Bedankt voor het jezelf zo onnozel buitenspel zetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het enige ware in die hele post is je eerste anderhalve zin.
Waarom ze jou ooit mod gemaakt hebben ga ik nooit begrijpenquote:
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom ze jou ooit mod gemaakt hebben ga ik nooit begrijpen
Die vrouw is volgens mij dood. Die schutter leeft nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lees nu gewoon een keer mee
Het was geen moord
Het was niet gegrond
Mevrouw had het heel makkelijk kunnen voorkomen
Meer zeg ik niet
Wat een bizarre offtopic opmerking vanuit het niet ookquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vrouw is volgens mij dood. Die schutter leeft nog.
Dus het is allemaal de schuld van die vrouw?
Vergelijkbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Professioneel als een ongetrainde ICE-agent.
Dat is wel een beetje je standaard zinnetje om een discussie te killen he? Net naar spec, nu naar mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bedankt voor het jezelf zo onnozel buitenspel zetten.
Oh. Goedzo man broquote:
[Insert v barneveld v bunting 156 finish plaatje]quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat dat met mijn post te maken had geen idee, maar toch wel lekker zo’n veeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[Insert v barneveld v bunting 156 finish plaatje]
Oef.
Shots fired.
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijdquote:
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijd
Dit betekend niet dat ze hem omver mag rijden lijkt me?
Maar is het gebeurt?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.
Nee. Dat maakt 'm niet schuldig, maar wel incompetent. Wat hem schuldig maakt is het lossen van 3 kogels waarvan er in elk geval één wordt gelost terwijl de auto geen enkel gevaar meer vormt (door het zijruitje).quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws niet, het is de schuld van de agent, die plaats zichzelf in een kwetsbare positie,dit zeg ik al de hele tijd
Dit betekend niet dat ze hem omver mag rijden lijkt me?
Wegrijden mag ook niet. Gewoon stoppen, uitstappen, handjes omhoog.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat omver rijden mag niet. Alleen dat was de intentie ook niet. Naar mijn idee.
Ik ben profvoetballer dus dit vind ik niet bijzonder.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je tijdens je werk continu omringt wordt door mensen met fluitjes, volk wat hinderlijk telefoontjes in je gezicht duwt, tegen je auto aan schopt, stenen gooit, onder je oren schreeuwt en je continu achtervolgt bij iedere stap die je doet?
Zeker wel, het schieten in de situatie is imo gewoon terechtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee. Dat maakt 'm niet schuldig, maar wel incompetent. Wat hem schuldig maakt is het lossen van 3 kogels waarvan er in elk geval één wordt gelost terwijl de auto geen enkel gevaar meer vormt (door het zijruitje).
Zeker niet, want ik vind dus van niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zeker wel, het schieten in de situatie is imo gewoon terecht
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik vind dus van niet.
Dan heb je het nu over het eerste schot? Valt wat voor te zeggen, al spring je dan wel erg snel op de escalatieladder. De 3e was er één vergelijkbaar met in de rug schieten en dat is fout ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?
Welke wet?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
Dat kan, dan gaan we het niet eens worden maar volgens mij staat de wet aan mijn kant hier
Zenuwachtige sfeer...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg jij dat. Wat niet bij jou in je botte kop komt is dat die protestanten zelf ook debet zijn aan de ellende en chaos waarin de zenuwachtige sfeer ontstaat die ontstaan is. Jij hebt zo'n enorme tunnelvisie en eenzijdige kijk dat met jou geen gezonde discissie te voeren valt.
Schieten met welk doel?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij vind dat de man niet mah schieten als hij omver wordt gereden?
Politiewet lijkt mequote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan heb je het nu over het eerste schot? Valt wat voor te zeggen, al spring je dan wel erg snel op de escalatieladder. De 3e was er één vergelijkbaar met in de rug schieten en dat is fout ja.
[..]
Welke wet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |