Gaat het?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Heel verdacht van Biden.
Lock him up! Lock him up! Lock him up!
En doe ook maar meteen iedereen die pro Biden is en was. Gewoon voor de zekerheid…
En nu claimt hij dat de Epstein Files een 'totaal oninteressante hoax' zijn, die Amerikanen geen reet interesseert. 'Lets move on', heeft hij herhaaldelijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onder Trump zijn ze gepubliceerd, Biden had 4 jaar om ze te publiceren en nada.
Het is ook vaak 'u vraagt, wij draaien' met dit soort loyaliteit naar iemand of iets toe. Wil iemand geld, dan krijgt iemand geld. Wil iemand een landgoed, misschien is dat mogelijk. Gewone seks.. dan krijgt iemand gewone seks. Extreme vormen van seks? Iets anders wat ver buiten de schaal gaat? Wellicht mogelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Allerlei complotgeneuzel is ook veelal een wilde extrapolatie van de realiteit. Wat je vervolgens vaak ziet is dat elke stukje informatie dat ook maar enigszins in lijn is met die wilde extrapolatie dan vervolgens voor dat soort types een bevestiging is voor hun gehele wereldbeeld. Maar ik zit hier nog steeds te wachten op die spectaculaire onthullingen met betrekking tot al die Amerikaanse prominenten die allemaal met hun leuter in een kleuter zouden zitten. Ik heb nog niets voorbij zien komen wat ook maar enigszins in de buurt komt van solide bewijs voor dat soort exotische claims.
Maar wat moet er op basis van wat er ligt dan gebeuren?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu claimt hij dat de Epstein Files een 'totaal oninteressante hoax' zijn, die Amerikanen geen reet interesseert. 'Lets move on', heeft hij herhaaldelijk gezegd.
Wat je verder ook van Trumps banden met Epstein vindt (want dat die er waren, lijdt geen twijfel): gezien alle onthullingen is het natuurlijk van de gekken om het hier maar bij te laten, zoals Trump zegt te willen.
Ik merk dat de subtiele sneer naar de wijze waarop de Fox News-en van deze wereld hun nieuws brengen je is ontgaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is intens treurig dat je een Amerikaanse politicus zo haat dat je gaat speculeren over dat hij kinderen heeft vermoord.
Damned if you do, damned if you don't.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb vooral ook gemist dat Biden volop campagne voerde om ze te publiceren.
Wat mij betreft gaan we tot de bodem en verder met de Epstein files en ook de connectie tussen Trump en Epstein en Trump zijn wandelgangen. Net als iedereen die in de files staat.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu claimt hij dat de Epstein Files een 'totaal oninteressante hoax' zijn, die Amerikanen geen reet interesseert. 'Lets move on', heeft hij herhaaldelijk gezegd.
Wat je verder ook van Trumps banden met Epstein vindt (want dat die er waren, lijdt geen twijfel): gezien alle onthullingen is het natuurlijk van de gekken om het hier maar bij te laten, zoals Trump zegt te willen.
Je had het over Nederlanders. Weinig met Fox News te maken denk ik zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik merk dat de subtiele sneer naar de wijze waarop de Fox News-en van deze wereld hun nieuws brengen je is ontgaan.
En wie zou de Nederlander in kwestie hier zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je had het over Nederlanders. Weinig met Fox News te maken denk ik zo?
Door blijven graven, lijkt mij. Smoking guns zijn zeldzaam, maar je bent dan ook uitzonderlijk stupide om misdaden te bekennen in een e-mail. Maar deze documenten bieden voldoende aanknopingspunten voor nader onderzoek, dunkt mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wat moet er op basis van wat er ligt dan gebeuren?
Maar wie dan? Iedereen die genoemd is helemaal doorlichten? Op welke grond dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we tot de bodem en verder met de Epstein files en ook de connectie tussen Trump en Epstein en Trump zijn wandelgangen. Net als iedereen die in de files staat.
Je ziet toch direct hoe lachwekkend deze insinuatie is?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door blijven graven, lijkt mij. Smoking guns zijn zeldzaam, maar je bent dan ook uitzonderlijk stupide om misdaden te bekennen in een e-mail. Maar deze documenten bieden voldoende aanknopingspunten voor nader onderzoek, dunkt mij.
En dan is er nog dit aspect, dat ook interessant genoeg is om verder uit te pluizen:
Welke Russische connecties blijken er uit de Epstein-documenten?
Mijn punt is vooral dat de vrijgegeven docs niet de 'oninteressante nothingburger' zijn die Trump ervan probeert te maken.
De focus op Iran dan maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De overeenkomsten zijn er inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Als we de Epstein-slachtoffers mogen geloven ontspringen een hoop mannen nog altijd de dans. De vrijgegeven docs kunnen in dat opzicht belangrijke stukjes zijn van een grotere puzzel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wie dan? Iedereen die genoemd is helemaal doorlichten? Op welke grond dan?
Volgens mij is er al onderzoek gedaan. Ofwel er is niets gevonden waarmee men iemand kon aanklagen, ofwel dst bewijs is inmiddels weggemoffeld.
Maar either way… wat kan er nu dan nog echt?
In die zin heeft Trump gelijk. Het is een nothingburger.
Maar denk jij dat de FBI niet al gezocht heeft?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we de Epstein-slachtoffers mogen geloven ontspringen een hoop mannen nog altijd de dans. De vrijgegeven docs kunnen in dat opzicht belangrijke stukjes zijn van een grotere puzzel.
Eerst is het zaak dat de resterende 'files' vrij worden gegeven. En het is ook gewoon gerechtvaardigd om mensen die in de docs worden genoemd hier op aan te spreken en opheldering te eisen.
Je ziet al dat er politieke koppen rollen: zie de Mandelson-affaire in het VK, en Starmer die (naar mijn idee terecht) door het stof gaat.
Dus vooral door blijven zoeken.
Even voor de duidelijkheid: als iets niet strafbaar is, betekent het nog niet dat het oninteressant is. Dat lijk jij niet helemaal te begrijpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je ziet toch direct hoe lachwekkend deze insinuatie is?
1 Rus met FSB connecties. En vele Russische vrouwen (ja, als plezierdames…).
En zou de FBI nou echt niet gezocht hebben? Natuurlijk hebben ze dat gedaan.
Maar goed, pik er eens iets concreets uit. Wie en wat moet onderzocht worden volgens jou? Want wat in heb gezien is vooral heel erg hij had contact met Epstein, dus verdacht…
Ja, zo lust ik er nog een paar.
Epstein-slachtoffers eisen nog altijd gerechtigheid en claimen dat veel van hun klachten niet zijn gehoord. Daarin worden zij door zowel Dems als Reps (een klein aantal) gesteund in hun pleidooi voor meer openheid.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar denk jij dat de FBI niet al gezocht heeft?
En hebben die Epstein slachtoffers specifieke namen genoemd die niet onderzocht zijn?
Als jij in de jaren voor diens dood nog vrolijk aan het feesten was met Epstein - die toen al eens was veroordeeld - dan heb jij iets uit te leggen.quote:Dat iets politieke consequenties heeft is natuurlijk wat anders. Als je in de files genoemd wordt als iemand die daar kwam om met prostituees (meerderjarig) te feesten dan heeft dat politieke consequenties, maar strafbaar is het niet.
Kijk bv naar Rob Oudkerk.
Dus ik ben benieuwd of je ook iets concreets hebt.
Wat jij niet helemaal lijkt te begrijpen is dat verder graven niet kan zonder redelijke verdenking van een strafbaar feit.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: als iets niet strafbaar is, betekent het nog niet dat het oninteressant is. Dat lijk jij niet helemaal te begrijpen.
Uit mailverkeer blijkt dat Epstein opvallende banden had met Rusland. Welke westerlingen waren daar nog meer bij betrokken? Is er sprake van een financiele connecties? Wat voor beloftes zijn er over en weer gedaan? Hoe zijn die banden nu?
Banden onderhouden met Rusland is niet per definitie strafbaar - al helemaal niet voordat het westen steeds zwaardere sancties instelde. Maar gezien de oorlog in Oekraïne en onze getroebleerde relatie met Rusland, is het relevant en interessant om antwoord te krijgen op de vragen die hierboven zijn gesteld.
Feesten met Epstein na veroordeling vind ik nog niet zo spannend. Hij had een tik op de vingers gekregen. Lijkt mij niet zo gek dat de meesten dachten dat het dus allemaal wel meeviel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Epstein-slachtoffers eisen nog altijd gerechtigheid en claimen dat veel van hun klachten niet zijn gehoord. Daarin worden zij door zowel Dems als Reps (een klein aantal) gesteund in hun pleidooi voor meer openheid.
[..]
Als jij in de jaren voor diens dood nog vrolijk aan het feesten was met Epstein - die toen al eens was veroordeeld - dan heb jij iets uit te leggen.
Verder gaf ik al aan dat er naar mijn idee geen 'smoking gun' is. Het zijn puzzelstukjes die interessant genoeg zijn om verder uit te diepen. Zie ook mijn post hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |