quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat paarden angsthazen zijn is ook best algemeen bekend.
WIL JIJ DAT NOOIT MEER DOEN?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders gaat het niet goed hier.
Ik zie nog wel eens filmpjes voorbij komen van een jong paard wat getraind wordt. Echt alles is eng, een rode pion langs het pad, een konijn wat ineens oversteekt, blaadjes die er de vorige keer niet lagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Die durven nog niet langs een muisje te lopen.
Grappig hèquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie nog wel eens filmpjes voorbij komen van een jong paard wat getraind wordt. Echt alles is eng, een rode pion langs het pad, een konijn wat ineens oversteekt, blaadjes die er de vorige keer niet lagen.
En nu nog steeds. Politie te paard, ME en zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig hèLastig voor te stellen dat men daar vroeger oorlogen mee won.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs, die gaat echt helemaal los daar.
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
En ook in POl. Voornamelijk AMV geloof ik.
Zij eerder van haar, denk ik. Momo heeft veel geduld met dat soort mensen en beleeft er nog plezier aan ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?
Nee, daar gaat ze extra hard op, daar haalt ze energie uit denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ojee. Wordt ze niet gek van alle idiote trolletjes?
Wel even voor de duidelijkheid, niet in míjn koelkast.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.
Oke dan is het goed. Pak ze @Momo! Pak ze! Geen genade!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, daar gaat ze extra hard op, daar haalt ze energie uit denk ik.
[ afbeelding ]
Mooi moment om te beginnen zou ik zeggen.quote:
Ja, dat is gelukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat even weten als dat lukt, dan weten wij ook of dat het proberen waard is.
*motor start*quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu nog wel even aan het genieten van de rust en stilte.
Benzine wordt toch niet duurder? Accijnsverhoging gaat niet door dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net in de krant de plannen van het nieuwe kabinet gelezen. Belangrijkste punten voor mijzelf die ik zag. De benzine wordt duurder en de heffingskortingen gaan omlaag, dus per saldo houd ik minder over. Dus dat wordt bezuinigen op andere posten.
In de krant stond juist van wel vanaf 2027.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benzine wordt toch niet duurder? Accijnsverhoging gaat niet door dacht ik.
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de krant stond juist van wel vanaf 2027.
Tegen die tijd kan die “””korting””” op benzine ook gewoon weer verlengd worden. Al is het maar de vraag of het kabinet dan nog niet gevallen is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.
Edit: link toegevoegd.
https://www.autoweek.nl/a(...)-de-pomp-andere-mrb/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |