SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Wordt het Spaanse binnenland dan één grote lege lelijke vlakte? Oh nee dat is het alquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs dan acht ik de kans klein dat het geografisch erg verandert, maar het zal er dan wel een tijdje wat minder aangenaam zijn.
Da's een appelpunt, dat magquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou staat er toch een punt in de TT.
Krijg je er een punthoofd van?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou staat er toch een punt in de TT.
Nu heb ik zin om appeltaart te bakken.quote:
Ik kom er nu aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om appeltaart te bakken.
Neem je de appels mee?quote:
Een hele appelboom.quote:
Prima idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om appeltaart te bakken.
quote:
Ik heb een punt gezet. Nu ik hier toch m'n gezicht even laat zien.quote:
Ah! Ik vroeg me al af wat je aan het doen wasquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een punt gezet. Nu ik hier toch m'n gezicht even laat zien.
Pijn lijden. En punten zetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Ik vroeg me al af wat je aan het doen was
Oh ok. Die had ik niet als zodanig herkent.quote:
Is POL zo verschrikkelijk?quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Ik heb er voor gekozen om iets te doen wat ik al heel lang wilde, maar waarvan ik niet wist dat het zo veel pijn zou doen.quote:
Even een kleine update: De outfit is compleet en hij staat heel leukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesMet een paar kleine aanpassing zoals een normaal t-shirt vorm en een kort broekje. Crop tops staan mij niet en ik hou niet van rokjes en jurkjes
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een punt gezet. Nu ik hier toch m'n gezicht even laat zien.
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om iets te doen wat ik al heel lang wilde, maar waarvan ik niet wist dat het zo veel pijn zou doen.
Hebben we hier alles op orde, gaat een moderator rare dingen doen. Een TR heeft ook geen zin in dit geval.quote:
Gefeliciteerd met je tattoo?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om iets te doen wat ik al heel lang wilde, maar waarvan ik niet wist dat het zo veel pijn zou doen.
Oké ik dacht iets in een dark room maar jouw optie kan ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tattoo?
Ben je getrouwd?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien is het een tattoo van een dark room.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik dacht iets in een dark room maar jouw optie kan ook.
En waar heb je die My Little Pony-tattoo laten zetten?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bijna goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tattoo?
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.quote:
Ik heb vroeger een navelpiercing gehad, ik ging bij het zetten daarvan al bijna van mijn stokje door de pijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die laten zetten minder pijnlijk is dan waar ik voor gegaan ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik werd ook behoorlijk licht in m'n hoofd op het eind. Dan zakt de adrenaline weg, had hetzelfde met m'n tatoeage.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een navelpiercing gehad, ik ging bij het zetten daarvan al bijna van mijn stokje door de pijn. En dat is volgens mij nog niet eens de meest gevoelige plek.
Tong? Tepel?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die laten zetten minder pijnlijk is dan waar ik voor gegaan ben.
Ik was even vergeten dat vandaag de ticketverkoop begon. Voor de gein ging ik even kijken en er zijn nog genoeg kaartjes voor bijv. 5 juni. Maar holy shit, die prijzen gaan van ¤ 96 tot ¤ 315,-quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zitplaatsen voor openingsavond 124 euro per stuk. Denk ik, 1 stoel is op een andere plek dan de andere 2, maar gemiddeld dat![]()
Mijn dochter heeft inmiddels ook staplekken voor 140 euro voor een week later. En ze wil dus twee keerNM en ik gaan dan ook, maar dan zitten, voor 96 euro per kaart.
Die ene losse zitplek voor openingsavond verkopen we dus. Raken we vast kwijt, want openingsavond van de hele tour![]()
Mocht iemand van hier daarvoor belangstelling hebben, laat maar weten! Jullie gaan vóór een wildvreemde![]()
Ik weet ook niet precies waarom, maar ik kan nu wel beamen dat het verdomde pijn doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat had ik ook niet echt gedacht, dat het daar specifiek heel pijnlijk is (voor een man).
Ik was het al niet van plan maar nu al helemaal niet meer. Dank voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waarom, maar ik kan nu wel beamen dat het verdomde pijn doet.
Home Alone zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone.
Geen dank.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het al niet van plan maar nu al helemaal niet meer. Dank voor de bevestiging!
En ook van het vliegveld in Chicago toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone en recenter Schitt's Creek.
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat is O'Hare en die is bij mijn weten nog gewoon operationeel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ook van het vliegveld in Chicago toch?
Je moet Guana geen dingen vragen die ze graag zou willen doen maar die niet mogen in dit SFW-forumquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?
De prins van Monaco.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?
Zeker niet als die ook nog eens zijn bobslee mee neemt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die zou ik niet graag door m'n jongeheer hebben.
Ik realiseer me nu pas dat ik haar daar van ken. Verdrietig dat ze is overleden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone en recenter Schitt's Creek.
Nou ja, in de film leeft ze natuurlijk gewoon nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Home Alone zal nooit meer hetzelfde zijn
Ja, ook niet iets wat je aan ziet komen. In die serie komt ze in elk geval heel energiek over.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik haar daar van ken. Verdrietig dat ze is overleden.
Die overigens in de laatste dump van Epstein-files wel heel veel voorkomt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Home Alone was toch al verpest door die oranje aap die erin mee doet.
Dat was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Die overigens in de laatste dump van Epstein-files wel heel veel voorkomt.
Laat even weten als dat lukt, dan weten wij ook of dat het proberen waard is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot slapen.
Zo toe maar, grote plannen!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat ik er ondertussen ook eens een allora ingooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, had er gewoon zin in en het is weekend.quote:
Misschien nog wel een betere reden, want dit kan vakerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, had er gewoon zin in en het is weekend.
Precies, en dat is dan toch wel een voordeel van volwassen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien nog wel een betere reden, want dit kan vaker
Absoluut, ik ben al een best gat in die fles aan het slaan.quote:
Nou maar goed dat ik de champagne net heb aangebroken en ook wat wijn heb ingeslagen!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben al een best gat in die fles aan het slaan.![]()
Bij wijze van spreken dan, ik wil geen scherven in m'n bubbels.![]()
Wat doet onze Momo in het NWS topic? Gaat het wel goed met haar? Moeten we ons zorgen maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
Wel in een topic geopend door @:momo - dat voelt veiliger.
Weer? Ik doe dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
Ik zit zomaar in NWS te posten vanavond. Nu jullie weer!
Momo komt daar juist heel vaak.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat doet onze Momo in het NWS topic? Gaat het wel goed met haar? Moeten we ons zorgen maken?
Nee maar vertel iets bijzonders, iets wat men niet zou verwachten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weer? Ik doe dat sowieso niet.
Oh ja, ik heb ook nog wel wat "druivensap" voor als de bubbels op zijn en ik nog niet moe ben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ik de champagne net heb aangebroken en ook wat wijn heb ingeslagen!
[ afbeelding ]
De maan is helemaal niet van kaas, het is gewoon een soort steen wat het licht van de zon weerkaatst of zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vertel iets bijzonders, iets wat men niet zou verwachten.
Ja wel een béétje graag!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of moet het ook nog geloofwaardig zijn?
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?quote:
Stelletje relschoppers daar!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?![]()
Zit je met me te fucken?? Dit is toch best algemeen bekend. Momo houdt wel van een discussie hier en daar.quote:
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.quote:
Dat wist ik zelfs, die gaat echt helemaal los daar.quote:
Een paar dingen hiervan wist ik al maar de rest is interessante info!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.
Ja, dat paarden angsthazen zijn is ook best algemeen bekend.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Een paar dingen hiervan wist ik al maar de rest is interessante info!
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat paarden angsthazen zijn is ook best algemeen bekend.
WIL JIJ DAT NOOIT MEER DOEN?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders gaat het niet goed hier.
Ik zie nog wel eens filmpjes voorbij komen van een jong paard wat getraind wordt. Echt alles is eng, een rode pion langs het pad, een konijn wat ineens oversteekt, blaadjes die er de vorige keer niet lagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Die durven nog niet langs een muisje te lopen.
Grappig hèquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie nog wel eens filmpjes voorbij komen van een jong paard wat getraind wordt. Echt alles is eng, een rode pion langs het pad, een konijn wat ineens oversteekt, blaadjes die er de vorige keer niet lagen.
En nu nog steeds. Politie te paard, ME en zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig hèLastig voor te stellen dat men daar vroeger oorlogen mee won.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs, die gaat echt helemaal los daar.
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
En ook in POl. Voornamelijk AMV geloof ik.
Zij eerder van haar, denk ik. Momo heeft veel geduld met dat soort mensen en beleeft er nog plezier aan ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?
Nee, daar gaat ze extra hard op, daar haalt ze energie uit denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?
Wel even voor de duidelijkheid, niet in míjn koelkast.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.
Oke dan is het goed. Pak ze @Momo! Pak ze! Geen genade!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, daar gaat ze extra hard op, daar haalt ze energie uit denk ik.
[ afbeelding ]
Mooi moment om te beginnen zou ik zeggen.quote:
Ja, dat is gelukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat even weten als dat lukt, dan weten wij ook of dat het proberen waard is.
*motor start*quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu nog wel even aan het genieten van de rust en stilte.
Benzine wordt toch niet duurder? Accijnsverhoging gaat niet door dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net in de krant de plannen van het nieuwe kabinet gelezen. Belangrijkste punten voor mijzelf die ik zag. De benzine wordt duurder en de heffingskortingen gaan omlaag, dus per saldo houd ik minder over. Dus dat wordt bezuinigen op andere posten.
In de krant stond juist van wel vanaf 2027.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benzine wordt toch niet duurder? Accijnsverhoging gaat niet door dacht ik.
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de krant stond juist van wel vanaf 2027.
Tegen die tijd kan die “””korting””” op benzine ook gewoon weer verlengd worden. Al is het maar de vraag of het kabinet dan nog niet gevallen is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.
Edit: link toegevoegd.
https://www.autoweek.nl/a(...)-de-pomp-andere-mrb/
Oh na 2027 weer omhoog.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.
Edit: link toegevoegd.
https://www.autoweek.nl/a(...)-de-pomp-andere-mrb/
Waarschijnlijk een gloeilamp, kwam er warmte vanaf?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een gele bol in lucht, maar als je in de richting ervan keek, deed dat pijn aan de ogen.
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gloeilamp, kwam er warmte vanaf?
Ja, dat is iets waar gloeilampen bekend om staan. Zit ook een beetje in de naam.quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar gloeilampen bekend om staan. Zit ook een beetje in de naam.
Geen zorgen, die dingen zijn ongevaarlijk. Alleen zorgen dat je hem niet aanraakt als hij al een tijdje aan lijkt te staan, kan behoorlijk heet worden.
Als je de Belgische grens passeert.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat de prijs van de benzine weer omlaag. Nu de koers van de dollar naar beneden gaat?
Ik vind een warm bad heel positief!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?![]()
Of de Duitsequote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de Belgische grens passeert.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een warm bad heel positief!
Ja, dat dacht ik al, daarom juistquote:
Lastig, die emoji's. Het zijn net echte emoties.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, daarom juist
Oh ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de Belgische grens passeert.
Ik snap het niet meer nuquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lastig, die emoji's. Het zijn net echte emoties.
Het is eigenlijk heel makkelijk. @Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.quote:
Ja, dat stuk kon ik nog volgenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. @:Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat echte emoties ook verwarrend zijn soms. Maar als ik dat fout heb mag Cyan dat natuurlijk corrigeren. Met emoties danwel zonder.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat stuk kon ik nog volgen
Alleen die laatste post snap ik ff niet
Ik sta in ESF nou eenmaal bekend om verwarring te creëren. Ik moet natuurlijk wel in m'n rol blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. @:Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.
Ik ben woedend! Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat echte emoties ook verwarrend zijn soms. Maar als ik dat fout heb mag Cyan dat natuurlijk corrigeren. Met emoties danwel zonder.
Je zou nog even een random OPHEF paint kunnen droppen, om het plaatje compleet te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik sta in ESF nou eenmaal bekend om verwarring te creëren. Ik moet natuurlijk wel in m'n rol blijven.
Als ik nog weet waar ik die gelaten heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou nog even een random OPHEF paint kunnen droppen, om het plaatje compleet te maken.
Oei, nu creëer je niet alleen verwarring, maar ook nog spanning.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik nog weet waar ik die gelaten heb.
Mooi, nostalgisch...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Uit het archief, beetje stoffig.
[ afbeelding ]
Al hij kan hij dat later niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kon je 'm niet eerst even afstoffen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat niet in m'n taakomschrijving.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon je 'm niet eerst even afstoffen?
Oh, bij wie staat die taak er wel bij dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat staat niet in m'n taakomschrijving.
Ik ben bang dat het vrijwilligerswerk is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, bij wie staat die taak er wel bij dan?
oei, dan zal het wel niet (vaak) gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vrijwilligerswerk is.
Maar jij hebt je dus aangeboden? Mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oei, dan zal het wel niet (vaak) gebeuren.
Nee, ik doe al ander vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij hebt je dus aangeboden? Mooi
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn Rybakina-jinx vanmorgen was veel beter!
Oh, nice.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze stond achter in de derde set, toen zei ik Ach Rybakina en daarna won ze
Fijn dat hij weer is gevondenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die doen het zeker goed. Wel leuk voor hen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:egeltje1985 is in elk geval blij met de tussenstand.
NEC doet het erg goed dit seizoen
Terwijl we hier al een immigrantenpolitie hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:19 schreef Redefine het volgende:
Eerder kwam uit een enquete onder stemmers op partijen dat er bij de dubieuze partijen nogal veel mensen waren die graag Trump hier als president zouden willen, wat al vrij absurd is. Maar ik las net een artikel over dat ICE in de VS nog meer bevoegdheden gaat krijgen. Ze mogen dan zelfs zonder arrestatiebevel mensen staande houden waarvan ze zelf vermoeden dat ze illegaal in de VS zijn en die dan dus oppakken.
Nou is dat uiteraard zorgelijk. Maar niet volgens 90% van de reacties onder het artikel. Die vroegen zich af wanneer we in Nederland nou eens zo'n organisatie zouden krijgen en een aantal smeekten zelfs om Trump hier naartoe te halen om orde op zaken te stellen, al was het maar voor één dag.
Maar ja het was dan ook een artikel van De Telegraaf dus van weet je het wel
Klopt, maar voor de Telegraaf liefhebbers is dat natuurlijk niet genoeg...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl we hier al een immigrantenpolitie hebben.
Nee, die hebben liever eentje die zich niet aan allerlei wetten hoeven te houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de Telegraaf liefhebbers is dat natuurlijk niet genoeg...
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die hebben liever eentje die zich niet aan allerlei wetten hoeven te houden.
eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.
Wat me vooral opvalt is dat er zelfs hiermee nog zat mensen zijn die all in gaan om Trump te verdedigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:21 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen vragen we aan onze razende reporter @:Strani hoe het met de nieuwe documenten uit de Epstein files staat?
Wat Trump een aantal jaar geleden zei, dat die iemand op 5th Avenue kon neerschieten voor de ogen van mensen, dat ze dan alsnog op hem zouden stemmen, lijkt uiteindelijk wel waar te zijn. Het maakt die uit wat die doet een vaste basis blijft achter hem staan. Ook in Nederland (case in point diverse users in POL en NWS). Waarbij ze vaak ook nogal hypocriet zijn want wat ze eerder de andere partij verweten is nu opeens volkomen geaccepteerd etc.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat er zelfs hiermee nog zat mensen zijn die all in gaan om Trump te verdedigen.
We gaan in het algemeen hier in Nederland hard naar de 'ikke, ikke en ikke en de recht mag stikke' mentaliteit. Zelfs onder mensen die zelf zouden profiteren van een socialere maatschappij.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.
Las er zelfs een die zei dat we beter het 'officiële verhaal' af konden wachten ipv dit alles maar meteen te geloven. Met andere woorden Trumps eigen verhaal dus, want dan zouden we de waarheid horen. Ja, laten we aan een van de hoofdverdachten gaan vragen wat het echte verhaal is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Trump een aantal jaar geleden zei, dat die iemand op 5th Avenue kon neerschieten voor de ogen van mensen, dat ze dan alsnog op hem zouden stemmen, lijkt uiteindelijk wel waar te zijn. Het maakt die uit wat die doet een vaste basis blijft achter hem staan. Ook in Nederland (case in point diverse users in POL en NWS). Waarbij ze vaak ook nogal hypocriet zijn want wat ze eerder de andere partij verweten is nu opeens volkomen geaccepteerd etc.
Nou is dat toejuichen van ICE en de harde hand van Trump nog net wat anders voor die mensen die het in Nederland willen. Dat zijn van die types die net zo goed staan te juichen voor Putin of andere volksmenners. Die zijn liefhebber van de harde hand. Totdat het ze zelf raakt natuurlijk.
T zijn godverdomme gewoon razzia's dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:19 schreef Redefine het volgende:
Eerder kwam uit een enquete onder stemmers op partijen dat er bij de dubieuze partijen nogal veel mensen waren die graag Trump hier als president zouden willen, wat al vrij absurd is. Maar ik las net een artikel over dat ICE in de VS nog meer bevoegdheden gaat krijgen. Ze mogen dan zelfs zonder arrestatiebevel mensen staande houden waarvan ze zelf vermoeden dat ze illegaal in de VS zijn en die dan dus oppakken.
Ja. Dat zijn dezelfde figuren die hun oordeel over alles wat over buitenlanders, 'woke', links etc. gaat direct klaar hebben ook al is er nog heel weinig bekend. Maar als het de andere kant is opeens willen wachten totdat het hele verhaal van A tot Z bekend is en vaak dan ook nog allerlei dingen zelf gaan verzinnen om de boel hen kant op te verklaren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Las er zelfs een die zei dat we beter het 'officiële verhaal' af konden wachten ipv dit alles maar meteen te geloven. Met andere woorden Trumps eigen verhaal dus, want dan zouden we de waarheid horen. Ja, laten we aan een van de hoofdverdachten gaan vragen wat het echte verhaal is.
Klopt. Zo werd het in het stuk ook genoemd. Als zelfs de Telegraaf het al zo noemt... Het is absurd dat een instantie zelf mag bepalen of ze je verdacht vinden, wat dus doodleuk neerkomt op 'jij ziet er niet uit als een echte Amerikaan dus dan zal je vast wel illegaal zijn'. Plus dat ze daarmee echt mensen uit hun huis mogen halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T zijn godverdomme gewoon razzia's dan.
Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien dan maar iets leuks? Vanavond voor het eerst in tijden bij RBC voetbal wezen kijken. Toch best leuk eigenlijk, voor zo'n clubje in de derde divisie. 1300 man op de tribunes, gelijkspelletje tegen de nummer 2 uit de competitie, prima. En daarna in de "businesslounge" nog wat pintjes drinken.
Oude series, maar ik heb me goed vermaakt met My Name Is Earl en Scream Queensquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Wie weet er nog een goede serie op Netflix of Disney+?
Heel goed, lekker vroeg beginnen.quote:Op zondag 1 februari 2026 02:02 schreef NailQueen het volgende:
Jaa mensen het is morgen. Tijd voor een nieuwe dag!
[ afbeelding ]
Eerste maand alweer achter de rugquote:Op zondag 1 februari 2026 02:35 schreef NailQueen het volgende:
Het is trouwens officieel februari jongens! Jeeej!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |