Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal datquote:Op zondag 1 februari 2026 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat wel mijn voorkeur hebben ja
Als het goed is zal dat meer dan genoeg zijn om zowel iets stoms als iets verstandigs mee te doenquote:Op zondag 1 februari 2026 12:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de legitieme portie
En je zus dan?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal dat
Juist!quote:Op zondag 1 februari 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal dat
Zilver is flink in waarde gestegen. Vorig jaar kocht drie Wiener Philharmoniker voor ¤114 Nu kost eentje ¤95quote:Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verheug me er al op om het zilveren bestek van mijn ouders te verkopen, mocht ik het ooit erven. Kinderarbeid![]()
De films zijn sowieso geweldig (behalve misschien de 3e) en het eten hadden ze ook heel leuk gedaan. Allemaal aan lange tafels en bij de lunch een tomatensoep en Italiaanse hapjes. Tijdens het diner antipasti en vele soorten pasta.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:01 schreef uniekhoorn het volgende:
@:Sarabi hebben jullie nog een mooie marathon gehad en was het eten wat?
Dat is misschien wel een idee ja, thanksquote:Op zondag 1 februari 2026 14:40 schreef Tele6 het volgende:
Een of andere traybake @:Whiskers2009 ? Niet per se snel maar wel weinig werk
Op zich een uitstekend idee, maar we hebben dus geen zin in pastaquote:Op zondag 1 februari 2026 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Tomaten met wat knoflook en balsamico azijn in de oven roosteren, dat mengen met wat pasta, (geiten) kaas erover en sla erbij?
Niet goed gelezen. Dit gaat mijn maaltje voor vanavond worden. Daarom was ik zo snel (tomaten moeten op)quote:Op zondag 1 februari 2026 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich een uitstekend idee, maar we hebben dus geen zin in pasta
Couscous met bietjes, komkommer, tomaat en feta/geitenkaas. Lidl bv heeft in stukjes gesneden bietjes in zak, couscous hoef je alleen maar heet water bij te gooien, komkommer en tomaatjes alleen even snijden. Of alle andere dingen waar je dan ook maar zin in hebt door de couscousquote:Op zondag 1 februari 2026 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zoek nog iets lekkers dat snel te maken is als avondeten voor vanavond (en geen pizza of friet of pannekoeken oid is). Maar ik heb echt 0 inspiratie. Of nou ja, het enige waar ik op kom is carpaccio met stokbrood.
Geen zin in pasta of curry of shakshuka. En qua vis lust ik alleen tonijn uit blik (en niet als het warm is).
Iemand nog een briljant idee?
EDIT En soep met brood hebben we gisteren al op![]()
Dank je voor je uitgebreide antwoordquote:Op zondag 1 februari 2026 14:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Couscous met bietjes, komkommer, tomaat en feta/geitenkaas. Lidl bv heeft in stukjes gesneden bietjes in zak, couscous hoef je alleen maar heet water bij te gooien, komkommer en tomaatjes alleen even snijden. Of alle andere dingen waar je dan ook maar zin in hebt door de couscous
Woknoedels met gegrilde groente en tempeh/kip. Bonduelle en Jumbo hebben diepvrieszakken met gegrilde aubergine, paprika en courgette. Hoef je alleen die zak even te wokken, woknoedels erbij, tempeh/kip erbij, ketjap manis of sojasaus of welke andere saus je maar lekker vindt erbij.
Kipdrumsticks met aardappel en groente, kipdrumsticks en aardappeltjes in airfryer/oven en groente even koken/bakken. Of evt ook in oven erbij.
Oh dat wil ik ookquote:Op zondag 1 februari 2026 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn behoorlijk gaar van gisteren maar zijn inmiddels klaar met beetje admin, broodbakken en huis aan kant met Franse slag. Vanaf nu kunnen we de rest van de dag vegeteren met biatlon en Disneyfilms. Eten is met max 15 minuten klaar, dat lukt nog wel.
Wij maken een katerproof maal. Niet Whiskergeschikt want pasta. Met courgette, champignon, roomkaas, blauwe kaas, walnoot en rucola. Met een overgebleven witlofsalade.
Ik wil al maanden jouw etenquote:Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ookhele dag al honger. Gelukkig vanavond naar de ayce-aziaat
Welke?quote:Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ookhele dag al honger. Gelukkig vanavond naar de ayce-aziaat
Alle?quote:
Geprobeerd te luisteren. Maar die stem. En de show er omheen maken het een no-go. Helaas. Onderwerp zelf is namelijk wel heel interessant.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
Het idee alleen al om dat nodig te hebben om pannenkoeken te bakken
[..]
Science vs protein
https://podcastaddict.com/science-vs/episode/177653092
Vond ik leuk over proteīne. Ondanks dat heb ik zelf ook de neiging om kipfilet te gaan stampen als ik veel sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |