Zijn we in gesprek of heb je daar uberhaupt niet zoveel behoefte aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik niet meer.
Compleet mee eens maare in het amerikaanse justice systeem werkt het anders...quote:Op maandag 2 februari 2026 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij stond recht voor de auto. Op de beelden van zijn telefoon is ook te zien dat het stuur van links naar rechts wordt gedraai voordat ze gaat rijden. Die ICE agent had dat waarschijnlijk ook gezien, want hij was volledig gefocust op het eerste schot ipv zich fysiek te verplaatsen
Wie de beelden kwijt is. Zie de video in dit artikel vanaf seconden 48
https://www.nbcnews.com/n(...)-shooting-rcna253207
Dat hij in de adrenaline nog twee keer schiet is schokkend, maar ik kan er ook enig begrip voor opbrengen.
Er waren 100.000 scenario's mogelijk waarin dit was opgelost zonder doden waarvan 99.999 volkomen triviaal zouden zjin geweest als de agent getraind was voor dit situaties en jij blijft maar zoeken naar waarom het toch vooral de fout is van de vrouw die niet getraind is voor dit soort situaties en dat ook niet had kunnen zijn. Had zij het anders KUNNEN doen? Ja. Had hij het anders MOETEN doen? Natuurlijk. Maar wie wordt er nu onderzocht door justitie in Amerika...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn we in gesprek of heb je daar uberhaupt niet zoveel behoefte aan?
Het is al laat en ik kan ook mechwarrior gaan spelen
Je zegt nu wat ik al door heel de reeks zeg, bedankt, je hebt gelijk, ik heb gelijk, bedankt voor het niet meelezen en je vervelende manier van reagerenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Er waren 100.000 scenario's mogelijk waarin dit was opgelost zonder doden waarvan 99.999 volkomen triviaal zouden zjin geweest als de agent getraind was voor dit situaties en jij blijft maar zoeken naar waarom het toch vooral de fout is van de vrouw die niet getraind is voor dit soort situaties en dat ook niet had kunnen zijn. Had zij het anders KUNNEN doen? Ja. Had hij het anders MOETEN doen? Natuurlijk. Maar wie wordt er nu onderzocht door justitie in Amerika...
In dit geval, en dan spreek ik puur vauit de amerikaanse perspectief.quote:[..]
Klopt.
[..]
Niet relevant.
Het gaat in deze kwestie niet om de agent, maar om Good.
De stelling is (gechargeerd) dat als ze die dag in bed was blijven liggen, ze nog had geleefd.
Dat ze toch besloot om te protesteren heeft tot haar dood geleid, en is ze dit zelf schuldig aan.
Ik ben het niet eens met die stelling.
Good had op voorhand niet kunnen weten of hoeven te verwachten haar protest zo dramatisch voor haar zou eindigen.
Dan moet je misschien toch iets minder slijmen bij de baas en ophouden met de schuld toch ook weer steeds bij het slachtoffer te zoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zegt nu wat ik al door heel de reeks zeg, bedankt, je hebt gelijk, ik heb gelijk, bedankt voor het niet meelezen en je vervelende manier van reageren
Wie is de baas?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch iets minder slijmen bij de baas en ophouden met de schuld toch ook weer steeds bij het slachtoffer te zoeken.
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie is de baas?
Beide slachtoffers hebben schuld
Waarom zou die volgens mij wat fout gedaan moeten hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?![]()
Daarnaast érg benieuwd wat Pretti volgens jou precies verkeerd heeft gedaan..
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
Slachtoffer A gaat zonder rokje de parenclub in
Slachtoffer B is in de mood en gaat slachtoffer A in
Slchtoffer A schiet slachtoffer B dood
Ik zie geen winnaars
Ja dus.. Echt hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?![]()
Daarnaast érg benieuwd wat Pretti volgens jou precies verkeerd heeft gedaan..
Ja dus watquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom zou die volgens mij wat fout gedaan moeten hebben?
Waaaar zeg ik dit?
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie is de baas?
Beide slachtoffers hebben schuld
Slachtoffer A gaat in kort rokje na zonsondergang naar buiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
Slachtoffer A gaat zonder rokje de parenclub in
Slachtoffer B is in de mood en gaat slachtoffer A in
Slchtoffer A schiet slachtoffer B dood
Ik zie geen winnaars
Geef gewoon antwoordquote:
Het is niet alleen na zonsondergangquote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Slachtoffer A gaat in kort rokje na zonsondergang naar buiten.
Dader B verkracht haar.
Goedpraters: je had kunnen weten dat er op dat tijdstip veel vervelend volk rondhangt, ik wil absoluut niet zeggen dat het haar eigen schuld is, maar ze had het eenvoudig kunnen voorkomen door gewoon binnen te blijven.
Dat heb je al. En nu ga ik daadwerkelijk slapen. Truste!quote:
Ah ja, je moet gewoon als vrouw 's avonds niet komen op een plek waar het niet handig is om dat te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet alleen na zonsondergang
Ze stapt bewust op een plek af waar het niet handig is om dat te doen
Je moetde kat niet op het spek bindenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ah ja, je moet gewoon als vrouw 's avonds niet komen op een plek waar het niet handig is om dat te doen.
Ik geef je de kans om deze reactie te verwijderen en gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moetde kat niet op het spek binden
Hoe zou jij het vinden als je tijdens je werk continu omringt wordt door mensen met fluitjes, volk wat hinderlijk telefoontjes in je gezicht duwt, tegen je auto aan schopt, stenen gooit, onder je oren schreeuwt en je continu achtervolgt bij iedere stap die je doet?quote:Op maandag 2 februari 2026 22:55 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Het is m.i. zeer zorgelijk dat er dus mensen bij ICE werken die zo psychotisch zijn dat iedereen die hen irriteert, zoals een protesterende Renee Good, zij een scenario kunnen triggeren dat ze haar dood kunnen maken en zonder schuld wegkomen onder het mom van zelfverdediging.
Hij is 100% in de fout door zwaar te escaleren door zijn pistool in zijn hand te stoppen en naast haar auto te lopen. Dat is 100% geen standaard procedure kan ik je vertellen. Laatste wat de politie in VS wilt is dat de bevolking denkt dat de politie zomaar, voor een verkeersincident, met een wapen in hand op hen kunnen aflopen. Dan worden er echt veel meer agenten doodgeschoten "zonder aanleiding".
Hij escaleert omdat hij een reactie uit Renee wilt lokken. Eentje die hem een excuus geeft om haar dood te schieten. Het is normaal om een beetje in paniek te raken als een agent ineens zijn wapen uit zijn holster trekt, in zijn hand houdt en dicht naast je auto gaat lopen waar je in zit.
Hij had zoveel kansen om gewoon een stap opzij te doen. Zelfs op het moment dat ze achteruit ging en weer naar voren reed had hij genoeg tijd om een stapje opzij te doen. Maar als hij dat deed, dan verloor hij zijn kans om haar dood te schieten. Hij deed precies wat hij moest doen om haar dood te kunnen schieten en het zelfverdediging te noemen. Dat vind ik echt te ziek voor woorden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:13 schreef sp3c het volgende:
Niet heel grappig neem ik aan?
Beetje fout zelfs?
Zwaarbewapende, gemaskerde en ik mag toch hopen getrainde ordehandhaver versus burger.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:13 schreef sp3c het volgende:
Niet heel grappig neem ik aan?
Beetje fout zelfs?
Hoe dan exact?quote:Op maandag 2 februari 2026 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is er een van het kaliber dat de verkrachte/mishandelde/vermoorde vrouw er ook gewoon voor had kunnen kiezen na zonsondergang niet meer de straat op te gaan.
Ik kies niet voor het Amerikaanse systeem. Ik veroordeelde het al meerdere malenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[..]
Zwaarbewapende, gemaskerde en ik mag toch hopen getrainde ordehandhaver versus burger.
Gelijke strijd of toch niet?
Ik kies voor toch niet, waarom kies jij voor wel?
Natuurlijk zeg jij dat. Wat niet bij jou in je botte kop komt is dat die protestanten zelf ook debet zijn aan de ellende en chaos waarin de zenuwachtige sfeer ontstaat die ontstaan is. Jij hebt zo'n enorme tunnelvisie en eenzijdige kijk dat met jou geen gezonde discissie te voeren valt.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat dringt niet tot hem door.
Daar ben ik geen voorstander van.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kies niet voor het Amerikaanse systeem. Ik veroordeelde het al meerdere malen
Hoe denk jij over het aanrijden van een agent?
'Past niet in mijn straatje wat je zegt dus ik ga maar zo doen'.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar ben ik geen voorstander van.
Geen antwoord. Ik vraag om jouw uitleg. Ik heb namelijk een andere mening en wil die van jou lezen in je eigen woorden en je eigen uitleg.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact zoals jij het beschrijft.
Beter voorkomen dan genezen. Sommige dingen vallen namelijk niet te genezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij stelde dat ze nog had geleefd als ze een ander keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen antwoord. Ik vraag om jouw uitleg. Ik heb namelijk een andere mening en wil die van jou lezen in je eigen woorden en je eigen uitleg.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Dit. Ben wel een fan van het concept ice. Ongewensten en illegalen moeten uit je land immers. Hoe ze dat doen is wel erg overdreven. Ind-like of vreemdelingen politie-like kan ook. Niet 'searchiiiiiiiiiing, seek and distroy!' maar 'searching, contain and export'.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:26 schreef sp3c het volgende:
Ik ben ook geen fan van ICE of Trump
Ben ik nooit onduidelijk over geweest
Men zou de mobiliteit van daders moeten beperken, zodat ze veel moeite moeten doen om op een plek te komen waar mooie vrouwen zijn. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus die moord was gegrond?quote:
Het enige ware in die hele post is je eerste anderhalve zin.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij stelde dat ze nog had geleefd als ze een ander keuze had gemaakt.
Ik stel dat ze nog steeds had geleefd als ze niet tegenover een incompente, ongetrainde wraakeenheid van de Ameriskaanse president had gestaan, die enkel naar die staat is gestuurd omdat hij daar een pijnlijke nederlaag heeft geleden waar hij nog steeds slecht van slaapt.
Bedankt voor het jezelf zo onnozel buitenspel zetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het enige ware in die hele post is je eerste anderhalve zin.
Waarom ze jou ooit mod gemaakt hebben ga ik nooit begrijpenquote:
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom ze jou ooit mod gemaakt hebben ga ik nooit begrijpen
Die vrouw is volgens mij dood. Die schutter leeft nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lees nu gewoon een keer mee
Het was geen moord
Het was niet gegrond
Mevrouw had het heel makkelijk kunnen voorkomen
Meer zeg ik niet
Wat een bizarre offtopic opmerking vanuit het niet ookquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vrouw is volgens mij dood. Die schutter leeft nog.
Dus het is allemaal de schuld van die vrouw?
Vergelijkbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.
Dat is wel een beetje je standaard zinnetje om een discussie te killen he? Net naar spec, nu naar mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bedankt voor het jezelf zo onnozel buitenspel zetten.
Oh. Goedzo man broquote:
[Insert v barneveld v bunting 156 finish plaatje]quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat dat met mijn post te maken had geen idee, maar toch wel lekker zo’n veeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[Insert v barneveld v bunting 156 finish plaatje]
Oef.
Shots fired.
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijdquote:
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijd
Dit betekend niet dat ze hem omver mag rijden lijkt me?
Maar is het gebeurt?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.
Nee. Dat maakt 'm niet schuldig, maar wel incompetent. Wat hem schuldig maakt is het lossen van 3 kogels waarvan er in elk geval één wordt gelost terwijl de auto geen enkel gevaar meer vormt (door het zijruitje).quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijd
Dit betekend niet dat ze hem omver mag rijden lijkt me?
Wegrijden mag ook niet. Gewoon stoppen, uitstappen, handjes omhoog.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.
Ik ben profvoetballer dus dit vind ik niet bijzonder.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je tijdens je werk continu omringt wordt door mensen met fluitjes, volk wat hinderlijk telefoontjes in je gezicht duwt, tegen je auto aan schopt, stenen gooit, onder je oren schreeuwt en je continu achtervolgt bij iedere stap die je doet?
Zeker wel, het schieten in de situatie is imo gewoon terechtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee. Dat maakt 'm niet schuldig, maar wel incompetent. Wat hem schuldig maakt is het lossen van 3 kogels waarvan er in elk geval één wordt gelost terwijl de auto geen enkel gevaar meer vormt (door het zijruitje).
Zeker niet, want ik vind dus van niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zeker wel, het schieten in de situatie is imo gewoon terecht
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik vind dus van niet.
Dan heb je het nu over het eerste schot? Valt wat voor te zeggen, al spring je dan wel erg snel op de escalatieladder. De 3e was er één vergelijkbaar met in de rug schieten en dat is fout ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?
Welke wet?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
Dat kan, dan gaan we het niet eens worden maar volgens mij staat de wet aan mijn kant hier
Zenuwachtige sfeer...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg jij dat. Wat niet bij jou in je botte kop komt is dat die protestanten zelf ook debet zijn aan de ellende en chaos waarin de zenuwachtige sfeer ontstaat die ontstaan is. Jij hebt zo'n enorme tunnelvisie en eenzijdige kijk dat met jou geen gezonde discissie te voeren valt.
Schieten met welk doel?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?
Politiewet lijkt mequote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan heb je het nu over het eerste schot? Valt wat voor te zeggen, al spring je dan wel erg snel op de escalatieladder. De 3e was er één vergelijkbaar met in de rug schieten en dat is fout ja.
[..]
Welke wet?
Iedereen is het er over eens dat Good de fout in ging door weg te rijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Past niet in mijn straatje wat je zegt dus ik ga maar zo doen'.
Trump, ice, aanhang, mensen die nuance brengen of ook fouten zien bij de protestanten.. jij scheert ze al een maand over 1 kam.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee. Dat maakt 'm niet schuldig, maar wel incompetent. Wat hem schuldig maakt is het lossen van 3 kogels waarvan er in elk geval één wordt gelost terwijl de auto geen enkel gevaar meer vormt (door het zijruitje).
De eerste kogel zou de auto niet hebben gestopt als zij dodelijk geraakt wordt en haar voet op het gaspedaal drukt. Dus inderdaad, scherpe constatering.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:21 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
Als de eerste kogel raak was, zijn de twee volgende onnodig maar zo werkt dat in praktijk niet hè
Oooh, nee dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:25 schreef sp3c het volgende:
Dat kan de man niet ruiken natuurlijk, er komt een auto op hem ingereden dus hij schiet
Doel is dan om de dreiging weg te nemen
Nee want hij creeert die situatie zelfquote:
https://nos.nl/artikel/26(...)lis-krijgen-bodycamsquote:Grenspolitie en ICE-agenten in Minneapolis krijgen bodycams
Alle agenten die onder het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid vallen, krijgen in Minneapolis bodycams. Dat heeft minister Noem bekendgemaakt.
Zaag er maar lekker over door danquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:05 schreef sp3c het volgende:
Waatom is het nu eigenlijk zo belangrijk om te melden dat je niet snapt dat er al zoveel delen vol zijn?
Iedere reeks is er wel zo'n slimmerik maar het zegt helemaal niks
Zegt enkel dat mensen in gesprek zijn met elkaar
Veel gebruikelijker, maar nog steeds fout. Nogmaals, tot dat punt heeft zij hoogstens een verkeersovertreding begaan. Ze zat kalm in haar auto kalm tegen hem te praten. Je trekt daarvoor absoluut niet je wapen. Dat is echt een zware escalatie. Moment dat je je wapen trekt is iedereen in je buurt gerechtvaardigd om voor hun leven te vrezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het 'onder schot' houden van een verdachte is in Amerika veel gebruikelijker.
Bijvoorbeeld als een persoon niet luistert, verdachte bewegingen maakt of mogelijk een wapen draagt (ook al blijkt later dat die er niet was).
Dat is geen escalatie maar een instructie. Vooral als er een potentie is tot dodelijk geweld.
Bovendien gaat het niet al 34 delen over Renée Good, maar ook over Alex Pretti, en over de handelswijze van ICE en CBP in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:05 schreef sp3c het volgende:
Waatom is het nu eigenlijk zo belangrijk om te melden dat je niet snapt dat er al zoveel delen vol zijn?
Iedere reeks is er wel zo'n slimmerik maar het zegt helemaal niks
Zegt enkel dat mensen in gesprek zijn met elkaar
Primaquote:
Vooralsnog lijkt de grootste ontsporing plaats te vinden in het Witte Huis maar ik begrijp dat jij dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:00 schreef the-eye het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat er 34 delen door geouwehoerd wordt over iemand die met haar auto over iemand heen probeerde te rijden. Zulke mensen kan je missen als kiespijn maar waarschijnlijk wordt er dagelijks door de media op jullie ingebeukt met de boodschap dat dit heel erg is en dat het door Hitler Trump komt en dat de wereld vergaat want een echte reden waarom je, je druk zou maken om een ontspoorde troela aan de andere kant van de wereld is er niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 06:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben profvoetballer dus dit vind ik niet bijzonder.
Waar haal jij dat uit mijn posts dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen is het er over eens dat Good de fout in ging door weg te rijden.
Behalve jij, jij vindt kennelijk dat ze helemaal niet had mogen protesteren.
Als sp3ccie het niet heeft gezien is het wel heel irrelevant geweest. Iedereen is toch bekend met de aanval? het stond pagina's groot op NOS. Wantie slaapt er nog slecht van.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:31 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat daar aan de hand is, heb je geen linkje oid
nee ik moet soms werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als sp3ccie het niet heeft gezien is het wel heel irrelevant geweest. Iedereen is toch bekend met de aanval? het stond pagina's groot op NOS. Wantie slaapt er nog slecht van.
https://nos.nl/artikel/25(...)-onbekende-vloeistof
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-wegkomen-a4918854
https://www.trouw.nl/buit(...)%2Fwww.google.com%2F
Ze. Wie is "ze"?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/7TpOtaGBomhb2qpmj79iLA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04MjY7Y2Y9d2VicA--/https://media.zenfs.com/e(...)f869d1099]afbeelding[/url] ]Heel vreemd dat Ilhan's "Jussie Smollet" actie totaal geen tractie meer krijgt, deze ongekende aanval met azijn op Ilhan zijn we toch niet nu alweer vergeten?
Had het toch niet het effect dat ze zo graag wilden?
Dit is nooit gebeurd. Dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit mijn posts dan?
Ik vind het hooguit wat raar dat je 700km gaat rijden terwijl je 3 koters hebt thuis zitten om jezelf zo te gedragen ja. Protesteren is wat anders dan observer/agitator/hinderaar te gaan spelen.
Daar zit een moedwillig element in. Protesteren mag van mij part iedereen, dus weet niet wat je wil bereiken met je post en aanname.
Net zoals ze haar kinderen thuis af zou willen zetten (quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit is nooit gebeurd. Dus maak je geen zorgen.
Waar beweer ik dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Net zoals ze haar kinderen thuis af zou willen zetten () en dat heb ik hier op dag 1 ook gelezen.
Ik zou reageren van: HOLY SHITquote:Op dinsdag 3 februari 2026 02:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar is het gebeurt?
Naar mijn idee ook niet hoor maar is het gebeurt en hoe zou jij reageren?
Het is een van fok's speciale patiëntjes die zo af en toe een uurtje los mag op het internet vanuit de kliniek. Niet te veel aandacht aan schenken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:37 schreef Ericr het volgende:
Walgelijk, een aanval op een volksvertegenwoordiger afdoen als fake. Was een geflipte magat. Wat zou de reden zijn dat zo'n gestoorde meewerkt aan die actie?
Ze ging gewoon door met haar toespraak meende ik, dus de actie heeft niets bereikt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/7TpOtaGBomhb2qpmj79iLA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04MjY7Y2Y9d2VicA--/https://media.zenfs.com/e(...)f869d1099]afbeelding[/url] ]Heel vreemd dat Ilhan's "Jussie Smollet" actie totaal geen tractie meer krijgt, deze ongekende aanval met azijn op Ilhan zijn we toch niet nu alweer vergeten?
Had het toch niet het effect dat ze zo graag wilden?
Het is gewoon de frustratie van EpicBeardman dat de nieuwswaarde van dat incident weg is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:34 schreef sp3c het volgende:
Is het relevant hier?
Uit mijn hoofd gaat het om een zanger/acteur die deed alsof hij racistisch aan werd gevallen oid en daarvoor is veroordeeld
Iemand heeft toen ergens met onbekende vloeistof gespoten en wantie kan schijbaar niet goed slpen
Waar is de link met ICE?
Ook in Nederland had er geschoten mogen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:05 schreef sp3c het volgende:
Holy shit die tante probeert me dood te rijden!
Ik zou mezelf ook verdedigen
Omdat Nederlandse agenten niet op die manier op een auto afstappenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook in Nederland had er geschoten mogen worden.
Kans er op is een stuk lager maar het was zeker een optie geweest.
Nee vertel mij wat, ice is een tulpenclub zonder duidelijke instructies en opleiding. Die gast had daar helemaal niet moeten staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse agenten niet op die manier op een auto afstappen
Kijk eens wat er voor ophef was toen een boerenzoon met zijn tractor half op een agent af was gereden en deze agent 1 schot gelost had.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook in Nederland had er geschoten mogen worden.
Kans er op is een stuk lager maar het was zeker een optie geweest.
die ophef was toch een stuk minder hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er voor ophef was toen een boerenzoon met zijn tractor half op een agent af was gereden en deze agent 1 schot gelost had.
De agent heeft 80 uur werkstraf gekregen omdat volgens rechters hij een verkeerde inschatting gemaakt had.
Mja, dat toont en aan dat onze stelsel werkt en dat je ondanks je in je recht staat je alsnog de onverstandige keuze kan maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er voor ophef was toen een boerenzoon met zijn tractor half op een agent af was gereden en deze agent 1 schot gelost had.
De agent heeft 80 uur werkstraf gekregen omdat volgens rechters hij een verkeerde inschatting gemaakt had.
quote:De Amerikaanse regering moet uiterlijk dinsdag de 5-jarige Liam Conejo Ramos en zijn vader Adrian vrijlaten, heeft een rechter besloten. De kleuter en zijn vader werden in januari opgepakt in een voorstad van Minneapolis door agenten van ICE. Ze zitten vast in een detentiecentrum in Texas, bijna 2000 kilometer van hun woonplaats. De vader komt oorspronkelijk uit Ecuador.
Een foto van de 5-jarige jongen omringd door ICE-agenten ging de hele wereld over en leidde tot veel verontwaardiging, De rechter uitte in zijn uitspraak kritiek op het beleid van president Trump en noemde het "ondoordacht en incompetent overheidsbeleid om dagelijks deportatiequota te halen, blijkbaar zelfs als dat betekent dat kinderen getraumatiseerd worden".
het is ook een vrij milde straf voor poging tot doodslagquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mja, dat toont en aan dat onze stelsel werkt en dat je ondanks je in je recht staat je alsnog de onverstandige keuze kan maken.
Terecht dat ie veroordeeld is verder hoor, maar ook hier, knul had daar niet moeten zijn.
Alleen is dat nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar er had dus niet geschoten mogen worden in dat geval.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mja, dat toont en aan dat onze stelsel werkt en dat je ondanks je in je recht staat je alsnog de onverstandige keuze kan maken.
Terecht dat ie veroordeeld is verder hoor, maar ook hier, knul had daar niet moeten zijn.
quote:A rightwing Brazilian influencer who claimed Donald Trump’s immigration crackdown targeted only “crooks” has been arrested by ICE agents in New Jersey.
Júnior Pena, whose full name is Eustáquio da Silva Pena Júnior, declared his support for the US president in a recent video message to his hundreds of thousands of social media followers.
“I [support] Donald Trump – I like the guy,” announced the South American TikToker and Instagrammer whose account purports to show “the reality of the United States” from a migrant’s perspective.
In a previous video, Pena reportedly urged Brazilians to stay calm and not “despair” after reports that ICE agents were rounding up migrants, including Brazilians. “But they’re all crooks. The lot of them,” he falsely claimed of the migrants being seized.
On Saturday, Pena was himself reportedly detained and sent to the Delaney Hall detention facility in Newark, New Jersey. One friend told the local newspaper the Brazilian Times that Pena had been taken into custody after missing a court hearing. The detainee’s lawyer, Andrew Lattarulo, was reportedly trying to resolve the situation and prevent him being transferred to another state.
The Brazilian influencer has reportedly lived in the US since 2009 and hails from Belo Horizonte, the capital of Minas Gerais, from where a large number of people have emigrated to the US and Europe.
Pena uses his social networks to echo the stories of migrants as well as voices critical of Brazil’s leftwing president, Luiz Inácio Lula da Silva, and those supportive of its recently jailed former far-right president Jair Bolsonaro, who is an ally of Trump.
The US’s estimated 2 million-strong Brazilian community has been badly affected by Trump’s anti-migrant offensive, with the number of deported Brazilians hitting a record high of 2,785 last year, compared with 1,640 in 2024.
In a recent report about the “veritable manhunt” playing out under Trump, the Brazilian magazine Veja warned readers: “There is an atmosphere of fear on the streets where anyone who ‘looks foreign’ can be a target … irrespective of their [immigration] status.”
The magazine said Brazilian migrants in cities such as Boston were adopting drastic “survival tactics” including not speaking Portuguese in public and trying to dress like “average Americans” when leaving their homes.
Tja als je niet legaal bent..quote:
Dat heet reflex ik heb dat gisteren uitgebreid uitgelegd, maakt niet uit hoe vaak een agent schiet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er had dus niet geschoten mogen worden in dat geval.
In het geval van Good was het zinloos om te schieten. De agent kon daarmee niet voorkomen dat hij wordt aangereden.
En vervolgens schiet hij nog 2 x terwijl hij met de auto meeloopt.
Wat hij dacht was meerquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:05 schreef sp3c het volgende:
Holy shit die tante probeert me dood te rijden!
Ik zou mezelf ook verdedigen
Lijkt me hetzelfde met andere woordenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat hij dacht was meer
Holy shit die tante reed me aan hier heb je een kogel. Of drie. Doeg.
Was al lang geen sprake meer van zelfverdediging want als de poging was doodrijden dan had die het niet eens kunnen voorkomen met wat kogeltjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me hetzelfde met andere woorden
Mexicaanse vlaggen, blijf apartquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:54 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
Ja laten we de snelweg blokkeren om te protesteren!
Letterlijk een hele secondequote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was al lang geen sprake meer van
Waarbij we in het voorbeeld van de schietende agent ook zien dat er een rechtszaak plaats vind ipv dat onze beleidsmakers wat leugens en andere onzin hebben staan te schreeuwen. De rechtsstaat in de VS is op dit moment bijna niet meer functionerend.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja in Nederland is dat hoogstwaarschijnlijk een stuk strakker afgekaderd dan in circus USA, zeker met deze incompetente figuren bij ice.
Klopt, Want zelfs politieke voorkeur bij rechters is bepalend.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij we in het voorbeeld van de schietende agent ook zien dat er een rechtszaak plaats vind ipv dat onze beleidsmakers wat leugens en andere onzin hebben staan te schreeuwen. De rechtsstaat in de VS is op dit moment bijna niet meer functionerend.
Ja als je zo happy bent om mexico, wtf doe je dan in de VS?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Mexicaanse vlaggen, blijf apart
dat leeft bij Surinamers nauwelijks, dat is dan meer met etenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja als je zo happy bent om mexico, wtf doe je dan in de VS?
Doet me beetje denken aan die vele Turken hier al is dat vrijwel alleen wanneer het gaat om voetbal!
Zelfde als Surinamers, met voetbal![]()
30 meter naar rechts.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat heet reflex ik heb dat gisteren uitgebreid uitgelegd, maakt niet uit hoe vaak een agent schiet.
ook al schoot hij een heel magazijn leeg.
Auto reed vooruit toen hij schoot toch?
Bedoel hoe anders beland die 30 meter verderop tegen een boom!
Hier in Pluskut hebben we een Surinaamse voetbal vereniging tussen de 150 leden waarvan ongeveer 100 van surinaamse afkomst meen ik, vandaar dat ik die noemde die lui zijn echt wel trots op hun klote landje als gaat om voetbal, ook al stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat leeft bij Surinamers nauwelijks, dat is dan meer met eten
komt ook omdat ze zelden iets winnen maar toch
Een agent die voor eigen rechter speelt en uit wraak iemand doodschiet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me hetzelfde met andere woorden
Dat doet er niet toe, de vraag is of hij mocht schieten op dat moment en alles lijkt daar op te duiden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er had dus niet geschoten mogen worden in dat geval.
In het geval van Good was het zinloos om te schieten. De agent kon daarmee niet voorkomen dat hij wordt aangereden.
En vervolgens schiet hij nog 2 x terwijl hij met de auto meeloopt.
Mwah, mijn voordeur is een keer ingetrapt door de politie zonder ook maar een poging te doen om me te bereiken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse agenten niet op die manier op een auto afstappen
Komisch, aangezien kaaskoppen dan weer niet trots zijn op Oranje vanwege de Surinamersquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hier in Pluskut hebben we een Surinaamse voetbal vereniging tussen de 150 leden waarvan ongeveer 100 van surinaamse afkomst meen ik, vandaar dat ik die noemde die lui zijn echt wel trots op hun klote landje als gaat om voetbal, ook al stelt het weinig voor.
Daarvoor zijn geweldsinstructies.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, de vraag is of hij mocht schieten op dat moment en alles lijkt daar op te duiden.
Het is ook niet redelijkerwijs te verwachten dat iemand die de keuze maakt vuurwapen geweld in te zetten binnen een seconde kan inschatten dat datzelfde gevaar geweken is, dat was het niet want de auto reed nog.
Noodweerexces is een schulduitsluitingsgrond in het Nederlandse strafrecht (art. 41 lid 2 Sr), waarbij iemand de grenzen van noodzakelijke zelfverdediging overschrijdt door een hevige emotie (paniek, angst, woede) veroorzaakt door een aanranding. De dader is niet strafbaar, mits de overschrijding het directe gevolg is van deze gemoedsbeweging.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn geweldsinstructies.
Ik weet niet hoe die bij ICE is, maar verschillende Amerikaanse politiekorpsen hebben laten weten dat volgens hun instructie in zo'n geval niet wordt geschoten, omdat dat de situatie eerder verergerd dan oplost.
Verder zou je van het eerste schot kunnen zeggen dat die uit noodweer is gedaan, maar hij schoot nog twee keer terwijl hij met de auto meeloopt.
Dat wijst eerder op wraak dan op noodweer.
We hebben het over een getrainde agent hè.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Noodweerexces is een schulduitsluitingsgrond in het Nederlandse strafrecht (art. 41 lid 2 Sr), waarbij iemand de grenzen van noodzakelijke zelfverdediging overschrijdt door een hevige emotie (paniek, angst, woede) veroorzaakt door een aanranding. De dader is niet strafbaar, mits de overschrijding het directe gevolg is van deze gemoedsbeweging.
In Amerika vergelijkbaar.
Kick Out Zwarte Piet is op die manier effectief tegen gehouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:54 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
Ja laten we de snelweg blokkeren om te protesteren!
Ja, en ik heb al aangegeven waarom deze twee zaken totaal onvergelijkbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben het over een getrainde agent hè.
Er is elders in de thread al een voorbeeld gegeven van een Nederlandse agent die een taakstraf kreeg.
Boeie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al aangegeven waarom deze twee zaken totaal onvergelijkbaar zijn.
Ok.. dat heb ik even gemist..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kick Out Zwarte Piet is op die manier effectief tegen gehouden.
Zitten meestal meer dan 3 kogels inquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
30 meter naar rechts.
En een agent die in een reflex zijn magazijn leeg schiet is ongeschikt voor zijn functie.
Jenny Douwesquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok.. dat heb ik even gemist..
heb je linkje?
Mag ook wel via DM
bedoel je dit?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Jenny Douwes
En de blokkeer Friesen.
Nee. De blokkeerfriezen waren niet in Brabant.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
bedoel je dit?
Bekijk deze YouTube-video
Oh ditquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. De blokkeerfriezen waren niet in Brabant.
https://nos.nl/artikel/22(...)t-naar-de-a7-geredenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok.. dat heb ik even gemist..
heb je linkje?
Mag ook wel via DM
Leuk maar zo werkt dat niet in de VS.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
30 meter naar rechts.
En een agent die in een reflex zijn magazijn leeg schiet is ongeschikt voor zijn functie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leuk maar zo werkt dat niet in de VS.
Als het in nederland zou gebeuren helemaal eens.
Heftige beelden waarbij een agent ik geloof zelfs meerdere magazijnen leeg schiet!Ik zie daar een bestuurder die zich hevig verzet tegen een aanhouding. Daarbij proberen de agenten hem meermaals te taseren. Dat lukt niet echt, en bij een worsteling weet de bestuurder het pistool van de agent te bemachtigen. En dan ontstaat een schietpartij tussen verdachte en politie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een totaal andere situatie.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Sure maar gebeurt heel vaak in de VS dat men een hele clip leeg schiet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie daar een bestuurder die zich hevig verzet tegen een aanhouding. Daarbij proberen de agenten hem meermaals te taseren. Dat lukt niet echt, en bij een worsteling weet de bestuurder het pistool van de agent te bemachtigen. En dan ontstaat een schietpartij tussen verdachte en politie.
Dat is toch een totaal andere situatie.
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sure maar gebeurt heel vaak in de VS dat men een hele clip leeg schiet.
Ik heb hier meermaals het kanaal van police activity gepost, waar het vast wel tig keer naar voren komt.
Het mooie aan de bodycamera die nu zo'n beetje standaard is in de VS is dat men vaak beter kan beoordelen wanneer een agent goed of fout zat.
Wat wel grappig is dat BLM een belangrijke rol heeft gespeeld dat meer en meer agenten hier mee uitgerust werden.
En nu de Agenten het hebben wil BLM er ineens vanaf (versschillende redenen) omdat het redelijk vaak naar voren kwam dat de agent correct handelde!
Ik begreep ook dat nu de ICE agents waarschijnlijk ook zoiets krijgen.
de meeste beelden wat we nu zien is gepost door de protesterende massa.
Wat ik ook wel erg bijzonder vind is Dit stukje.
5-jarig jongetje en zijn vader zijn weer thuis na uitspraak federale rechter
Zal hier vast wel aan bod zijn gekomen.
we horen 2 verhalen,
ICE geeft aan dat ze de vader wouden pakken die lieten de jongen achter en de agenten wouden hem naar huis brengen maar er deed niemand open.
De media en anti ice supporters en andere zeggen dat het jongentje gebruikt is als lokaas.
dit komt door vele getuigen die dit verklaren..
Maar nu komt het volgende, zoveel bijstanders die dit zeggen maar GEEN beelden hiervan..
Als ik na de protesten kijk zie ik tig mensen filmen, maar niet in dit geval!
Ik vind dat wel een beetje erg vreemd nietwaar.
Dit is namelijk niet de eerste keer dat een soortgelijke situatie voorkwam en toen bleek dat het verhaal van ICE wel te kloppen nadat er beelden waren uitgelekt. was een half jaar geleden.. zal ff zoeken!
Weet je zeker dat het geen AI is?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.
En vervolgens de jongen 2.000 km verderop in een opvang stoppen.
Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Je trapte recent zelf nog in ai.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Aiiiiiii.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je trapte recent zelf nog in ai.
jij vind ze niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al aangegeven waarom deze twee zaken totaal onvergelijkbaar zijn.
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh so true.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.
https://www.youtube.com/@PoliceActivityquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:38 schreef IndoorKite het volgende:
@:theguyver
Had je nou nog een video gevonden waar agenten als eerst hun vuurwapens trekken voor een verkeersovertreding waar ze nog in de auto zitten en rustig zitten te praten? Was volgens jou "standaard procedure" om een vuurwapen te trekken in die situaties? Heb nog niets gezien in mijn notificaties?
Ik check het forum wel na werk, dus je hebt nog wat extra tijd.
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh
Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.
En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!
zie video!
Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden.
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.htmlquote:When contacted by the Daily Mail, a spokesperson for the Tongva tribe confirmed the singer's home does in fact sit on its 'ancestral land.'
Do YOU see this backlash as justified criticism or an online pile-on?
Justified
Pile-on
'We appreciate the opportunity to provide clarity regarding the recent comments made by Billie Eilish.
'As the First People of the greater Los Angeles basin, we do understand that her home is situated in our ancestral land,' they stated, adding that the A-lister has not reached out to the tribe herself.
'Eilish has not contacted our tribe directly regarding her property, we do value the instance when Public Figures provide visibility to the true history of this country,' the spokesperson continued.
Additionally, the tribe said they have contacted Eilish's team 'to express our appreciation for her comments.'
'It is our hope that in future discussions, the tribe can explicitly be referenced to ensure the public understands that the greater Los Angeles basin remains Gabrieleno Tongva territory,' they added.
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.quote:
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer.
volgens mij zij je dat je het op ging zoekenquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.
Daarom gaf ik hem dat kanaal.
Kan je daar naar googlen? nou nee niet bepaald, want het is een detail van een video.
Het is net zo iets van ik wil dat je een video zoekt waarbij de verdachte rustig is maar er geen zin meer in heeft zijn wapen trekt zodat de politie hem neer schiet..
Hij staat er op! en meerdere zelfs.. maar dit is niet iets wat je kan vinden door deze details in te typen!
Het gaat alleen niet om hij maar om een hele stapel kinderen die men wel scheid en niets met opvangen te maken heeft. Het narratief wat hier gemaakt werd..quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!
nee,quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zij je dat je het op ging zoeken
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.quote:zelfde als je de beelden van mevr Good de beelden ziet.
Ik tel zo'n 4 andere mensen die aan het filmen zijn, maar geen van die andere beelden staan online.
Tegen wie?quote:Misschien omdat het dan tegen hun kan worden gebruikt?
Wat je bevoorbeeld duidelijk hoort op de beelden die de agent heeft gemaakt met zijn telefoon is de klap dat hij geraakt word door de auto.
quote:Wat ik denk is dat als andere beelden naar buiten komen is dat het beeld positief uit gaat pakken voor de ICE agents, daarom hebben ze die niet geupload.
Zelfde deze Foto ooh kijk wat die agent doet, hij staat voor de deur met dat jongetje.
maar een foto zegt niks, je kan niet zien of de agent de jongen gebruikt heeft als lokaas of dat het juist niet gebeurde.
oh en dat 2000km verder op is simpel, papa ging daar heen dus de jongen ging mee.
En waarom ging papa 2000km verderop, omdat dit de plek is waar die illegalen verzameld worden om uit te vliegen naar hun betreffende land.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Nogmaals je ziet zoveel mensen filmen maar geen beelden vrijgeven ..
Dat is wat de protestors doen.. die filmen alles daarom staan ze er constant met telefoonsquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou alles 24/7 gefilmd moeten zijn?
[..]
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.
Vanuit vrijwel elke positie.
[..]
Tegen wie?
Het is toch geen trial by media?
Dat de agent door de auto geraakt is, daarover is geen discussie.
Hooguit een enkele gek die dat ontkent.
[..]
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.
Kan. Of niet, kan ook.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor.
Allereerst heb ik al aangegeven dat bij beide het totaal onodig was.
Vooral de 2e schietpartij is compleet bizar!
Maar ik geef ook elke keer aan dat het in de VS gebeurt schietpartijen daar vanuit agenten komen daar 10X meer voor dan in Europa!
Ik zeg alleen dat heel vreemd is dat er geen beeld materiaal is en dat de reden hier toe KAN zijn dat het een compleet ander perspectief kan brengen!
Hoezo backfired? Ze is daar dan toch niet illegaal? Precies wat ze zei.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.
[..]
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.html
Het citaat dat je aanhaalt gaat over het kind dat bij moeder aanbelt terwijl ICE uit het zicht zou staan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh
Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.
zie video!
Oh dat ging mij even voorbij.. weet ook niet wie dat exact gezegd zou hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het citaat dat je aanhaalt gaat over het kind dat bij moeder aanbelt terwijl ICE uit het zicht zou staan.
Anyway iedereen heeft recht op een mening, ook celebs.
Ze is niet echt uniek, zo vaak gehoord en meestal van rijke muzikanten en filmsterren die na hun feestje in hun villa van 30 miljoen net gaan doen of ze de wereld beter hebben gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat ging mij even voorbij.. weet ook niet wie dat exact gezegd zou hebben.
vind jij dat Billie Elisch haar huis nu moet weg geven aan de Native tribesman want die hebben al geantwoord..
Van is prima, jou huis staat op ons land.. dus..
Dat vind ik wel een leuke! Niemand is illegaal op gestolen land, maar ik heb wel enorme hekken om mijn huis want dat is wel mijn grond.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
en jij zei ohhhh
zie video!
De getuigen die Reuters sprak zijn buurtgenoten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wat de protestors doen.. die filmen alles daarom staan ze er constant met telefoons
Daarom zeg ik dat het vreemd is dat van deze situatie niks is ondanks zoveel getuigen.
Ik verwacht niet of die situatie bij moeder aan de voordeur van invloed zou zijn op de uitspraak van de rechter.quote:Als je er beelden van hebt is het ook vele malen duidelijk in een rechtzaak bijvoorbeeld, nu is jongetje en vader weer thuis, maar ik kan niks vinden of de rechter bijvoorbeeld video materiaal heeft gezien van de situatie.
Ondertussen heb ik een hele reeks beelden gezien van de aanrijding van Good.quote:De issue is ze zetten echt alles op film op de mevr good video zie je dijdelijk heel veel mensen filmen, waaronder haar eigen vriendin die haar aanmoedigde om het gas pedaal in te drukken.
maar haar video heeft ze ook niet vrij gegeven!
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.
Maar je suggereert dat de media bepaalde beelden niet uitzendt omdat die niet in het narratief passen.quote:het is btw wel trial by media, honderden mensen ginen daarom naar minnesota om te protesteren!
Wat had je anders verwacht nadat ICE 2 demonstranten had doodgeschoten en de regering Trump zich haastte om alle schuld bij de demonstranten neer te leggen, die bovendien als terroristen werden neergezet.quote:dit is textbook example van "Trial by media" beschrijft de enorme impact van televisie, kranten en online media op de reputatie van een persoon door een wijdverbreid gevoel van schuld of onschuld te creëren nog vóór (of na) een officiële rechterlijke uitspraak.
ICE word uitgemaakt voor van alles en nog wat hierdoor!
Dat doet hij zelf.quote:nja kijk Naar Trump die word door de media zo'n beetje neer gezet als een nieuwe Hitler.
Dat is zijn handelsmerk.quote:Ik ben niet eens met die man ik zou ook never nooit niet op hem stemmen ( als ik in de VS had gewoond) maar even kijken hij word vooral door de media weg gezet als een verschrikkelijke dictator!
en hier ook trouwens.
Het is niet ongebruikelijk dat sterren bij awards met een politieke boodschap komen.quote:Maare even wat anders na zien van het filmpje van hierboven van Bille Eylash![]()
Heb jij de Grammys gezien?
Het was namelijk meer politiek drama dan dat het over muziek ging!
wtf het is een award show! staat compleet los van de politiek..
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen als ik hier een lokaal dart toernooi win, even speech ga houden hoe KUT ik het wel niet vind voor de inwoners van Groenland!
Iemand voor Nazi en dictator uitmaken is wat anders dan kritiek geven..quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
De getuigen die Reuters sprak zijn buurtgenoten.
Dus niet per se demonstranten.
[..]
Ik verwacht niet of die situatie bij moeder aan de voordeur van invloed zou zijn op de uitspraak van de rechter.
[..]
Ondertussen heb ik een hele reeks beelden gezien van de aanrijding van Good.
Ik zie daarom het probleem niet.
Het is vanuit vele hoeken in beeld gebracht.
Er is ook geen twijfel over wat er is voorgevallen.
[..]
Maar je suggereert dat de media bepaalde beelden niet uitzendt omdat die niet in het narratief passen.
Ik zie daar geen bewijs voor.
[..]
Wat had je anders verwacht nadat ICE 2 demonstranten had doodgeschoten en de regering Trump zich haastte om alle schuld bij de demonstranten neer te leggen, die bovendien als terroristen werden neergezet.
Dan kun je een felle tegenreactie verwachten.
[..]
Dat doet hij zelf.
Kijk naar Noem die een slogan van de SS op de katheter had staan.
[..]
Dat is zijn handelsmerk.
Kijk naar hoe hij fulmineert op zijn eigen platform.
Dat is gewoon abnormaal gedrag.
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat sterren bij awards met een politieke boodschap komen.
Ik begrijp niet waarom mensen altijd roepen het niet eens te zijn met Trump, maar vervolgens wel verontwaardigd zijn over kritiek op hem.
Hij stelt zich op als een fascistische dictator, dat mag dan ook benoemd worden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iemand voor Nazi en dictator uitmaken is wat anders dan kritiek geven..
En Trump spreekt van Crooked Hillary,quote:Bij de republikeinen stond Biden bekend als sleepy Joe..
Trump is door JD Vance Hitler genoemd.quote:zie je het verschil?
Ik vind het opvallend dat ik meer videos van Good heb gezien dan jij.quote:Over dat van media manipulatie kom ik nog even op terug, alleen als je belooft dat je het bewijs gaat kijken want ik had daar een video over van een aantal voorbeelden.
maar als je nu al zegt kijk ik niet dan heeft het voor mij geen nut om je dat te geven..
snap ik..quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij stelt zich op als een fascistische dictator, dat mag dan ook benoemd worden.
[..]
En Trump spreekt van Crooked Hillary,
Gavin Newscum,
[..]
Trump is door JD Vance Hitler genoemd.
Biden heeft zichzelf nooit opgesteld als een fascistische dictator.
Dus dan krijgt hij die bijnaam ook niet.
[..]
Ik vind het opvallend dat ik meer videos van Good heb gezien dan jij.
Verder is media heel breed.
Het gaat van Fox tot CNN.
Er is niet 1 narratief dat door de gehele media wordt gepusht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5:35 heel specifiek gaat het nu wel over somaliers maar weer niet hebben over illegale somaliers of illegal migrants expres het word Illegaal dus weer weg laten!
5:40 nee bullshit want een week ervoor was er bekend gemaakt dat er miljarden uit de kas van Minnesota verdwenen was gewoon footsie.
niet Jaren geleden nee net daarvoor
$9 Billion Estimate: On December 18, 2025, First Assistant U.S. Attorney Joe Thompson revealed that half of the approximately $18 billion spent on 14 state-run Medicaid programs since 2018 may have been stolen.
https://www.cbsnews.com/m(...)udulent-us-attorney/
CNN heft er geen woord over dit nieuws gehad tewijl andere nieuws zenders dit wel hebben bericht..
ok ik vind het wel even genoeg ik heb een complete pagina gemaakt van een nog geen 6 minuten en filmpje duurt 9+ minuten.
Maar dit bedoel ik dus met manipuleren van de kijker.
expres dingen uit knippen gewoon keihard liegen.
[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 04-02-2026 17:18:46 ]I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Waarom zou ik er iets mee doen? Jij beweert het. Jij zou met een link moeten kunnen komen waar zoiets voorkomt. En sowieso maak ik het je al super makkelijk door maar 1 voorbeeld te vragen. Als het standaard procedure is zou je het bij elke video van een verkeersovertreding moeten zien. Maar zelfs 1 voorbeeld geven lukt je niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:PoliceActivity
hier heb je 2500 videos zitten er vast wel wat tussen.
succesga niet alles voorkauwen voor je!
Heb je al eerder de link gegeven maar je doet er niks mee! is niet mijn probleem!
????quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:52 schreef sp3c het volgende:
Heeft dit iets met dit onderwerp te maken?
Graag even heel duidelijk aangeven waar ik dat ooit gezegd heb!quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:57 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets mee doen? Jij beweert het. Jij zou met een link moeten kunnen komen waar zoiets voorkomt. En sowieso maak ik het je al super makkelijk door maar 1 voorbeeld te vragen. Als het standaard procedure is zou je het bij elke video van een verkeersovertreding moeten zien. Maar zelfs 1 voorbeeld geven lukt je niet.
Met andere woorden, je hebt niets om aan te tonen dat het standaard procedure is.
En dat is heel logisch, want elke persoon die een beetje nadenkt snapt waarom een wapen trekken bij de kleinste dingen, waar niemand in levensgevaar is, een zeer foute actie is en alleen maar slecht uit kan lopen voor alle partijen. Wapen trekken is een zeer zware escalatie wat nooit had moeten gebeuren. Ervaren agenten zouden dat nooit doen exact omdat het zo naar kan aflopen. En mensen gaan er de straat voor op. Als elke agent dat "standaard" zou doen in Amerika, dan beginnen heel veel burgers veel vaker te schieten op politie. Zijn toch niet helemaal besodemieterd daar?
Ik vraag gewoon of het iets met het onderwerp te maken heeft want ik volg het zelf nietquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
????
heb je filmpje gekeken?
Dezze hele frraude zaak is de trigger van deze hele situatie..
daardoor stuurde de overheid ICE en FBI naar minnesota.
Walz en de burger meester vertikten mee te werken met de overheid, de poliuie werd achter gehouden, en ICE stond er alleen voor.
normaal wat er gebeurd is dat de politie mensen zoals mevrouw Good tegenhoud en ICE doet hun werk.
Nu naa 1,5 maand van dit gezeik met 2 vermijdelijke doden tot gevolg, besluit Walz nadat hij eindelijk antwoord geeft aan de overheid en zet de politie in!
En nu.. geen issues
[..]
Graag even heel duidelijk aangeven waar ik dat ooit gezegd heb!
Man je lijkt CNN wel..
Van het woordje KAN maak jij nee jij zei dat is standaard procedure!
Trippen geniet altijd de voorkeur.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of het iets met het onderwerp te maken heeft want ik volg het zelf niet
Kun je twee dingen doen, trippen of ja zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Manmanman
Wat je zegt is dus dat de DNC hen fluitjes blazende betaalde demonstranten richting minnesota heeft gestuurd om af te leiden van de fraudie die daar plaatsvindt onder Walz en Ilhan Omar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
????
heb je filmpje gekeken?
Walz en de burger meester vertikten mee te werken met de overheid, de poliuie werd achter gehouden, en ICE stond er alleen voor.
normaal wat er gebeurd is dat de politie mensen zoals mevrouw Good tegenhoud en ICE doet hun werk.
Nu naa 1,5 maand van dit gezeik met 2 vermijdelijke doden tot gevolg, besluit Walz nadat hij eindelijk antwoord geeft aan de overheid en zet de politie in!
En nu.. geen issues
[..]
Man je lijkt CNN wel..
Van het woordje KAN maak jij "dat is standaard procedure!"
This is knownquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Trippen geniet altijd de voorkeur.
Ja maar het is goed hier...quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat je zegt is dus dat de DNC hen fluitjes blazende betaalde demonstranten richting minnesota heeft gestuurd om af te leiden van de fraudie die daar plaatsvindt onder Walz en Ilhan Omar.
Hmmm kan je nog wel eens gelijk hebben.
hij is gewoon nog steeds bezigquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat je zegt is dus dat de DNC hen fluitjes blazende betaalde demonstranten richting minnesota heeft gestuurd om af te leiden van de fraudie die daar plaatsvindt onder Walz en Ilhan Omar.
Hmmm kan je nog wel eens gelijk hebben.
Het kan "standaard procedure" zijn? Ik vroeg specifiek naar voorbeelden om aan te tonen dat dit standaard procedure is. Jij reageert erop (zonder voorbeeld).quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
Anders trap je even met open oogjes in de propagandapraatpuntjes van Trump c.s.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
????
heb je filmpje gekeken?
En nu.. geen issues
[..]
Man je lijkt CNN wel..
Ja, ze trappen er met open ogen in.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef viagraap het volgende:
Mensen die Wynia's week lezen
Mensen die geloven dat die fraude met Somalische kinderopvang zo groot is
Squote:Op woensdag 4 februari 2026 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anders trap je even met open oogjes in de propagandapraatpuntjes van Trump c.s.
Sinds wanneer luister ik naar Trump?quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ze trappen er met open ogen in.
BNW is er niets bij.
Je bent naar verluid geen voorstander van Trump, maar toch wil je niet zien welk spel hij speelt in Minneapolis.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
S
[..]
Sinds wanneer luister ik naar Trump?
Wnatie je kent me langer dan vandaag .. hoe noem ik Trump? al pak weg 8 jaar?
quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent naar verluid geen voorstander van Trump, maar toch wil je niet zien welk spel hij speelt in Minneapolis.
Het is wel een mooi BNW verhaal.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]oki..
dus...
als ik je goed begrijp...
youtuber gaat naar Mineapolis omdat die word benaderd door een bewoner die zegt.. hey jij bent onafhankelijke journalist ik heb iets leuks voor je om uit te zoeken..
de youtuber gaat mee ziet dat er tig instanties zijn die over algemeen gerunt worden door somaliers.
hij maakt een youtube video, en plaatst een filmpje op X (twitter) het filmpje gaat viral en 100 miljoen mensen kijken in totaal ( dat is 10x meer dan wat er naar de grammys keken) maakt even een simpele berkening en komt uit op tientallen miljoenen fraude in 1 dag beetje rond neuzen.
De overheid merkt dit op en stuurt FBI en ICE naar Minnesota!
Dus wat ik hier boven vertel is een voor opgezet spelletje van Trump?
En je zegt tegen mij dat het BNW is..
Hoezo.. het werkt alleen in zijn nadeel!quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is wel een mooi BNW verhaal.
Trump maakt handig gebruik van de crisis in Minnesota.
Ow wauw die onafhankelijke youtuber is Nick Shirley. Die ken ik sinds een paar weken. Volgens mij zag ik deze video waar 'onafhankelijke Nick Shirley' geconfronteerd wordt met zijn beelden over Kiev. Die Shirley is wel vaker betrapt op manipulatie en leugens. Hij noemt het in die confrontatie satirequote:Op woensdag 4 februari 2026 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]oki..
dus...
als ik je goed begrijp...
youtuber gaat naar Mineapolis omdat die word benaderd door een bewoner die zegt.. hey jij bent onafhankelijke journalist ik heb iets leuks voor je om uit te zoeken..
de youtuber gaat mee ziet dat er tig instanties zijn die over algemeen gerunt worden door somaliers.
hij maakt een youtube video, en plaatst een filmpje op X (twitter) het filmpje gaat viral en 100 miljoen mensen kijken in totaal ( dat is 10x meer dan wat er naar de grammys keken) maakt even een simpele berkening en komt uit op tientallen miljoenen fraude in 1 dag beetje rond neuzen.
De overheid merkt dit op en stuurt FBI en ICE naar Minnesota!
Dus wat ik hier boven vertel is een voor opgezet spelletje van Trump?
En je zegt tegen mij dat het BNW is..
Ik ga even beide filmpjes kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow wauw die onafhankelijke youtuber is Nick Shirley. Die ken ik sinds een paar weken. Volgens mij zag ik deze video waar 'onafhankelijke Nick Shirley' geconfronteerd wordt met zijn beelden over Kiev. Die Shirley is wel vaker betrapt op manipulatie en leugens. Hij noemt het in die confrontatie satire![]()
De 15 minuten durende confrontatie![]()
Dat er nog mensen bestaan die dit figuur serieus willen nemen....
quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
snap ik..
Daarom heb ik een heel kort filmpje gepakt..
anders duurt het tel lang voor je ...
0:35 Maga content creator..
ze had ook kunnen zeggen een Youtube Journalist of iets anders, maar heel dik er op drukken .. hey dit is een republikein dus niet betrouwbaar!
0:50 "At face value" means to accept something exactly as it appears or is presented, without questioning its truth, searching for hidden meanings, or considering deeper, underlying details
Dat is bullshit want de overheid nam het heel serieus want daarvoor zei ze al dat de overheid een team er heen heft gestuurd!
op 1:00 doet een overheid functionaris die gaat over het uitkeren van geld aan daycares als die met bonnetjes en foto bewijs komen dat er dus kinderen verblijven in de daycare zodat ze gewoon hun vergoeding krijgen..
Maar wacht even we spelen even terug naar 0:15 dat de overheid de geldstroom heft stopgezet en dus geen alternatieve oplossing heft, terwijl we op 1:00 al heel duidelijk antwoord hebben dat ze dsat wel doen.
1:18 nog even inwijven dat hij antie moslim is en anti immigrant.. nou kijk ik al half jaar naar de betreffende youtuber, dit is pure onzin.. nergens in al zijn interviews is hij anti moslim of anti migrant.. hij interviewt mensen en stelt er vragen over.
Let op ze gebruikt ook het word ILLEGAAAL niet.
1:30 nog even zeggen MAGA youtuber zelfde als 0:35
1:55 tries to open locked doors.. nee in de hele video van hem klopt ie netjes aan, en je ziet hem dit ook gewoon doen hier in beeld.
1:56 is hij uitleg aan het geven en KNIP en weer door, waarom knip? waarom laat je hem zijn verhaal niet doen waar je naar vraagt je knipt gewoon het hele stuk weg!
3:55 tadaa kinderen ineeens terwijl op de website van de daycare staat dat ze dicht zijn .. en Mischien ook omdat er een enorme BUS van CNN voor de deur staat toevallig!
2:40 hij zegt "why cant i enroll a child ", en knip.. ah niet boeiend wat voor bewijs hij heft we knippen dit gewoon helemaal weg.
3:18 en knip weer een heel stuk uit zijn uitleg knippen..
3:41 CNN belt met de daycare...
3:45 Oh jullie zeggen dat je een legitiem bedrijf zijn OK dank je wel tot ziens.
dus je belt tig bedrijven op exact what Shirley egt niemand neemt op en je vraagt bent u u legitiem bedrijf.. Ja ok..
zie een legtiem bedrijf want dat zeggen ze zelf tadaa..
4:40 uitleg dat er al eerder onderzoeken zijn geweest en dat er 56 man/vrouw is opgepakt, expres weg laten dat de overgrote meerderheid Somalisch is die veroordeeld waren
5:19 meld madam hee dit komt toevallig uit want de goeveneur dat was bijna onze ex president..
staat er los van zze heft de video niet eens gezien want gelijk in begin van de video gaf Shirley al aan dat hij benaderd was door een bewoner die daar zelf Jaren onderzoek deed Nadat hij tegenover een daycare werkte en nooit iemand naar binnen heeft zien lopen!
het filmpje van nick shirley staat in de spoilerDenk je dat bbc panorama de enige is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5:35 heel specifiek gaat het nu wel over somaliers maar weer niet hebben over illegale somaliers of illegal migrants expres het word Illegaal dus weer weg laten!
5:40 nee bullshit want een week ervoor was er bekend gemaakt dat er miljarden uit de kas van Minnesota verdwenen was gewoon footsie.
$9 Billion Estimate: On December 18, 2025, First Assistant U.S. Attorney Joe Thompson revealed that half of the approximately $18 billion spent on 14 state-run Medicaid programs since 2018 may have been stolen.
CNN heft er geen woord over dit nieuws gehad tewijl andere nieuws zenders dit wel hebben bericht..
ok ik vind het wel even genoeg ik heb een complete pagina gemaakt van een nog geen 6 minuten en filmpje duurt 9+ minuten.
expres dingen uit knippen gewoon keihard liegen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Laat je niet gek maken. HowardRoark is ook weggetrapt omdat hij na weken/maanden van voorkouwen een keer het zat wat met dat gezuig en getrol en uithaalde.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar het is goed hier...
Mensen steken de kop in zand luisteren niet ik vind wel prima..
Zeg dit al vanaf begin heb shitload aan info hier gepost met videos wat tot in de puntjes uitgelegd word, niemand kijkt..
En ik moet steeds meer en meer voor gaan kauwen..
![]()
Hier de laaste 18 min bijna alles wat ik de afgelopen tig topics uit probeer te leggen kort samengevat!
Wacht ff dit heeft te maken met een youtube short??quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow wauw die onafhankelijke youtuber is Nick Shirley. Die ken ik sinds een paar weken. Volgens mij zag ik deze video waar 'onafhankelijke Nick Shirley' geconfronteerd wordt met zijn beelden over Kiev. Die Shirley is wel vaker betrapt op manipulatie en leugens. Hij noemt het in die confrontatie satire![]()
De 15 minuten durende confrontatie![]()
Dat er nog mensen bestaan die dit figuur serieus willen nemen....
Doe ik ook, niet mensen willen gewoon niet horen en willen niet zien dat er misschien wat anders loos is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. HowardRoark is ook weggetrapt omdat hij na weken/maanden van voorkouwen een keer het zat wat met dat gezuig en getrol en uithaalde.
Het is echt bizar aan het worden.
Maar dan ga je er van uit dat Trump perfect is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo.. het werkt alleen in zijn nadeel!
Zei je niet afgelopen week dat de republikeinen naar beneden gegaan in de peilingen.
Zijn poster boys van ICE waren nou niet bepaald positief in het nieuws.. toch ik bedoel we hebben nu hier al tig delen over.
Bedoel doodschieten van 2 burgers wel of niet schuldig aan doodslag of moord is geen goeie PR!
Hij weet dat hij die niet kan winnen, dus stuurt hij zijn militie er op af.quote:Op donderdag 5 februari 2026 03:45 schreef Ilja2001 het volgende:
Ik las al dat ICE ook de midterms gaan controleren. Nou, dan weten we het wel. Die midterms gaan precies zo uitvallen uit die oranje gek het wil.
Wrong, dat heet false balance of het van twee kanten bekijken maar er kan alsnog maar 1 waarheid zijn. Natuurlijk kan je onderzoeken of de foute kant enige waarheid bevat maar in de meeste gevallen is het (betaalde) propaganda en/of het verdraaien van feiten. Dat gebeurt in discussies over het klimaat, genocides, fraude, evolutie etc.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar ik zeg gelijk, om de waarheid boven water te krijgen moet je wel alles van 2 kanten bekijken!
Als je alleen iets maar van een kant bekijkt kan je heel moeilijk een goed beeld vormen.
Trump perfect??quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan ga je er van uit dat Trump perfect is.
maar de hele issue was de youtube short?quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wrong, dat heet false balance of het van twee kanten bekijken maar er kan alsnog maar 1 waarheid zijn. Natuurlijk kan je onderzoeken of de foute kant enige waarheid bevat maar in de meeste gevallen is het (betaalde) propaganda en/of het verdraaien van feiten. Dat gebeurt in discussies over het klimaat, genocides, fraude, evolutie etc.
Om het nog maar niet over kijkersaantallen van YouTube filmpjes te hebben. Sensationele filmpjes trekken nou eenmaal meer kijkers, dat maakt ze nog niet tot waar.
Trump gebruikt de fraudezaak om zo met ICE onrust te kunnen kweken in Minneapolis.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trump perfect??
sorry kerel ik volg je even niet.
Ik zei eerder al dat er op de straat werd gevochten tussen burger en ICE, Trump of de leiding van ICE heeft extra mensen gestuurd borderguards (het 2e slachtoffer werd door border guard dood geschoten)
Ik zie niet hoe dit in enige vorm positief uit kan pakken voor Trump.
Wat nu wel het geval is dat ICE nog steeds bezig is in Minnesota maar ze werken nu samen met de politie en nu zijn er minder issues.
moet ook zeggen dat de klachten over ICE ook terecht zijn hoe ze met de mensen omgingen, maar daarvoor zijn ze ook niet bepaald opgeleid, politie wel. die hebben ook uitvoerig crowd controll gehad, en ICE niet.
Ben totaal eens dat ICE beter opgeleid moet worden zekker als ze van die proffessionele relschoppers te maken hebben, ( daarover heb ik een topic in BNW trouwens) BNW / US riots!!!
Howard is van een heel ander kaliber dan Guyver.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. HowardRoark is ook weggetrapt omdat hij na weken/maanden van voorkouwen een keer het zat wat met dat gezuig en getrol en uithaalde.
Het is echt bizar aan het worden.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
snap ik..
Daarom heb ik een heel kort filmpje gepakt..
anders duurt het tel lang voor je ...
0:35 Maga content creator..
ze had ook kunnen zeggen een Youtube Journalist of iets anders, maar heel dik er op drukken .. hey dit is een republikein dus niet betrouwbaar!
0:50 "At face value" means to accept something exactly as it appears or is presented, without questioning its truth, searching for hidden meanings, or considering deeper, underlying details
Dat is bullshit want de overheid nam het heel serieus want daarvoor zei ze al dat de overheid een team er heen heft gestuurd!
op 1:00 doet een overheid functionaris die gaat over het uitkeren van geld aan daycares als die met bonnetjes en foto bewijs komen dat er dus kinderen verblijven in de daycare zodat ze gewoon hun vergoeding krijgen..
Maar wacht even we spelen even terug naar 0:15 dat de overheid de geldstroom heft stopgezet en dus geen alternatieve oplossing heft, terwijl we op 1:00 al heel duidelijk antwoord hebben dat ze dsat wel doen.
1:18 nog even inwijven dat hij antie moslim is en anti immigrant.. nou kijk ik al half jaar naar de betreffende youtuber, dit is pure onzin.. nergens in al zijn interviews is hij anti moslim of anti migrant.. hij interviewt mensen en stelt er vragen over.
Let op ze gebruikt ook het word ILLEGAAAL niet.
1:30 nog even zeggen MAGA youtuber zelfde als 0:35
1:55 tries to open locked doors.. nee in de hele video van hem klopt ie netjes aan, en je ziet hem dit ook gewoon doen hier in beeld.
1:56 is hij uitleg aan het geven en KNIP en weer door, waarom knip? waarom laat je hem zijn verhaal niet doen waar je naar vraagt je knipt gewoon het hele stuk weg!
3:55 tadaa kinderen ineeens terwijl op de website van de daycare staat dat ze dicht zijn .. en Mischien ook omdat er een enorme BUS van CNN voor de deur staat toevallig!
2:40 hij zegt "why cant i enroll a child ", en knip.. ah niet boeiend wat voor bewijs hij heft we knippen dit gewoon helemaal weg.
3:18 en knip weer een heel stuk uit zijn uitleg knippen..
3:41 CNN belt met de daycare...
3:45 Oh jullie zeggen dat je een legitiem bedrijf zijn OK dank je wel tot ziens.
dus je belt tig bedrijven op exact what Shirley egt niemand neemt op en je vraagt bent u u legitiem bedrijf.. Ja ok..
zie een legtiem bedrijf want dat zeggen ze zelf tadaa..
4:40 uitleg dat er al eerder onderzoeken zijn geweest en dat er 56 man/vrouw is opgepakt, expres weg laten dat de overgrote meerderheid Somalisch is die veroordeeld waren
5:19 meld madam hee dit komt toevallig uit want de goeveneur dat was bijna onze ex president..
staat er los van zze heft de video niet eens gezien want gelijk in begin van de video gaf Shirley al aan dat hij benaderd was door een bewoner die daar zelf Jaren onderzoek deed Nadat hij tegenover een daycare werkte en nooit iemand naar binnen heeft zien lopen!
het filmpje van nick shirley staat in de spoilerHet is natuurlijk een heel gek verhaal dat een fraude van deze omvang volledig onder de radar blijft van de autoriteiten, terwijl buurtbewoners wèl door hebben dat de kinderopvanglocaties nep zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5:35 heel specifiek gaat het nu wel over somaliers maar weer niet hebben over illegale somaliers of illegal migrants expres het word Illegaal dus weer weg laten!
expres dingen uit knippen gewoon keihard liegen.
Dat moet in ieder geval tot de bodem worden uitgezocht.
Maar dat is geen taak voor ICE.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Professionele betaalde betogers zou ik ze eerder noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump gebruikt de fraudezaak om zo met ICE onrust te kunnen kweken in Minneapolis.
Dat past in een lijn van verschillende stappen van Trump om blauwe staten politiek te destabiliseren.
Je ziet het ook in de reactie van de regering Trump op de incidenten tijdens de demonstraties: de betogers worden als terroristen weggezet, ICE is onschendbaar en alle schuld ligt bij Walz.
Dat die tactiek deels mislukt is wil niet zeggen dat die tactiek niet is gebruikt.
Met zo'n redenatie ga je er van uit dat alles wat Trump doet succesvol is.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:41 schreef theguyver het volgende:
Professionele betaalde betogers zou ik ze eerder noemen.
[...]
of ze betaald werd geen idee
We hebben in Nederland professionele betogers: die zie je bij allerlei betogingen bij verschillende onderwerpen terugkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Professionele betaalde betogers zou ik ze eerder noemen.
En als je de achtergrond van Mevr Good bekijkt klopt dit wel aardig.
of ze betaald werd geen idee maar zowel zij als de man (sorry ff zijn naam kwijt) waren daar inderdaad al een hele poos mee bezig!
Trump gaat continu de harde confrontatie aan.quote:Wat het exacte idee van Trump en Walz is om beide de hakken in het zand te zetten kunnen we alleen gissen.
Daarom zei ik van het komt Walz wel goed uit ( heel lullig gezegd) omdat hij behoorlijk onder vuur lag vanwege die fraude kwestie, de aandacht ging nu naar de 2 dodelijke schietpartijen en de aandacht ging van de fraude af.
De tacktiek van Trump kan.. weet ik niet gis werk wat zijn idee was.
Ik bedoel het is Trump, kijk naar ziijn onderhandelen met Rusland dat is ook zo random als fuck, de ene keer is ie goeie vriendjes met Poetin en dag later maakt ie m op tv uit voor rotte vis en dag er na is ie weer dikke maatjes.
Ja, Pretti hield zich er veel mee bezig de afgelopen maanden sinds hij niet meer werkte als intensive care nurse, zijn famillie en ex vrouw had dit ook al paar keer aangegeven bij de pers vlak na zijn overlijden ze waren bezorgd over hem omdat hij zich erg veel bezig hield met dit soort protesten.quote:
Daar roep je op tot het arresteren van Soros.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, Pretti hield zich er veel mee bezig de afgelopen maanden sinds hij niet meer werkte als intensive care nurse, zijn famillie en ex vrouw had dit ook al paar keer aangegeven bij de pers vlak na zijn overlijden ze waren bezorgd over hem omdat hij zich erg veel bezig hield met dit soort protesten.
Rene good was een vrijwilliger die ICE-activiteiten monitoren in Minneapolis.
Voor info over betaalde betogers heb ik een topic over in BNW, ik heb er maar een paar filmpjes in gezet maar er zijn er tientallen van, incl website waar je jouzelf kan aanmelden als betoger..
Kan je 3000+ dollar per maand opleveren als je interesse hebt.
BNW / US riots!!!
Er is een fout opgetredenquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, Pretti hield zich er veel mee bezig de afgelopen maanden sinds hij niet meer werkte als intensive care nurse, zijn famillie en ex vrouw had dit ook al paar keer aangegeven bij de pers vlak na zijn overlijden ze waren bezorgd over hem omdat hij zich erg veel bezig hield met dit soort protesten.
Rene good was een vrijwilliger die ICE-activiteiten monitoren in Minneapolis.
Voor info over betaalde betogers heb ik een topic over in BNW, ik heb er maar een paar filmpjes in gezet maar er zijn er tientallen van, incl website waar je jouzelf kan aanmelden als betoger..
Kan je 3000+ dollar per maand opleveren als je interesse hebt.
BNW / US riots!!!
ik zet het op BNW omdat er geen volledig hard bewijs is..quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Maar het zal wel weer allemaal gebaseerd zijn op een YouTube-filmpje van uiterst dubieuze betrouwbaarheid.
Jup! maar die discussie kunnen we beter voeren op BNW en de reden waarom, ook op BNW..quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar roep je op tot het arresteren van Soros.
Best bizar.
Ik mag BNW niet meer in.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup! maar die discussie kunnen we beter voeren op BNW en de reden waarom, ook op BNW..
niet hier..
Hij mag BNW ook niet meer in.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zet het op BNW omdat er geen volledig hard bewijs is..
En bij hard bewijs noem ik loonstrookjes.
En tja ik zet er een paar filmpjes bij.. je kan het kijken of niet..
In filmpje word uitleg geven en linkjes je kan zelf die linkjes openen!
En zelf een oordeel vellen!
Ik dacht dat jij ooit mod was op BNW, kan je de pagina niet meer vinden?
Ook howard kon jij niet aan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Howard is van een heel ander kaliber dan Guyver.
Huh??quote:
Nah, Ik wacht nog steeds op antwoord van hem over de Schietpartij in Frankfurt waarbij Amerikaanse militairen een stem machine buit hadden gemaakt en behoorlijk wat doden bij zijn gevallen!quote:
Vind je het heel gek? Zelfs de roomblanke Amerikaan wordt al tegen de grond gewerkt, ontwapend en op klaarlichte dag vastgehouden om afgeschoten te worden. De zwarte Amerikaan kijkt wel uit, die loopt bij normale agenten al veel meer risicoquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Waarom zie je nooit zwarten bij de ICE demonstraties tussen de Rene Goodjes en Pretties?of uberhaupt Somaliers?
#blackice
Als je zelf beperkt bent tot de realiteit, dan is het speelveld met iemand die daarmee een loopje neemt natuurlijk ongelijk.quote:
Er is niets anders dan realiteit.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je zelf beperkt bent tot de realiteit,
Dit forum lijkt soms meer the Twilight Zone. Althans sommigen lijken te leven buiten enige realiteit.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is niets anders dan realiteit.
Nope, je hebt ook fantasie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tussen Wantie en Howard was echt een compleet uneven match!quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Compleet ook.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit forum lijkt soms meer the Twilight Zone. Althans sommigen lijken te leven buiten enige realiteit.
Je kan het mooi een like geven, maar howard maakte geen schijn van kans tegen Wantie!quote:
Een hele bevolkingsgroep afrekenen op het gedrag van 1 persoonquote:
Ik zou eerder hebben gezegd anifa of extreem links zoals die pannenkoek hierboven!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een hele bevolkingsgroep afrekenen op het gedrag van 1 persoon
Dat past inderdaad beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou eerder hebben gezegd anifa of extreem links zoals die pannenkoek hierboven!
Goeie zaak, terecht opgepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:24 schreef theguyver het volgende:
nou?
terecht of niet
[ x ]
En toen ze hem kwamen arresteren zou je verwachten dat ie zich niet levend zou laten pakken..
Nope hij gaf zich gelijk over!!![]()
Staat 5 tot 10 jaar gevangenisstraf op in de VS.quote:Kyle Wagner, a 37-year-old Minnesota man, has been arrested and charged by federal prosecutors with:
-Cyberstalking
-Threatening to kill or assault Immigration and Customs Enforcement (ICE) officers and other federal law enforcement
Eerder andersom. Net als een hoop anderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 04:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan het mooi een like geven, maar howard maakte geen schijn van kans tegen Wantie!
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerder andersom. Net als een hoop anderen.
Red is een soort alterego van Howard.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:54 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
eh nee.. maar we raken compleet off topic
Soms? Als het jouw narratief uitkomt? Of is dit gewoon het werk van ICE.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:27 schreef Wantie het volgende:
Soms doet ICE gewoon waar iemand in heeft gevraagd...
[ afbeelding ]
Dit is gewoon het werk van ICE.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Soms? Als het jouw narratief uitkomt? Of is dit gewoon het werk van ICE.
Omdat je het woord 'soms' gebruikt. Daarmee beweer je dat ICE (in jouw ogen) vaker anders acteert dan waar ICE voor dient.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is gewoon het werk van ICE.
Ik snap niet waarom je zo getriggerd reageert.
Oorspronkelijke tekst:quote:Op zondag 8 februari 2026 12:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Omdat je het woord 'soms' gebruikt. Daarmee beweer je dat ICE (in jouw ogen) vaker anders acteert dan waar ICE voor dient.
Fijn dat je dat nu corrigeert.
Wat begrijp je daar niet aan in de context van de afbeelding?quote:Soms doet ICE gewoon waar iemand om heeft gevraagd
Reden voor detentie: Pena werd in New Jersey opgepakt nadat hij niet was verschenen bij een hoorzitting over zijn eigen immigratiestatus.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:27 schreef Wantie het volgende:
Soms doet ICE gewoon waar iemand om heeft gevraagd...
[ afbeelding ]
Ik denk dat je jezelf niet begrijpt.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oorspronkelijke tekst:
[..]
Wat begrijp je daar niet aan in de context van de afbeelding?
Jij begrijpt hem tenminstequote:Op zondag 8 februari 2026 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Reden voor detentie: Pena werd in New Jersey opgepakt nadat hij niet was verschenen bij een hoorzitting over zijn eigen immigratiestatus.
Soepkip
Ja dit is gewoon ontzettend dom! wat een pannenkoek!!quote:
Klopt, maar hij is een uitgesproken voorstander van dat beleid.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:26 schreef viagraap het volgende:
Als hij daar wel op was komen dagen liep hij alsnog kans ter plekke door ICE gepakt te worden, dat is immers al honderden (of meer) anderen overkomen.
Beetje lullig protestquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:38 schreef Regilio_ het volgende:
Amerikanen gooien seksspeeltjes naar ICE-agenten
Video | 11 feb 2026 om 08:44
Demonstranten gebruikten afgelopen weekend seksspeeltjes om hun ongenoegen te uiten tegenover de immigratiedienst ICE.
https://www.nu.nl/323912/(...)aar-ice-agenten.html
De tandjes, hij doet 't erom hè...quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:53 schreef sly-nl het volgende:
Border chief Greg Bovino emailed agent who shot Chicago woman five times to congratulate him
Evidence made public on Wednesday showed that Gregory Bovino, a border patrol chief who was the face of the Trump administration’s mass deportation efforts until last month, congratulated a federal agent for shooting a Chicago woman during an immigration crackdown last year.
The border patrol agent who shot Martinez, Charles Exum, was not wearing his body camera during the incident, according to Martinez’s lawyer, but body camera video recorded by another agent showed the moments that lead up to the shooting from inside Exum’s vehicle.
“It’s time to get aggressive and get the [expletive] out,” one agent could be heard saying.
“In light of your excellent service in Chicago, you have much yet left to do!!” Bovino wrote Charles Exum after the shooting on 4 October, in a message made public by Martinez’s lawyers on Wednesday.
Another text exchange displayed by lawyers for Martinez showed that a fellow agent asked Exum if his superiors were being “supportive” after the shooting. Exum replied: “Big time. Everyone has been including Chief Bovino, Chief Banks, Sec Noem and El Jefe himself … according to Bovino.”
On the day Martinez was shot, she had followed a border patrol vehicle and honked her horn to warn others of the presence of immigration agents. Body camera footage showed agents with weapons drawn and rushing out of the vehicle.
https://www.theguardian.c(...)cs-live-news-updates
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/tKJXsd1MF74F0ZDiltRMZw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTE0NDA7Y2Y9d2VicA--/https://media.zenfs.com/e(...)07ff8d440]afbeelding[/url] ]
Onschuldige club wel, met gezonde moed, dat ICEquote:Op woensdag 11 februari 2026 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tandjes, hij doet 't erom hè...
Wat een gelulquote:Op donderdag 12 februari 2026 00:36 schreef Montagui het volgende:
Bovino is inmiddels al lang vervangen, maar ja, je moet wat om het topic (of het 'nieuws') 'levend' te houden.
Whatever. Hij IS weg. Homan regeert nu.quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een gelul![]()
"Allang" haha, twee weken terug, dude. En niet weggetrapt om z'n instelling en ideeën, maar om z'n domheid en onvoorzichtigheid.
Je stelt je aan. Dit nieuws is vers van de pers en vrij relevant als het gaat om een inkijkje in de knokploegkeuken genaamd ICE.quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Whatever. Hij IS weg. Homan regeert nu.
Dit 'nieuws' over Bovino is 'zoeken'. Als het 'nieuws' maar anti ICE is, want ICE is slecht etc. Dat MOET herhaald en benadrukt worden. Want herhaling is de kracht van 'gevoel' niet van waarheidsvinding.
Maar ga vooral je gang.
Klopt. Vers van de pers. 'Nieuws' over iemand die er (mbt ICE) niet meer toe doet. Dat is 'zoeken' (naar negatief nieuws over ICE).quote:Op donderdag 12 februari 2026 01:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Dit nieuws is vers van de pers en vrij relevant als het gaat om een inkijkje in de knokploegkeuken genaamd ICE.
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |