Sommige heb ik wat meer beslag in gedaan dan de andere. In zo'n standaardpakket zit altijd te weinig beslag. Liever maak ik het beslag zelf.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn er een paar al uit de vorm of had je niet meer beslag?
De sneeuw is bijna wegquote:Op zondag 1 februari 2026 12:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is minder langEn deze maand gaan er krokussen bloeien en zo en dan ziet een park of berm er toch weer net wat leuker uit
Nu wil ik bij jou achteropquote:
Mag jijquote:
Ah, een zwarte!quote:
Zal ik zeker doen.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag jij
Wel goed vasthouden!
Yup. Suzuki Hayabusa 2026quote:
The north is er weer bijquote:Op zondag 1 februari 2026 12:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de zon schijnt en de sneeuw verdwijnt! Ik kan eventueel een rondje fietsen als ik dat wil
Hier in de bossen wordt het bikepad ook weer intensief gebruikt.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de zon schijnt en de sneeuw verdwijnt! Ik kan eventueel een rondje fietsen als ik dat wil
Wegracer?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Suzuki Hayabusa 2026
Meer vermogen dan mijn autoquote:Op zondag 1 februari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Suzuki Hayabusa 2026
Supersport. 1340cc. 197pk. Maar hij rijdt zoals je wilt. Beheerst gas en het is een genot. Maar als je even doordraait dan gaat ie als een kogel.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wegracer?![]()
1300 cc? Ik ben nooit verder gekomen dan 1100 (achterop). Suzuki GSX 1100 R was dat. En een éénzits
![]()
Klinktquote:Op zondag 1 februari 2026 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Supersport. 1340cc. 197pk. Maar hij rijdt zoals je wilt. Beheerst gas en het is een genot. Maar als je even doordraait dan gaat ie als een kogel.
Die proefrit op een 2025 model vorig jaar heeft me positief verrast. De Hayabusa is altijd mijn droommotor geweest, al sinds 1999. En nu heb ik er (bijna) eentjequote:
Wat tof!quote:Op zondag 1 februari 2026 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die proefrit op een 2025 model vorig jaar heeft me positief verrast. De Hayabusa is altijd mijn droommotor geweest, al sinds 1999. En nu heb ik er (bijna) eentje
Weer een droom gerealiseerdquote:
Wil je die plek wel delen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |