Precies, en dat is dan toch wel een voordeel van volwassen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien nog wel een betere reden, want dit kan vaker
Absoluut, ik ben al een best gat in die fles aan het slaan.quote:
Nou maar goed dat ik de champagne net heb aangebroken en ook wat wijn heb ingeslagen!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben al een best gat in die fles aan het slaan.![]()
Bij wijze van spreken dan, ik wil geen scherven in m'n bubbels.![]()
Wat doet onze Momo in het NWS topic? Gaat het wel goed met haar? Moeten we ons zorgen maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
Wel in een topic geopend door @:momo - dat voelt veiliger.
Weer? Ik doe dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
Ik zit zomaar in NWS te posten vanavond. Nu jullie weer!
Momo komt daar juist heel vaak.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat doet onze Momo in het NWS topic? Gaat het wel goed met haar? Moeten we ons zorgen maken?
Nee maar vertel iets bijzonders, iets wat men niet zou verwachten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weer? Ik doe dat sowieso niet.
Oh ja, ik heb ook nog wel wat "druivensap" voor als de bubbels op zijn en ik nog niet moe ben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ik de champagne net heb aangebroken en ook wat wijn heb ingeslagen!
[ afbeelding ]
De maan is helemaal niet van kaas, het is gewoon een soort steen wat het licht van de zon weerkaatst of zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vertel iets bijzonders, iets wat men niet zou verwachten.
Ja wel een béétje graag!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of moet het ook nog geloofwaardig zijn?
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?quote:
Stelletje relschoppers daar!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?![]()
Zit je met me te fucken?? Dit is toch best algemeen bekend. Momo houdt wel van een discussie hier en daar.quote:
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.quote:
Dat wist ik zelfs, die gaat echt helemaal los daar.quote:
Een paar dingen hiervan wist ik al maar de rest is interessante info!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, eens kijken. Het heelal heeft misschien de vorm van een donut, paarden zijn eigenlijk enorme angsthazen, ESF was het eerste subforum waar ik iets postte en NWS het tweede (F&L de derde), Veel van de rozen die straks met valentijn verkocht worden zijn al lang geoogst en staan gewoon in de koelkast.
Ja, dat paarden angsthazen zijn is ook best algemeen bekend.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Een paar dingen hiervan wist ik al maar de rest is interessante info!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |