abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 13:00:55 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220001055
totaal niet geklikt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220001069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh

Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.

En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!

zie video!

Bekijk deze YouTube-video

Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden. :P
Het citaat dat je aanhaalt gaat over het kind dat bij moeder aanbelt terwijl ICE uit het zicht zou staan.

Anyway iedereen heeft recht op een mening, ook celebs.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 4 februari 2026 @ 13:10:33 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220001121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het citaat dat je aanhaalt gaat over het kind dat bij moeder aanbelt terwijl ICE uit het zicht zou staan.

Anyway iedereen heeft recht op een mening, ook celebs.
Oh dat ging mij even voorbij.. weet ook niet wie dat exact gezegd zou hebben.

vind jij dat Billie Elisch haar huis nu moet weg geven aan de Native tribesman want die hebben al geantwoord..

Van is prima, jou huis staat op ons land.. dus.. :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220001470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh dat ging mij even voorbij.. weet ook niet wie dat exact gezegd zou hebben.

vind jij dat Billie Elisch haar huis nu moet weg geven aan de Native tribesman want die hebben al geantwoord..

Van is prima, jou huis staat op ons land.. dus.. :P
Ze is niet echt uniek, zo vaak gehoord en meestal van rijke muzikanten en filmsterren die na hun feestje in hun villa van 30 miljoen net gaan doen of ze de wereld beter hebben gemaakt.
life is like a box of chocolates
pi_220001537
Liever gepretenteerde humaniteit dan deze bizarre wreedheden welke mensen hier ook nog eens goed vinden en toejuichen. :')
pi_220001564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh

Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.

En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!

zie video!

Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden. :P
Dat vind ik wel een leuke! Niemand is illegaal op gestolen land, maar ik heb wel enorme hekken om mijn huis want dat is wel mijn grond.

Dat hele "stolen land" argument komt er in de VS nog eens bij, dat hebben wij in NL niet, maar dat maakt niet uit, want ook wij mogen illegalen niet weigeren van links. Wij leven dan niet op gestolen land, we hebben alle rijkdom die we hebben wel gestolen door slavernij en rooftochten.
pi_220001984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat is wat de protestors doen.. die filmen alles daarom staan ze er constant met telefoons
Daarom zeg ik dat het vreemd is dat van deze situatie niks is ondanks zoveel getuigen.
De getuigen die Reuters sprak zijn buurtgenoten.
Dus niet per se demonstranten.

quote:
Als je er beelden van hebt is het ook vele malen duidelijk in een rechtzaak bijvoorbeeld, nu is jongetje en vader weer thuis, maar ik kan niks vinden of de rechter bijvoorbeeld video materiaal heeft gezien van de situatie.
Ik verwacht niet of die situatie bij moeder aan de voordeur van invloed zou zijn op de uitspraak van de rechter.

quote:
De issue is ze zetten echt alles op film op de mevr good video zie je dijdelijk heel veel mensen filmen, waaronder haar eigen vriendin die haar aanmoedigde om het gas pedaal in te drukken.
maar haar video heeft ze ook niet vrij gegeven!
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.
Ondertussen heb ik een hele reeks beelden gezien van de aanrijding van Good.

Ik zie daarom het probleem niet.
Het is vanuit vele hoeken in beeld gebracht.
Er is ook geen twijfel over wat er is voorgevallen.

quote:
het is btw wel trial by media, honderden mensen ginen daarom naar minnesota om te protesteren!
Maar je suggereert dat de media bepaalde beelden niet uitzendt omdat die niet in het narratief passen.
Ik zie daar geen bewijs voor.

quote:
dit is textbook example van "Trial by media" beschrijft de enorme impact van televisie, kranten en online media op de reputatie van een persoon door een wijdverbreid gevoel van schuld of onschuld te creëren nog vóór (of na) een officiële rechterlijke uitspraak.

ICE word uitgemaakt voor van alles en nog wat hierdoor!
Wat had je anders verwacht nadat ICE 2 demonstranten had doodgeschoten en de regering Trump zich haastte om alle schuld bij de demonstranten neer te leggen, die bovendien als terroristen werden neergezet.

Dan kun je een felle tegenreactie verwachten.

quote:
nja kijk Naar Trump die word door de media zo'n beetje neer gezet als een nieuwe Hitler.
Dat doet hij zelf.

Kijk naar Noem die een slogan van de SS op de katheter had staan.

quote:
Ik ben niet eens met die man ik zou ook never nooit niet op hem stemmen ( als ik in de VS had gewoond) maar even kijken hij word vooral door de media weg gezet als een verschrikkelijke dictator!
en hier ook trouwens.
Dat is zijn handelsmerk.
Kijk naar hoe hij fulmineert op zijn eigen platform.

Dat is gewoon abnormaal gedrag.

quote:
Maare even wat anders na zien van het filmpje van hierboven van Bille Eylash :P
Heb jij de Grammys gezien?

Het was namelijk meer politiek drama dan dat het over muziek ging!
wtf het is een award show! staat compleet los van de politiek..

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen als ik hier een lokaal dart toernooi win, even speech ga houden hoe KUT ik het wel niet vind voor de inwoners van Groenland!
Het is niet ongebruikelijk dat sterren bij awards met een politieke boodschap komen.

Ik begrijp niet waarom mensen altijd roepen het niet eens te zijn met Trump, maar vervolgens wel verontwaardigd zijn over kritiek op hem.
  woensdag 4 februari 2026 @ 15:25:55 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220002092
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
De getuigen die Reuters sprak zijn buurtgenoten.
Dus niet per se demonstranten.
[..]
Ik verwacht niet of die situatie bij moeder aan de voordeur van invloed zou zijn op de uitspraak van de rechter.
[..]
Ondertussen heb ik een hele reeks beelden gezien van de aanrijding van Good.

Ik zie daarom het probleem niet.
Het is vanuit vele hoeken in beeld gebracht.
Er is ook geen twijfel over wat er is voorgevallen.
[..]
Maar je suggereert dat de media bepaalde beelden niet uitzendt omdat die niet in het narratief passen.
Ik zie daar geen bewijs voor.
[..]
Wat had je anders verwacht nadat ICE 2 demonstranten had doodgeschoten en de regering Trump zich haastte om alle schuld bij de demonstranten neer te leggen, die bovendien als terroristen werden neergezet.

Dan kun je een felle tegenreactie verwachten.
[..]
Dat doet hij zelf.

Kijk naar Noem die een slogan van de SS op de katheter had staan.
[..]
Dat is zijn handelsmerk.
Kijk naar hoe hij fulmineert op zijn eigen platform.

Dat is gewoon abnormaal gedrag.
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat sterren bij awards met een politieke boodschap komen.

Ik begrijp niet waarom mensen altijd roepen het niet eens te zijn met Trump, maar vervolgens wel verontwaardigd zijn over kritiek op hem.
Iemand voor Nazi en dictator uitmaken is wat anders dan kritiek geven..

Bij de republikeinen stond Biden bekend als sleepy Joe..

zie je het verschil?

Over dat van media manipulatie kom ik nog even op terug, alleen als je belooft dat je het bewijs gaat kijken want ik had daar een video over van een aantal voorbeelden.
maar als je nu al zegt kijk ik niet dan heeft het voor mij geen nut om je dat te geven..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220002390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Iemand voor Nazi en dictator uitmaken is wat anders dan kritiek geven..
Hij stelt zich op als een fascistische dictator, dat mag dan ook benoemd worden.

quote:
Bij de republikeinen stond Biden bekend als sleepy Joe..
En Trump spreekt van Crooked Hillary,
Gavin Newscum,
quote:
zie je het verschil?
Trump is door JD Vance Hitler genoemd.

Biden heeft zichzelf nooit opgesteld als een fascistische dictator.
Dus dan krijgt hij die bijnaam ook niet.

quote:
Over dat van media manipulatie kom ik nog even op terug, alleen als je belooft dat je het bewijs gaat kijken want ik had daar een video over van een aantal voorbeelden.
maar als je nu al zegt kijk ik niet dan heeft het voor mij geen nut om je dat te geven..
Ik vind het opvallend dat ik meer videos van Good heb gezien dan jij.

Verder is media heel breed.
Het gaat van Fox tot CNN.
Er is niet 1 narratief dat door de gehele media wordt gepusht.
  woensdag 4 februari 2026 @ 17:04:10 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220002646
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij stelt zich op als een fascistische dictator, dat mag dan ook benoemd worden.
[..]
En Trump spreekt van Crooked Hillary,
Gavin Newscum,
[..]
Trump is door JD Vance Hitler genoemd.

Biden heeft zichzelf nooit opgesteld als een fascistische dictator.
Dus dan krijgt hij die bijnaam ook niet.
[..]
Ik vind het opvallend dat ik meer videos van Good heb gezien dan jij.

Verder is media heel breed.
Het gaat van Fox tot CNN.
Er is niet 1 narratief dat door de gehele media wordt gepusht.
snap ik..

Daarom heb ik een heel kort filmpje gepakt..
anders duurt het tel lang voor je ...

0:35 Maga content creator..
ze had ook kunnen zeggen een Youtube Journalist of iets anders, maar heel dik er op drukken .. hey dit is een republikein dus niet betrouwbaar!

0:50 "At face value" means to accept something exactly as it appears or is presented, without questioning its truth, searching for hidden meanings, or considering deeper, underlying details
Dat is bullshit want de overheid nam het heel serieus want daarvoor zei ze al dat de overheid een team er heen heft gestuurd!

op 1:00 doet een overheid functionaris die gaat over het uitkeren van geld aan daycares als die met bonnetjes en foto bewijs komen dat er dus kinderen verblijven in de daycare zodat ze gewoon hun vergoeding krijgen..
Maar wacht even we spelen even terug naar 0:15 dat de overheid de geldstroom heft stopgezet en dus geen alternatieve oplossing heft, terwijl we op 1:00 al heel duidelijk antwoord hebben dat ze dsat wel doen.

1:18 nog even inwijven dat hij antie moslim is en anti immigrant.. nou kijk ik al half jaar naar de betreffende youtuber, dit is pure onzin.. nergens in al zijn interviews is hij anti moslim of anti migrant.. hij interviewt mensen en stelt er vragen over.
Let op ze gebruikt ook het word ILLEGAAAL niet.

1:30 nog even zeggen MAGA youtuber zelfde als 0:35

1:55 tries to open locked doors.. nee in de hele video van hem klopt ie netjes aan, en je ziet hem dit ook gewoon doen hier in beeld.

1:56 is hij uitleg aan het geven en KNIP en weer door, waarom knip? waarom laat je hem zijn verhaal niet doen waar je naar vraagt je knipt gewoon het hele stuk weg!

3:55 tadaa kinderen ineeens terwijl op de website van de daycare staat dat ze dicht zijn .. en Mischien ook omdat er een enorme BUS van CNN voor de deur staat toevallig!

2:40 hij zegt "why cant i enroll a child ", en knip.. ah niet boeiend wat voor bewijs hij heft we knippen dit gewoon helemaal weg.

3:18 en knip weer een heel stuk uit zijn uitleg knippen..

3:41 CNN belt met de daycare...
3:45 Oh jullie zeggen dat je een legitiem bedrijf zijn OK dank je wel tot ziens.
dus je belt tig bedrijven op exact what Shirley egt niemand neemt op en je vraagt bent u u legitiem bedrijf.. Ja ok..
zie een legtiem bedrijf want dat zeggen ze zelf tadaa..

4:40 uitleg dat er al eerder onderzoeken zijn geweest en dat er 56 man/vrouw is opgepakt, expres weg laten dat de overgrote meerderheid Somalisch is die veroordeeld waren

5:19 meld madam hee dit komt toevallig uit want de goeveneur dat was bijna onze ex president..
staat er los van zze heft de video niet eens gezien want gelijk in begin van de video gaf Shirley al aan dat hij benaderd was door een bewoner die daar zelf Jaren onderzoek deed Nadat hij tegenover een daycare werkte en nooit iemand naar binnen heeft zien lopen!
het filmpje van nick shirley staat in de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5:35 heel specifiek gaat het nu wel over somaliers maar weer niet hebben over illegale somaliers of illegal migrants expres het word Illegaal dus weer weg laten!

5:40 nee bullshit want een week ervoor was er bekend gemaakt dat er miljarden uit de kas van Minnesota verdwenen was gewoon footsie.
niet Jaren geleden nee net daarvoor

$9 Billion Estimate: On December 18, 2025, First Assistant U.S. Attorney Joe Thompson revealed that half of the approximately $18 billion spent on 14 state-run Medicaid programs since 2018 may have been stolen.
https://www.cbsnews.com/m(...)udulent-us-attorney/
CNN heft er geen woord over dit nieuws gehad tewijl andere nieuws zenders dit wel hebben bericht..

ok ik vind het wel even genoeg ik heb een complete pagina gemaakt van een nog geen 6 minuten en filmpje duurt 9+ minuten.

Maar dit bedoel ik dus met manipuleren van de kijker.
expres dingen uit knippen gewoon keihard liegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 04-02-2026 17:18:46 ]
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 17:52:40 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220002892
Heeft dit iets met dit onderwerp te maken?
pi_220002911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://www.youtube.com/@:PoliceActivity

hier heb je 2500 videos zitten er vast wel wat tussen.
succes ^O^ ga niet alles voorkauwen voor je!
Heb je al eerder de link gegeven maar je doet er niks mee! is niet mijn probleem!
Waarom zou ik er iets mee doen? Jij beweert het. Jij zou met een link moeten kunnen komen waar zoiets voorkomt. En sowieso maak ik het je al super makkelijk door maar 1 voorbeeld te vragen. Als het standaard procedure is zou je het bij elke video van een verkeersovertreding moeten zien. Maar zelfs 1 voorbeeld geven lukt je niet.

Met andere woorden, je hebt niets om aan te tonen dat het standaard procedure is.

En dat is heel logisch, want elke persoon die een beetje nadenkt snapt waarom een wapen trekken bij de kleinste dingen, waar niemand in levensgevaar is, een zeer foute actie is en alleen maar slecht uit kan lopen voor alle partijen. Wapen trekken is een zeer zware escalatie wat nooit had moeten gebeuren. Ervaren agenten zouden dat nooit doen exact omdat het zo naar kan aflopen. En mensen gaan er de straat voor op. Als elke agent dat "standaard" zou doen in Amerika, dan beginnen heel veel burgers veel vaker te schieten op politie. Zijn toch niet helemaal besodemieterd daar?
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:42:20 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220003559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:52 schreef sp3c het volgende:
Heeft dit iets met dit onderwerp te maken?
????
heb je filmpje gekeken?

Dezze hele frraude zaak is de trigger van deze hele situatie..
daardoor stuurde de overheid ICE en FBI naar minnesota.
Walz en de burger meester vertikten mee te werken met de overheid, de poliuie werd achter gehouden, en ICE stond er alleen voor.
normaal wat er gebeurd is dat de politie mensen zoals mevrouw Good tegenhoud en ICE doet hun werk.

Nu naa 1,5 maand van dit gezeik met 2 vermijdelijke doden tot gevolg, besluit Walz nadat hij eindelijk antwoord geeft aan de overheid en zet de politie in!
En nu.. geen issues

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:57 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Waarom zou ik er iets mee doen? Jij beweert het. Jij zou met een link moeten kunnen komen waar zoiets voorkomt. En sowieso maak ik het je al super makkelijk door maar 1 voorbeeld te vragen. Als het standaard procedure is zou je het bij elke video van een verkeersovertreding moeten zien. Maar zelfs 1 voorbeeld geven lukt je niet.

Met andere woorden, je hebt niets om aan te tonen dat het standaard procedure is.

En dat is heel logisch, want elke persoon die een beetje nadenkt snapt waarom een wapen trekken bij de kleinste dingen, waar niemand in levensgevaar is, een zeer foute actie is en alleen maar slecht uit kan lopen voor alle partijen. Wapen trekken is een zeer zware escalatie wat nooit had moeten gebeuren. Ervaren agenten zouden dat nooit doen exact omdat het zo naar kan aflopen. En mensen gaan er de straat voor op. Als elke agent dat "standaard" zou doen in Amerika, dan beginnen heel veel burgers veel vaker te schieten op politie. Zijn toch niet helemaal besodemieterd daar?
Graag even heel duidelijk aangeven waar ik dat ooit gezegd heb!

Man je lijkt CNN wel..

Van het woordje KAN maak jij "dat is standaard procedure!"

:')
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 19:44:05 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220003569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
????
heb je filmpje gekeken?

Walz en de burger meester vertikten mee te werken met de overheid, de poliuie werd achter gehouden, en ICE stond er alleen voor.
normaal wat er gebeurd is dat de politie mensen zoals mevrouw Good tegenhoud en ICE doet hun werk.

Nu naa 1,5 maand van dit gezeik met 2 vermijdelijke doden tot gevolg, besluit Walz nadat hij eindelijk antwoord geeft aan de overheid en zet de politie in!
En nu.. geen issues
[..]

Man je lijkt CNN wel..

Van het woordje KAN maak jij nee jij zei dat is standaard procedure!

Ik vraag gewoon of het iets met het onderwerp te maken heeft want ik volg het zelf niet

Kun je twee dingen doen, trippen of ja zeggen |:( |:( |:( |:( |:(

Manmanman
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:45:48 #216
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220003589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik vraag gewoon of het iets met het onderwerp te maken heeft want ik volg het zelf niet

Kun je twee dingen doen, trippen of ja zeggen |:( |:( |:( |:( |:(

Manmanman
Trippen geniet altijd de voorkeur.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220003594
quote:

[..]
????
heb je filmpje gekeken?

En nu.. geen issues
[..]

Man je lijkt CNN wel..

Wat je zegt is dus dat de DNC hen fluitjes blazende betaalde demonstranten richting minnesota heeft gestuurd om af te leiden van de fraudie die daar plaatsvindt onder Walz en Ilhan Omar.
Hmmm kan je nog wel eens gelijk hebben. :Y
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 19:46:49 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220003597
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Trippen geniet altijd de voorkeur.
This is known :Y
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:52:27 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220003648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat je zegt is dus dat de DNC hen fluitjes blazende betaalde demonstranten richting minnesota heeft gestuurd om af te leiden van de fraudie die daar plaatsvindt onder Walz en Ilhan Omar.
Ja maar het is goed hier...
Mensen steken de kop in zand luisteren niet ik vind wel prima..

Zeg dit al vanaf begin heb shitload aan info hier gepost met videos wat tot in de puntjes uitgelegd word, niemand kijkt..

En ik moet steeds meer en meer voor gaan kauwen..

Hier de laaste 18 min bijna alles wat ik de afgelopen tig topics uit probeer te leggen kort samengevat!
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 19:55:18 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220003671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
hij is gewoon nog steeds bezig _O-

Maatje, zorg er iig voor dat je hier voor betaald wordt want dit is echt heel erg :D _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220004116
quote:

Het kan "standaard procedure" zijn? Ik vroeg specifiek naar voorbeelden om aan te tonen dat dit standaard procedure is. Jij reageert erop (zonder voorbeeld).
pi_220004189
Mensen die Wynia's week lezen _O-

Mensen die geloven dat die fraude met Somalische kinderopvang zo groot is :')
What Would Goku Do
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:15:27 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220004229
quote:

[..]
????
heb je filmpje gekeken?

En nu.. geen issues
[..]

Man je lijkt CNN wel..

Anders trap je even met open oogjes in de propagandapraatpuntjes van Trump c.s.
Huilen dan.
pi_220004233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef viagraap het volgende:
Mensen die Wynia's week lezen _O-

Mensen die geloven dat die fraude met Somalische kinderopvang zo groot is :')
Ja, ze trappen er met open ogen in.

BNW is er niets bij.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:25:10 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220004308
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Anders trap je even met open oogjes in de propagandapraatpuntjes van Trump c.s.
S
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ze trappen er met open ogen in.

BNW is er niets bij.
Sinds wanneer luister ik naar Trump?
Wantie je kent me langer dan vandaag .. hoe noem ik Trump? al pak weg 8 jaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 04-02-2026 21:36:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')