Mooi, nostalgisch...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Uit het archief, beetje stoffig.
[ afbeelding ]
Al hij kan hij dat later niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. @:Cyan9 zegt altijd wat hij meent alleen soms meent hij niet wat hij zegt.
Kon je 'm niet eerst even afstoffen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat niet in m'n taakomschrijving.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon je 'm niet eerst even afstoffen?
Oh, bij wie staat die taak er wel bij dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat staat niet in m'n taakomschrijving.
Ik ben bang dat het vrijwilligerswerk is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, bij wie staat die taak er wel bij dan?
oei, dan zal het wel niet (vaak) gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vrijwilligerswerk is.
Maar jij hebt je dus aangeboden? Mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oei, dan zal het wel niet (vaak) gebeuren.
Nee, ik doe al ander vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij hebt je dus aangeboden? Mooi
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn Rybakina-jinx vanmorgen was veel beter!
Oh, nice.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze stond achter in de derde set, toen zei ik Ach Rybakina en daarna won ze
Fijn dat hij weer is gevondenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die doen het zeker goed. Wel leuk voor hen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:egeltje1985 is in elk geval blij met de tussenstand.
NEC doet het erg goed dit seizoen
Terwijl we hier al een immigrantenpolitie hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:19 schreef Redefine het volgende:
Eerder kwam uit een enquete onder stemmers op partijen dat er bij de dubieuze partijen nogal veel mensen waren die graag Trump hier als president zouden willen, wat al vrij absurd is. Maar ik las net een artikel over dat ICE in de VS nog meer bevoegdheden gaat krijgen. Ze mogen dan zelfs zonder arrestatiebevel mensen staande houden waarvan ze zelf vermoeden dat ze illegaal in de VS zijn en die dan dus oppakken.
Nou is dat uiteraard zorgelijk. Maar niet volgens 90% van de reacties onder het artikel. Die vroegen zich af wanneer we in Nederland nou eens zo'n organisatie zouden krijgen en een aantal smeekten zelfs om Trump hier naartoe te halen om orde op zaken te stellen, al was het maar voor één dag.
Maar ja het was dan ook een artikel van De Telegraaf dus van weet je het wel
Klopt, maar voor de Telegraaf liefhebbers is dat natuurlijk niet genoeg...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl we hier al een immigrantenpolitie hebben.
Nee, die hebben liever eentje die zich niet aan allerlei wetten hoeven te houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de Telegraaf liefhebbers is dat natuurlijk niet genoeg...
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die hebben liever eentje die zich niet aan allerlei wetten hoeven te houden.
eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.
Wat me vooral opvalt is dat er zelfs hiermee nog zat mensen zijn die all in gaan om Trump te verdedigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:21 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen vragen we aan onze razende reporter @:Strani hoe het met de nieuwe documenten uit de Epstein files staat?
Wat Trump een aantal jaar geleden zei, dat die iemand op 5th Avenue kon neerschieten voor de ogen van mensen, dat ze dan alsnog op hem zouden stemmen, lijkt uiteindelijk wel waar te zijn. Het maakt die uit wat die doet een vaste basis blijft achter hem staan. Ook in Nederland (case in point diverse users in POL en NWS). Waarbij ze vaak ook nogal hypocriet zijn want wat ze eerder de andere partij verweten is nu opeens volkomen geaccepteerd etc.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat er zelfs hiermee nog zat mensen zijn die all in gaan om Trump te verdedigen.
We gaan in het algemeen hier in Nederland hard naar de 'ikke, ikke en ikke en de recht mag stikke' mentaliteit. Zelfs onder mensen die zelf zouden profiteren van een socialere maatschappij.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Omdat het om mensen anders dan henzelf gaat. Die mogen van hen wel de vernieling in geholpen worden zo schaamteloos als ze zijn.
Las er zelfs een die zei dat we beter het 'officiële verhaal' af konden wachten ipv dit alles maar meteen te geloven. Met andere woorden Trumps eigen verhaal dus, want dan zouden we de waarheid horen. Ja, laten we aan een van de hoofdverdachten gaan vragen wat het echte verhaal is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Trump een aantal jaar geleden zei, dat die iemand op 5th Avenue kon neerschieten voor de ogen van mensen, dat ze dan alsnog op hem zouden stemmen, lijkt uiteindelijk wel waar te zijn. Het maakt die uit wat die doet een vaste basis blijft achter hem staan. Ook in Nederland (case in point diverse users in POL en NWS). Waarbij ze vaak ook nogal hypocriet zijn want wat ze eerder de andere partij verweten is nu opeens volkomen geaccepteerd etc.
Nou is dat toejuichen van ICE en de harde hand van Trump nog net wat anders voor die mensen die het in Nederland willen. Dat zijn van die types die net zo goed staan te juichen voor Putin of andere volksmenners. Die zijn liefhebber van de harde hand. Totdat het ze zelf raakt natuurlijk.
T zijn godverdomme gewoon razzia's dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:19 schreef Redefine het volgende:
Eerder kwam uit een enquete onder stemmers op partijen dat er bij de dubieuze partijen nogal veel mensen waren die graag Trump hier als president zouden willen, wat al vrij absurd is. Maar ik las net een artikel over dat ICE in de VS nog meer bevoegdheden gaat krijgen. Ze mogen dan zelfs zonder arrestatiebevel mensen staande houden waarvan ze zelf vermoeden dat ze illegaal in de VS zijn en die dan dus oppakken.
Ja. Dat zijn dezelfde figuren die hun oordeel over alles wat over buitenlanders, 'woke', links etc. gaat direct klaar hebben ook al is er nog heel weinig bekend. Maar als het de andere kant is opeens willen wachten totdat het hele verhaal van A tot Z bekend is en vaak dan ook nog allerlei dingen zelf gaan verzinnen om de boel hen kant op te verklaren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Las er zelfs een die zei dat we beter het 'officiële verhaal' af konden wachten ipv dit alles maar meteen te geloven. Met andere woorden Trumps eigen verhaal dus, want dan zouden we de waarheid horen. Ja, laten we aan een van de hoofdverdachten gaan vragen wat het echte verhaal is.
Klopt. Zo werd het in het stuk ook genoemd. Als zelfs de Telegraaf het al zo noemt... Het is absurd dat een instantie zelf mag bepalen of ze je verdacht vinden, wat dus doodleuk neerkomt op 'jij ziet er niet uit als een echte Amerikaan dus dan zal je vast wel illegaal zijn'. Plus dat ze daarmee echt mensen uit hun huis mogen halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T zijn godverdomme gewoon razzia's dan.
Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien dan maar iets leuks? Vanavond voor het eerst in tijden bij RBC voetbal wezen kijken. Toch best leuk eigenlijk, voor zo'n clubje in de derde divisie. 1300 man op de tribunes, gelijkspelletje tegen de nummer 2 uit de competitie, prima. En daarna in de "businesslounge" nog wat pintjes drinken.
Oude series, maar ik heb me goed vermaakt met My Name Is Earl en Scream Queensquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Wie weet er nog een goede serie op Netflix of Disney+?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |