quote:I have called for the full release of the Epstein files. I have provided a sworn statement of what I know. And just this week, I’ve agreed to appear in person before the committee. But it’s still not enough for Republicans on the House Oversight Committee.
Now, Chairman Comer says he wants cameras, but only behind closed doors. Who benefits from this arrangement? It’s not Epstein’s victims, who deserve justice. Not the public, who deserve the truth. It serves only partisan interests. This is not fact-finding, it’s pure politics.
I will not sit idly as they use me as a prop in a closed-door kangaroo court by a Republican Party running scared. If they want answers, let’s stop the games & do this the right way: in a public hearing, where the American people can see for themselves what this is really about.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat wij als mensen die scheiding helemaal niet hoeven te maken. Even voor de duidelijkheid ik geloof niet in een van de dogmatische religies, ik bestudeer de Geheime Leer van Blavastsky. Het universum is wiskundig eerlijk. Dit gedrag kan volgens de wetmatigheid niet zonder gevolgen blijven. Dat is nou eenmaal hoe de natuur/god functioneert. Karma's a serious bitch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:07 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het punt is dat je slechte en goede mensen niet kunt scheiden door religie. In een ideale wereld zouden mensen die gelovig zijn zich beter gedragen. Maar helaas werkt het niet zo.
Ik ben zelf atheist en aardiger tegen de meeste mensen dan sommige religeuze mensen.
Hij geeft ook nog antwoord op haar vraag.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef Peppert het volgende:
Naar mijn mening is een van de meest significante implicaties van de Epstein-bestanden hoe de hele Westerse elite uit één enkele kliek bestaat. Het is een kliek die wordt gekenmerkt door ondoorzichtige zakelijke en persoonlijke banden. Als deze mensen je mogen, kun je overal komen. Als ze je niet mogen, zul je nooit de top bereiken. Competentie is optioneel voor een positie. Ik ben niet de enige die dit denkt. Ik heb veel mensen soortgelijke dingen zien schrijven.
Een mooi voorbeeld: ze is een voormalig model dat durfkapitalist is geworden, en het lijkt erop dat Epstein haar zowel aan haar Italiaanse aristocratische echtgenoot als aan de wereld van venture capital (durf- en grootkapitaal) heeft geïntroduceerd. Wat een meritocratie waarin we leven. Je naar de top neuken lijkt blijkbaar de manier te zijn om vooruit te komen.
[ x ]
Als jij als ouder een (noem maar wat) goede voetballer of regisseur bent en je kind krijgt al heel vroeg alle kneepjes van het vak mee, dan ligt je kind al vele straatlengtes voor op een doorsnee kind. En daar zijn er redelijk wat van.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef Peppert het volgende:
Naar mijn mening is een van de meest significante implicaties van de Epstein-bestanden hoe de hele Westerse elite uit één enkele kliek bestaat. Het is een kliek die wordt gekenmerkt door ondoorzichtige zakelijke en persoonlijke banden. Als deze mensen je mogen, kun je overal komen. Als ze je niet mogen, zul je nooit de top bereiken. Competentie is optioneel voor een positie. Ik ben niet de enige die dit denkt. Ik heb veel mensen soortgelijke dingen zien schrijven.
Een mooi voorbeeld: ze is een voormalig model dat durfkapitalist is geworden, en het lijkt erop dat Epstein haar zowel aan haar Italiaanse aristocratische echtgenoot als aan de wereld van venture capital (durf- en grootkapitaal) heeft geïntroduceerd. Wat een meritocratie waarin we leven. Je naar de top neuken lijkt blijkbaar de manier te zijn om vooruit te komen.
[ x ]
Ik zie daar geen bewijs van in de files die we nu hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, is Trump nou wel of niet een pedofiel en heeft hij Melania nou wel of niet op zo'n Epstein feest leren kennen? Hoe oud was ze toen?
Je bent aan het zeiken om het zeiken momenteel…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die vrijgave is nog niet compleet. Dus graag alles om ook te weten dat het niet selectief is.
Tja, Trump is nu in de positie om al die files vrij te geven en niet enkel degenen die hem goed uitkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent aan het zeiken om het zeiken momenteel…
Ah, dus ze doen dingen niet niet omdat het andere mensen pijn doet of schaadt, ze doen het omdat ze bang zijn voor straf.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze zijn zich bewust van de straffen. De mens heeft nog altijd vrije wil om het slechte te kiezen, maar de consequenties komen onvermijdelijk.
Proest... de ware aard van de Westerse beschaving...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:16 schreef Meditations het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)PvXzCLujaoWeQHi1oYAl
Het een sluit het ander toch niet uit. Het zal ongetwijfeld een mix van alles zijn. Maar als je gelooft en je begrijpt wat je gelooft zul je never in dat soort excessen vervallen. Of dat nou straf is of het leed van een ander voelen verschilt niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, dus ze doen dingen niet niet omdat het andere mensen pijn doet of schaadt, ze doen het omdat ze bang zijn voor straf.
Ik kots op dergelijke 'gelovigen'.
Vreemd, want ik ken genoeg totaal niet-gelovige mensen die ik meer vertrouw dan 'gelovigen'.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Het zal ongetwijfeld een mix van alles zijn. Maar als je gelooft en je begrijpt wat je gelooft zul je never in dat soort excessen vervallen. Of dat nou straf is of het leed van een ander voelen verschilt niet zoveel.
Vooral lekker doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, want ik ken genoeg totaal niet-gelovige mensen die ik meer vertrouw dan 'gelovigen'.
Die leven hun leven namelijk niet vanwege een straf of beloning in het hiernamaals.
Dank je wel Ettoquote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij succes met Blavatsky
https://languagelog.ldc.upenn.edu/nll/?p=61440
Als je het niet eens bent met het beleid in RLS kun je er daar in het feedbacktopic over klagenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 03:23 schreef Abdellatif het volgende:
Natuurlijk heeft Trump dingen gedaan die niet mogen met kinderen. Het is ook een feit dat hij de kleedkamer binnenliep van meisjes die meededen aan een miss teen verkiezing. De meisjes waren zich dan aan het omkleden. Misschien heeft Trump zelfs zijn eigen dochter wel eens gepakt. Ik zie hem ervoor aan. Die smerige oranje racist moet zo snel mogelijk afgezet worden voordat het te laat is!
Hij krijgt een rol in MiB 7quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:17 schreef polderturk het volgende:
Na zijn dood is het YouTube en Fortnite account van Jeffrey Epstein actief geweest in Israel. Hierdoor denken sommigen dat hij nog leeft.
Wel eng dat hij op Fortnite zat. Dat spel wordt vooral door kinderen gespeeld.
Bekijk deze YouTube-video
Nog niet 1 zelfs, want je weet dat je met je orthodox religieuze propaganda feitelijk met lege handen staat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef Meditations het volgende:
[..]
tl;dr Denken dat ik meer dan 3 sec besteed aan jouw reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |