abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:02:19 #1
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775443
ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest

Een agent van de Amerikaanse immigratiedienst ICE heeft een vrouw gedood in Minneapolis in de noordelijke staat Minnesota. Het ministerie van Binnenlandse Veiligheid meldt dat de agent handelde uit zelfverdediging, maar die lezing wordt door de lokale autoriteiten in twijfel getrokken.

De burgemeester van de stad, Jacob Frey, beschuldigt de agent van "roekeloos" schieten op een 37-jarige vrouw. Ook gouverneur Tim Walz, een prominente Democraat, bestrijdt de lezing van het ministerie.

Op beelden is te zien dat de vrouw met haar auto dwars op de weg staat. Ze wordt benaderd door agenten, waarna ze een paar meter achteruit rijdt en daarna vooruit. Op dat moment wordt er geschoten, ogenschijnlijk door een agent die voor haar auto staat.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."

Burgemeester: 'onzinverhaal'

Burgemeester Frey zegt dat de aanwezigheid van de immigratiedienst zorgt voor chaos in zijn stad. "We eisen dat ICE de stad onmiddellijk verlaat", schrijft hij op X. "Wij staan pal achter onze immigranten- en vluchtelingengemeenschappen."

In een persconferentie bestempelde de burgemeester het verhaal van de immigratiedienst als een "onzinverhaal". Hij baseert zich op een video die hij te zien gekregen heeft, zei hij. Gevraagd of het erop leek dat de vrouw wilde inrijden op de agenten antwoordde hij: "Dat lijkt helemaal niet het geval te zijn."

Ook gouverneur Walz van Minnesota, waarvan Minneapolis de grootste stad is, zegt het verhaal van ICE niet te geloven. "Geloof niet in deze propagandamachine", schrijft de voormalige running mate van presidentskandidaat Kamala Harris op X. Hij belooft dat de staat zal zorgen voor een eerlijk en rechtvaardig onderzoek.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."

https://nos.nl/artikel/25(...)s-burgemeester-woest

twitter

Is het roekeloos of ging er wat aan vooraf ?
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:02:30 #2
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775445
Bizar dat hier zoveel onbegrip is voor de ICE. Zij doen letterlijk wat ze moeten doen: Het land veilig houden. Die vrouw wilde hen van hun werk weerhouden en reed op hun in met een 2000kg wegende auto wat gewoon een terroristische aanslag is. De ICE agenten zijn verantwoordelijk voor het oppakken en uitzetten van gevaarlijke illegalen. Dat zijn helden en iets wat wij hier in Nederland en Europa ook hard nodig hebben. Zij doen wat het volk wil en waar belasting voor betaalt wordt. Als je deze mensen van hun werk wil weerhouden ben je gewoon een ordinaire domestic terrorist en een vijand van de staat.

Hadden we in Nederland of Europa maar een ICE. Ik zou dat werk serieus vrijwillig doen. Dan hadden we niet van die gevaarlijk illegale gekken hier rondlopen zoals die gast die verantwoordelijk is voor de verkrachting en moord van Lisa uit Abcoude (Waar je toevallig ook nooit meer iets van hoort, ook mooi is dat).

Mensen hebben hiervoor gestemd. Zij zijn het zat dat hun land vol zit met gevaarlijke illegalen die dus ook geen belasting betalen of bij politie en andere overheidsinstanties onder de radar blijven. ICE zijn heldhaftige agenten die deze mensen opzoeken en uitzetten. Daar moet je voor juichen. En dan ga je hun proberen van hun werk af te houden? Dat is letterlijk hetzelfde als ziekenhuizen aanvallen of spoorlijnen platleggen en dat heeft een naam: terrorisme.

Deze agenten aanrijden met een auto is gewoon een aanslag met dodelijk wapen waarbij terugschieten verantwoord is. Als ze dit voortaan ook gewoon in Nederland doen bij voetbalhooligans of ander tuig wat met stenen en vuurwerk naar de politie loopt te gooien dan wordt het eindelijk weer eens een stukje veiliger op straat. Maar nee hier in Nederland geven we nog al te graag de illegale en criminelen hun gelijk en is het de schuld van het vuurwerk. Stel je voor dat ze nu in Amerika zouden roepen om auto's te verbannen omdat deze dus gevaarlijk zouden zijn. De wereld is helemaal gek geworden!

[ Bericht 24% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:31:24 (de rest mag allemaal wel een tikkeltje minder aub) ]
pi_219775469
Ik hoor duidelijk dat gevraagd wordt om de auto uit te stappen. In plaats daarvan probeert ze de agent dood te rijden. Deze vrouw heeft voor haar arrogantie betaald met haar leven.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:19:18 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219775516
Echt hilarisch dit _O-
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:24:14 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219775538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:11 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb een filmpje gezien en daar lijkt het er wel sterk op. Maar we zullen het officiele onderzoek wel afwachten.

Indien dit niet het geval was en die agent onterecht geschoten heeft, dan dient daar ook gerechtigheid voor te komen.

Neemt niet weg dat de haat tegen de ICE en hun van hun werk willen weerhouden gewoon terrorisme is.
Zeg dat ook tegen Trump.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:26:59 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219775546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:26 schreef incel het volgende:

[..]
Zat situaties voorbij zien komen waar doorgeslagen linkse gekken ICE van hun werk proberen af te houden.
Ja dus? Eerst het onderzoek afwachten zeg je net
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:27:18 #7
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775549
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja dus? Eerst het onderzoek afwachten zeg je net
Dat doen we toch.
pi_219775550
Sinds de jaren 90 veel in Amerika geweest en ook jaren gewoond. Les 1: als een agent je aanhoud, handen op stuur en geen onverwachte bewegingen maken anders kan er wat gebeuren.
life is like a box of chocolates
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:29:20 #9
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:
Sinds de jaren 90 veel in Amerika geweest en ook jaren gewoond. Les 1: als een agent je aanhoud, handen op stuur en geen onverwachte bewegingen maken anders kan er wat gebeuren.
Les 2: Niet met een auto die 2000kg weegt op hun inrijden. Niet elk land is zo lax als Nederland dat wanneer je een baksteen of cobra naar een agent gooit dat ze afdruipen in plaats van optreden.
pi_219775559
Ik zag Amerika al als verloren, met net als je denkt dat het niet triester kan weet men daar nóg dieper te zinken. Had al geen hoge pet, maar er is helemaal niks meer van die pet over. Mijn respect zijn ze kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 08-01-2026 09:28:31 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219775561
Tijd voor een ICE in Nederland.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:30:53 #12
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775564
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:30 schreef GezondRechts het volgende:
Zou een hoop moorden en verkrachtingen schelen zoals die van Lisa uit Abcoude.
pi_219775567
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait. :')
pi_219775570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:
Les 1: als een agent je aanhoud, handen op stuur en geen onverwachte bewegingen maken anders kan er wat gebeuren.
Dit. Meewerken. Dan maar een gekrenkte trots. Iedereen die denkt dat de politie vaak fout zit, kan ik dit kanaal aanbevelen:

https://www.youtube.com/@PoliceActivity

Stuk voor stuk allemaal situaties waar de verdachte ruimhartig van mogelijkheden wordt voorzien de situatie te de-escaleren. Maar nee, mensen gaan raar doen. Gekke dansjes maken. Net zoals bij Fentanyl Floyd. Meneertje was vervelend en stronteigenwijs. Hoe vaak hem wel gevraagd is om netjes achterin de auto te gaan zitten :N
pi_219775571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Dit. Meewerken. Dan maar een gekrenkte trots. Iedereen die denkt dat de politie vaak fout zit, kan ik dit kanaal aanbevelen:

https://www.youtube.com/@:PoliceActivity

Stuk voor stuk allemaal situaties waar de verdachte ruimhartig van mogelijkheden wordt voorzien de situatie te de-escaleren. Maar nee, mensen gaan raar doen. Gekke dansjes maken. Net zoals bij Fentanyl Floyd. Meneertje was vervelend en stronteigenwijs. Hoe vaak hem wel gevraagd is om netjes achterin de auto te gaan zitten :N
Tis geen politie.
pi_219775574
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb ook tien keer gekeken en zie het niet.
Ik zie het wel
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:34:12 #17
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/@:PoliceActivity

Dat was ook een mooie ja. Die gast was een fentanyl drug addict die kort daarvoor een zwangere vrouw had beroofd met een vuurwapen, al tal keren was opgepakt en toen tijdens zijn arrestatie was omgekomen.

En toen had je ook van die linkse gekken die de politie de schuld gaven. :') Volgens mij had die gast zelfs nog een standbeeld gekregen.

Dat liet goed zien waarom er een krachtige goede leider zoals Trump hard nodig was in dat land ja.
pi_219775611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:34 schreef incel het volgende:

[..]
Dat was ook een mooie ja. Die gast was een fentanyl drug addict die kort daarvoor een zwangere vrouw had beroofd met een vuurwapen, al tal keren was opgepakt en toen tijdens zijn arrestatie was omgekomen.

En toen had je ook van die linkse gekken die de politie de schuld gaven. :') Volgens mij had die gast zelfs nog een standbeeld gekregen.

Dat liet goed zien waarom er een krachtige goede leider zoals Trump hard nodig was in dat land ja.
Krachtige goede leider. Haha grapjas. :')
pi_219775613
quote:
Als je zo begaan bent met mensen, waarom zorg je er dan niet voor, dat ieder mens toegang heeft tot wapens en/of bommen?
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:40:04 #20
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:38 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Krachtige goede leider. Haha grapjas. :')
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....

Je had niet gezien hoe compleet links Amerika aan het afglijden was voor Trump gekozen werd?
pi_219775624
Nu maar hopen dat er geen rellen uitbreken met plunderingen en brandende steden :{

Oh wacht, het slachtoffer is blank. Never mind.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:41:38 #22
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Als je zo begaan bent met mensen, waarom zorg je er dan niet voor, dat ieder mens toegang heeft tot wapens en/of bommen?
Wat een gekke opmerking. Nederland en Europe zouden ook baat hebben bij een ICE. Kijk maar hoeveel illegalen wij hier hebben. "Asielzoekers" uit veilige landen die hier de beest komen uithangen en niet eens netjes genoeg zijn om voor hun buskaartje te betalen.

Ja Nederland en Europa hebben inderdaad ook een krachtige leider nodig zoals Trump die dit soort mensen eens laten zien we er de baas is zodat het hier weer leuk en netjes wordt zoals we dat nog van vroeger kende.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:34:12 ]
pi_219775639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
Ik hoor duidelijk dat gevraagd wordt om de auto uit te stappen. In plaats daarvan probeert ze de agent dood te rijden. Deze vrouw heeft voor haar arrogantie betaald met haar leven.
Ja, ik wilde ook net vragen "wat gebeurde er eigenlijk precies?"

Ik zie het niet zo goed op dat filmpje.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219775642
MURICA FUCK YEAAAAH
U MAD?
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:43:40 #25
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219775646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:34 schreef incel het volgende:

[..]

Voor zulke mensen hebben we in Nederland afkickklinieken, en een zorgverzekering die dat afkicken vergoed.
Dat houdt veel verslaafden wel van de straat, en dat ze niet ook nog hun woning kwijtraken enz.

Dan betaal ik maar liever meer belasting. We zorgen wel veel beter voor de mensen die niet zo goed kunnen meedraaien in de maatschappij.

Perfect is het hier zeker niet, maar Amerika heeft een enorm probleem met mensen die niks meer hebben in hun leven behalve een verslaving, en de straat waar ze op belanden. Niemand kijkt naar ze om, en als ze lastig doen is het blijkbaar prima ze dood te schieten. Triest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219775659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.

Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.

Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.

Dit mogen ze gewoonweg niet.

Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)

Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.

Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
pi_219775678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:41 schreef incel het volgende:

[..]
Wat een gekke opmerking. Nederland en Europe zouden ook baat hebben bij een ICE. Kijk maar hoeveel illegalen wij hier hebben. "Asielzoekers" uit veilige landen die hier de beest komen uithangen en niet eens netjes genoeg zijn om voor hun buskaartje te betalen.

Ja Nederland en Europa hebben inderdaad ook een krachtige leider nodig zoals Trump die dit soort mensen eens laten zien we er de baas is zodat het hier weer leuk en netjes wordt zoals we dat nog van vroeger kende.
Whut :´)

In Europa zitten die illegalen gewoon in aparte kampen.
Niet in huizen of in wat dan ook. Het enige wat ze gratis krijgen in bv NL is een hokje in een AZC (UZC actually).

Niemand heeft een dictatoriale leider zoals Trump nodig.
Die gast zet zijn troepen overal en nergens in alleen maar om democraten te pesten. En mensen neer te slaan en te doden als het maar even kan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:34:01 ]
pi_219775687
quote:
Nee, dat soort gekken wil niemand.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:29 schreef incel het volgende:

[..]
Les 2: Niet met een auto die 2000kg weegt op hun inrijden. Niet elk land is zo lax als Nederland dat wanneer je een baksteen of cobra naar een agent gooit dat ze afdruipen in plaats van optreden.
Leuk verhaal.
Alleen reed ze niet op een agent in.
En gebruikt die agent veel te snel een wapen wat nergens op sloeg.
pi_219775705
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219775707
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:54:25 #31
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
100%

Of wat dacht je van Ter Apel? Die illegale asielzoekers die dreigen met geweld omdat ze geen treinkaartje willen kopen. Moet je eens in Amerika proberen. _O-

Het is echt compleet idioot hoe sommige mensen hier afkeurend op ICE zijn. Ongeacht of deze situatie een terecht of een onterecht schot was. ICE an sich is gewoon heel erg nodig hier in Nederland of Europa.

Ik zou niks liever willen dan die arme buschauffeurs helpen die door dit soort criminele, illegale, asielzoekers met geweld worden bedreigd omdat ze geen kaartje willen kopen. Maar als ik dit doe dan ben ik de crimineel. Daarom hebben wij dus ook een krachtige leider zoals Trump nodig die hier ook een ICE in het leven roept.
pi_219775717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait. :')
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?
pi_219775726
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:57:26 #34
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
Zouden ze hier in Nederland dus moeten doen met het gooien van vuurwerk of stenen bij voetbalwedstrijden of oud en nieuw etc.

Een steen of cobra naar een agent gooien? Doodschieten tot je op de grond ligt en niet meer beweegt AUB.

Dan is het binnen no-time opgelost al die tokkie ellende hier.

Maar nee op z'n Nederlands of Europees is dat natuurlijk geen optie. Hier gaan we in gesprek en worden de brave burgers gestraft hiervoor.
pi_219775744
Is er al wat meer bekend over wat haar motivatie was om daar het gezag uit te dagen?
pi_219775746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)

Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.

Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
pi_219775763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
die zal wel 'kapot' zijn
pi_219775782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Ice is geen border control
Dat zeg ik ook nergens?
pi_219775796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
Gewoon een DHS knokploeg dus.
pi_219775813
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219775837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het. :')
pi_219775859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:40 schreef incel het volgende:

[..]
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....

Je had niet gezien hoe compleet links Amerika aan het afglijden was voor Trump gekozen werd?
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
pi_219775869
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het. :')
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?

Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
pi_219775876
quote:

[..]
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.
pi_219775884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?

Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens". :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:11:33 #46
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
pi_219775891
quote:

[..]
Die zijn nergens meer voor nodig. De maffiabazen die aan het roer staan hebben immers al geoordeeld en terugkrabbelen zullen ze toch niet.
pi_219775892
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Was je erbij ja?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:35:24 ]
pi_219775912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:

[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
pi_219775919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:

[..]
Gek dat je zulke mensen gek noemt, ik zou ze slim noemen. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die helemaal overloopt van de geweldsfantasieën.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:16:08 #51
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.

Alsof ze hier ook alleen maar de DSI leden met onderscheidingen zouden sturen naar die buslijn van Emmen naar Ter Apel. :') Daar heb je BOA's voor. En die falen ook hard.
pi_219775933
White lives matter.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:17:18 #53
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775940
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
geweldsfantasieën.
_O-

Hier willen we juist GEEN geweld meer. Geen verkrachtingen meer. Geen moorden meer. Daarom hebben we ICE nodig.

Je kan geweld alleen maar met geweld stoppen. En omdat mensen dat niet inzien en denken dat het allemaal geen probleem is worden hier meisjes zoals Lisa uit Abcoude vermoord.

Maar nee je zou er maar wat tegen willen doen ja. Dan ben je een fascist die van geweld houdt. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:36:36 ]
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:17:49 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219775945
quote:
Dat omkeren bij Arnhem met deze sneeuw is inderdaad maar niks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219775951
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja ik ziet het ook niet echt eigenlijk. Zij stuurt naar rechts en de “agent” zet een stap naar links (voor hem rechts). Gevaar geweken lijkt me.
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.

Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:19:58 #56
pi_219775959
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:12 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Was je erbij ja?
Die vraag kun je toch ook aan jou stellen, jij weet tenslotte dat ze blijkbaar instructies negeerde en haar auto als wapen gebruikte als ik jouw post zo lees.

Ik vind iemand doodschieten een erg verregaande maatregel om iemand tot kalmte te krijgen, dan moet daar voor mij wel echt een zware noodzaak voor zijn.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:22:16 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219775978
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens". :')
Er ligt ook niemand op de grond ofzo. :?
Your beauty never ever scared me.
pi_219775980
Benieuwd hoe lang het duurt voordat de Gestapo zelf terecht een paar kogels gaat vangen.

Anderzijds zal dat wel ook juist het plan zijn van de kakkerlakken in het Witte huis. Zodat ze nog wat meer geweld kunnen plegen op hun burgers.
Conscience do cost.
pi_219775984
Mensen die voor IcE zijn :’)

Er was ook een arts ter plaatste maar hem werd het onmogelijk gemaakt door de IcE goons om medische assistentie te verlenen

En de moordenaar reed weg van het plaatsdelict, mag ook niet
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:24:32 #60
438527 MissButterflyy
pi_219775996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.
Ze reed niet eens met een rotvaart weg.

twitter
pi_219776001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:16 schreef incel het volgende:

[..]
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.

Alsof ze hier ook alleen maar de DSI leden met onderscheidingen zouden sturen naar die buslijn van Emmen naar Ter Apel. :') Daar heb je BOA's voor. En die falen ook hard.
Zeker moet er hier ook harder opgetreden worden tegen de rotte appels.
Maar dat ICE clubje lijkt me eerder een groepje twijfelachtigen die onder Trump lekker los mogen gaan op alles wat in hun ogen minderwaardig is. Dat past wel in het profiel van Trump zijn botte bijl aanpak.
pi_219776004
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Er ligt ook niemand op de grond ofzo. :?
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.
pi_219776010
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
pi_219776016
Een hoop mensen die excessief politiegeweld goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
pi_219776021
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:27:18 #66
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Het is echt eng he? Zelfs hier op FOK!.

Mensen zoals Tim Hofman die denken dat ze boven de wet staan en geweld tegen politieagenten van de staat goed is omdat zij van mening zijn dat "geen mens illegaal is" en dus dat alles wat ze doen goed en verantwoord is want zij zitten immers bij het goede kamp.

Echt bizar dat zoveel mensen denken dat wat zij vinden belangrijker is dan de wet.
pi_219776032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.

Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.

Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.

Dit mogen ze gewoonweg niet.

Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:

In het hele land en over de hele wereld starten en vervolgen speciale agenten van ICE onderzoeken naar transnationale criminaliteit en schendingen van de douane- en immigratiewetten van de Verenigde Staten.

De onderzoeken van ICE zijn divers en breed opgezet. We voeren federale strafrechtelijke onderzoeken uit naar de illegale verplaatsing van personen, goederen, geld, smokkelwaar, wapens en gevoelige technologie van, naar en door de Verenigde Staten.

Wij pakken criminaliteit bij de bron aan, zorgen voor de veiligheid van het publiek en stellen criminelen verantwoordelijk.

Onze zaken beginnen vaak met een onderzoek naar individuen die de Amerikaanse wet overtreden. Maar daar stopt het niet – ICE bouwt complexe dossiers op tegen de meest geavanceerde criminele netwerken die wereldwijd actief zijn en de grootste bedreiging vormen voor onze veiligheid.

We spelen ook een cruciale rol bij het onderzoeken van uitbuitingsmisdrijven. Dit omvat de bestrijding van kinderuitbuiting, mensenhandel, financiële fraude en oplichting, en andere misdrijven tegen kwetsbare bevolkingsgroepen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:29:09 #68
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776040
quote:

[..]

Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!

ICE is slecht want Trump!!! Hoef niet te luisteren!!! Mee bemoeien en op in rijden met m'n 2000kg auto!!!!!
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:29:46 #69
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776044
Dit is gewoon moord. Op geen moment was de ICE agent in levensgevaar.

Het enige dat deze actie zou rechtvaardigen is als uit de bodycam beelden zou blijken dat de bestuurdster een wapen in de hand had.

Deze actie zegt wel veel over de mentaliteit die er bij deze organisatie heerst.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:31:00 #70
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon moord. Op geen moment was de ICE agent in levensgevaar.

Het enige dat deze actie zou rechtvaardigen is als uit de bodycam beelden zou blijken dat de bestuurdster een wapen in de hand had.

Deze actie zegt wel veel over de mentaliteit die er bij deze organisatie heerst.
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
pi_219776058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:

In het hele land en over de hele wereld starten en vervolgen speciale agenten van ICE onderzoeken naar transnationale criminaliteit en schendingen van de douane- en immigratiewetten van de Verenigde Staten.

De onderzoeken van ICE zijn divers en breed opgezet. We voeren federale strafrechtelijke onderzoeken uit naar de illegale verplaatsing van personen, goederen, geld, smokkelwaar, wapens en gevoelige technologie van, naar en door de Verenigde Staten.

Wij pakken criminaliteit bij de bron aan, zorgen voor de veiligheid van het publiek en stellen criminelen verantwoordelijk.

Onze zaken beginnen vaak met een onderzoek naar individuen die de Amerikaanse wet overtreden. Maar daar stopt het niet – ICE bouwt complexe dossiers op tegen de meest geavanceerde criminele netwerken die wereldwijd actief zijn en de grootste bedreiging vormen voor onze veiligheid.

We spelen ook een cruciale rol bij het onderzoeken van uitbuitingsmisdrijven. Dit omvat de bestrijding van kinderuitbuiting, mensenhandel, financiële fraude en oplichting, en andere misdrijven tegen kwetsbare bevolkingsgroepen.
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:31:49 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:

[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:32:44 #73
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776070
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ICE agenten zijn wel het equivalent van BOA's qua opleidingsniveau. Maar goed, als je miljoenen van dit soort illegalen hebt die mogelijk gevaarlijk zijn en vuurwapens hebben, dan moet je de lat laat leggen anders heb je gewoon simpelweg de mankracht niet.

Mocht er blijken dat deze onterecht heeft geschoten dan zal hij ook gewoon veroordeelt worden.

En hopelijk werkt deze hele situatie ook op zo'n manier dat ICE agenten in de toekomst wel 2x nadenken voor ze gaan schieten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:33:27 #74
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776073
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:33:57 #75
pi_219776080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
Een hoop mensen die excessief politiegeweld goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Voetbalhooligans die boos worden als de ME tegen hen ingezet wordt en er dan lekker tegenaan schoppen maar hopen dat de politie een Palestina-demonstratie flink kapottrapt, om maar een voorbeeld te noemen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:34:07 #76
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:

[..]
Jouw punt is wel duidelijk nu.
De rechter zal het uiteindelijk wel beoordelen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:34:41 #77
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219776088
POLL
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:02 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776092
Als ze echt iemand wou aanrijden had ze wel meteen het gaspedaal flink ingetrapt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:51 #79
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219776104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:

[..]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:36:14 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219776106
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.

Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:36:30 #81
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776107
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:35 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Ik had een foto gezien met een kogelgat door de voorruit.

pi_219776108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef incel het volgende:

[..]
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!

ICE is slecht want Trump!!! Hoef niet te luisteren!!! Mee bemoeien en op in rijden met m'n 2000kg auto!!!!!
Je bent overspannen.
Maar goed. Vrouw had gewoon mee moeten werken natuurlijk. Wel vind ik wat ik op het filmpje zie niet meteen een reden om iemands brein eruit te schieten.
pi_219776109
Kan ook alleen maar een Karen geweest zijn die vrouw, wegrijden terwijl er tientallen bewapende agenten om je heen staan, waaronder een voor je auto en een die aan je deurklink hangt |:(
pi_219776110
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:34 schreef Tengano het volgende:
[poll=9576]
ik mis de optie: ik heb niet genoeg context om deze stelling te beantwoorden
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:37:11 #85
438527 MissButterflyy
pi_219776114
twitter
pi_219776117
Er lopen meer moordenaars rond bij de politie daar dan ' in het wild ' . Meld je aan als agent en je kan op je dooie ( haha woordgrap ) gemak mensen doodschieten onder het mom van: Ja maar ik voelde mij bedreigd. Chapeau USA, Chapeau. *insert sarcasme.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:

[..]
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.
Als je wil wegrijden draai je gelijk naar rechts.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:37:57 #88
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je bent overspannen.
Ik voel me prima maar ja ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid misschien dat ik daarom zo overkom.

Ik ben een gevoelsmens en trek onrecht mij persoonlijk aan daarom kan ik soms wat verhit reageren.
pi_219776134
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.

Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
als ze echt hun werk deden hadden ze niemand dood geschoten, deze cowboys moeten achter de tralies :)
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:38:33 #90
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Tjoent het volgende:

[..]
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.
Als je wil wegrijden draai je gelijk naar rechts.
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.
pi_219776141
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook nergens?
Verkeerd gequote maar zie veel berichten dat mensen niet de functie van ICE snappen en denken dat het border control is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:38:50 #92
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219776143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:

[..]
Ik had een foto gezien met een kogelgat door de voorruit.

[ afbeelding ]
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?
en ik heb ook een auto.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:39:20 #93
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776149
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?
pi_219776158
Bij een arrest hoor je nooit voor een auto te staan

Echt dom van die ice guy

Naar de gulag ermee
pi_219776165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef incel het volgende:

[..]
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.
En dit:

She was giving a lawful command to stop .

She drove directly into the officer.

You can see him in front of the vehicle.

This was a person doing acts of violence using a car as a weapon.

https://x.com/0hour1/status/2008983067558596733
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:41:01 #96
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219776167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:

[..]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?
er is meerdere keren geschoten
en ik heb ook een auto.
pi_219776170
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:41:08 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219776177
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die naar links moet springen. Het is niet zo relevant of je de agent raakt. Het gaat erom of je de kans voor lief neemt dat je hem raakt. Het scheelt dusdanig weinig dat het antwoord op die vraag meest waarschijnlijk ‘ja’ is.

Waarmee het dus poging tot doodslag is.

Daarenboven: voor de schutter lijkt het gewoon alsof ze op hem af rijdt (is overigens in het begin ook: ze rijdt al voordat haar wielen volledig naar rechts gedraaid zijn) en die handelt in een split second.

Dat zal meest waarschijnlijk in de VS afdoende zijn om te mogen schieten.

Dat er iets mis is met de zware bewapening van law enforcement in de VS en de training onvoldoende is, is een feit en deze vrouw had natuurlijk niet doodgeschoten moeten worden, maar haar handelen is absoluut idioot en fout en in de VS weet je gewoon dat je dit niet moet doen.

Volstrekt krankzinnig gehandeld dus.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:41:42 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219776178
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.

Ergo: hij kwam met getrokken wapen op haar af.
Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:42:03 #101
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En dit:
[ afbeelding ]

Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.

Hoe kom je ook in zo'n situatie terecht? Volgens mij heb je minimaal 10 kansen om eruit te komen voor er uberhaupt wapens getrokken worden.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:43:03 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.
pi_219776191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:42 schreef incel het volgende:

[..]
Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.

Hoe kom je ook in zo'n situatie terecht? Volgens mij heb je minimaal 10 kansen om eruit te komen voor er uberhaupt wapens getrokken worden.
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.
Maar dat schijnt nogal raar te zijn. FAFO.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:43:35 #104
pi_219776192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
Dat is op dit moment toch niet relevant? Als hier een politieagent schiet op iemand met een trekker maakt het toch ook niet uit dat er in dat dorp ergens een AZC staat?
pi_219776196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En dit:
[ afbeelding ]

En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies ;)
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies ;)
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....
pi_219776207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.
Ja daar wacht ik dan wel op.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:45:13 #108
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.
Maar dat schijnt nogal raar te zijn. FAFO.
Typisch gevalletje fuck around and find out zoals het nu lijkt.

Maar we zullen het echte politieonderzoek wel afwachten.

Als er maar genoeg burgers boos worden zullen ze damage control doen. Die agent die George Floyd oppakte werd uiteindelijk ook voor de bus gegooid om de rellen te sussen.

Maar deze vrouw was blank, dus waarschijnlijk geen of weinig rellen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:47:48 ]
pi_219776209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie een agent die vanuit een veilige positie 3 schoten lost op een vrouw die van hem weg reed.

Het eerste schot lost hij als hij al volledig naast de auto staat daarna nog twee door het zijraam waarin die letterlijk het pistool tegen het slachtoffer aan hield
pi_219776214
quote:
Leg het verband tussen Somalië eens uit en dit incident ?
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:46:01 #111
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
En die agenten keken naar de banden? eentje stond letterlijk 1 meter voor de auto die kon de banden niet eens zien.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:46:24 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776226
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.
Die had waarschijnlijk geen pols meer joh.

Wat had deze wonderdokter überhaupt willen doen aan meerdere gunshots door het hoofd?

Hoe lang na het gebeuren was dit filmpje?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219776227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze werkte niet mee, reed bijna iemand aan, ik kan niet in de auto kijken wat ze aan het doen is en ik kan niet horen wat ze zegt. Tevens waren ee laatste 2 schoten nodig? Ik weet het niet maar mischien eerst wachten op het onderzoek ipv meteen alle ice agenten te willen afmaken.
Ze reed inderdaad bijna iemand aan. Wij zien dat ze hem niet wilde aanrijden maar dat is voor die ICE vent natuurlijk niet duidelijk. Het was chaotisch. Eerst wordt haar meerdere malen gevraagd te vertrekken, ze rijdt al een beetje achteruit, en dan moet ze haar portier opendoen en stapt een gemaskerd iemand op haar af en probeert haar deur open te trekken. Ik persoonlijk kan me voorstellen dat iemand de verkeerde keuze maakt en in Amerika betekent dit dat de dood er op kan volgen.

Voor ons westerlingen is het allereerst absurd dat ICE überhaupt kan bestaan en bijna niet gebonden is aan regels. Ze lopen ook nog gemaskerd rond, identificeren zich vaak niet en zijn ook nog eens gewapend. Dat zou hier in heel Europa niet mogelijk zijn. Ook zijn wij niet gewend dat er zo snel dodelijk geweld gebruikt wordt, maar dat is daar natuurlijk anders. Wellicht dat zelfs een gewapende burger hiermee weg zou zijn gekomen.

Wat mijn nek haren overeind doet staan is dat ICE na dat schieten een arts weigert eerste hulp te verlenen. Wat is dit voor achterlijk gedrag?! Welke functie vervuld dat ICE hiermee?!

Lang verhaal kort. Jij hebt helemaal gelijk dat iedereen eerst even moet wachten tot meer informatie naar buiten komt of wat uit het onderzoek komt. Helaas doet president Trump daar natuurlijk niet aan, liegt hij dat de agent gewond is geraakt en doet hij er nog een schepje bovenop door meteen een groep (links en democraten) als schuldigen aan te wijzen. En die minister van binnenlandse veiligheid Kristi Noem betiteld deze bestuurder direct van terrorisme.

Amerika is een totaal achterlijk land aan het worden en het is ook nog eens doodeng want wij gaan daar last van krijgen. Amerika is gewoon veel sterker dan wij zijn en wij Europa staan gewoon op het lijstje.

Jaaaren geleden heb ik iets gelezen over conjucturen. Wat ook qua politiek gezien kan worden. Elke keer is het geloof ik 80 jaar. Dat betekende dat het absolute dieptepunt op 2028 ligt en dat het daarna weer wat beter zal gaan. Nou, ik moet steeds vaker denken aan die 2028....
pi_219776231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook alleen maar een Karen geweest zijn die vrouw, wegrijden terwijl er tientallen bewapende agenten om je heen staan, waaronder een voor je auto en een die aan je deurklink hangt |:(
Dat is zo een situatie die in zo een theorieboekje had kunnen staan:

"Uw auto is omsingeld door agenten die U sommeren om uit te stappen. U rijdt weg"

Mag dat?

( dit is een grapje, he? Moet kunnen)
pi_219776232
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.
Ze reed niet eens met een rotvaart weg.

Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.

Het is een near miss. Ook in Nederland zou een rechter meest waarschijnlijk oordelen dat dit dusdanig close is dat ze weldegelijk de kans heeft aanvaard bij haar keuze om weg te rijden dat zij hem zou raken.
pi_219776235
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:48:01 #117
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.

Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijd :')
pi_219776240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bron?
Persco zag ik op X. Zal even zoeken.
pi_219776241
quote:
Oja. Hoeveel Somalische miljonairs zijn er dan?

Succes met zoeken (als je dat überhaupt al gaat doen) want niemand weet het alleen het voedt zo goed je onderbuik hè. Krekels
pi_219776245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
ICE is dan ook geen politie.
pi_219776260
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ICE is dan ook geen politie.

De U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten.
pi_219776261
https://x.com/BarronTNews_/status/2009048447811309762

Zie filmpje.

It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.

Kristi Noem made it crystal clear.

Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.

The agent has been released and is recovering. Thank God.

This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:50:43 #123
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776267
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

"Radicaal" ben je als je inderdaad de wetten en instructies van een agent wil volgen.

Je bent tegenwoordig dus radicaal als je je aan de regels wilt houden. _O-

Laat wel zien hoe hard we zijn afgegleden. Die Karen die was neergeschoten had dus hetzelfde idee. Zij was goed en de agenten waren maar slecht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:52:35 ]
pi_219776281
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.
Tsja, de Hoge Raad heeft zulks beslist. En als je het arrest kent (het is een standaardarrest, dus iedere jurist kan dit als het goed is oplepelen), dan is er ook weinig op af te dingen (ook al ben ik op zichzelf geen fan van voorwaardelijk opzet).

Verder heb ik duidelijk gezegd dat ik haar dood niet ok vind. Maar ik kan mij vanuit de agent wel voorstellen dat die zich bedreigd heeft gevoeld en dat hij vanuit zijn positie bekeken zichzelf meende hiermee te moeten verdedigen. Ook al omdat aldaar de mentaliteit totaal anders is en de opleiding tekortschiet.
pi_219776286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.

Het is een near miss. Ook in Nederland zou een rechter meest waarschijnlijk oordelen dat dit dusdanig close is dat ze weldegelijk de kans heeft aanvaard bij haar keuze om weg te rijden dat zij hem zou raken.
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:52:29 #126
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:

Zie filmpje.

It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.

Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.

This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
Nou, case closed.

Maar goed dat ze mijn halve post hebben weggehaald dan uit dit topic.

Want ik ben radicaal en extreem omdat ik vind dat je geen terroristische daden moet plegen en agenten gewoon hun werk moet laten doen.

Het is compleet doorgeslagen in de wereld inclusief dit forum.
pi_219776295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....
Dan alsnog geen reden om iemand in het hoofd te schieten. Dat is toch veel te extreem ? Op de banden was de bestuurster niet veel verder gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 08-01-2026 09:59:44 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon moord.
Dat is het sowieso niet.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:52:44 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn gok is omdat ze in een SUV rijdt wat mogelijkerwijs een veel groter kaliber is dan meneer ICE agent in zijn hand heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:53:07 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219776303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijd :')
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219776312
quote:

Zie filmpje.

Nee, hier hoort echt alleen een :') op lieve modjes.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:54:20 #132
pi_219776321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef incel het volgende:
Het is compleet doorgeslagen in de wereld inclusief dit forum.
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.
pi_219776327
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:

Waar bemoeit zij zich met agenten die hun werk doen?
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:54:50 #134
13456 AchJa
Shut up!!!
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:55:18 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
Dat is wel fucked up.
pi_219776342
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat geldt ook voor de politie in de VS.

Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).

Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:55:56 #137
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.

Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:56:29 #138
pi_219776350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef incel het volgende:

[..]
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:56:30 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776351
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef AchJa het volgende:
FAFO!

[ x ]
'Ze reed gewoon weg'

Uhu.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:06 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776360
quote:

[..]

Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:09 #141
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.
Ik zie toch een hoop reacties hier die afkeurend reageren op ICE en de kant van de vrouw kiezen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:16 #142
438527 MissButterflyy
pi_219776362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).

Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?
Veel mensen weten het verschil niet eens tussen moord en doodslag, heeft niks met je kletskoek verhaal over extreem links te maken.
pi_219776369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Gibson88 het volgende:
Er lopen meer moordenaars rond bij de politie daar dan ' in het wild ' .

Wat is dit nou weer voor onzin?
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:54 #144
pi_219776370
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
Mensen die zeggen 'laten we het bewijs afwachten'
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:57:55 #145
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776371
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Ama het volgende:

[..]
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.
Moord is het sowieso niet. Vrouw deed poging tot doodslag naar agenten toe en agenten verdedigde zich met hun vuurwapen.

Dit gaat zo in zowel Amerika als in Nederland.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 09:58:03 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776373
quote:

[..]

Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent. :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:58:37 #147
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent. :')
Een groep agenten waarvan 1 of meerdere voor de auto stond. Maakt verder niet uit of je op 1 agent inrijdt of op 10.
pi_219776389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.

Een vrouw laat drie jonge kinderen achter, die wegreed van gewapende ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden, voor iets waar ze gewoon aan mee werkte.

90% van FOK, FAFOO!!!!!!!!!! :))))))))
pi_219776394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, maar ik zag duidelijk een persoon die in paniek op de vlucht wilde slaan. Ze reed op niemand in en de agent die schoot stond niet voor, maar naast de auto en was op geen enkel moment in gevaar om overreden te worden. Deze vrouw is live op beeld geexecuteerd door een agent van een organisatie die wel heel sterke overeenkomsten begint te vertonen met een andere organisatie die zich zo'n 80 jaar geleden kleedden in bruine hemden.

En dan heb je een Poolse regeringsafgevaardigde die dit toejuicht op X, een POTUS die keihard liegt en de boel verdraait op zijn eigen 'social media kanaal', en een of andere teef met een cowboyhoed die dit probeert te spinnen als domestic terrorism.

Applaus voor jezelf USA, wat een verrot kloteland is dat geworden zeg. :r :r :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:11 #150
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een vrouw laat drie jonge kinderen achter, die wegreed van gewapende ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden, voor iets waar ze gewoon aan mee werkten.

90% van FOK, FAFOO!!!!!!!!!! :))))))))
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"

"He was a good boy he never did nothing to no one until he robbed someone at gunpoint to get some money to fuel his drug addiction"
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:17 #151
438527 MissButterflyy
pi_219776401
Goed om te zien trouwens dat er grote demonstraties waren gisteren na deze trieste gebeurtenis in verschillende Amerikaanse steden, veel mensen zijn echt heel erg boos, en voelen zich helemaal niet veiliger met die ICE aanwezigheid.
pi_219776402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.
pi_219776403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, de ad hominem. Verrassend.
Ja laten we er niet omheen draaien, zonde van de tijd.
In Southern Sun
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:31 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.

Het zou hier een absolute schande zijn en een gevangenisstraf voor de agent. Maar goed, het is niet hier.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:42 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776411
quote:

Zie filmpje.

Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
pi_219776423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:

[..]
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"

"He was a good boy he never did nothing to no one until he robbed someone at gunpoint to get some money to fuel his drug addiction"
Drie keer gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.
pi_219776424
quote:
FAFO!

[ x ]
Zij rijdt de agent aan.

In deze tweet e.e.a. ook duidelijk uitgelegd.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219776428
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
Paar woorden in HOOFDLETTERS en het moet wel WAAR zijn.
In Southern Sun
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:02:34 #160
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776431
Wel benieuwd of hier een rechtszaak over gaat volgen. Lijkt mij wel toch? genoeg haters van het regime die hier een zaak in zien.
pi_219776432
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee, Kristi Noem staat bekend als een uiterst betrouwbaar persoon.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:02:53 #162
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219776435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef Hathor het volgende:
Applaus voor jezelf USA, wat een verrot kloteland is dat geworden zeg. :r :r :r
Het was altijd al een verrot kloteland.
pi_219776437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten.

Het is echt absurd hoeveel users de extreem linkse talking points hier aan het opdreunen zijn…

Geen agent.
Nul bevoegdheden.
Het is moord.

Allemaal niet waar, maar het blijft maar komen.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 10:03:24 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219776440
quote:
82s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Het was altijd al een verrot kloteland.
Ik vind het toch knap eigenlijk dat ze het voor elkaar krijgen om het elke keer nog wat erger te maken.
pi_219776442
twitter

Dit.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:03:37 #166
pi_219776445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.

Het zou hier een absolute schande zijn en een gevangenisstraf voor de agent. Maar goed, het is niet hier.
Ja, Amerika is een verrschrikking wat dat betreft. Achja.
pi_219776449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is het sowieso niet.
Absoluut wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vinden ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_219776460
hopelijk een nog grotere troepenmacht daar
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:05:34 #169
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd of hier een rechtszaak over gaat volgen. Lijkt mij wel toch? genoeg haters van het regime die hier een zaak in zien.
Ik denk dat het niet zo ver gaat komen. Lijkt tot nu toe gewoon op een geoorloofde shooting.
pi_219776467
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.

Het probleem is wat mij betreft veeleer de gebrekkige training en overbewapening, dan de agenten zelf die onder kutomstandigheden kutwerk moeten doen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:06:30 #171
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219776473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zij rijdt de agent aan.

In deze tweet e.e.a. ook duidelijk uitgelegd.

[ x ]
Prima uitleg van een genuanceerd iemand. Fijn dat die mensen ook nog bestaan in Amerika :P

Uiteindelijk = het een Amerikaans probleem.
pi_219776483
quote:
Hm, ik weet het niet.

Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.

Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad :{
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:07:18 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776484
Zijn er al gewapende Redditors op jacht op ICE-crew in Minneapolis?
pi_219776485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoeveel zijn er dat dan?
pi_219776487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.

Het probleem is wat mij betreft veeleer de gebrekkige training en overbewapening, dan de agenten zelf die onder kutomstandigheden kutwerk moeten doen.

https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share
pi_219776489
De tering, wat een psychopaat die agent.
Incelfrikandel
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:08:33 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776492
ALs voormalig jan 6er kan je 47 dagen in training en daarna kan je dus met wapen op zak, vrouwen in hun auto neerschieten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:08:57 #179
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219776495
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219776496
Fascisme goed praten,je moet het maar willen. Dat hele ICE is niet bezig met het narratief wat Trump en co wil doen geloven. Het is pure repressie, niet zo vreemd dat mensen daar tegen ageren.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:23 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219776499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn er al gewapende Redditors op jacht op ICE-crew in Minneapolis?
Thank you for the gunshot wound kind stranger
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:26 #182
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776500
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De tering, wat een psychopaat die vrouw die al de hele dag deze politiemensen in hun taak aan het hinderen is en vervolgens besluit om met een 2000kg wegende auto op hun in te rijden.
Fixed.
pi_219776501
quote:
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:09:35 #184
pi_219776502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Hm, ik weet het niet.

Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.

Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad :{
En Pim, en die mensen in het winkelcentrum in Alphen aan... oh, wacht.
pi_219776503
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?
Veel mensen weten het verschil niet eens tussen moord en doodslag, heeft niks met je kletskoek verhaal over extreem links te maken.
Ook doodslag lijkt mij niet de uitkomst. En leuk dat je er 1 van de drie uitpikt, wat de minst duidelijke is.
pi_219776505
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan moet je helemaal beter nadenken.
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.

Is ook maar een idee.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:07 #187
8781 crew  Frutsel
pi_219776507
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed om te zien trouwens dat er grote demonstraties waren gisteren na deze trieste gebeurtenis in verschillende Amerikaanse steden, veel mensen zijn echt heel erg boos, en voelen zich helemaal niet veiliger met die ICE aanwezigheid.
Ongetwijfeld toch zie ik ook zat, maar dan ook meer dan zat, mensen die in bepaalde comments ICE groot gelijk geven. Ik sta daar wel van te kijken en het bevestigd ook maar weer hoe groot de verschillen daar in de VS zijn wat betreft Republikeinen en Democraten. Amerikanen kijken sowieso anders naar dit soort zaken dan Europeanen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:14 #188
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Ericr het volgende:
Fascisme goed praten,je moet het maar willen. Dat hele ICE is niet bezig met het narratief wat Trump en co wil doen geloven. Het is pure repressie, niet zo vreemd dat mensen daar tegen ageren.
Gevaarlijke criminele illegalen uitzetten is fasiscme?

Zouden ze hier ook moeten doen met al die mensen die hier niks te zoeken hebben. Dan leefde Lisa misschien nog.
pi_219776512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.
Hier gaat het meestal bij je fout.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:27 #190
pi_219776513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Ja, dat gaat MAGA natuurlijk weer zien als kans om nog harder op te treden. Barre tijden in de blauwe grote steden aldaar.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:10:29 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Hm, ik weet het niet.

Heb je een koortsdroom ofzo? Dan zou je juist zoveel extra Lisa's en Theo's hebben omdat elk mentaal onstabiel mongooltje dan een wapen kan hebben.
pi_219776523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:
ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?
pi_219776525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dat gebeurd al en dat een politici ICE vergelijken met gestapo helpt ook niet echt
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:11:42 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776526
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit.
Wanneer heeft de media dan lollig gedaan over dat trein incident?
pi_219776535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?
Zal denk ik niet gebeuren want ICE is ook anti-terrorisme dus hebben recht verdachten te stoppen. Sommigen moeten eens Google gebruiken.
pi_219776537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.
Het is overduidelijk dat de beoordeling voor velen langs de politieke stammenstrijd loopt.

En als het dit keer over extreem rechtse talking points had gegaan, had ik dat genoemd, want ik ben tegen extremisme.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:14:26 #197
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776541
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.

Is ook maar een idee.
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:03 #198
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_219776547
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:10 #199
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776548
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Mensen zijn verbaasd dat de echte wereld niet zo is als hun politiek correcte social media bubbel.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:23 #200
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219776549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
Wat een rare vergelijking
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:15:39 #201
438527 MissButterflyy
pi_219776552
quote:

[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
pi_219776558
quote:

[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
pi_219776559
Kan best zijn dat de agent in zijn recht staat om dit zo te doen (en te laten), maar heel capabel komt het niet over.
pi_219776567
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
Wat is dit voor een vreemd soort racisme?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:17:16 #205
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776569
quote:
11s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Thank you for the gunshot wound kind stranger
Happy cake day
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:17:37 #206
438527 MissButterflyy
pi_219776572
Op Reddit wordt dit gezegd, naar het Nederlands vertaald.

Ze was een juridisch waarnemer van het protest. Ze zat in de auto met haar vrouw en hond. Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm, de inwoners van Minneapolis lastigvallend. Wat betreft ICE en verkeerscontroles, dit is wat ik vond toen ik hun wettelijke beperkingen opzocht:

Belangrijkste beperkingen en bevoegdheden met betrekking tot verkeerscontroles door ICE:

• Grondslag voor immigratie: ICE-agenten moeten een redelijke verdenking hebben, gebaseerd op specifieke, aantoonbare feiten, dat een persoon in het voertuig een ongedocumenteerde immigrant is of betrokken is bij een immigratiegerelateerd misdrijf (zoals mensensmokkel) om een stop te mogen uitvoeren.
• Geen algemene verkeershandhaving: In tegenstelling tot de lokale politie zijn ICE-agenten federale wetshandhavers wiens primaire taak immigratiehandhaving is. Ze zijn niet bevoegd om staats- of lokale verkeerswetten te handhaven (bijv. te hard rijden, door rood licht rijden, verlopen kentekenplaten).
• Arrestatiebevelen: ICE mag een voertuig staande houden als ze een specifiek arrestatiebevel hebben voor iemand waarvan bekend is dat die zich in het voertuig bevindt.
• Documentatie: Een schikking uit 2022 vereist dat ICE-agenten de specifieke feiten documenteren die de basis vormden voor hun redelijke vermoeden van een illegale verblijfsstatus voordat ze een voertuig staande houden.
• "Stops onder voorwendsel" verboden: Het ICE-beleid verbiedt agenten om te beweren dat een stop is vanwege een verkeersovertreding, terwijl de werkelijke motivatie is om de immigratiestatus te onderzoeken.

Als u wordt staande gehouden door iemand waarvan u denkt dat het een immigratieambtenaar is, hebt u bepaalde rechten. U kunt meer gedetailleerde informatie en bronnen over "uw rechten kennen" vinden bij organisaties zoals hetImmigrant Defense Projectof hetNational Immigrant Justice Center.

Niet dat het ertoe doet, want ons autoritaire regime zal het blijven afschilderen als binnenlands terrorisme, alsof we blind en onwetend zijn. Bovendien laat een vertraagde weergave van een deel van de beelden zien dat de schutter in haar vluchtroute stapt.
pi_219776573
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Absoluut wel.
[..]
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vinden ^O^
Het aantal moorden in de VS ligt ongeveer een factor 20 hoger dan het aantal doden door agenten (waarvan een groot deel zelfverdediging, dus geen moord).

Dus aantoonbaar onzin.
pi_219776583
quote:
Kunnen we het er gewoon over eens zijn dat hier de kern van het probleem zit?

Nog even los van de zotheid die ik hier lees?
pi_219776600
quote:

[..]
Wel waar, ze handelen ook met terrorisme wat ze denken in dit geval
pi_219776601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:

, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben
Waarom herhaal je dit, maar heb je geen (betrouwbare) bron als ik daar meermaals om vraag?
pi_219776616
quote:

Zie filmpje.

Kristi Noem is toch diegene met het smeltende gezicht die puppies afknalt?

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219776621
quote:

[..]
Alsof je zoiets kan zien. Bovendien pleit je nu voor etnisch profileren.

En: je herhaalt een van de extreem linkse talking points waar je eerder nog van beweerde dat ze er niet zijn…
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:24:41 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776623
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Op Reddit wordt dit gezegd, naar het Nederlands vertaald.

Ze was een juridisch waarnemer van het protest. Ze zat in de auto met haar vrouw en hond. Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm, de inwoners van Minneapolis lastigvallend. Wat betreft ICE en verkeerscontroles, dit is wat ik vond toen ik hun wettelijke beperkingen opzocht:

Belangrijkste beperkingen en bevoegdheden met betrekking tot verkeerscontroles door ICE:

• Grondslag voor immigratie: ICE-agenten moeten een redelijke verdenking hebben, gebaseerd op specifieke, aantoonbare feiten, dat een persoon in het voertuig een ongedocumenteerde immigrant is of betrokken is bij een immigratiegerelateerd misdrijf (zoals mensensmokkel) om een stop te mogen uitvoeren.
• Geen algemene verkeershandhaving: In tegenstelling tot de lokale politie zijn ICE-agenten federale wetshandhavers wiens primaire taak immigratiehandhaving is. Ze zijn niet bevoegd om staats- of lokale verkeerswetten te handhaven (bijv. te hard rijden, door rood licht rijden, verlopen kentekenplaten).
• Arrestatiebevelen: ICE mag een voertuig staande houden als ze een specifiek arrestatiebevel hebben voor iemand waarvan bekend is dat die zich in het voertuig bevindt.
• Documentatie: Een schikking uit 2022 vereist dat ICE-agenten de specifieke feiten documenteren die de basis vormden voor hun redelijke vermoeden van een illegale verblijfsstatus voordat ze een voertuig staande houden.
• "Stops onder voorwendsel" verboden: Het ICE-beleid verbiedt agenten om te beweren dat een stop is vanwege een verkeersovertreding, terwijl de werkelijke motivatie is om de immigratiestatus te onderzoeken.

Als u wordt staande gehouden door iemand waarvan u denkt dat het een immigratieambtenaar is, hebt u bepaalde rechten. U kunt meer gedetailleerde informatie en bronnen over "uw rechten kennen" vinden bij organisaties zoals hetImmigrant Defense Projectof hetNational Immigrant Justice Center.

Niet dat het ertoe doet, want ons autoritaire regime zal het blijven afschilderen als binnenlands terrorisme, alsof we blind en onwetend zijn. Bovendien laat een vertraagde weergave van een deel van de beelden zien dat de schutter in haar vluchtroute stapt.
Ik zou de informatie in dit geval niet van Reddit halen.

Die staan er nogal gekleurd op.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:28:10 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.
pi_219776656
quote:
Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm,
Na zo'n regel hoef je niet verder te lezen
pi_219776657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:29:11 #217
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
Welke "executie" precies?
pi_219776666
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:30:40 #219
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
Is in de VS natuurlijk ook wel meer normaal in Europa, maar ik blijf het wel bijzonder vinden dat dit niet agenten zijn met een aantal jaar training, maar 47 dagen training. Hoe goed kan zo iemand situaties beoordelen?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:30:53 #220
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Het begon anders met het proberen van het afpakken van het leven van die ICE agent... Of boeit dat niet?
pi_219776673
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:32:47 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.
pi_219776689
Trump gaat de geschiedenisboeken in manmanman _O-
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:34:54 #224
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219776696
Als je iemand wilt aanrijden die vlak voor je auto staat, ga je niet eerst achteruit rijden. Lijkt me. Ze stuurt daarna ook duidelijk richting de straat. Die agent loopt mee om vlak voor de auto te blijven, dat is natuurlijk om te voorkomen dat ze vlucht maar wel met het risico dat het op deze manier zou aflopen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219776697
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:33 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat de geschiedenisboeken in manmanman _O-
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaakt
pi_219776702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Vreemde obsessie met extreem linkse talking points heb je.
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.

Want het is WEL een agent (zie de website van ICE en de diverse berichtgevingen die het ICE agents noemen). Ze hebben WEL de bevoegdheid om iemand staande te houden (zie de website van ICE). Ze reed WEL in eerste instantie op die agent af.

Enz.

En de hoeveelheid users hier die hier vatbaar voor is, is schrikbarend hoog.

En dan zwijg ik maar over de wappies die gaan lopen roepen dat er meer moordenaars bij de politie werken in de VS dan er vrij rondlopen.

Krankzinnig.
pi_219776707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:35 schreef hondonspain het volgende:

[..]
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaakt
Als ie ook maar een kwart van zijn geveinsde kwaliteiten zou hebben dan was dat het probleem niet. Het eerste kernmerk van zwak leiderschap, wijzen naar je voorganger.
pi_219776708
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.

De schaamte volledig voorbij.

:N
"Pools are perfect for holding water"
pi_219776725
Tim Walz, "We are preparing the National Guard,"

Oproepen tot een burgeroorlog, typisch.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:40:49 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776736
Vraag mij af aan alle ICE fanboys hier of ze ook zo blij zouden zijn als iemand met weinig training (kan zo je neef zijn die maar geen baan kan vasthouden normaal) bij een misverstand zo een familielid van je zou neerknallen.
pi_219776737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.

Want het is WEL een agent (zie de website van ICE en de diverse berichtgevingen die het ICE agents noemen). Ze hebben WEL de bevoegdheid om iemand staande te houden (zie de website van ICE). Ze reed WEL in eerste instantie op die agent af.

Enz.

En de hoeveelheid users hier die hier vatbaar voor is, is schrikbarend hoog.

En dan zwijg ik maar over de wappies die gaan lopen roepen dat er meer moordenaars bij de politie werken in de VS dan er vrij rondlopen.

Krankzinnig.
Hier een vb van disinformatie

twitter

En dat word nog massaal gedeeld ook :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219776742
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:37 schreef probeer het volgende:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.

Volgens mij niemand.

Alleen dat een ICE-agent op haar schoot nadat ze op hem inreed (en raakte).

Dat ze -de intentie- had om hem dood te rijden beweert niemand, m.i. net zo min als dat de agent -de intentie- had om haar dood te schieten.

Echt he.

De wereld wordt steeds kafkaesker.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:41:33 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:

En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.
pi_219776745
Hoe werkt dat trouwens?

Je staat een paar meter voor een auto die zogenaamd op je afrijdt. En als je dan de bestuurder doodschiet, dan komt de auto niet meer op je af, en is het gevaar voor jouw leven voorbij?
pi_219776747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?
1947-2016
pi_219776748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.

Kijk, deze dood is tragisch. Absoluut eens.

Maar het is krankzinnig hoe deze vrouw reageert en de schutter wordt in een potentieel gevaarlijke situatie gezet met een dodelijk wapen en te weinig training.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:42:35 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776751
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af aan alle ICE fanboys hier of ze ook zo blij zouden zijn als iemand met weinig training (kan zo je neef zijn die maar geen baan kan vasthouden normaal) bij een misverstand zo een familielid van je zou neerknallen.
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.
pi_219776754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.
Die zullen wel met extreem veel gemak winnen, dat dan wel weer.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:43:20 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?
Is er iets blijven hangen in die 6 weken training...
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:43:36 #240
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219776760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.
Of in elk geval slim genoeg om te snappen dat je wat kogels vangt als je probeert door een agent heen te rijden.

Dat zou hier in Nederland ook gebeuren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219776767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef Montagui het volgende:

Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:

quote:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze reed op hem in' narratief geloven.

pi_219776773
quote:

Tampon Tim wil de aandacht weg van de fraude die onder zijn neus plaats heeft gevonden.

Maar goed, het is typisch de VS. Alles wordt aangegrepen (door beide kampen) om het vuur zo hoog mogelijk op te stoken.

Zo kwamen we ook bij 1/6. Maar ook de Floyd rellen.

Onverantwoord.
pi_219776774
quote:

Bijzondere conclusie.
pi_219776782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]

Vreemde gequote zo.
pi_219776789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]

Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
pi_219776792
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Bijzondere conclusie.
De Nationale Garde van Minnesota gaat verkeersboetes en koekjes uitdelen denk je?
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:47:58 #247
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219776795
Tja, als je echt een agent ook al is het maar een ICE agent aanrijd, dan moet je niet gek opkijken als je beschoten wordt.

Of het terecht was mag een rechter naar kijken, persoonlijk vind ik dat hij wel erg snel schoot.

Dat Trump het dan meteen Domestic terrorism noemt en zo spreekt dan ook weer boekdelen, meer verdeeldheid zaaien, meer haat.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:48:25 #248
438527 MissButterflyy
pi_219776797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…

https://www.ice.gov/overview

En hou je beschuldigingen over links extremisme maar voor je, wie is hier nou gehersenspoeld. Het is treurig dat jij al weet dat die vrouw fout zat en het eigen schuld is allemaal, in plaats van dat je niet geschokt bent dat iemand die 47 dagen is getraind zo kan handelen en een leven nemen, wie is het nou gehersenspoeld? Dit verwacht je in een Afrikaans land, niet in een westers land.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:49:14 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219776803
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:49:28 #250
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219776807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]

Heb je ook de video waar hij recht in zijn gezicht wordt geschoten van 50cm afstand?
pi_219776810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.
FAVO level 10 dit.

Ik zie ook alleen maar idioten in dit geval. Een standaard protesteerder die te veel aan fuck around doet om de autoriteiten te frustreren.
Trigger happy autoriteiten
Dwaze 'anti alles protestanten' die als een malle beginnen te schreeuwen en te posten om de autoriteiten alle schuld in de schoenen te schuiven terwijl er toch duidelijk 2 kanten zijn hier.

FAFO, trigger happy idioten, schreeuwende linksdwaze anti alles protestanten, liegende verzwijgende internethelden.

Mooi man deze wereld.
Not.
1947-2016
pi_219776821
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit.
Hoor je ook niks meer over. Fucking triest.
1947-2016
pi_219776823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.
FAVO level 10 dit.

Ik zie ook alleen maar idioten in dit geval. Een standaard protesteerder die te veel aan fuck around doet om de autoriteiten te frustreren.
Trigger happy autoriteiten
Dwaze 'anti alles protestanten' die als een malle beginnen te schreeuwen en te posten om de autoriteiten alle schuld in de schoenen te schuiven terwijl er toch duidelijk 2 kanten zijn hier.

FAFO, trigger happy idioten, schreeuwende linksdwaze anti alles protestanten, liegende verzwijgende internethelden.

Mooi man deze wereld.
Not.
True to that,

"Coordinated protests launched by socialist, climate and Palestinian rights groups"
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:51:21 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef skysherrif het volgende:
47 dagen
Waar komen die 47 dagen eigenlijk vandaan? Dat artikel doet nmm aan cherrypicking met "academics"...

quote:
Training Duration:

ICE agents must complete a 27-week training program at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), including the 12-week Criminal Investigator Training Program (CITP) and the 15-week Homeland Security Investigations Special Agent Training (HSISAT).
quote:
ICE agent training time varies but involves foundational training at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), typically around 12 weeks for the Criminal Investigator Training Program (CITP) plus agency-specific training, with some reports indicating recent reductions in overall training duration (from ~27 weeks to potentially shorter periods like 8-10 weeks or 48 days) by cutting Spanish and streamlining other classes to speed up hiring. The total process, including background checks, can vary significantly
quote:
Unless otherwise waived through passing the Spanish Language Proficiency Test, you will be required to successfully complete both the 5-week DRO Spanish Language Training Program (SLTP) and the DRO Basic Immigration Law Enforcement Training Program (ICE-D) in order to continue in your career as an Officer of the ICE Office of Detention and Removal Operations.

In the SLTP, you are required to maintain at least a 70% cumulative average score during your training. You will be terminated from training when it is no longer possible for you to achieve the required cumulative average score.

ICE-D is a 13-week Federal Law Enforcement Training Center (FLETC) integrated basic training program that consists of both FLETC training and Immigration and Customs Enforcement (ICE) training
Graduation Requirements

[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 08-01-2026 11:00:59 ]
pi_219776832
Oproep tot geweld
En dan janken als er fel wordt opgetreden tegen deze idioten |:(

twitter
pi_219776839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]

Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.

En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
pi_219776841
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.

Kijk, deze dood is tragisch. Absoluut eens.

Maar het is krankzinnig hoe deze vrouw reageert en de schutter wordt in een potentieel gevaarlijke situatie gezet met een dodelijk wapen en te weinig training.
Hoe werkt dat?

Enerzijds is het inderdaad hartstikke logisch dat iemand met maar 47 dagen training niet de nodige kennis en ervaring zal hebben om in zo'n situatie op de meest ideale manier te handelen (de situatie controleren zonder verdere escalatie of slachtoffers).

Maar anderzijds is het krankzinnig dat zij ook niet ideaal reageert, dwz de boel niet verergerend / gevaarlijker makend? De werkende moeder met precies 0 dagen training? En dát is krankzinnig?
pi_219776842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Nationale Garde van Minnesota gaat verkeersboetes en koekjes uitdelen denk je?
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.
pi_219776851
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.
Dit is niet zo heel erg sterk.
pi_219776864
quote:
FAFO!

[ x ]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
1947-2016
pi_219776870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.

En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
pi_219776872
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…

Google het eens voor de grap: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:56:27 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776878
quote:

[..]

Nouja, niet geraakt.

In het filpje wat AchJa een paar pagina's terug postte zag je wel degelijk dat ie werd geraakt.

Perspectief is alles in deze.
pi_219776885
Jaaaaaaaaaaa
Burgeroorlog, waarom ook niet *O*

twitter
pi_219776887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:57:19 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.
pi_219776890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld

[ x ]
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:57:59 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776894
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Burgeroorlog, waarom ook niet *O*

[ x ]
Hebben ze eindelijk hun zin zeg.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:58:02 #269
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219776895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld

[ x ]
Liikt mij een false flag, zodat ze de national guard kunnen federaliseren.
pi_219776896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
Iemand die er op toeziet dat eea volgens de regels verloopt.

Als er deelgenomen wordt (bv door te frustreren of hinderlijk aanwezig te zijn) dan spreken die Amerikanen niet meer over een legal observer.
pi_219776897
quote:

[..]

Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:58:31 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776899
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.
Weer een mooi gevalletje FaFo in voltrekking.
pi_219776900
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

https://www.ice.gov/overview

En hou je beschuldigingen over links extremisme maar voor je, wie is hier nou gehersenspoeld. Het is treurig dat jij al weet dat die vrouw fout zat en het eigen schuld is allemaal, in plaats van dat je niet geschokt bent dat iemand die 47 dagen is getraind zo kan handelen en een leven nemen, wie is het nou gehersenspoeld? Dit verwacht je in een Afrikaans land, niet in een westers land.
https://www-ice-gov.trans(...)_hl=nl&_x_tr_pto=sge

Ze onderzoeken breder en in het kader daarvan mogen ze gewoon mensen staande houden. Dat is ook zo’n lichte bevoegdheid dat het idioot is om te denken dat daar echt beperkingen in zitten. Is gewoon naar eigen inzicht.

Zelfs een BOA mag dat in Nederland. Mits redelijkerwijs in de uitoefening van.

En ik noem de talking points links extremistisch. Ik snap dat het confronterend is voor je om te zien dat je je inmiddels door dat soort idioten laat beïnvloeden, maar here we are.

Dat die vrouw fout zit kan iedereen zien. Ze wordt staande gehouden en besluit op de vlucht te slaan. Staande houden moet je dulden.

Dat ik niet geschokt ben over de 47 dagen is een harde leugen, vanaf het begin heb ik aangegeven dat de training in de VS onvoldoende is. Ik heb het als eerste hier opgebracht nota bene!
pi_219776915
Hoop goedpraters weer hier.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:00:42 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219776918
pi_219776921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.

Het kan beiden waar zijn…
pi_219776929
Ik vind wel iets van mensen die moeite hebben met het gezag.
pi_219776935
De regering heeft letterlijk het standpunt dat het recht van de sterkste geldt, vervolgens raar opkijken dat burgers zich daarnaar plooien. Niveautje bestuur hoor.
pi_219776936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:05:00 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219776949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel iets van mensen die moeite hebben met het gezag.
Ja en zo vind ik wel iets van triggerhappy proleten die razzia's uitvoeren in opdracht van een fascistoïde oranje pannenkoek.
Huilen dan.
pi_219776950
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe werkt dat?

Enerzijds is het inderdaad hartstikke logisch dat iemand met maar 47 dagen training niet de nodige kennis en ervaring zal hebben om in zo'n situatie op de meest ideale manier te handelen (de situatie controleren zonder verdere escalatie of slachtoffers).

Maar anderzijds is het krankzinnig dat zij ook niet ideaal reageert, dwz de boel niet verergerend / gevaarlijker makend? De werkende moeder met precies 0 dagen training? En dát is krankzinnig?
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?
pi_219776951
Op de vraag aan chatgpt of ICE jurisdictie had bij de tragische gebeurtenis in Minneapolis is het antwoord als volgt:

In short:
✔️ ICE had legal jurisdiction to be in Minneapolis conducting a federal enforcement action.
✔️ ICE policy permits the use of force when an agent reasonably believes there is imminent danger.
✔️ Local/state authorities also have jurisdiction to investigate or possibly press charges for conduct occurring on their soil.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:05:28 #283
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vast vergelijkbaar met zo'n soort zelfbenoemd In het gelid voor Vrijheid clubje... Die naar eigen zeggen eea "vreeedzaam" in goede banen probeert te leiden maar ondertussen de boel opstookt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:05:43 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219776956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
quote:
FAFO!

[ x ]
Hij lijkt vooral enorm te schrikken van die kolos.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:06:09 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219776958
quote:

[..]
Je ziet hem geraakt worden en aan de kant springen/geduwd worden, daarbij kogelgaten in raam en buitenspiegel.

En je ziet die auto eerst op hem inrijden (naar links richting de berm) en daarna naar rechts draaien om recht op de rijbaan te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door AchJa op 08-01-2026 11:12:55 ]
pi_219776959
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.

Bovendien .. vind jij een 'wat mag ICE wel/niet doen?' en 'u heeft rechten' verhaaltje echt zo radicaal ja?
pi_219776960
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt.

Maar dat heb ik al uitgelegd waarom dat waarschijnlijk niet relevant geacht zal worden.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 11:06:51 #288
pi_219776965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.

Het kan beiden waar zijn…
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.
pi_219776970
quote:

[..]
Hij springt weg naar de goede kant. Maar ze draait van hem weg en hij besluit alsnog 3 keer te schieten op het moment dat het gevaar voor hem geweken was.
pi_219776971
Koekoek

twitter
pi_219776972
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.
Het beperkt zich niet tot de VS. Ook in Europa staan we steeds verder van elkaar af.
pi_219777002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.

Bovendien .. vind jij een 'wat mag ICE wel/niet doen?' en 'u heeft rechten' verhaaltje echt zo radicaal ja?
Ik vind daarover liegen met het doel dat er onrust ontstaat, wat weer tot rellen kan leiden extremistisch. Als jij dat liever radicaal wil noemen, dan mag dat van mij.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:11:24 #293
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219777019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:07 schreef Ali_boo het volgende:
Koekoek

[ x ]
news flash, twitter/x/bluesky/reddit zijn allemaal extreme gekkies
van beide kanten
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:11:38 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219777021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef -river- het volgende:
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.
Dat verwacht ik ook van XR protestanten op de weg... Oh, wacht...
pi_219777022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?
Uhuh, Nederlandse DTenV medewerkers 'poppen' echt aan de lopende band kogels in (de auto's van) voortvluchtigen.
pi_219777023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.
Voor mij heeft 9/11 een begin ingezet van wat we nu overal zien: een verharding en wantrouwen.

Triest, vind ik.
pi_219777029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:07 schreef Ali_boo het volgende:
Koekoek

[ x ]
Ja, X was het riool…
pi_219777032
De agent brengt zich niet in veiligheid, je ziet duidelijk dat hij zelf voor de wagen gaat staan en zijn pistool trekt.
https://packaged-media.re(...)cb9fa2b077fe5ba7ac0b
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')