Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om iets te doen wat ik al heel lang wilde, maar waarvan ik niet wist dat het zo veel pijn zou doen.
Hebben we hier alles op orde, gaat een moderator rare dingen doen. Een TR heeft ook geen zin in dit geval.quote:
Gefeliciteerd met je tattoo?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om iets te doen wat ik al heel lang wilde, maar waarvan ik niet wist dat het zo veel pijn zou doen.
Oké ik dacht iets in een dark room maar jouw optie kan ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tattoo?
Ben je getrouwd?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien is het een tattoo van een dark room.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik dacht iets in een dark room maar jouw optie kan ook.
En waar heb je die My Little Pony-tattoo laten zetten?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bijna goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tattoo?
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.quote:
Ik heb vroeger een navelpiercing gehad, ik ging bij het zetten daarvan al bijna van mijn stokje door de pijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Juist. En ik had de pijn duidelijk onderschat. Ik denk dat ik in de toekomst liever nog een tatoeage laat zetten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die laten zetten minder pijnlijk is dan waar ik voor gegaan ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen beginnen met een Prins Albert.
Ik werd ook behoorlijk licht in m'n hoofd op het eind. Dan zakt de adrenaline weg, had hetzelfde met m'n tatoeage.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een navelpiercing gehad, ik ging bij het zetten daarvan al bijna van mijn stokje door de pijn. En dat is volgens mij nog niet eens de meest gevoelige plek.
Tong? Tepel?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die laten zetten minder pijnlijk is dan waar ik voor gegaan ben.
Ik was even vergeten dat vandaag de ticketverkoop begon. Voor de gein ging ik even kijken en er zijn nog genoeg kaartjes voor bijv. 5 juni. Maar holy shit, die prijzen gaan van ¤ 96 tot ¤ 315,-quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zitplaatsen voor openingsavond 124 euro per stuk. Denk ik, 1 stoel is op een andere plek dan de andere 2, maar gemiddeld dat![]()
Mijn dochter heeft inmiddels ook staplekken voor 140 euro voor een week later. En ze wil dus twee keerNM en ik gaan dan ook, maar dan zitten, voor 96 euro per kaart.
Die ene losse zitplek voor openingsavond verkopen we dus. Raken we vast kwijt, want openingsavond van de hele tour![]()
Mocht iemand van hier daarvoor belangstelling hebben, laat maar weten! Jullie gaan vóór een wildvreemde![]()
Ik weet ook niet precies waarom, maar ik kan nu wel beamen dat het verdomde pijn doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat had ik ook niet echt gedacht, dat het daar specifiek heel pijnlijk is (voor een man).
Ik was het al niet van plan maar nu al helemaal niet meer. Dank voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waarom, maar ik kan nu wel beamen dat het verdomde pijn doet.
Home Alone zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat Catherine O'Hara is overledenOnder andere bekend als de moeder in Home Alone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |