Om veel macht te hebben ook. Als mensen in hoge functies dat soort beslissingen maken, dan doen ze het net zo goed ook in hun privéleven. Ziekste figuren hebben nog altijd een pak aan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:44 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook andersom werkt. Om extreem rijk te worden moet je vaak ook wat narcistische trekken hebben. Uitzonderingen daargelaten.
Sorry, maar een collega noemde iemand achter de rug om al een 'pedo' omdat die als 31 jarige met een 21 jarige ging. Gevolg van een doorgeschoten metoo debat door de samenleving wellicht.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:36 schreef Perrin het volgende:
Melinda Gates had dit te zeggen:
"Ik denk dat we als samenleving een afrekening doormaken. Geen enkel meisje zou ooit in de situatie terecht mogen komen waarin zij door Epstein en alles wat er met de verschillende mensen om hem heen gebeurde, terecht mogen komen," zei French Gates. "Geen enkel meisje. Het is gewoon hartverscheurend."
"Welke vragen er ook nog overblijven... die vragen zijn voor die mensen, en zelfs voor mijn ex-man," zei ze. "Zij moeten daar antwoord op geven, niet ik."
"Ik ben zo blij dat ik weg ben van al die ellende," zei French Gates, eraan toevoegend dat ze het gevoel had dat ze haar huwelijk en de Bill & Melinda Gates Foundation "moest verlaten". French Gates heeft eerder gezegd dat de banden van haar ex-man met Epstein een van de vele factoren waren die haar ertoe brachten een scheiding aan te vragen.
[..]
Ik denk dat achter zijn brave facade een duister mens schuilging. Macht corrupeert, keer op keer.
Ja macht trekt corrupte mensen aan én macht corrumpeert.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:44 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook andersom werkt. Om extreem rijk te worden moet je vaak ook wat narcistische trekken hebben. Uitzonderingen daargelaten.
Zitten we hier in een rechtszaak of op een discussieforum?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorry, maar een collega noemde iemand achter de rug om al een 'pedo' omdat die als 31 jarige met een 21 jarige ging. Gevolg van een doorgeschoten metoo debat door de samenleving wellicht.
Het is niet belangrijk wat Melinda vindt, het is belangrijk wat er werkelijk in hoor en wederhoor boven tafel komt. Zolang het alleen een 'je kent 'm, dus..' is, moet er meer bij om er werkelijk wat van te maken.
In een discussieforum is guilty by association prima?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zitten we hier in een rechtszaak of op een discussieforum?
Daar hebben we Jomanda ook weer.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:09 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
hoe groter geest, hoe groter beest
Whut? Ik meld wat zij zegt? Vanwaar deze drang om voor Bill Gates in de bres te springen? Leg uit!quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In een discussieforum is guilty by association prima?
Zijn er fatsoenlijke samenvattingen te vinden van dat soort zaken? Want de flarden die ik hier voorbij heb zien komen waren allemaal niet echt schokkend.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:16 schreef Discombobulate het volgende:
Laten we hopen dat op één of andere manier de recipients van de e-mails geleaked worden, want er staan de ziekste dingen in. Je kan het bijna niet geloven.
Conspiracywereld: FvD en radicaal rechtse omvolkingstheorie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Whut? Ik meld wat zij zegt? Vanwaar deze drang om voor Bill Gates in de bres te springen? Leg uit!
Dat is niet echt iets dat per se rijke mannen willen. Een hoop kerels worden gewoon niet heel volwassen daarin en blijven op tienermeisjes vallen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn, dat veel rijke mannen het wel geweldig vinden om wat jonge meisjes te verkrachten. Die hebben over het algemeen nogal veel met macht. Ze willen de mooiste en de jongste en als ze niet gewillig zijn, moeten ze gebroken worden. Ruim baan voor mijn snikkel!
Reddit heeft wel goede megathreads.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn er fatsoenlijke samenvattingen te vinden van dat soort zaken? Want de flarden die ik hier voorbij heb zien komen waren allemaal niet echt schokkend.
ach jongen tochquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Conspiracywereld: FvD en radicaal rechtse omvolkingstheorie.
Bill Gates bestrijdt meetbaar succesvol oa polio in delen van Afrika. Gevolg.. gezondere 'Afrikanen". Die volgens rechts hiernaartoe komen en.. [insert omvolkingstheorie]
Kortom: Putin is een held, Trump is een held in BNW en zou een grotere held zijn als ICE nog meer inwoners afknalt. Musk kan vele potten breken. Maar.. Bill Gates..
Ik vind het prima als in niet fascistische rechtsgang met gegrond bewijs en hoor en wederhoor Gates schuldig blijkt te zijn en achter tralies komt. De tijd zal het leren of er wat uitkomt. Maar niet als Trump daarnaast vrijuit zou gaan en niet omdat er RTL boulevarddeskundigen wat roepen.
Nogmaals.. 'de elite' zijn ook "types" als Trump, Stone, Gaetz, Jordan. Maar BNW publiek vindt het helemaal niet spannend als dat soort "elite" zich zou hebben misdragen met projectie op anderen.
Maar dat kan dan toch ook gewoon hier gepost worden? Kijk naar de OP. Het enige wat daaruit blijkt is dat mensen Epstein kenden en / of z'n eiland bezocht zouden hebben maar dat is allebei weinig schokkend.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Reddit heeft wel goede megathreads.
Deepseek en Chatgpt kunnen nog niet eens een fatsoenlijk productreviewtje maken met tabelletjes zonder er herhaaldelijk naast te zitten met feitelijke data en excuses te moeten aanbieden voor hallucinatie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:48 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk moet iemand een A.I. maken die het hele internet langs kan om zo een analyse te maken qua waarschijnlijkheid wat er zwart gelakt staat. Een gigantisch web in een paar seconden maken, waar mensen maanden zo niet jaren over doen. Ik vraag me af of zoiets mogelijk is.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onze man van weinig tekst onderschrijft het bericht.
Leuke username trouwens, past ook wel wat bij de persoonlijke ex-advocaat van Trumpquote:
Is ook niet per se iets van deze tijd, maar van de komende jaren/decennia.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Deepseek en Chatgpt kunnen nog niet eens een fatsoenlijk productreviewtje maken met tabelletjes zonder er herhaaldelijk naast te zitten met feitelijke data en excuses te moeten aanbieden voor hallucinatie.
Goede onderzoeksjournalisten en trias politica is meer dan voldoende.
https://www.reddit.com/r/(...)cking_you_have_read/quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar dat kan dan toch ook gewoon hier gepost worden? Kijk naar de OP. Het enige wat daaruit blijkt is dat mensen Epstein kenden en / of z'n eiland bezocht zouden hebben maar dat is allebei weinig schokkend.
Omdat AI nu al in de eigen staart bijt en getraint wordt met toenemende AI data online is de kans dat het beter wordt helaas niet heel hoog.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is ook niet per se iets van deze tijd, maar van de komende jaren/decennia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |