan de helft gewoon nog steeds niet openbaar.
  donderdag 5 februari 2026 @ 13:30:58 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220008001
quote:
Ik heb haar boek gelezen, zij was het slachtoffer van Jean Marc Brunel, de handlanger van Epstein. Ze beschrijft ook hoe veel teveel jonge meisjes ene modellencarriere werd beloofd, zij zag ze ook rondhangen in die kringen, gedrogeerd en al.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220008002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is ook niet per se iets van deze tijd, maar van de komende jaren/decennia.
AI is synthese. En als de emmer van voornamelijk menselijke input in datasets geleidelijk gevuld wordt met nieuwe input in de vorm van AI synthese dan leert het steeds meer van zichzelf en krijg je een hogere mate van hallucinatie.
pi_220008007
Benieuwd of ie aanblijft.
En het lijkt alsof Europa meer onderzoek doet dan de VS.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220008026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/r/(...)cking_you_have_read/

Hier noemen mensen veel dingen die ik hier nog niet gezien heb.
Ik vind Reddit zo'n rukmedium en dit geeft ook wel weer aan waarom.
Ik zit er even doorheen te scrollen, maar afgezien van een dagboek van een slachtoffer wat natuurlijk gruwelijk is, kan ik maar heel weinig emails vinden.

Deze is niet heel expliciet, maar wel verdacht gezien de context natuurlijk:

quote:
Thank you for a fun night...
Your littlest girl was a little naughty.
Maar ja, het zou ook gewoon om een meerderjarige dame kunnen gaan die klein van stuk is.

Deze is natuurlijk vrij ziek, maar dat Epstein een pedofiel was is natuurlijk bekend:

quote:
New Brazilian just arrived, sexy and cute, =9yo
Maar ook daar geldt dat je dat dan wel beoordeelt zonder verdere context en gezien hetgeen je weet over Epstein min of meer aanneemt dat het hier dan om mensenhandel oid gaat. Over een 9-jarige zeggen dat deze 'sexy' is mag vrij ziek zijn, maar strafbaar is het niet.
Dat is ook altijd het gevaar van een heel strafdossier in de openbaarheid gooien en daarom ook wel vrij logisch dat ze niet allerlei persoonsgegevens de ether in slingeren, want eigenrichting op basis van wilde speculatie is een reeel risico in dit soort gevallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220008032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:35 schreef Monolith het volgende:
Ik vind Reddit zo'n rukmedium
Oké.
pi_220008037
Het blijkt maar wel dat we in een postmoderne tijd leven.
pi_220008045
quote:
Dat is ook altijd het gevaar van een heel strafdossier in de openbaarheid gooien en daarom ook wel vrij logisch dat ze niet allerlei persoonsgegevens de ether in slingeren, want eigenrichting op basis van wilde speculatie is een reeel risico in dit soort gevallen.
Ja, maar dan moeten ze het maar geen schijn van een doofpot geven.

En wij zitten niet op de stoel van een rechter. Alles kan hé. Wij weten niet meer dan elk ander.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:00:24 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220008203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Nooit een saaie dag, jatog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220008660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, maar dan moeten ze het maar geen schijn van een doofpot geven.

En wij zitten niet op de stoel van een rechter. Alles kan hé. Wij weten niet meer dan elk ander.
Nou ja, dat is in mijn ogen primair te wijten aan deze regering. Het hele MAGA clubje heeft heel hard op het Epsteinorgel lopen hengsten, want er zou een strafdossier zijn waarin zoveel belastend materiaal zou staan over politieke tegenstanders dat het bewust werd achtergehouden en dat was de reden dat types als Bill Clinton niet al lang en breed achter slot en grendel zaten. Dat bleek natuurlijk niet zo te zijn en als er al iets uit het dossier blijkt dan is het dat Trump en z'n inner circle er zelf ook niet zo best afkomen.

Van wat je nu voorbij ziet komen is er maar bar weinig waar echt ondubbelzinnig uit af te leiden is dat allerlei bekende mannen met hun pik in minderjarigen hebben gezeten.

Getuigenissen over hoe Trump met z'n vingers in de kut van 13-jarigen zou hebben gezeten om te meten hoe strak ze waren zijn natuurlijk schokkend als ze waar zijn. Maar ja, niet elke getuigenis is waar.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk niet dat je het woord postmodern helemaal hebt begrepen.
pi_220008673
quote:

[..]
Ik vind Reddit zo'n rukmedium en dit geeft ook wel weer aan waarom.
Ik zit er even doorheen te scrollen, maar afgezien van een dagboek van een slachtoffer wat natuurlijk gruwelijk is, kan ik maar heel weinig emails vinden.

Deze is niet heel expliciet, maar wel verdacht gezien de context natuurlijk:
[..]
Maar ja, het zou ook gewoon om een meerderjarige dame kunnen gaan die klein van stuk is.

Deze is natuurlijk vrij ziek, maar dat Epstein een pedofiel was is natuurlijk bekend:
[..]
Maar ook daar geldt dat je dat dan wel beoordeelt zonder verdere context en gezien hetgeen je weet over Epstein min of meer aanneemt dat het hier dan om mensenhandel oid gaat. Over een 9-jarige zeggen dat deze 'sexy' is mag vrij ziek zijn, maar strafbaar is het niet.
En om expliciet Epstein te noemen als iemand die ook zelf op beeld aangeeft een sex offender te zijn.

Dan komen we ook op een punt dat zulke sex offenders in de eerste plaats de lusten hebben en als ze achteraf zien dat slachtoffers getraumatiseerd zijn dat ze dan voor zichzelf dat gaan lopen goedpraten. Als in "een trauma is goed want daar worden ze sterker van.." waar ze dan hele theorieen aan koppelen om maar te blijven volhouden dat hun van de norm afwijkende lusten ergens goed voor zijn.

Een opvallend ding bij conspiracydenkers is. Wat je ook zag bij Savile, dat ze altijd zoiets hebben van "ja, maar van Savile hadden we het wel verwacht.. maar waarom hielden die goedzakken van een medepresentatoren van de BBC zich stil?"

Alsof niemand bij een omroep als individu naar zn werk gaat, als ieder ander in de eigen bubbel van werk-gezin zit en geconcentreerd met zn eigen ding bezig is en niet met wat Savile heel soms in achterkamertjes uitspookt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 05-02-2026 15:10:19 ]
pi_220008780
Deze al voorbij gekomen? Broer van F1 baas dikke mik met Epstein, ook sponsor van McLaren. GPS trackers in schoenen, jonge russische vrouwen etc.

MBS' brother (and one of McLaren F1s biggest sponsors) was one of the most implicated people in Epstein's crimes

https://www.reddit.com/r/(...)_mclaren_f1s_biggest

https://www.dropsitenews.(...)layem-dubai-dp-world
pi_220008922
De Clintons willen een openbare horing. Gewoon met de camera's aan.

twitter
- Goethe, “Faust”
  donderdag 5 februari 2026 @ 15:39:06 #267
38496 Perrin
pi_220008949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je het woord postmodern helemaal hebt begrepen.
Het is nihilisme in actie.

Je krijgt dit wanneer betekenis, moraal en verantwoordelijkheid verdwijnen. Excessen, uitbuiting.. het resultaat van macht en verlangen losgekoppeld van geweten en moraal.

Postmoderniteit heeft dit niet veroorzaakt maar het heeft het zeker wel blootgelegd. Het verval van gedeelde waarden laat een vacuüm achter, dat hier wordt opgevuld met ongebreideld roofdiergedrag. Het knaagt aan de samenleving.

Moraal en betekenis zijn geen luxeproducten maar ankers tegen dit soort destructieve morele leegte.
  donderdag 5 februari 2026 @ 15:46:46 #268
38496 Perrin
pi_220008987
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:36 schreef capricia het volgende:

[ x ]
Uiteraard. Die willen wel een boekje opendoen. Dat zullen Trump en zijn trawanten wel niet zo'n goed idee vinden.

Uitstekende zet.
pi_220008993
quote:
80s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Uiteraard. Die willen wel een boekje opendoen. Dat zullen Trump en zijn trawanten wel niet zo'n goed idee vinden.

Uitstekende zet.
Zou tijd worden dat er eens wat mensen hun mond open trekken.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 5 februari 2026 @ 15:50:06 #270
38496 Perrin
pi_220009003
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Zou tijd worden dat er eens wat mensen hun mond open trekken.
Kom idd maar op. De gifbeker moet leeg.
pi_220009018
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:36 schreef capricia het volgende:

[ x ]
Ook niet zo gek.Er staat echt niets belastends in het hele dossier m.b.t. de Clintons. Dus lekker publiek laten zijn. Republikeinen zonder steekhoudende argumenten klemlullen kun je natuurlijk wel aan beide Clintons overlaten.
  donderdag 5 februari 2026 @ 15:54:39 #272
38496 Perrin
pi_220009023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ook niet zo gek.Er staat echt niets belastends in het hele dossier m.b.t. de Clintons. Dus lekker publiek laten zijn. Republikeinen zonder steekhoudende argumenten klemlullen kun je natuurlijk wel aan beide Clintons overlaten.
Die hebben een levenslange ervaring daarin :P
  donderdag 5 februari 2026 @ 16:00:56 #273
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220009071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
Er staan wel wat foto's in van Bill Clinton in een hottub met een meisje en dat is raar natuurlijk maar je kan niet zien of ze minderjarig is of niet.
Daarnaast is hij volgens mij nooit genoemd door slachtoffers ondanks dat hij vrij vaak voorkomt in de Epstein files.
pi_220009098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:00 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Er staan wel wat foto's in van Bill Clinton in een hottub met een meisje en dat is raar natuurlijk maar je kan niet zien of ze minderjarig is of niet.
Daarnaast is hij volgens mij nooit genoemd door slachtoffers ondanks dat hij vrij vaak voorkomt in de Epstein files.
Hij komt niet vaak voor volgens mij.

Trump, extreem rechtse donors etc die komen vaak voor. Oh Rusland blijkt ook vaak genoemd te worden in de vorm van Geld stromen.

Nu snappen we ook waarom de regering trump Epistein heeft laten vermoorden (KGBtje zoals al die russische zelfmoorden?) omdat het moest van zijn brood heer.

En ook waarom ze de files hebben geblokt tijdens de hele biden regeerperiode. Want trump was hier niet zonder kleer scheuren uitgekomen.

Weten we campagne van de republikeinse magas nog; release the files: de dems zouden hangen voor hun satanistische kinder smokkelnetwerken etc
pi_220009119
Vind het wel interessant dat die 4Chan leaker (bewaker) er ook in staat: https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00133349.pdf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')