Huh, Trump is toch een uitgesproken christen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Dit soort perversie komt voort uit goddeloosheid.
Als je even door leest... daar spreek ik mijn definitie van gelovige uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh, Trump is toch een uitgesproken christen?
Ja, als je even door leest stuit je op een hoop hypocriete diarree inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je even door leest... daar spreek ik mijn definitie van gelovige uit.
Prima johquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je even door leest stuit je op een hoop hypocriete diarree inderdaad
Inderdaad. Of hanteer je dit principe ook bij moslimerroristen? Onder jouw definitie vallen zij niet onder de Islam namelijkquote:
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen. Maar ook voor jou geldt: parels voor de zwijnen. Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken als jij mijn woorden diarree noemt. Dan zoek je het maar lekker uitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hanteer je dit principe ook bij moslimerroristen? Onder jouw definitie vallen zij niet onder de Islam namelijk
(klein) foutje bedanktquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen. Maar ook voor jou geldt: parels voor de zwijnen. Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken als jij mijn woorden diarree noemt. Dan zoek je het maar lekker uit
Dixit
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
Moet wel zeggen dat ik een beetje moe word van dat gewhitewash van de islam altijd.
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of zaken zoals Charlie Hebdo, Bataclan, Nice, Kerstmarkt Berlijn en noem de hele handel maar op.
Ik heb nog nooit een Moslim daar afstand van zien nemen en zeggen: dit is niet mijn Islam.
Waarom is dat?
Bijzondere uitspraken dan als je dat werkelijk vindquote:Op donderdag 28 december 2023 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De Islam is een doodscultus.
Waarom heb je de zegel van satan/lucifer als UI?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die hebben het inderdaad verkeerd begrepen. Maar ook voor jou geldt: parels voor de zwijnen. Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken als jij mijn woorden diarree noemt. Dan zoek je het maar lekker uit
Dixit
Donald is al druk aan het tipp-exen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:50 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt de andere helft ook nog vrijgegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik ooit lansen breek voor Bill Maher. Maar 18+ is legaal voor prostitutie. Als we dit soort grenzen gaan lopen vervagen om punten te maken dan is het einde zoek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
De hypocrisie is weer hoogtij aan het vieren. Bill Maher die in zijn show afgeeft op iedereen die genoemd wordt in de files omdat ze er niet in slagen zelf een vrouw te versieren.
Ik heb Bill vaak hoog zitten, maar wetende dat hij gebruik maakt van prostituees en behoorlijk jonge ook (18 jarigen als 60 plusser)… put down that rock!
Maar veel die in de files staan, hebben niets anders gedaan den emails uitwisselen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit lansen breek voor Bill Maher. Maar 18+ is legaal voor prostitutie. Als we dit soort grenzen gaan lopen vervagen om punten te maken dan is het einde zoek.
De vraag moet ook niet zijn wie een mooi verhaal heeft. Het moet gaan over wie-wat-wanneer en is er een wet overtreden. Allemaal langs de microscanner, niet allemaal door de megawringer.
Het zou verboden moeten worden. Proberen de belangen van een bepaalde groep zwaarder mee te laten wegen ten koste van het belang van iedereen. En zeker bij miljardairs mag daar wel strenger mee omgegaan worden. De scheidslijn tussen lobbyen en omkoping is vaak wel heel dun.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, hier zou een woord voor moeten zijn. Ik stel voor: 'lobbyen'.
Dit is in Amerika al ongelooflijk lang aan de gang. Rijke mensen kopen constant politici om.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden. Proberen de belangen van een bepaalde groep zwaarder mee te laten wegen ten koste van het belang van iedereen. En zeker bij miljardairs mag daar wel strenger mee omgegaan worden. De scheidslijn tussen lobbyen en omkoping is vaak wel heel dun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |