abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220009604
twitter

twitter

twitter

twitter

Aantal posts uit het vorige deel

Niet mijn OP
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:29:18 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009637
Laatste contact tussen Epstein en Trump was meen ik ergens in 2005, en hij was geloof ik nooit op het Eiland of op zijn ranch geweest
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220009680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:29 schreef theguyver het volgende:
Laatste contact tussen Epstein en Trump was meen ik ergens in 2005, en hij was geloof ik nooit op het Eiland of op zijn ranch geweest
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:38:52 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:36 schreef Tovia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien met duikboot? daar is geen registratie van :!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220009710
quote:
Trump zou er over opscheppen hoe vaak hij daar is geweest en wat hij daar allemaal deed, als hij niet wist dat een groot deel van zijn aanhang hem dan laat vallen. En als het niet illegaal was, natuurlijk.
pi_220009715
Hoe zou een land als China met deze kwestie omgaan als zoiets daar openbaar werd?
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:00:40 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220009806
quote:
Trump heeft maralago
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220009825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:42 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Trump zou er over opscheppen hoe vaak hij daar is geweest en wat hij daar allemaal deed, als hij niet wist dat een groot deel van zijn aanhang hem dan laat vallen. En als het niet illegaal was, natuurlijk.
Ik snap dat mensen die een teringhekel aan Trump hebben liever de realiteit niet onder ogen willen zien, maar vooralsnog blijkt uit de logs dat hij wel gebruik heeft gemaakt van het vliegtuig van Epstein (in de jaren 90), maar dat die precies 0 keer naar het eiland ging.

Verder heeft ook niemand ooit Trump daar gezien en hij valt best op in een gezelschap. Niet alleen is hij al heel lang heel bekend, hij is ook vrij groot en luid.

Maar laat feiten vooral niet in de weg staan van een gewenst narratief...
pi_220009847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:43 schreef Since2003 het volgende:
Hoe zou een land als China met deze kwestie omgaan als zoiets daar openbaar werd?
In China wordt er hard en direct opgetreden. Machtige personen worden regelmatig opgepakt, soms al wegens corruptie, en in grootschalige processen veroordeeld tot de doodstraf.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:09:24 #10
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220009866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:43 schreef Since2003 het volgende:
China werkt precies omgekeerd aan de VS, het systeem is heilig, individuen niet.

In China waren alle Epstein verdachten allang toast geweest. Alles om de partij te beschermen
pi_220009923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:07 schreef Tovia het volgende:

[..]
In China wordt er hard en direct opgetreden. Machtige personen worden regelmatig opgepakt, soms al wegens corruptie, en in grootschalige processen veroordeeld tot de doodstraf.
Nou ja, vooral omdat ze de dictatoriale leider dwars zitten, met een objectief juridisch proces heeft het allemaal weinig van doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220009964
Jammer dat Mossad andere plannen heeft.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:33:03 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_220010048
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trump heeft maralago
en dementie
Laffe huichelaar
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:44:29 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220010118
Tuurlijk was trump geen kinderverkrachter. Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
AZ
ALKMAAR
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:56:05 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220010196
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:44 schreef Durmada het volgende:
Tuurlijk was trump geen kinderverkrachter. Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
Ja! Trump is een kinderverkrachter! Hij heeft in mar-a-lago een 13-jarig meisje verkracht:

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:00:08 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:09 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
China werkt precies omgekeerd aan de VS, het systeem is heilig, individuen niet.

In China waren alle Epstein verdachten allang toast geweest. Alles om de partij te beschermen
Bekijk deze YouTube-video

:Y
pi_220010222
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja! Trump is een kinderverkrachter! Hij heeft in mar-a-lago een 13-jarig meisje verkracht:

[ afbeelding ]
Waarom is hij hier niet voor aangeklaagd destijds?
pi_220010276
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik heb haar boek gelezen, zij was het slachtoffer van Jean Marc Brunel, de handlanger van Epstein. Ze beschrijft ook hoe veel teveel jonge meisjes ene modellencarriere werd beloofd, zij zag ze ook rondhangen in die kringen, gedrogeerd en al.
Ja, ze heeft haar verhaal ook gedaan in een docu op npo3 over de modellenwereld. Die Brunel heeft toch ook zelfMoord gepleegd toen die opgepakt werd?
pi_220010277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat het mails zijn uit 2021 toen elke TDS'er de FBI ging mailen onder Biden met fake stories.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220010370
quote:
16s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
Oei, de linkse kliek is volop in paniek, ze hebben Trump wederom niet deze leak. Terwijl de hele DNC kliek er goed opstaat en binnenkort de Clintons op TV ondervraagd gaan worden.
Gaat ie op deze tour hoor. :')

Hou maar op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220010445
quote:
Terrific guy! never liked him anyway!. Known him for 15 years. haven't spoken with him for 15 years.

Taco yoyo

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 05-02-2026 19:57:46 ]
pi_220010552
twitter

quote:
Our team have read through most of the Epstein files. Trump would not have released the files if he was guilty. He is honey trapping them. This will change the course of history.

Epstein made over 20 attemps to entrap Trump, but Trump turned him down every single time.

Epstein had Maxwell bring young woman to Trump at Mar-a-Lago – But Trump turned her down.

Epstein invited Trump to his Island, and offer him lots – Trump rejected the offer.

Epstein admitted that Trump never got a massage. Ever.

Epstein also attempted to collude with an idiot from fake news media, they even failed to fake info and or obtain compromising information about Trump, because they couldn’t find any.
Iemand die dit kan debunken?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220010565
quote:
Meen ik, geloof ik

En als het om anderen gaat stel je alleen maar vragen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:48:24 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Terrific guy! never liked him anyway!. Know him for 15 years. haven't spoken with him for 15 years.

[ afbeelding ]

Taco yoyo
Tja, ik zeg al zover ik weet.
dacht dat dit NWS was en geen BNW :P

Maar goed, dan zal hij er via Duikboot zijn gekomen dan :D
Oh en Epstein had ook een soort van Ranch meen ik en daar is geen info over wie daar geweest is, maar lijkt me veel makkelijker om te komen dan op het eiland!
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:54:31 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010694
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Meen ik, geloof ik

En als het om anderen gaat stel je alleen maar vragen
oh?
Zoals wie?

Ik weet dat Musk wel naar het eilandje wou maar nooit een uitnodiging kreeg ;( Arme Musk!

even kijken, bevestigde bekende personen waarvan overduidelijk bewijs was dat ze er ooit eens waren geweest.

- Prins Andrew
- Stephen Hawking
- Bill Clinton
- Sergey Brin
- Howard Lutnick
- Alan Dershowitz (met zijn famillie :{ )
- Jean-Luc Brunel
- Les Wexner

via getuigen verklaringen of via vlucht gegevens!
pi_220010758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tja, ik zeg al zover ik weet.
dacht dat dit NWS was en geen BNW :P

Maar goed, dan zal hij er via Duikboot zijn gekomen dan :D
Oh en Epstein had ook een soort van Ranch meen ik en daar is geen info over wie daar geweest is, maar lijkt me veel makkelijker om te komen dan op het eiland!
Oh het ging over dat eiland. Die contrastende zinnen waren over zijn algemene contact met Epstein.

Mar-a-lago lijkt me al een hell hole voor (jonge) vrouwen met een jongere hitsige Trump erbij. Dat is zelfs nu een grote WTF. Trump zou ook in zijn Palm beach mansion zijn geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 05-02-2026 20:09:14 ]
  donderdag 5 februari 2026 @ 20:21:27 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220010965
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oh het ging over dat eiland. Die contrastende zinnen waren over zijn algemene contact met Epstein.

Mar-a-lago lijkt me al een hell hole voor (jonge) vrouwen met een jongere hitsige Trump erbij. Dat is zelfs nu een grote WTF. Trump zou ook in zijn Palm beach mansion zijn geweest.
Sorry was ook niet van alles op de hoogte, de beerput is enorm..
  donderdag 5 februari 2026 @ 20:31:09 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220011075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Geen idee?
pi_220011117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sorry was ook niet van alles op de hoogte, de beerput is enorm..
Mar a lago was best mooi, voor Trump het overnam.

Met Trump werd het weirdo estate

Een portret van Trump...

Feestje anno 2025 om iets met honden te vieren, waar geen geld in wordt gestoken en waarvan Noem eentje (een echte hond dan) van zou hebben afgeknalt zoals beschreven in haar boek.

Hetzelfde boek waarin ze ook een ontmoeting beschrijft met Kim Jung Un die ze nooit heeft gehad.

Dus haal me over 10 jaar maar onder een rots vandaan, mochten die files meer prijsgeven. Dan kunnen we alvast een 'je verwacht het niet!' doen :)
pi_220011368
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Mar a lago was best mooi, voor Trump het overnam.

[ afbeelding ]

Met Trump werd het weirdo estate

Een portret van Trump...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Feestje anno 2025 om iets met honden te vieren, waar geen geld in wordt gestoken en waarvan Noem eentje (een echte hond dan) van zou hebben afgeknalt zoals beschreven in haar boek.

[ afbeelding ]

Hetzelfde boek waarin ze ook een ontmoeting beschrijft met Kim Jung Un die ze nooit heeft gehad.

Dus haal me over 10 jaar maar onder een rots vandaan, mochten die files meer prijsgeven. Dan kunnen we alvast een 'je verwacht het niet!' doen :)
Waar gaat dit allemaal over :D
pi_220011389
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 00:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daniel Siad (Fransman) die hier 2 Nederlandse meiden aanbied (19 en 20 jaar trouwens)
Ook foto's van de meiden (deels redacted)

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01621983.pdf

Op reddit staat nog iets over een of andere ibizadesk site, maar kan niet zekerheid zeggen dat hij dit is. (overigens met NL tekst)
Weten we al wie deze 2 modellen zijn?

quote:
Those are 2 girls I meet are very interested to travel to New York they are with Elite but
Elite doesn't have in NY I am having lunch with them tomorrow is her birthday
today 20 years and 19 and they are both interested that I can represent to be
there agent espacialy NY so it will great if We can find an Agency that can be the
mother agency in NY
12:30:30 pin
I will meet them tomorrow to get there both Skype name
12:31:25 pm
They are both from Nederland , Amsterdam and Rotterdam
12:32:20 pm
foto's in pdf, let ook op, Daniel Siad zegt "from Nederland" ipv Netherlands..

https://ibizadesk.com/over-ons/

Ook wel timelinetje

quote:
The story of Daniel and Wendy, the duo behind Ibizadesk, with their passion, adventure, and love for Ibiza. Daniel, a young Parisian, visited Ibiza at 18 and instantly fell in love with the island. Shortly after, he moved to Ibiza and opened "The Croissant Show," still a reference and legend on the island.

His path quickly led him to Ibiza's vibrant nightclubs, where he worked as a manager and promoter for several well-known clubs.
However, adventure called again, and this time it led him to Belgium, where he started a new life and established several hospitality businesses. Despite his move to Belgium, he remained drawn to the island by organizing legendary "party flights" and promoting the club scene in the 1990s.
pi_220011431
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 00:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daniel Siad (Fransman) die hier 2 Nederlandse meiden aanbied (19 en 20 jaar trouwens)
Ook foto's van de meiden (deels redacted)

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01621983.pdf

Op reddit staat nog iets over een of andere ibizadesk site, maar kan niet zekerheid zeggen dat hij dit is. (overigens met NL tekst)
Ik hoor zoveel Europese landen waarvan de prime minister of premier aankondigt onderzoek te gaan doen naar wat er met kinderen uit dat land gebeurd is. En wat de connecties van Epstein met hun land zijn.

En in NL nog helemaal niets.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220011448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Weten we al wie deze 2 modellen zijn?
[..]
foto's in pdf, let ook op, Daniel Siad zegt "from Nederland" ipv Netherlands..

https://ibizadesk.com/over-ons/

Ook wel timelinetje
[..]

Elite is waar Karen Mulder ook voor werkte. Je weet wel, dat NLse topmodel dat een boekje opendeed over verkrachtingen door een prins enzo en toen psychisch instortte.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220011478
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Elite is waar Karen Mulder ook voor werkte. Je weet wel, dat NLse topmodel dat een boekje opendeed over verkrachtingen door een prins enzo en toen psychisch instortte.
Deze berichten tussen Epstein en Daniel zijn nog niet eens zo heel lang geleden, uit 2017.

Wtf.. ik zoek op 2017-2018 modellen Elite..

https://www.elitemodellook.com/int/en/finalists-2017/index.htm

Die meiden zijn allemaal tieners, de Nederlandse finalist is 14
https://www.elitemodelloo(...)girls/rene/index.htm
pi_220011663
Daniel Said zoeken levert echt heel veel pagina's op, mijn aluminium hoedje speurwerk levert zowaar nieuwe info op.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00771807.pdf

quote:
here a pictures of new model that I did introduice to Jean luck
come to visit she is from Roland she just did the latest add for
Clooney she acted as an angel she is a great funny girl I11 send
best regards
Daniel
Forwarded message
From: Madilon Bos <madilon@live.nl>
Date: Tue, 20 Oct 2009 13:00:01 +0200
Subject: photo
Foto is redacted, Madilon Bos die mailt dus de foto naar Daniel Said, die de foto doorstuurt naar Epstein.
Die blijkbaar al keer geintroduceerd is aan Jean Luck?

"Hey! My name is Madilon Bos. I'm a makeup artist and work as the Education Executive for Bobbi Brown Cosmetics in the Benelux."

Ze leeft Instagram, linkedin ect vrij te googlen.

Die "Jean-Luc waaraan Madilon Bos dus door Daniel Siad geintroduceert is.. gearresteerd

quote:
Jean Luck is hoogstwaarschijnlijk een misspelling of fonetische variant van Jean-Luc Brunel (uitgesproken als ongeveer "Zjan-Luk Bry-nel" in het Frans, wat in het Engels/Nederlands soms als "Jean Luck" of "Jean Luc" klinkt).

Ja, hij kende Jeffrey Epstein zeer goed en had een nauwe zakelijke en persoonlijke band met hem:Brunel werkte vanaf begin jaren 2000 tot ongeveer 2015 samen met Epstein.

Epstein financierde Brunel's modellenbureau MC2 Model Management (met bedragen tot wel miljoenen dollars).
Brunel werd beschuldigd van het ronselen en leveren van jonge meisjes/modellen aan Epstein voor seksuele uitbuiting en trafficking.

Getuigenissen (o.a. van Virginia Giuffre) en rechtbankdocumenten linken hem direct aan Epstein's netwerk, inclusief Ghislaine Maxwell (die hem introduceerde bij Epstein).

Brunel werd in 2020 gearresteerd in Frankrijk op verdenking van verkrachting van minderjarigen en trafficking in verband met Epstein's zaak.

Komop fokkers, laten we alles over Daniel Said opzoeken en wat die deed met NL meiden.

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02429364.pdf
Hier ook een excuus mail van Daniel Said, aan Jean Luc Brunel en Epstein aan wie Madilon dus geļntroduceerd was

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 05-02-2026 22:00:23 ]
pi_220011780
Ze vliegen met privéjets, dineren en drinken wijn op de meest exclusieve plekken ter wereld, dragen maatpakken, ruiken heerlijk en vervolgens jagen ze op kleine kinderen.

donderdag 5 februari 2026 @ 22:10:58 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011787
Maar als Trump niks fout gedaan heeft dan kunnen toch al die documenten in een klap vrijgegeven worden?
pi_220011791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Maar als Trump niks fout gedaan heeft dan kunnen toch al die documenten in een klap vrijgegeven worden?
Maar ja, het betreft wel goede vrienden en belangrijke contacten van hem. :+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220011799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Monolith het volgende:
[ x ]

[ x ]
[ x ]
[ x ]

Aantal posts uit het vorige deel

Niet mijn OP
Heel selectief weer.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:14:49 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011801
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar ja, het betreft wel goede vrienden en belangrijke contacten van hem. :+
Ah dan kunnen ze Trump in de bak gooien voor belemmering van de rechtsgang en verdonkeremanen van bewijs.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:16:17 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011808
Maar van allemaal denk ik dat Peter Mandelson momenteel het meest de lul is momenteel wegens moedwillig lekken van staatsgeheimen.
pi_220011815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Democaten hielden ook 4 jaar lang de bewijzen achter en gaven niets vrij. Ook niet over hun aartsrivaal Donald Trump.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:18:24 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220011826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[..]
Democaten hielden ook 4 jaar lang de bewijzen achter en gaven niets vrij. Ook niet over hun aartsrivaal Donald Trump.
Nou dan is er toch geen enkele reden voor Trump om zo geheimzinnig te doen. Voor de draad met die documenten.
pi_220011920

Haha. Het gaat om de derde zwarte weggelakte tekst. Welke naam zou daar hebben kunnen staan van een slachtoffer dat beschermd moet worden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door opgebaarde op 06-02-2026 07:24:07 ]
pi_220011938
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]

Haha. Het gaat om de derde zwarte weggelakte tekst. Welke naam zou daar hebben kunnen staan van een slachtoffer dat beschermd moet worden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast..

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01829530.pdf

Kijk eens zelf? voordat je TDS plaatjes van fake news preddit post.
Daarnaast levert Don T https://www.justice.gov/epstein ook resultaten van don;t op.. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 05-02-2026 22:45:25 ]
pi_220012019
Ook de npo gaat maar door met smerige politieke propaganda sturing.

twitter
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:48:37 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[ x ]
Eerder het Kremlin die dat doet.
pi_220012036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eerder het Kremlin die dat doet.
Ja.

pi_220012039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef BasierteKunstmaler het volgende:

[ x ]
Vader van Ghislaine was me er eentje hoor. Een van de machtigste mannen van de wereld.

quote:
Robert Maxwell, de vader van Ghislaine, was een flamboyante Britse mediamagnaat die van armoedige Joodse roots in Tsjechoslowakije uitgroeide tot een van de machtigste figuren in de uitgeverij- en mediabranche (o.a. eigenaar van de Mirror Group en Macmillan).

Hij verkeerde in de hoogste politieke, zakelijke en inlichtingenkringen: hij had nauwe banden met Britse MI6 (sinds WOII), de Sovjet-KGB en vooral de Israėlische Mossad, waarvoor hij volgens meerdere bronnen als agent of asset werkte (o.a. via software als PROMIS met achterdeurtjes verkopen en informatie doorsluizen).

Op zijn piek leek hij onoverwinnelijk met miljarden aan vermogen, luxe jacht en connecties met wereldleiders, maar na zijn mysterieuze dood in 1991 bleek hij honderden miljoenen te hebben gestolen uit pensioenfondsen, wat zijn imperium deed instorten. Kortom: een extreem invloedrijke, vaak duistere machtsbroker die zich bewoog op het snijvlak van media, politiek en internationale spionage.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:51:44 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220012043
quote:
Je kan wanhopig blijven proberen. Maar Rusland is gewoon een kwaadaardig en vijandig regime en iedereen die met ze samenwerkt moet eens flink aangepakt door veiligheidsdiensten wegens verraad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')