quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik leef echt voor kaas en saus en alles, maar die bleke kwak kan me niet zo bekoren.
Dank!
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Bestek koop je voor een 10tje bij Ikea. Waarom zou je daarop wachten![]()
![]()
Het is nog fijn bestek ook. Dat komt bij bestek heel nauw. Lepels die te groot zijn of met scherpe randen enzo. Ik word ook kribbig als ik bij het tafeldekken opeens zo'n random lepel of vork krijg die eigenlijk niet in onze bestekla hoort maar er toch in beland is. Waarom doe je me dat aanIk kreeg laatst ook koffie in een verkeerde beker. Dat voelt toch niet goed
Op de tweede doe ik meequote:
Of naar sporters als eiwit drankjes. Ook dit is een rest product. Voornamelijk uit de kaas industrie.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:20 schreef derLudolf het volgende:
Naar biologische veehouders waarschijnlijk.
Daar nemen ze toch niet per se biologisch eiwit voor. Had ik maar die eiwit gekte bedacht, beetje extra eiwit, hup prijs maal 2.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Of naar sporters als eiwit drankjes. Ook dit is een rest product. Voornamelijk uit de kaas industrie.
Weet je hoe duur een ei is? Restafval Restproduct is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar nemen ze toch niet per se biologisch eiwit voor. Had ik maar die eiwit gekte bedacht, beetje extra eiwit, hup prijs maal 2.
In de gekste producten ook, pannenkoekenmix met extra eiwit. Uh, waarom niet gewoon een extra eitje er in
Jij denkt dat mensen die schudflessen kopen op een normale manier nadenken over voedsel?quote:Op zondag 1 februari 2026 10:06 schreef derLudolf het volgende:
25 cent betaal ik bij de buurman.
De schudfles proteīne beslag van Koopmans is ¤3
De schudfles origineel is ¤2
Per 100g 11 vs 6,7g eiwit.
Voor een euro extra kun je zelf 4x13 gram eiwit toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn. Weer eens een herstel dagje Niksen vandaag.
Beetje lummelen, krant en opties voor Terschelling onderzoeken.
Leuk trouwens @Tele6 om te lezen, dat je het zķ naar je zin hebt bij de nieuwe sportclub!
Hier iets betere foto's van deze offroad actie.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een idioot
Bestuurder vlucht na opmerkelijke stunt met terreinwagen https://www.gld.nl/nieuws(...)mpaign=sharedArticle #omroepgelderland #gld
Nee, veel te duur en hoop onnodig plastic. Ik koop wel mixen moet ik bekennen, Jumbo meergranen. Daar zit 5% boekweit in en naast 55% tarwe nog een paar soorten.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die schudflessen kopen op een normale manier nadenken over voedsel?![]()
Nog niet heel lang geleden gaf een varkensboer uit het dorp dit aan de varkens. Afval van DOC, reden met sowieso een tankauto elke dag om lekwei op te halen.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Vroeger was wei inderdaad een restproduct maar tegenwoordig maakt men bijna kaas om wei te kunnen verkrijgen
Dat gebeurt nog steeds, lek-en perswei naar nipple boeren. Mochten er door storing stukjes wrongel in de wei zitten dan gaat dit naar niet nipple boeren.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet heel lang geleden gaf een varkensboer uit het dorp dit aan de varkens. Afval van DOC, reden met sowieso een tankauto elke dag om lekwei op te halen.
Klopt, ging via drink nippels. De eigenaar heeft de boel verkocht dus geen idee of ze dat nog steeds doen. Maar is dat dezelfde wei die duur als poeder wordt gekocht?quote:Op zondag 1 februari 2026 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds, lek-en perswei naar nipple boeren. Mochten er door storing stukjes wrongel in de wei zitten dan gaat dit naar niet nipple boeren.
Controle op deze wei is behoorlijk streng kan ik je vertellen
Nee dit is echt de restwei. De eerste en tweede afzuiging in de wrongelbereiders gaan naar de indampers voor grondstoffen babyvoeding.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, ging via drink nippels. De eigenaar heeft de boel verkocht dus geen idee of ze dat nog steeds doen. Maar is dat dezelfde wei die duur als poeder wordt gekocht?
Lunchbestek! Dat klinkt logischquote:Op zondag 1 februari 2026 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Mijn ouders hadden ook zo’n enorm uitgebreide voorraad bestek, zilver ook nog dus dat moest 3x per jaar gepoetst worden en wij “mochten” helpen. Ze hadden ook twee maken en het kinderbestek bleven mijn broer, zus en ik altijd gebruiken, maar dat was eigenlijk lunchbestek, zo noemde mijn moeder dat altijd (bestek was via haar familie bij ons gekomen) Of dat echt zo was weet ik niet.
Toen ook mijn vader was overleden moesten we besluiten wat te doen met dat bestek. Alleen mijn schoonzus die het nooit heeft hoeven poetsen vond het een goed idee om het niet te verkopenquote:Op zondag 1 februari 2026 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lunchbestek! Dat klinkt logisch
Hier ook zilver en dat mocht ik ook poetsen idd.
QFTquote:Op zondag 1 februari 2026 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die schudflessen kopen op een normale manier nadenken over voedsel?![]()
Science vs proteinquote:Maar eens ja. Ik zou die eiwithype ook wel bedacht willen hebben. Die enorme markt van mensen die denken dat ze speciale producten nodig hebben nadat ze een half uur loopband en een half uur apparaten gedaan hebben![]()
Mixer? Voor pannenkoekenbeslag?quote:Op zondag 1 februari 2026 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens schudflessen pannenkoekenmix gekocht want makkelijk en/of even geen beschikking over een mixer,
Ik wil het toch hebben. Ik hou van het model en van de maat, dat poetsprobleem los ik wel op.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ook mijn vader was overleden moesten we besluiten wat te doen met dat bestek. Alleen mijn schoonzus die het nooit heeft hoeven poetsen vond het een goed idee om het niet te verkopentoen hebben we haar verteld wat de consequenties aan houden waren en het is verkocht
Ik had in mijn studentenhuis geen gardequote:Op zondag 1 februari 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mixer? Voor pannenkoekenbeslag?
Jij bent toch een sporter? Hophop met de garde
Ja hier ook. Ik mag er alleen wel 2 jaar sabbatical voor opnemen ben ik bangquote:Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee of ik iets erf trouwens, voor zo ver ik hoor zijn ze niet enorm veel geld aan het opmaken de laatste jaren dus er zal sowieso wel wat naar mij toe komen ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben we veel naar een notarishuis (dat was een soort veilinghuis) gedaan, dat bracht wel minder geld op maar ook veel minder werk.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik mag er alleen wel 2 jaar sabbatical voor opnemen ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met mijn schoonmoederquote:Op zondag 1 februari 2026 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hebben die sieraden van mijn oma en mijn moeder verkocht toen zij was overleden. Daarvan heb ik ook iets gedaan wat ze verboden zou hebben wanneer ze het had geweten, een ballonvaart over de Masai Mara. Dat was iedere cent waard
Serviesmuseum Flesmoederquote:Op zondag 1 februari 2026 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ze hebben je onterftquote:Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verheug me er al op om het zilveren bestek van mijn ouders te verkopen, mocht ik het ooit erven. Kinderarbeid![]()
Daarnaast kan ik me nu al blij maken om een onbehoorlijk groot bedrag aan iets dat mijn moeder verschrikkelijk vindt uit te geven. Ze kan zich woest maken als iemand 'onzin' koopt van een erfenis.
Geen idee of ik iets erf trouwens, voor zo ver ik hoor zijn ze niet enorm veel geld aan het opmaken de laatste jaren dus er zal sowieso wel wat naar mij toe komen ooit.
kan ook alles de container in kiepen natuurlijk.quote:
Laat een opkoper komen. Minder werk en levert je mogelijk nog wat op.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook alles de container in kiepen natuurlijk.
Dat gaat wel mijn voorkeur hebben jaquote:Op zondag 1 februari 2026 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat een opkoper komen. Minder werk en levert je mogelijk nog wat op.
Dan is er altijd nog de legitieme portiequote:
De wat?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de legitieme portie
Het deel vd erfenis van je ouder(s) waar je als kind sowieso recht op hebt, ongeacht of je onterfd bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |