Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Je trapte recent zelf nog in ai.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen AI is?
Aiiiiiii.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je trapte recent zelf nog in ai.
jij vind ze niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al aangegeven waarom deze twee zaken totaal onvergelijkbaar zijn.
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.
En vervolgens de jongen 2.000 km verderop in een opvang stoppen.
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ga je niet zelf buiten beeld staan, terwijl de jongen aanbelt.
En vervolgens de jongen 2.000 km verderop in een opvang stoppen.
Oh so true.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij wanhopig hoopt van wel.
https://www.youtube.com/@PoliceActivityquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:38 schreef IndoorKite het volgende:
@:theguyver
Had je nou nog een video gevonden waar agenten als eerst hun vuurwapens trekken voor een verkeersovertreding waar ze nog in de auto zitten en rustig zitten te praten? Was volgens jou "standaard procedure" om een vuurwapen te trekken in die situaties? Heb nog niets gezien in mijn notificaties?
Ik check het forum wel na werk, dus je hebt nog wat extra tijd.
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet je nog waar ik het voroige week over had, met al die celebs die hun mening geven over ICE en politiek etc.
en jij zei ohhhh
Billie Ellish kreeg een award en was natuurlijk aan het zeuren over ICE want ja dat doen ze daar in LA vanuit hun dure woningen.
En dus ze ze ook we wonen op gestolen land en dus is iedereen welkom!
zie video!
Bekijk deze YouTube-video
Daarom, celebs moeten het maar gewoon lekker bij hun talent houden.
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.htmlquote:When contacted by the Daily Mail, a spokesperson for the Tongva tribe confirmed the singer's home does in fact sit on its 'ancestral land.'
Do YOU see this backlash as justified criticism or an online pile-on?
Justified
Pile-on
'We appreciate the opportunity to provide clarity regarding the recent comments made by Billie Eilish.
'As the First People of the greater Los Angeles basin, we do understand that her home is situated in our ancestral land,' they stated, adding that the A-lister has not reached out to the tribe herself.
'Eilish has not contacted our tribe directly regarding her property, we do value the instance when Public Figures provide visibility to the true history of this country,' the spokesperson continued.
Additionally, the tribe said they have contacted Eilish's team 'to express our appreciation for her comments.'
'It is our hope that in future discussions, the tribe can explicitly be referenced to ensure the public understands that the greater Los Angeles basin remains Gabrieleno Tongva territory,' they added.
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Grappig feitje is wel dat ICE meer kinderen heeft opgevangen dan alle Somalische kinderopvangcentra in Minneapolis.
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.quote:
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ontvoeringen en gedwongen scheiden van ouders eufemistisch opvangen noemen. Wat een vreemd narratief toch weer.
volgens mij zij je dat je het op ging zoekenquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is simpel hij vraagt om iets heel specifieks, ik zeg dat het vast wel eens is voorgekomen.
Daarom gaf ik hem dat kanaal.
Kan je daar naar googlen? nou nee niet bepaald, want het is een detail van een video.
Het is net zo iets van ik wil dat je een video zoekt waarbij de verdachte rustig is maar er geen zin meer in heeft zijn wapen trekt zodat de politie hem neer schiet..
Hij staat er op! en meerdere zelfs.. maar dit is niet iets wat je kan vinden door deze details in te typen!
Het gaat alleen niet om hij maar om een hele stapel kinderen die men wel scheid en niets met opvangen te maken heeft. Het narratief wat hier gemaakt werd..quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij was met zijn vader in die faciliteit van ICE!
nee,quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zij je dat je het op ging zoeken
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je vind niet vreemd dat er een foto is en niks geen video..
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.quote:zelfde als je de beelden van mevr Good de beelden ziet.
Ik tel zo'n 4 andere mensen die aan het filmen zijn, maar geen van die andere beelden staan online.
Tegen wie?quote:Misschien omdat het dan tegen hun kan worden gebruikt?
Wat je bevoorbeeld duidelijk hoort op de beelden die de agent heeft gemaakt met zijn telefoon is de klap dat hij geraakt word door de auto.
quote:Wat ik denk is dat als andere beelden naar buiten komen is dat het beeld positief uit gaat pakken voor de ICE agents, daarom hebben ze die niet geupload.
Zelfde deze Foto ooh kijk wat die agent doet, hij staat voor de deur met dat jongetje.
maar een foto zegt niks, je kan niet zien of de agent de jongen gebruikt heeft als lokaas of dat het juist niet gebeurde.
oh en dat 2000km verder op is simpel, papa ging daar heen dus de jongen ging mee.
En waarom ging papa 2000km verderop, omdat dit de plek is waar die illegalen verzameld worden om uit te vliegen naar hun betreffende land.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Nogmaals je ziet zoveel mensen filmen maar geen beelden vrijgeven ..
Dat is wat de protestors doen.. die filmen alles daarom staan ze er constant met telefoonsquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou alles 24/7 gefilmd moeten zijn?
[..]
Ik heb videobeelden gezien uit minstens 4 bronnen van de aanrijding door Good.
Vanuit vrijwel elke positie.
[..]
Tegen wie?
Het is toch geen trial by media?
Dat de agent door de auto geraakt is, daarover is geen discussie.
Hooguit een enkele gek die dat ontkent.
[..]
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom dit niet gebeurt is, is dat er waarschijnlijk wat bewijs op staat dat belastend kan zijn voor de situatie die gecreerd is.
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat de enige reden is die jij kan bedenken betekent echter nog niet dat je het niet kunnen vinden van beeldmateriaal ook zomaar kan gebruiken om allerlei conclusies aan op te hangen die stiekem wel heel goed in je straatje passen.
Kan. Of niet, kan ook.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor.
Allereerst heb ik al aangegeven dat bij beide het totaal onodig was.
Vooral de 2e schietpartij is compleet bizar!
Maar ik geef ook elke keer aan dat het in de VS gebeurt schietpartijen daar vanuit agenten komen daar 10X meer voor dan in Europa!
Ik zeg alleen dat heel vreemd is dat er geen beeld materiaal is en dat de reden hier toe KAN zijn dat het een compleet ander perspectief kan brengen!
Hoezo backfired? Ze is daar dan toch niet illegaal? Precies wat ze zei.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ha ja, "No one is illegal on stolen land' backfirede snel. Haar 'mansion' staat op grond van de 'native' Tongva tribe.
[..]
https://www.dailymail.co.(...)me-native-tribe.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |