Geen dank.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het al niet van plan maar nu al helemaal niet meer. Dank voor de bevestiging!
En ook van het vliegveld in Chicago toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone en recenter Schitt's Creek.
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.
Nee dat is O'Hare en die is bij mijn weten nog gewoon operationeel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ook van het vliegveld in Chicago toch?
Je moet Guana geen dingen vragen die ze graag zou willen doen maar die niet mogen in dit SFW-forumquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?
De prins van Monaco.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Kun je me uitleggen wat dat is?
Zeker niet als die ook nog eens zijn bobslee mee neemt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die zou ik niet graag door m'n jongeheer hebben.
Ik realiseer me nu pas dat ik haar daar van ken. Verdrietig dat ze is overleden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone en recenter Schitt's Creek.
Nou ja, in de film leeft ze natuurlijk gewoon nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Home Alone zal nooit meer hetzelfde zijn
Ja, ook niet iets wat je aan ziet komen. In die serie komt ze in elk geval heel energiek over.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ik haar daar van ken. Verdrietig dat ze is overleden.
Die overigens in de laatste dump van Epstein-files wel heel veel voorkomt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Home Alone was toch al verpest door die oranje aap die erin mee doet.
Dat was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Die overigens in de laatste dump van Epstein-files wel heel veel voorkomt.
Laat even weten als dat lukt, dan weten wij ook of dat het proberen waard is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot slapen.
Zo toe maar, grote plannen!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat ik er ondertussen ook eens een allora ingooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, had er gewoon zin in en het is weekend.quote:
Misschien nog wel een betere reden, want dit kan vakerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, had er gewoon zin in en het is weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |