Zijn we in gesprek of heb je daar uberhaupt niet zoveel behoefte aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik niet meer.
Compleet mee eens maare in het amerikaanse justice systeem werkt het anders...quote:Op maandag 2 februari 2026 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij stond recht voor de auto. Op de beelden van zijn telefoon is ook te zien dat het stuur van links naar rechts wordt gedraai voordat ze gaat rijden. Die ICE agent had dat waarschijnlijk ook gezien, want hij was volledig gefocust op het eerste schot ipv zich fysiek te verplaatsen
Wie de beelden kwijt is. Zie de video in dit artikel vanaf seconden 48
https://www.nbcnews.com/n(...)-shooting-rcna253207
Dat hij in de adrenaline nog twee keer schiet is schokkend, maar ik kan er ook enig begrip voor opbrengen.
Er waren 100.000 scenario's mogelijk waarin dit was opgelost zonder doden waarvan 99.999 volkomen triviaal zouden zjin geweest als de agent getraind was voor dit situaties en jij blijft maar zoeken naar waarom het toch vooral de fout is van de vrouw die niet getraind is voor dit soort situaties en dat ook niet had kunnen zijn. Had zij het anders KUNNEN doen? Ja. Had hij het anders MOETEN doen? Natuurlijk. Maar wie wordt er nu onderzocht door justitie in Amerika...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn we in gesprek of heb je daar uberhaupt niet zoveel behoefte aan?
Het is al laat en ik kan ook mechwarrior gaan spelen
Je zegt nu wat ik al door heel de reeks zeg, bedankt, je hebt gelijk, ik heb gelijk, bedankt voor het niet meelezen en je vervelende manier van reagerenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Er waren 100.000 scenario's mogelijk waarin dit was opgelost zonder doden waarvan 99.999 volkomen triviaal zouden zjin geweest als de agent getraind was voor dit situaties en jij blijft maar zoeken naar waarom het toch vooral de fout is van de vrouw die niet getraind is voor dit soort situaties en dat ook niet had kunnen zijn. Had zij het anders KUNNEN doen? Ja. Had hij het anders MOETEN doen? Natuurlijk. Maar wie wordt er nu onderzocht door justitie in Amerika...
In dit geval, en dan spreek ik puur vauit de amerikaanse perspectief.quote:[..]
Klopt.
[..]
Niet relevant.
Het gaat in deze kwestie niet om de agent, maar om Good.
De stelling is (gechargeerd) dat als ze die dag in bed was blijven liggen, ze nog had geleefd.
Dat ze toch besloot om te protesteren heeft tot haar dood geleid, en is ze dit zelf schuldig aan.
Ik ben het niet eens met die stelling.
Good had op voorhand niet kunnen weten of hoeven te verwachten haar protest zo dramatisch voor haar zou eindigen.
Dan moet je misschien toch iets minder slijmen bij de baas en ophouden met de schuld toch ook weer steeds bij het slachtoffer te zoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zegt nu wat ik al door heel de reeks zeg, bedankt, je hebt gelijk, ik heb gelijk, bedankt voor het niet meelezen en je vervelende manier van reageren
Wie is de baas?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch iets minder slijmen bij de baas en ophouden met de schuld toch ook weer steeds bij het slachtoffer te zoeken.
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie is de baas?
Beide slachtoffers hebben schuld
Waarom zou die volgens mij wat fout gedaan moeten hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?![]()
Daarnaast érg benieuwd wat Pretti volgens jou precies verkeerd heeft gedaan..
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
Slachtoffer A gaat zonder rokje de parenclub in
Slachtoffer B is in de mood en gaat slachtoffer A in
Slchtoffer A schiet slachtoffer B dood
Ik zie geen winnaars
Ja dus.. Echt hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen 'met korte rokjes' schuld hebben?![]()
Daarnaast érg benieuwd wat Pretti volgens jou precies verkeerd heeft gedaan..
Ja dus watquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom zou die volgens mij wat fout gedaan moeten hebben?
Waaaar zeg ik dit?
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie is de baas?
Beide slachtoffers hebben schuld
Slachtoffer A gaat in kort rokje na zonsondergang naar buiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
Slachtoffer A gaat zonder rokje de parenclub in
Slachtoffer B is in de mood en gaat slachtoffer A in
Slchtoffer A schiet slachtoffer B dood
Ik zie geen winnaars
Geef gewoon antwoordquote:
Het is niet alleen na zonsondergangquote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Slachtoffer A gaat in kort rokje na zonsondergang naar buiten.
Dader B verkracht haar.
Goedpraters: je had kunnen weten dat er op dat tijdstip veel vervelend volk rondhangt, ik wil absoluut niet zeggen dat het haar eigen schuld is, maar ze had het eenvoudig kunnen voorkomen door gewoon binnen te blijven.
Dat heb je al. En nu ga ik daadwerkelijk slapen. Truste!quote:
Ah ja, je moet gewoon als vrouw 's avonds niet komen op een plek waar het niet handig is om dat te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet alleen na zonsondergang
Ze stapt bewust op een plek af waar het niet handig is om dat te doen
Je moetde kat niet op het spek bindenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ah ja, je moet gewoon als vrouw 's avonds niet komen op een plek waar het niet handig is om dat te doen.
Ik geef je de kans om deze reactie te verwijderen en gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moetde kat niet op het spek binden
Hoe zou jij het vinden als je tijdens je werk continu omringt wordt door mensen met fluitjes, volk wat hinderlijk telefoontjes in je gezicht duwt, tegen je auto aan schopt, stenen gooit, onder je oren schreeuwt en je continu achtervolgt bij iedere stap die je doet?quote:Op maandag 2 februari 2026 22:55 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Het is m.i. zeer zorgelijk dat er dus mensen bij ICE werken die zo psychotisch zijn dat iedereen die hen irriteert, zoals een protesterende Renee Good, zij een scenario kunnen triggeren dat ze haar dood kunnen maken en zonder schuld wegkomen onder het mom van zelfverdediging.
Hij is 100% in de fout door zwaar te escaleren door zijn pistool in zijn hand te stoppen en naast haar auto te lopen. Dat is 100% geen standaard procedure kan ik je vertellen. Laatste wat de politie in VS wilt is dat de bevolking denkt dat de politie zomaar, voor een verkeersincident, met een wapen in hand op hen kunnen aflopen. Dan worden er echt veel meer agenten doodgeschoten "zonder aanleiding".
Hij escaleert omdat hij een reactie uit Renee wilt lokken. Eentje die hem een excuus geeft om haar dood te schieten. Het is normaal om een beetje in paniek te raken als een agent ineens zijn wapen uit zijn holster trekt, in zijn hand houdt en dicht naast je auto gaat lopen waar je in zit.
Hij had zoveel kansen om gewoon een stap opzij te doen. Zelfs op het moment dat ze achteruit ging en weer naar voren reed had hij genoeg tijd om een stapje opzij te doen. Maar als hij dat deed, dan verloor hij zijn kans om haar dood te schieten. Hij deed precies wat hij moest doen om haar dood te kunnen schieten en het zelfverdediging te noemen. Dat vind ik echt te ziek voor woorden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:13 schreef sp3c het volgende:
Niet heel grappig neem ik aan?
Beetje fout zelfs?
Zwaarbewapende, gemaskerde en ik mag toch hopen getrainde ordehandhaver versus burger.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:13 schreef sp3c het volgende:
Niet heel grappig neem ik aan?
Beetje fout zelfs?
Hoe dan exact?quote:Op maandag 2 februari 2026 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is er een van het kaliber dat de verkrachte/mishandelde/vermoorde vrouw er ook gewoon voor had kunnen kiezen na zonsondergang niet meer de straat op te gaan.
Ik kies niet voor het Amerikaanse systeem. Ik veroordeelde het al meerdere malenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[..]
Zwaarbewapende, gemaskerde en ik mag toch hopen getrainde ordehandhaver versus burger.
Gelijke strijd of toch niet?
Ik kies voor toch niet, waarom kies jij voor wel?
Natuurlijk zeg jij dat. Wat niet bij jou in je botte kop komt is dat die protestanten zelf ook debet zijn aan de ellende en chaos waarin de zenuwachtige sfeer ontstaat die ontstaan is. Jij hebt zo'n enorme tunnelvisie en eenzijdige kijk dat met jou geen gezonde discissie te voeren valt.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat dringt niet tot hem door.
Daar ben ik geen voorstander van.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kies niet voor het Amerikaanse systeem. Ik veroordeelde het al meerdere malen
Hoe denk jij over het aanrijden van een agent?
'Past niet in mijn straatje wat je zegt dus ik ga maar zo doen'.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar ben ik geen voorstander van.
Geen antwoord. Ik vraag om jouw uitleg. Ik heb namelijk een andere mening en wil die van jou lezen in je eigen woorden en je eigen uitleg.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Exact zoals jij het beschrijft.
Beter voorkomen dan genezen. Sommige dingen vallen namelijk niet te genezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij stelde dat ze nog had geleefd als ze een ander keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen antwoord. Ik vraag om jouw uitleg. Ik heb namelijk een andere mening en wil die van jou lezen in je eigen woorden en je eigen uitleg.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Dit. Ben wel een fan van het concept ice. Ongewensten en illegalen moeten uit je land immers. Hoe ze dat doen is wel erg overdreven. Ind-like of vreemdelingen politie-like kan ook. Niet 'searchiiiiiiiiiing, seek and distroy!' maar 'searching, contain and export'.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:26 schreef sp3c het volgende:
Ik ben ook geen fan van ICE of Trump
Ben ik nooit onduidelijk over geweest
Men zou de mobiliteit van daders moeten beperken, zodat ze veel moeite moeten doen om op een plek te komen waar mooie vrouwen zijn. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus die moord was gegrond?quote:
Het enige ware in die hele post is je eerste anderhalve zin.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij stelde dat ze nog had geleefd als ze een ander keuze had gemaakt.
Ik stel dat ze nog steeds had geleefd als ze niet tegenover een incompente, ongetrainde wraakeenheid van de Ameriskaanse president had gestaan, die enkel naar die staat is gestuurd omdat hij daar een pijnlijke nederlaag heeft geleden waar hij nog steeds slecht van slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |