Dit is het Epstein topic?? Snap dat je brein geprogrammeerd is om de boze oranje man en putler te haten. Maar daar zijn genoeg andere topics voor.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan wanhopig blijven proberen. Maar Rusland is gewoon een kwaadaardig en vijandig regime en iedereen die met ze samenwerkt moet eens flink aangepakt door veiligheidsdiensten wegens verraad.
Nee, gezien hun rol in het verhaal is er geen enkele reden om het er niet over te hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is het Epstein topic?? Snap dat je brein geprogrammeerd is om de boze oranje man en putler te haten. Maar daar zijn genoeg andere topics voor.
ja en nee.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Maar als Trump niks fout gedaan heeft dan kunnen toch al die documenten in een klap vrijgegeven worden?
Wat is dan Putin's aandeel in de Epstein zaak?quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, gezien hun rol in het verhaal is er geen enkele reden om het er niet over te hebben.
Zijn naam komt er meer dan duizend keer in voor.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:26 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
Wat is dan Putin's aandeel in de Epstein zaak?
Dat geloof graag. Maar ik vraag mij af wie er niet bij betrokken van de wereldtop waavan de meeste psychopaten zijn. Heb meer vertrouwen in het klootjesvolk dan in de top van de piramide.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn naam komt er meer dan duizend keer in voor.
Maar blijf wanhopig het zoeklicht naar Israel duwen. We trappen er toch niet in.
Nouja de meeste leiders gingen niet met Epstein om.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:40 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat geloof graag. Maar ik vraag mij af wie er niet bij betrokken van de wereldtop waavan de meeste psychopaten zijn. Heb meer vertrouwen in het klootjesvolk dan in de top van de piramide.
Ik volg het allemaal niet zo nauw. Maar de elite van het VK ligt toch ook wel aardig onder vuur.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja de meeste leiders gingen niet met Epstein om.
Ik heb het aan @Grok gevraagd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn naam komt er meer dan duizend keer in voor.
Maar blijf wanhopig het zoeklicht naar Israel duwen. We trappen er toch niet in.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
Ik heb het aan @:Grok gevraagd.
Dan vraag je het toch aan ChatGPT. Het punt is dat het wel snel een opsomming geeft wat betrouwbaarder is dan mijn mening of de mening van hexagon.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Wat een intellectuele armoede zeg.
Fair.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:02 schreef capricia het volgende:
Waarom zou het elkaar eigenlijk uitsluiten?
Ik denk dat als je een link naar Rusland zoekt die best te vinden zal zijn.
Maar zoek je een link naar Israël, dan is die er ook.
Zie voor nu geen enkele reden om een van beiden uit te sluiten of als enige waarheid aan te nemen.
Zo zie ik het ook. En als zelfs een prinses uit Noorwegen plots haar excuus aanbied banden te hebben gehad met Epstein pas na het lekt natuurlijk dan weet je het wel en lijkt mij dat gewoon een wereldwijd netwerk.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:02 schreef capricia het volgende:
Waarom zou het elkaar eigenlijk uitsluiten?
Ik denk dat als je een link naar Rusland zoekt die best te vinden zal zijn.
Maar zoek je een link naar Israël, dan is die er ook.
Zie voor nu geen enkele reden om een van beiden uit te sluiten of als enige waarheid aan te nemen.
Ja. En de 'wappies' mogen nu toch ook wel op deze complottheorie excuses worden aangeboden lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. En als zelfs een prinses uit Noorwegen plots haar excuus aanbied banden te hebben gehad met Epstein pas na het lekt natuurlijk dan weet je het wel en lijkt mij dat gewoon een wereldwijd netwerk.
Zou niet weten waarom. Er zullen nog wel meer netwerken bestaan waar mensen met macht gebruik van maken. Dat zie ik niet als wappi. Als iemand begint over een platte aarde, geen maanlanding, hoedjes van zilverpapier en al die onzin dan ben je wel de weg kwijt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:15 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
Ja. En de 'wappies' mogen nu toch ook wel op deze complottheorie excuses worden aangeboden lijkt mij.
De wappies praatten vooral over de covid19 en zaken zoals Jeffrey Epstein en zijn lolita-island. Hoewel ik die maanlanding zelf wel heel erg interessant vind. Je kunt er wel andere (belachelijke) zaken bij gaan halen en om Epstein heen proberen te draaien. De MSM proberen deze hele Mossad operatie in de schoenen te schuiven van Putin. Maar omtrent de zaak Epstein mogen de wappies nu toch wel excuses worden aangeboden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Er zullen nog wel meer netwerken bestaan waar mensen met macht gebruik van maken. Dat zie ik niet als wappi. Als iemand begint over een platte aarde, geen maanlanding, hoedjes van zilverpapier en al die onzin dan ben je wel de weg kwijt.
Maar dit soort netwerken, organenhanndel etc is geen complot wat mij betreft. Veel.van dit soort zaken spelen al eeuwen.
Ik draai niet om Epstein heen. Ik zeg dat dit soort netwerken al eeuwen bestaan. Alleen door internet etc komen zaken op dat gebied wat sneller uit(maar goed ook). Maar omdat er zoveel invloedrijke partijen bij betrokken zijn worden die verzwegen laat staan aangepakt. Dit ook omdat men op een hoog niveau chantabel is en elkander beschermd. Voor iemand uit het klootjes volk die zich vergrijpt gaat die natuurlijk meteen voor de bijl. En zo wil ik best geloven dat ook Russen en of dat nu Poetin is ja of nee bij betrokken is. Ik had het dan ook over een wereldwijd netwerk.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:34 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
De wappies praatten vooral over de covid19 en zaken zoals Jeffrey Epstein en zijn lolita-island. Hoewel ik die maanlanding zelf wel heel erg interessant vind. Je kunt er wel andere (belachelijke) zaken bij gaan halen en om Epstein heen proberen te draaien. De MSM proberen deze hele Mossad operatie in de schoenen te schuiven van Putin. Maar omtrent de zaak Epstein mogen de wappies nu toch wel excuses worden aangeboden.
Das geen prinses, das een junk met een rat van een kind. Die vrouw is het woord prinses niet waardig.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. En als zelfs een prinses uit Noorwegen plots haar excuus aanbied banden te hebben gehad met Epstein pas na het lekt natuurlijk dan weet je het wel en lijkt mij dat gewoon een wereldwijd netwerk.
Ken haar verder niet maar las dat ergens. Op papier een prinses dan. Heb je toch wel iets meer macht dan de gemiddelde arbeider.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das geen prinses, das een junk met een rat van een kind. Die vrouw is het woord prinses niet waardig.
Ik sta er niet van te kijken als Hakon haar binnenkort de deur wijst…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 01:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ken haar verder niet maar las dat ergens. Op papier een prinses dan. Heb je toch wel iets meer macht dan de gemiddelde arbeider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |