abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 17:11:40 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219994524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kijk eens wat er voor ophef was toen een boerenzoon met zijn tractor half op een agent af was gereden en deze agent 1 schot gelost had.

De agent heeft 80 uur werkstraf gekregen omdat volgens rechters hij een verkeerde inschatting gemaakt had.
die ophef was toch een stuk minder hoor

waar is die gozer die topics loopt te tellen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin dinsdag 3 februari 2026 @ 17:13:03 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219994533
quote:

[..]
Kijk eens wat er voor ophef was toen een boerenzoon met zijn tractor half op een agent af was gereden en deze agent 1 schot gelost had.

De agent heeft 80 uur werkstraf gekregen omdat volgens rechters hij een verkeerde inschatting gemaakt had.
Mja, dat toont en aan dat onze stelsel werkt en dat je ondanks je in je recht staat je alsnog de onverstandige keuze kan maken.

Terecht dat ie veroordeeld is verder hoor, maar ook hier, knul had daar niet moeten zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219994540
Ook een beetje goed nieuws:

Opgepakte kleuter en vader Minneapolis moeten worden vrijgelaten
quote:
De Amerikaanse regering moet uiterlijk dinsdag de 5-jarige Liam Conejo Ramos en zijn vader Adrian vrijlaten, heeft een rechter besloten. De kleuter en zijn vader werden in januari opgepakt in een voorstad van Minneapolis door agenten van ICE. Ze zitten vast in een detentiecentrum in Texas, bijna 2000 kilometer van hun woonplaats. De vader komt oorspronkelijk uit Ecuador.

Een foto van de 5-jarige jongen omringd door ICE-agenten ging de hele wereld over en leidde tot veel verontwaardiging, De rechter uitte in zijn uitspraak kritiek op het beleid van president Trump en noemde het "ondoordacht en incompetent overheidsbeleid om dagelijks deportatiequota te halen, blijkbaar zelfs als dat betekent dat kinderen getraumatiseerd worden".

Op de foto is gezien hoe ICE het kind gebruikt als lokaas om de moeder uit huis te krijgen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 17:19:14 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219994565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mja, dat toont en aan dat onze stelsel werkt en dat je ondanks je in je recht staat je alsnog de onverstandige keuze kan maken.

Terecht dat ie veroordeeld is verder hoor, maar ook hier, knul had daar niet moeten zijn.
het is ook een vrij milde straf voor poging tot doodslag
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:22:51 #130
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219994589
quote:

[..]

Alleen is dat nooit gebeurd.

De jongen reed een fuik uit, een afrit op en kreeg toen nog een kogel door zijn achterruit.

Wel ff bij de feiten blijven als een gebeurtenis je goed uitkomt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219994615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Maar er had dus niet geschoten mogen worden in dat geval.

In het geval van Good was het zinloos om te schieten. De agent kon daarmee niet voorkomen dat hij wordt aangereden.
En vervolgens schiet hij nog 2 x terwijl hij met de auto meeloopt.
pi_219994691
Karma...

Brazilian influencer who defended US immigration crackdown arrested by ICE
Trump supporter Júnior Pena falsely claimed migrants being rounded up, including Brazilians, were ‘all crooks

quote:
A rightwing Brazilian influencer who claimed Donald Trump’s immigration crackdown targeted only “crooks” has been arrested by ICE agents in New Jersey.

Júnior Pena, whose full name is Eustáquio da Silva Pena Júnior, declared his support for the US president in a recent video message to his hundreds of thousands of social media followers.

“I [support] Donald Trump – I like the guy,” announced the South American TikToker and Instagrammer whose account purports to show “the reality of the United States” from a migrant’s perspective.

In a previous video, Pena reportedly urged Brazilians to stay calm and not “despair” after reports that ICE agents were rounding up migrants, including Brazilians. “But they’re all crooks. The lot of them,” he falsely claimed of the migrants being seized.

On Saturday, Pena was himself reportedly detained and sent to the Delaney Hall detention facility in Newark, New Jersey. One friend told the local newspaper the Brazilian Times that Pena had been taken into custody after missing a court hearing. The detainee’s lawyer, Andrew Lattarulo, was reportedly trying to resolve the situation and prevent him being transferred to another state.

The Brazilian influencer has reportedly lived in the US since 2009 and hails from Belo Horizonte, the capital of Minas Gerais, from where a large number of people have emigrated to the US and Europe.

Pena uses his social networks to echo the stories of migrants as well as voices critical of Brazil’s leftwing president, Luiz Inácio Lula da Silva, and those supportive of its recently jailed former far-right president Jair Bolsonaro, who is an ally of Trump.

The US’s estimated 2 million-strong Brazilian community has been badly affected by Trump’s anti-migrant offensive, with the number of deported Brazilians hitting a record high of 2,785 last year, compared with 1,640 in 2024.

In a recent report about the “veritable manhunt” playing out under Trump, the Brazilian magazine Veja warned readers: “There is an atmosphere of fear on the streets where anyone who ‘looks foreign’ can be a target … irrespective of their [immigration] status.”

The magazine said Brazilian migrants in cities such as Boston were adopting drastic “survival tactics” including not speaking Portuguese in public and trying to dress like “average Americans” when leaving their homes.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 17:49:04 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219994764
Lol
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:51:09 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219994779
quote:
Tja als je niet legaal bent..
Kan je wel trumporter zijn..
You gotta go!

Had die zijn Visum op order moeten hebben. :)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 17:51:40 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219994782
People who live in glass houses ...
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:54:00 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219994798
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar er had dus niet geschoten mogen worden in dat geval.

In het geval van Good was het zinloos om te schieten. De agent kon daarmee niet voorkomen dat hij wordt aangereden.
En vervolgens schiet hij nog 2 x terwijl hij met de auto meeloopt.
Dat heet reflex ik heb dat gisteren uitgebreid uitgelegd, maakt niet uit hoe vaak een agent schiet.
ook al schoot hij een heel magazijn leeg.

Auto reed vooruit toen hij schoot toch?
Bedoel hoe anders beland die 30 meter verderop tegen een boom!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:54:54 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219994806
twitter

Ja laten we de snelweg blokkeren om te protesteren! :N
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:06:47 #138
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219994989
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:05 schreef sp3c het volgende:
Holy shit die tante probeert me dood te rijden!

Ik zou mezelf ook verdedigen
Wat hij dacht was meer

Holy shit die tante reed me aan hier heb je een kogel. Of drie. Doeg.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:07:30 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219994995
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat hij dacht was meer

Holy shit die tante reed me aan hier heb je een kogel. Of drie. Doeg.
Lijkt me hetzelfde met andere woorden
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:09:12 #140
pi_219995013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lijkt me hetzelfde met andere woorden
Was al lang geen sprake meer van zelfverdediging want als de poging was doodrijden dan had die het niet eens kunnen voorkomen met wat kogeltjes.

Iedereen zag namelijk hoe ver die auto doorreed toen het slachtoffer al lang dood was.

Het was een wraakactie
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:11:07 #141
pi_219995029
Een Amerikaans agent lijkt vaak te redeneren: ik heb een klein excuusje om te schieten, dus laten we lekker schieten
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219995056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:54 schreef theguyver het volgende:
[ x ]

Ja laten we de snelweg blokkeren om te protesteren! :N
Mexicaanse vlaggen, blijf apart
life is like a box of chocolates
  Forum Admin dinsdag 3 februari 2026 @ 18:14:13 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219995058
Ja in Nederland is dat hoogstwaarschijnlijk een stuk strakker afgekaderd dan in circus USA, zeker met deze incompetente figuren bij ice.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:19:01 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219995097
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Was al lang geen sprake meer van
Letterlijk een hele seconde _O-
pi_219995191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja in Nederland is dat hoogstwaarschijnlijk een stuk strakker afgekaderd dan in circus USA, zeker met deze incompetente figuren bij ice.
Waarbij we in het voorbeeld van de schietende agent ook zien dat er een rechtszaak plaats vind ipv dat onze beleidsmakers wat leugens en andere onzin hebben staan te schreeuwen. De rechtsstaat in de VS is op dit moment bijna niet meer functionerend.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 18:41:31 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219995239
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarbij we in het voorbeeld van de schietende agent ook zien dat er een rechtszaak plaats vind ipv dat onze beleidsmakers wat leugens en andere onzin hebben staan te schreeuwen. De rechtsstaat in de VS is op dit moment bijna niet meer functionerend.
Klopt, Want zelfs politieke voorkeur bij rechters is bepalend.
Daarom pannenkoeken land! :+
  dinsdag 3 februari 2026 @ 18:42:31 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219995245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Mexicaanse vlaggen, blijf apart
Ja als je zo happy bent om mexico, wtf doe je dan in de VS?
:')
Doet me beetje denken aan die vele Turken hier al is dat vrijwel alleen wanneer het gaat om voetbal!
Zelfde als Surinamers, met voetbal :P
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:02:34 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219995359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja als je zo happy bent om mexico, wtf doe je dan in de VS?
:')
Doet me beetje denken aan die vele Turken hier al is dat vrijwel alleen wanneer het gaat om voetbal!
Zelfde als Surinamers, met voetbal :P
dat leeft bij Surinamers nauwelijks, dat is dan meer met eten

komt ook omdat ze zelden iets winnen maar toch
pi_219995671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat heet reflex ik heb dat gisteren uitgebreid uitgelegd, maakt niet uit hoe vaak een agent schiet.
ook al schoot hij een heel magazijn leeg.

Auto reed vooruit toen hij schoot toch?
Bedoel hoe anders beland die 30 meter verderop tegen een boom!
30 meter naar rechts.

En een agent die in een reflex zijn magazijn leeg schiet is ongeschikt voor zijn functie.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 19:31:33 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219995673
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat leeft bij Surinamers nauwelijks, dat is dan meer met eten

komt ook omdat ze zelden iets winnen maar toch
Hier in Pluskut hebben we een Surinaamse voetbal vereniging tussen de 150 leden waarvan ongeveer 100 van surinaamse afkomst meen ik, vandaar dat ik die noemde die lui zijn echt wel trots op hun klote landje als gaat om voetbal, ook al stelt het weinig voor. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')