Oh na 2027 weer omhoog.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de benzine blijft tot en met 2027 gelijk aan nu. Ook geen rekeningrijden.
Edit: link toegevoegd.
https://www.autoweek.nl/a(...)-de-pomp-andere-mrb/
Waarschijnlijk een gloeilamp, kwam er warmte vanaf?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een gele bol in lucht, maar als je in de richting ervan keek, deed dat pijn aan de ogen.
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gloeilamp, kwam er warmte vanaf?
Ja, dat is iets waar gloeilampen bekend om staan. Zit ook een beetje in de naam.quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar gloeilampen bekend om staan. Zit ook een beetje in de naam.
Geen zorgen, die dingen zijn ongevaarlijk. Alleen zorgen dat je hem niet aanraakt als hij al een tijdje aan lijkt te staan, kan behoorlijk heet worden.
Als je de Belgische grens passeert.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat de prijs van de benzine weer omlaag. Nu de koers van de dollar naar beneden gaat?
Ik vind een warm bad heel positief!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit toch niet kwaad te spreken achter onze rug he?![]()
Of de Duitsequote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de Belgische grens passeert.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een warm bad heel positief!
Ja, dat dacht ik al, daarom juistquote:
Lastig, die emoji's. Het zijn net echte emoties.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, daarom juist
Oh ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de Belgische grens passeert.
Ik snap het niet meer nuquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lastig, die emoji's. Het zijn net echte emoties.
Het is eigenlijk heel makkelijk. @Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.quote:
Ja, dat stuk kon ik nog volgenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. @:Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat echte emoties ook verwarrend zijn soms. Maar als ik dat fout heb mag Cyan dat natuurlijk corrigeren. Met emoties danwel zonder.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat stuk kon ik nog volgen
Alleen die laatste post snap ik ff niet
Ik sta in ESF nou eenmaal bekend om verwarring te creëren. Ik moet natuurlijk wel in m'n rol blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. @:Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.
Ik ben woedend! Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat echte emoties ook verwarrend zijn soms. Maar als ik dat fout heb mag Cyan dat natuurlijk corrigeren. Met emoties danwel zonder.
Je zou nog even een random OPHEF paint kunnen droppen, om het plaatje compleet te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik sta in ESF nou eenmaal bekend om verwarring te creëren. Ik moet natuurlijk wel in m'n rol blijven.
Als ik nog weet waar ik die gelaten heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou nog even een random OPHEF paint kunnen droppen, om het plaatje compleet te maken.
Oei, nu creëer je niet alleen verwarring, maar ook nog spanning.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik nog weet waar ik die gelaten heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |