Het kan natuurlijk ook gewoon zijn, dat veel rijke mannen het wel geweldig vinden om wat jonge meisjes te verkrachten. Die hebben over het algemeen nogal veel met macht. Ze willen de mooiste en de jongste en als ze niet gewillig zijn, moeten ze gebroken worden. Ruim baan voor mijn snikkel!quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het past ook compleet in het kgb plaatje, tot en met het komprotmat aan toe.
dan 1000 keer liever trump, wat een dweilquote:Op woensdag 4 februari 2026 22:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zou mooi zijn als de Epstein files einde carrière van deze griezel inluiden.
Trump is topscorer in de filesquote:Op woensdag 4 februari 2026 22:16 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dan 1000 keer liever trump, wat een dweil
ik zie hem niet wankelen, jij wel?quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump is topscorer in de files
[ afbeelding ]
Er is opgemerkt dat die foto van Mandelson in witte onderbroek in gesprek mogelijk met een CCTV cam is geregistreerd. Het lijkt me handig dat Mandelson zelf even tekst en uitleg komt geven ook.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zou mooi zijn als de Epstein files einde carrière van deze griezel inluiden.
Totdat iemand de files lekt zonder zwartgelakte troepquote:Op woensdag 4 februari 2026 22:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik zie hem niet wankelen, jij wel?
Pas op met de projectie man...quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn, dat veel rijke mannen het wel geweldig vinden om wat jonge meisjes te verkrachten. Die hebben over het algemeen nogal veel met macht. Ze willen de mooiste en de jongste en als ze niet gewillig zijn, moeten ze gebroken worden. Ruim baan voor mijn snikkel!
Verdeel en heers. Laten we de focus vooral bij de links rechts discussie houden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is het allemaal maar een democrat hoax volgens Elon Musk en de vrouw van Stephan Miller die ook dat plaatje van Groenland met de Amerikaanse vlag erop op twitter zette.
Peasants gonna peasantquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Verdeel en heers. Laten we de focus vooral bij de links rechts discussie houden.
Ze doen niet anders.
Dat komt omdat verkiezingen nog relatief ver weg zijn om hem te zien 'wankelen'quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik zie hem niet wankelen, jij wel?
Geld stinkt niet!quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Weer een Nederlander
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ein-als-investeerder
Geld willen lenen van Epstein, wat een top idee zeg.
De elite boft maar met zulke dombo's.quote:
Het doel is natuurlijk dat we de lui die zwartgelakt zijn vergeten in onze frenzy rondom degenen die wél voor de leeuwen worden gegooid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:46 schreef Discombobulate het volgende:
Lijkt me noodzakelijk om de recipients niet meer zwart te lakken zodat we weten naar wie dingen gestuurd zijn als "I love the torture video" of "she was a very young brazilian girl" etc., want dit voelt zo als doofpot.
Het is gewoon een gigantisch strafdossier waarin van alles voorbij komt. Wat hier al eerder voorbij kwam over Feyenoord was gewoon een kort nieuwsberichtje over misdragingen van Feyenoordfans en dat daarvoor een boete was opgelegd. Geen idee wat de verdere context was dat het in dat dossier zat.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:49 schreef Hathor het volgende:
Wat een circus zeg, is er eigenlijk iemand die NIET in de Epstein files voorkomt?
Zelfs Feyenoord staat erin.
Ik denk dat achter zijn brave facade een duister mens schuilging. Macht corrupeert, keer op keer.quote:"I think we're having a reckoning as a society, right? No girl should ever be put in the situation that they were put in by Epstein and whatever was going on with all of the various people around him," French Gates said. "No girl. It's just beyond heartbreaking."
"Whatever questions remain there ... those questions are for those people, and for even my ex-husband," she said. "They need to answer to those things, not me."
"I am so happy to be away from all the muck that was there," French Gates said, adding that she felt she "had to leave" her marriage and the Bill & Melinda Gates Foundation. French Gates has previously said that her ex-husband's association with Epstein was one factor of many that led her to seek divorce.
De claim dat joden gemiddeld slimmer zijn dan niet joden vind ik niet heel schokkend. Dat geloof ik ook wel.quote:
Ik denk dat het ook andersom werkt. Om extreem rijk te worden moet je vaak ook wat narcistische trekken hebben. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:36 schreef Perrin het volgende:
Melinda Gates had dit te zeggen:
"Ik denk dat we als samenleving een afrekening doormaken. Geen enkel meisje zou ooit in de situatie terecht mogen komen waarin zij door Epstein en alles wat er met de verschillende mensen om hem heen gebeurde, terecht mogen komen," zei French Gates. "Geen enkel meisje. Het is gewoon hartverscheurend."
"Welke vragen er ook nog overblijven... die vragen zijn voor die mensen, en zelfs voor mijn ex-man," zei ze. "Zij moeten daar antwoord op geven, niet ik."
"Ik ben zo blij dat ik weg ben van al die ellende," zei French Gates, eraan toevoegend dat ze het gevoel had dat ze haar huwelijk en de Bill & Melinda Gates Foundation "moest verlaten". French Gates heeft eerder gezegd dat de banden van haar ex-man met Epstein een van de vele factoren waren die haar ertoe brachten een scheiding aan te vragen.
[..]
Ik denk dat achter zijn brave facade een duister mens schuilging. Macht corrupeert, keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |