abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219997112
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Forum Admin dinsdag 3 februari 2026 @ 23:03:36 #177
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219997117
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Je trapte recent zelf nog in ai.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219997146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je trapte recent zelf nog in ai.
Aiiiiiii.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219997968
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, en ik heb al aangegeven waarom deze twee zaken totaal onvergelijkbaar zijn.
jij vind ze niet vergelijkbaar. :D
Het gaat namelijk hier over de afhandeling door een functionerende rechtsstaat vs een populistische bananenrepubliek. :D
  woensdag 4 februari 2026 @ 06:38:12 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998019
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.

En vervolgens de jongen 2.000 km verderop in een opvang stoppen.
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..

zelfde als je de beelden van mevr Good de beelden ziet.

Ik tel zo'n 4 andere mensen die aan het filmen zijn, maar geen van die andere beelden staan online.

Misschien omdat het dan tegen hun kan worden gebruikt?
Wat je bevoorbeeld duidelijk hoort op de beelden die de agent heeft gemaakt met zijn telefoon is de klap dat hij geraakt word door de auto.

Wat ik denk is dat als andere beelden naar buiten komen is dat het beeld positief uit gaat pakken voor de ICE agents, daarom hebben ze die niet geupload.

Zelfde deze Foto ooh kijk wat die agent doet, hij staat voor de deur met dat jongetje.
maar een foto zegt niks, je kan niet zien of de agent de jongen gebruikt heeft als lokaas of dat het juist niet gebeurde.

oh en dat 2000km verder op is simpel, papa ging daar heen dus de jongen ging mee.
En waarom ging papa 2000km verderop, omdat dit de plek is waar die illegalen verzameld worden om uit te vliegen naar hun betreffende land.

Het is allemaal niet zo heel moeilijk.

Nogmaals je ziet zoveel mensen filmen maar geen beelden vrijgeven ..

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 04-02-2026 08:07:37 ]
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219998406
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.

En vervolgens de jongen 2.000 km verderop in een opvang stoppen.
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
  woensdag 4 februari 2026 @ 08:14:16 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
Oh so true.
En California is nu ook heel groot onderzoek gaande miljarden is er heen gestuurd om de daklozen te helpen.
Sinds ze geld zijn gaan pompen in de staat is het aantal daklozen gestegen.
Het aantal daklozen in california is bijna een kwart van heel de VS in totaal 24%

2024 187,084 Record high; 3% increase from 2023
2023 181,399 40% growth over the previous 5 years
2022 171,521 6% increase from 2020 (rest of U.S. grew <0.5%)
2020 161,548 Data collection disrupted by COVID-19 pandemic
2017 135,000 15% increase from 2015
2012 120,000 Population increased 43% between 2012 and 2022
2007 139,000 Baseline year for modern HUD data collection

En waar zijn ze weer aan het rellen tegen de overheid FBI en ICE .. jup California! ;)

Bekijk deze YouTube-video
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 08:17:16 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219998493
opvangen is niet hetzelfde als opsluiten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 februari 2026 @ 08:21:45 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998523
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh

Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.

En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!

zie video!

Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden. :P
pi_219998618
@theguyver

Had je nou nog een video gevonden waar agenten als eerst hun vuurwapens trekken voor een verkeersovertreding waar ze nog in de auto zitten en rustig zitten te praten? Was volgens jou "standaard procedure" om een vuurwapen te trekken in die situaties? Heb nog niets gezien in mijn notificaties?

Ik check het forum wel na werk, dus je hebt nog wat extra tijd.
  woensdag 4 februari 2026 @ 08:44:53 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:38 schreef IndoorKite het volgende:
@:theguyver

Had je nou nog een video gevonden waar agenten als eerst hun vuurwapens trekken voor een verkeersovertreding waar ze nog in de auto zitten en rustig zitten te praten? Was volgens jou "standaard procedure" om een vuurwapen te trekken in die situaties? Heb nog niets gezien in mijn notificaties?

Ik check het forum wel na werk, dus je hebt nog wat extra tijd.
https://www.youtube.com/@PoliceActivity

hier heb je 2500 videos zitten er vast wel wat tussen.
succes ^O^ ga niet alles voorkauwen voor je!
Heb je al eerder de link gegeven maar je doet er niks mee! is niet mijn probleem!

Oh en vorige week was er al een gepost door iemand anders, dus even terug scrollen!
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 08:50:40 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219998694
dit klinkt als een nee jongons
pi_219998773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh

Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.

En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!

zie video!

Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden. :P
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.

quote:
When contacted by the Daily Mail, a spokesperson for the Tongva tribe confirmed the singer's home does in fact sit on its 'ancestral land.'

Do YOU see this backlash as justified criticism or an online pile-on?

Justified
Pile-on
'We appreciate the opportunity to provide clarity regarding the recent comments made by Billie Eilish.

'As the First People of the greater Los Angeles basin, we do understand that her home is situated in our ancestral land,' they stated, adding that the A-lister has not reached out to the tribe herself.

'Eilish has not contacted our tribe directly regarding her property, we do value the instance when Public Figures provide visibility to the true history of this country,' the spokesperson continued.

Additionally, the tribe said they have contacted Eilish's team 'to express our appreciation for her comments.'

'It is our hope that in future discussions, the tribe can explicitly be referenced to ensure the public understands that the greater Los Angeles basin remains Gabrieleno Tongva territory,' they added.
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219998808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer. :')
  woensdag 4 februari 2026 @ 09:15:46 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998855
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:50 schreef sp3c het volgende:
dit klinkt als een nee jongons
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.
Daarom gaf ik hem dat kanaal.
Kan je daar naar googlen? nou nee niet bepaald, want het is een detail van een video.

Het is net zo iets van ik wil dat je een video zoekt waarbij de verdachte rustig is maar er geen zin meer in heeft zijn wapen trekt zodat de politie hem neer schiet..

Hij staat er op! en meerdere zelfs.. maar dit is niet iets wat je kan vinden door deze details in te typen!
  woensdag 4 februari 2026 @ 09:17:36 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219998868
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer. :')
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 09:21:15 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219998897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.
Daarom gaf ik hem dat kanaal.
Kan je daar naar googlen? nou nee niet bepaald, want het is een detail van een video.

Het is net zo iets van ik wil dat je een video zoekt waarbij de verdachte rustig is maar er geen zin meer in heeft zijn wapen trekt zodat de politie hem neer schiet..

Hij staat er op! en meerdere zelfs.. maar dit is niet iets wat je kan vinden door deze details in te typen!

volgens mij zij je dat je het op ging zoeken
pi_219998999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!
Het gaat alleen niet om hij maar om een hele stapel kinderen die men wel scheid en niets met opvangen te maken heeft. Het narratief wat hier gemaakt werd..

ICE Sent 600 Immigrant Kids to Detention in Federal Shelters This Year. It’s a New Record.
  woensdag 4 februari 2026 @ 09:44:42 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219999207
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
volgens mij zij je dat je het op ging zoeken
nee,

Hij vroeg ik heb nooit eerder gezien dat een agent een wapen trok wanneer er gepraat werd met iemand in de auto.

Ik antwoorde oh dat zal vast wel eerder gebeurd zijn.
hier heb je de link van een youtube kanaal met bodycam video's

En nu is het ik wil dat je specfiek dat gaat zoeken voor mij.

Ja hallo zo werkt het niet :')
pi_219999246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..
Nee.
Waarom zou alles 24/7 gefilmd moeten zijn?

quote:
zelfde als je de beelden van mevr Good de beelden ziet.

Ik tel zo'n 4 andere mensen die aan het filmen zijn, maar geen van die andere beelden staan online.
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.
Vanuit vrijwel elke positie.

quote:
Misschien omdat het dan tegen hun kan worden gebruikt?
Wat je bevoorbeeld duidelijk hoort op de beelden die de agent heeft gemaakt met zijn telefoon is de klap dat hij geraakt word door de auto.
Tegen wie?
Het is toch geen trial by media?

Dat de agent door de auto geraakt is, daarover is geen discussie.
Hooguit een enkele gek die dat ontkent.

quote:
Wat ik denk is dat als andere beelden naar buiten komen is dat het beeld positief uit gaat pakken voor de ICE agents, daarom hebben ze die niet geupload.

Zelfde deze Foto ooh kijk wat die agent doet, hij staat voor de deur met dat jongetje.
maar een foto zegt niks, je kan niet zien of de agent de jongen gebruikt heeft als lokaas of dat het juist niet gebeurde.

oh en dat 2000km verder op is simpel, papa ging daar heen dus de jongen ging mee.
En waarom ging papa 2000km verderop, omdat dit de plek is waar die illegalen verzameld worden om uit te vliegen naar hun betreffende land.

Het is allemaal niet zo heel moeilijk.

Nogmaals je ziet zoveel mensen filmen maar geen beelden vrijgeven ..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 4 februari 2026 @ 09:57:45 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219999332
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee.
Waarom zou alles 24/7 gefilmd moeten zijn?
[..]
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.
Vanuit vrijwel elke positie.
[..]
Tegen wie?
Het is toch geen trial by media?

Dat de agent door de auto geraakt is, daarover is geen discussie.
Hooguit een enkele gek die dat ontkent.
[..]

Dat is wat de protestors doen.. die filmen alles daarom staan ze er constant met telefoons
Daarom zeg ik dat het vreemd is dat van deze situatie niks is ondanks zoveel getuigen.
Als je er beelden van hebt is het ook vele malen duidelijk in een rechtzaak bijvoorbeeld, nu is jongetje en vader weer thuis, maar ik kan niks vinden of de rechter bijvoorbeeld video materiaal heeft gezien van de situatie.

De issue is ze zetten echt alles op film op de mevr good video zie je dijdelijk heel veel mensen filmen, waaronder haar eigen vriendin die haar aanmoedigde om het gas pedaal in te drukken.
maar haar video heeft ze ook niet vrij gegeven!
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.

De enige reden waarom ik even deze video heb gepakt is omdat die vriendin van haar er op staat met haar telefoon en dat ze aan het filmen is.

het is btw wel trial by media, honderden mensen ginen daarom naar minnesota om te protesteren!

dit is textbook example van "Trial by media" beschrijft de enorme impact van televisie, kranten en online media op de reputatie van een persoon door een wijdverbreid gevoel van schuld of onschuld te creëren nog vóór (of na) een officiële rechterlijke uitspraak.

ICE word uitgemaakt voor van alles en nog wat hierdoor!
nja kijk Naar Trump die word door de media zo'n beetje neer gezet als een nieuwe Hitler.

Ik ben niet eens met die man ik zou ook never nooit niet op hem stemmen ( als ik in de VS had gewoond) maar even kijken hij word vooral door de media weg gezet als een verschrikkelijke dictator!
en hier ook trouwens.

Maare even wat anders na zien van het filmpje van hierboven van Bille Eylash :P
Heb jij de Grammys gezien?

Het was namelijk meer politiek drama dan dat het over muziek ging!
wtf het is een award show! staat compleet los van de politiek..

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen als ik hier een lokaal dart toernooi win, even speech ga houden hoe KUT ik het wel niet vind voor de inwoners van Groenland!

[ Bericht 27% gewijzigd door theguyver op 04-02-2026 10:08:06 ]
  woensdag 4 februari 2026 @ 10:06:04 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219999405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.
Huilen dan.
  woensdag 4 februari 2026 @ 10:13:09 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219999465
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.
Nee hoor.
Allereerst heb ik al aangegeven dat bij beide het totaal onodig was.
Vooral de 2e schietpartij is compleet bizar!

Maar ik geef ook elke keer aan dat het in de VS gebeurt schietpartijen daar vanuit agenten komen daar 10X meer voor dan in Europa!

Ik zeg alleen dat heel vreemd is dat er geen beeld materiaal is en dat de reden hier toe KAN zijn dat het een compleet ander perspectief kan brengen!
  woensdag 4 februari 2026 @ 10:18:44 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219999505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee hoor.
Allereerst heb ik al aangegeven dat bij beide het totaal onodig was.
Vooral de 2e schietpartij is compleet bizar!

Maar ik geef ook elke keer aan dat het in de VS gebeurt schietpartijen daar vanuit agenten komen daar 10X meer voor dan in Europa!

Ik zeg alleen dat heel vreemd is dat er geen beeld materiaal is en dat de reden hier toe KAN zijn dat het een compleet ander perspectief kan brengen!
Kan. Of niet, kan ook.

Dus eigenlijk kunnen we er gewoon niks over zeggen als we niet weten wat er op de beelden die we niet gezien hebben en waarvan we niet weten of ze überhaupt bestaan te zien is.
Huilen dan.
pi_220000880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:00 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.
[..]
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.html
Hoezo backfired? Ze is daar dan toch niet illegaal? Precies wat ze zei.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')