quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik leef echt voor kaas en saus en alles, maar die bleke kwak kan me niet zo bekoren.
Dank!
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Bestek koop je voor een 10tje bij Ikea. Waarom zou je daarop wachten![]()
![]()
Het is nog fijn bestek ook. Dat komt bij bestek heel nauw. Lepels die te groot zijn of met scherpe randen enzo. Ik word ook kribbig als ik bij het tafeldekken opeens zo'n random lepel of vork krijg die eigenlijk niet in onze bestekla hoort maar er toch in beland is. Waarom doe je me dat aanIk kreeg laatst ook koffie in een verkeerde beker. Dat voelt toch niet goed
Op de tweede doe ik meequote:
Of naar sporters als eiwit drankjes. Ook dit is een rest product. Voornamelijk uit de kaas industrie.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:20 schreef derLudolf het volgende:
Naar biologische veehouders waarschijnlijk.
Daar nemen ze toch niet per se biologisch eiwit voor. Had ik maar die eiwit gekte bedacht, beetje extra eiwit, hup prijs maal 2.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Of naar sporters als eiwit drankjes. Ook dit is een rest product. Voornamelijk uit de kaas industrie.
Weet je hoe duur een ei is? Restafval Restproduct is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar nemen ze toch niet per se biologisch eiwit voor. Had ik maar die eiwit gekte bedacht, beetje extra eiwit, hup prijs maal 2.
In de gekste producten ook, pannenkoekenmix met extra eiwit. Uh, waarom niet gewoon een extra eitje er in
Jij denkt dat mensen die schudflessen kopen op een normale manier nadenken over voedsel?quote:Op zondag 1 februari 2026 10:06 schreef derLudolf het volgende:
25 cent betaal ik bij de buurman.
De schudfles proteïne beslag van Koopmans is ¤3
De schudfles origineel is ¤2
Per 100g 11 vs 6,7g eiwit.
Voor een euro extra kun je zelf 4x13 gram eiwit toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn. Weer eens een herstel dagje Niksen vandaag.
Beetje lummelen, krant en opties voor Terschelling onderzoeken.
Leuk trouwens @Tele6 om te lezen, dat je het zó naar je zin hebt bij de nieuwe sportclub!
Hier iets betere foto's van deze offroad actie.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een idioot
Bestuurder vlucht na opmerkelijke stunt met terreinwagen https://www.gld.nl/nieuws(...)mpaign=sharedArticle #omroepgelderland #gld
Nee, veel te duur en hoop onnodig plastic. Ik koop wel mixen moet ik bekennen, Jumbo meergranen. Daar zit 5% boekweit in en naast 55% tarwe nog een paar soorten.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die schudflessen kopen op een normale manier nadenken over voedsel?![]()
Nog niet heel lang geleden gaf een varkensboer uit het dorp dit aan de varkens. Afval van DOC, reden met sowieso een tankauto elke dag om lekwei op te halen.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Vroeger was wei inderdaad een restproduct maar tegenwoordig maakt men bijna kaas om wei te kunnen verkrijgen
Dat gebeurt nog steeds, lek-en perswei naar nipple boeren. Mochten er door storing stukjes wrongel in de wei zitten dan gaat dit naar niet nipple boeren.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet heel lang geleden gaf een varkensboer uit het dorp dit aan de varkens. Afval van DOC, reden met sowieso een tankauto elke dag om lekwei op te halen.
Klopt, ging via drink nippels. De eigenaar heeft de boel verkocht dus geen idee of ze dat nog steeds doen. Maar is dat dezelfde wei die duur als poeder wordt gekocht?quote:Op zondag 1 februari 2026 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds, lek-en perswei naar nipple boeren. Mochten er door storing stukjes wrongel in de wei zitten dan gaat dit naar niet nipple boeren.
Controle op deze wei is behoorlijk streng kan ik je vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |