Zeg dat ook tegen Trump.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien en daar lijkt het er wel sterk op. Maar we zullen het officiele onderzoek wel afwachten.
Indien dit niet het geval was en die agent onterecht geschoten heeft, dan dient daar ook gerechtigheid voor te komen.
Neemt niet weg dat de haat tegen de ICE en hun van hun werk willen weerhouden gewoon terrorisme is.
Ja dus? Eerst het onderzoek afwachten zeg je netquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:26 schreef incel het volgende:
[..]
Zat situaties voorbij zien komen waar doorgeslagen linkse gekken ICE van hun werk proberen af te houden.
Dat doen we toch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dus? Eerst het onderzoek afwachten zeg je net
Les 2: Niet met een auto die 2000kg weegt op hun inrijden. Niet elk land is zo lax als Nederland dat wanneer je een baksteen of cobra naar een agent gooit dat ze afdruipen in plaats van optreden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:
Sinds de jaren 90 veel in Amerika geweest en ook jaren gewoond. Les 1: als een agent je aanhoud, handen op stuur en geen onverwachte bewegingen maken anders kan er wat gebeuren.
Dit. Meewerken. Dan maar een gekrenkte trots. Iedereen die denkt dat de politie vaak fout zit, kan ik dit kanaal aanbevelen:quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:
Les 1: als een agent je aanhoud, handen op stuur en geen onverwachte bewegingen maken anders kan er wat gebeuren.
Tis geen politie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit. Meewerken. Dan maar een gekrenkte trots. Iedereen die denkt dat de politie vaak fout zit, kan ik dit kanaal aanbevelen:
https://www.youtube.com/@:PoliceActivity
Stuk voor stuk allemaal situaties waar de verdachte ruimhartig van mogelijkheden wordt voorzien de situatie te de-escaleren. Maar nee, mensen gaan raar doen. Gekke dansjes maken. Net zoals bij Fentanyl Floyd. Meneertje was vervelend en stronteigenwijs. Hoe vaak hem wel gevraagd is om netjes achterin de auto te gaan zitten
Ik zie het welquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook tien keer gekeken en zie het niet.
Dat was ook een mooie ja. Die gast was een fentanyl drug addict die kort daarvoor een zwangere vrouw had beroofd met een vuurwapen, al tal keren was opgepakt en toen tijdens zijn arrestatie was omgekomen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit. Meewerken. Dan maar een gekrenkte trots. Iedereen die denkt dat de politie vaak fout zit, kan ik dit kanaal aanbevelen:
https://www.youtube.com/@:PoliceActivity
Stuk voor stuk allemaal situaties waar de verdachte ruimhartig van mogelijkheden wordt voorzien de situatie te de-escaleren. Maar nee, mensen gaan raar doen. Gekke dansjes maken. Net zoals bij Fentanyl Floyd. Meneertje was vervelend en stronteigenwijs. Hoe vaak hem wel gevraagd is om netjes achterin de auto te gaan zitten
Krachtige goede leider. Haha grapjas.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:34 schreef incel het volgende:
[..]
Dat was ook een mooie ja. Die gast was een fentanyl drug addict die kort daarvoor een zwangere vrouw had beroofd met een vuurwapen, al tal keren was opgepakt en toen tijdens zijn arrestatie was omgekomen.
En toen had je ook van die linkse gekken die de politie de schuld gaven.Volgens mij had die gast zelfs nog een standbeeld gekregen.
Dat liet goed zien waarom er een krachtige goede leider zoals Trump hard nodig was in dat land ja.
Als je zo begaan bent met mensen, waarom zorg je er dan niet voor, dat ieder mens toegang heeft tot wapens en/of bommen?quote:
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Krachtige goede leider. Haha grapjas.
Wat een gekke opmerking. Nederland en Europe zouden ook baat hebben bij een ICE. Kijk maar hoeveel illegalen wij hier hebben. "Asielzoekers" uit veilige landen die hier de beest komen uithangen en niet eens netjes genoeg zijn om voor hun buskaartje te betalen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met mensen, waarom zorg je er dan niet voor, dat ieder mens toegang heeft tot wapens en/of bommen?
Ja, ik wilde ook net vragen "wat gebeurde er eigenlijk precies?"quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
Ik hoor duidelijk dat gevraagd wordt om de auto uit te stappen. In plaats daarvan probeert ze de agent dood te rijden. Deze vrouw heeft voor haar arrogantie betaald met haar leven.
Voor zulke mensen hebben we in Nederland afkickklinieken, en een zorgverzekering die dat afkicken vergoed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:34 schreef incel het volgende:
[..]
Dat was ook een mooie ja. Die gast was een fentanyl drug addict die kort daarvoor een zwangere vrouw had beroofd met een vuurwapen, al tal keren was opgepakt en toen tijdens zijn arrestatie was omgekomen.
En toen had je ook van die linkse gekken die de politie de schuld gaven.Volgens mij had die gast zelfs nog een standbeeld gekregen.
Dat liet goed zien waarom er een krachtige goede leider zoals Trump hard nodig was in dat land ja.
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.
Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.
Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.
Dit mogen ze gewoonweg niet.
Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Whut :´)quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:41 schreef incel het volgende:
[..]
Wat een gekke opmerking. Nederland en Europe zouden ook baat hebben bij een ICE. Kijk maar hoeveel illegalen wij hier hebben. "Asielzoekers" uit veilige landen die hier de beest komen uithangen en niet eens netjes genoeg zijn om voor hun buskaartje te betalen.
Ja Nederland en Europa hebben inderdaad ook een krachtige leider nodig zoals Trump die dit soort mensen eens laten zien we er de baas is zodat het hier weer leuk en netjes wordt zoals we dat nog van vroeger kende.
Nee, dat soort gekken wil niemand.quote:
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:29 schreef incel het volgende:
[..]
Les 2: Niet met een auto die 2000kg weegt op hun inrijden. Niet elk land is zo lax als Nederland dat wanneer je een baksteen of cobra naar een agent gooit dat ze afdruipen in plaats van optreden.
100%quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait.
Zouden ze hier in Nederland dus moeten doen met het gooien van vuurwerk of stenen bij voetbalwedstrijden of oud en nieuw etc.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)
Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.
Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
die zal wel 'kapot' zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?
Gewoon een DHS knokploeg dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:40 schreef incel het volgende:
[..]
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....
Je had niet gezien hoe compleet links Amerika aan het afglijden was voor Trump gekozen werd?
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?
Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
Die zijn nergens meer voor nodig. De maffiabazen die aan het roer staan hebben immers al geoordeeld en terugkrabbelen zullen ze toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was je erbij ja?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:
[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Gek dat je zulke mensen gek noemt, ik zou ze slim noemen. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die helemaal overloopt van de geweldsfantasieën.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:
[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
quote:
Dat omkeren bij Arnhem met deze sneeuw is inderdaad maar niks.quote:
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja ik ziet het ook niet echt eigenlijk. Zij stuurt naar rechts en de “agent” zet een stap naar links (voor hem rechts). Gevaar geweken lijkt me.
Die vraag kun je toch ook aan jou stellen, jij weet tenslotte dat ze blijkbaar instructies negeerde en haar auto als wapen gebruikte als ik jouw post zo lees.quote:
Er ligt ook niemand op de grond ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.
Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
Zeker moet er hier ook harder opgetreden worden tegen de rotte appels.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:16 schreef incel het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.
Alsof ze hier ook alleen maar de DSI leden met onderscheidingen zouden sturen naar die buslijn van Emmen naar Ter Apel.Daar heb je BOA's voor. En die falen ook hard.
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Er ligt ook niemand op de grond ofzo.
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
Het is echt eng he? Zelfs hier op FOK!.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.
Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.
Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.
Dit mogen ze gewoonweg niet.
Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon moord. Op geen moment was de ICE agent in levensgevaar.
Het enige dat deze actie zou rechtvaardigen is als uit de bodycam beelden zou blijken dat de bestuurdster een wapen in de hand had.
Deze actie zegt wel veel over de mentaliteit die er bij deze organisatie heerst.
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:
In het hele land en over de hele wereld starten en vervolgen speciale agenten van ICE onderzoeken naar transnationale criminaliteit en schendingen van de douane- en immigratiewetten van de Verenigde Staten.
De onderzoeken van ICE zijn divers en breed opgezet. We voeren federale strafrechtelijke onderzoeken uit naar de illegale verplaatsing van personen, goederen, geld, smokkelwaar, wapens en gevoelige technologie van, naar en door de Verenigde Staten.
Wij pakken criminaliteit bij de bron aan, zorgen voor de veiligheid van het publiek en stellen criminelen verantwoordelijk.
Onze zaken beginnen vaak met een onderzoek naar individuen die de Amerikaanse wet overtreden. Maar daar stopt het niet – ICE bouwt complexe dossiers op tegen de meest geavanceerde criminele netwerken die wereldwijd actief zijn en de grootste bedreiging vormen voor onze veiligheid.
We spelen ook een cruciale rol bij het onderzoeken van uitbuitingsmisdrijven. Dit omvat de bestrijding van kinderuitbuiting, mensenhandel, financiële fraude en oplichting, en andere misdrijven tegen kwetsbare bevolkingsgroepen.
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
ICE agenten zijn wel het equivalent van BOA's qua opleidingsniveau. Maar goed, als je miljoenen van dit soort illegalen hebt die mogelijk gevaarlijk zijn en vuurwapens hebben, dan moet je de lat laat leggen anders heb je gewoon simpelweg de mankracht niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
Een hoop mensen die excessief politiegeweld goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Jouw punt is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Je bent overspannen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef incel het volgende:
[..]
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!
ICE is slecht want Trump!!! Hoef niet te luisteren!!! Mee bemoeien en op in rijden met m'n 2000kg auto!!!!!
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Ik voel me prima maar ja ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid misschien dat ik daarom zo overkom.quote:
als ze echt hun werk deden hadden ze niemand dood geschoten, deze cowboys moeten achter de traliesquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.
Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.
Als je wil wegrijden draai je gelijk naar rechts.
Verkeerd gequote maar zie veel berichten dat mensen niet de functie van ICE snappen en denken dat het border control is.quote:
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien met een kogelgat door de voorruit.
[ afbeelding ]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?
En dit:quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef incel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.
er is meerdere keren geschotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.quote:
Die naar links moet springen. Het is niet zo relevant of je de agent raakt. Het gaat erom of je de kans voor lief neemt dat je hem raakt. Het scheelt dusdanig weinig dat het antwoord op die vraag meest waarschijnlijk ‘ja’ is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.
Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En dit:
[ afbeelding ]
She was giving a lawful command to stop .
She drove directly into the officer.
You can see him in front of the vehicle.
This was a person doing acts of violence using a car as a weapon.
https://x.com/0hour1/status/2008983067558596733
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:42 schreef incel het volgende:
[..]
Ja lijkt inderdaad dat het schot verantwoord was.
Hoe kom je ook in zo'n situatie terecht? Volgens mij heb je minimaal 10 kansen om eruit te komen voor er uberhaupt wapens getrokken worden.
Dat is op dit moment toch niet relevant? Als hier een politieagent schiet op iemand met een trekker maakt het toch ook niet uit dat er in dat dorp ergens een AZC staat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Preciesquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En dit:
[ afbeelding ]
She was giving a lawful command to stop .
She drove directly into the officer.
You can see him in front of the vehicle.
This was a person doing acts of violence using a car as a weapon.
https://x.com/0hour1/status/2008983067558596733
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies
Ja daar wacht ik dan wel op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.
Typisch gevalletje fuck around and find out zoals het nu lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de instructies opvolgen.
Maar dat schijnt nogal raar te zijn. FAFO.
Ik zie een agent die vanuit een veilige positie 3 schoten lost op een vrouw die van hem weg reed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait.
Leg het verband tussen Somalië eens uit en dit incident ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zijn er meer Somalische miljonairs dan kikkers in Minnesota maar ICE is de foute club hier hoor.
En die agenten keken naar de banden? eentje stond letterlijk 1 meter voor de auto die kon de banden niet eens zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En kijk eens in welke richting de banden staan. Staan die gericht op de agent of er vanaf gedraaid ? ......... Precies
Die had waarschijnlijk geen pols meer joh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze laten hun eigen arts er ook niet kijken.
Ze reed inderdaad bijna iemand aan. Wij zien dat ze hem niet wilde aanrijden maar dat is voor die ICE vent natuurlijk niet duidelijk. Het was chaotisch. Eerst wordt haar meerdere malen gevraagd te vertrekken, ze rijdt al een beetje achteruit, en dan moet ze haar portier opendoen en stapt een gemaskerd iemand op haar af en probeert haar deur open te trekken. Ik persoonlijk kan me voorstellen dat iemand de verkeerde keuze maakt en in Amerika betekent dit dat de dood er op kan volgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze werkte niet mee, reed bijna iemand aan, ik kan niet in de auto kijken wat ze aan het doen is en ik kan niet horen wat ze zegt. Tevens waren ee laatste 2 schoten nodig? Ik weet het niet maar mischien eerst wachten op het onderzoek ipv meteen alle ice agenten te willen afmaken.
Dat is zo een situatie die in zo een theorieboekje had kunnen staan:quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook alleen maar een Karen geweest zijn die vrouw, wegrijden terwijl er tientallen bewapende agenten om je heen staan, waaronder een voor je auto en een die aan je deurklink hangt
Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.
Ze reed niet eens met een rotvaart weg.
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijdquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.
Ergo: hij kwam met getrokken wapen op haar af.
Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Oja. Hoeveel Somalische miljonairs zijn er dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
ICE is dan ook geen politie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
quote:
"Radicaal" ben je als je inderdaad de wetten en instructies van een agent wil volgen.quote:
Tsja, de Hoge Raad heeft zulks beslist. En als je het arrest kent (het is een standaardarrest, dus iedere jurist kan dit als het goed is oplepelen), dan is er ook weinig op af te dingen (ook al ben ik op zichzelf geen fan van voorwaardelijk opzet).quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was zeker niet heel rustig als bij een bijzondere manoeuvre. Verder reed ze in eerste instantie wel op hem af (ze begint te rijden voordat de wielen volledig gedraaid zijn naar rechts). En bovendien moet hij aan de kant springen.
Het is een near miss. Ook in Nederland zou een rechter meest waarschijnlijk oordelen dat dit dusdanig close is dat ze weldegelijk de kans heeft aanvaard bij haar keuze om weg te rijden dat zij hem zou raken.
Nou, case closed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:
https://x.com/BarronTNews_/status/2009048447811309762
Zie filmpje.
It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.
Kristi Noem made it crystal clear.
Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.
The agent has been released and is recovering. Thank God.
This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
Dan alsnog geen reden om iemand in het hoofd te schieten. Dat is toch veel te extreem ? Op de banden was de bestuurster niet veel verder gekomen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zodra ze gaat rijden, zie je de linkerband voor rechtdoor gaan i.p.v. gelijk naar rechts....
Mijn gok is omdat ze in een SUV rijdt wat mogelijkerwijs een veel groter kaliber is dan meneer ICE agent in zijn hand heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?
Of waren zijn reacties zo snel dat hij wel zijn wapen kon trekken terwijl de auto "op hem af kwam"?
Hij wist de auto prima te ontwijken iig, hij gaat op geen enkel moment richting de grond, en kon haar wel 3 keer (!!!) in haar hoofd schieten.
Ergo: hij kwam met getrokken wapen op haar af.
Ze probeerde te vluchten omdat haar leven in gevaar was door deze mannen, en dat klopte, haar leven stond op het spel.
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die andere agent schiet haar ook doodleuk nog een keer door de kop. Waarom zou je dit willen als agent? Jezelf een ptsdeeetje geven voor de komende tijd
Nee, hier hoort echt alleen eenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:
Zie filmpje.
It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.
Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.
This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef incel het volgende:
Het is compleet doorgeslagen in de wereld inclusief dit forum.
Waar bemoeit zij zich met agenten die hun werk doen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.
Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
Dat is wel fucked up.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
Dat geldt ook voor de politie in de VS.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar in ieder geval ergens in vinden.
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef incel het volgende:
[..]
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.
'Ze reed gewoon weg'quote:
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef incel het volgende:
[..]
Bizar dat zoveel mensen het toch blijkbaar oke vond dat Super Karen in haar 2000kg wegende metalen object maar op agenten in rijdt omdat ZIJ vond dat wat zij deden niet goed was.
Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
Ik zie toch een hoop reacties hier die afkeurend reageren op ICE en de kant van de vrouw kiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie weinig mensen dat zeggen eigenlijk.
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de politie in de VS.
Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).
Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Gibson88 het volgende:
Er lopen meer moordenaars rond bij de politie daar dan ' in het wild ' .
Moord is het sowieso niet. Vrouw deed poging tot doodslag naar agenten toe en agenten verdedigde zich met hun vuurwapen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik vind het bizar dat zoveel mensen moord goed praten.
Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef incel het volgende:
[..]
Zo bizar dat zelfs de mods vonden dat ze maar de helft weg moesten halen van mijn posts ook al had ik geen huisregels overtreden.
Een groep agenten waarvan 1 of meerdere voor de auto stond. Maakt verder niet uit of je op 1 agent inrijdt of op 10.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu zijn het al agenten, terwijl het verhaal begon met 1 agent.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
Mensen die zeggen 'laten we het bewijs afwachten'
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, maar ik zag duidelijk een persoon die in paniek op de vlucht wilde slaan. Ze reed op niemand in en de agent die schoot stond niet voor, maar naast de auto en was op geen enkel moment in gevaar om overreden te worden. Deze vrouw is live op beeld geexecuteerd door een agent van een organisatie die wel heel sterke overeenkomsten begint te vertonen met een andere organisatie die zich zo'n 80 jaar geleden kleedden in bruine hemden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
Ik hoor duidelijk dat gevraagd wordt om de auto uit te stappen. In plaats daarvan probeert ze de agent dood te rijden. Deze vrouw heeft voor haar arrogantie betaald met haar leven.
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vrouw laat drie jonge kinderen achter, die wegreed van gewapende ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden, voor iets waar ze gewoon aan mee werkten.
90% van FOK, FAFOO!!!!!!!!!!)))))))
Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de politie in de VS.
Maar het valt mij op hoe vaak hier extreem linkse talking points herhaald worden en als die talking point gewoon kloppen, prima… maar vooralsnog zie ik vooral harde leugens die hier door de ene na de andere netjes opgedreund worden (zoals: het is moord).
Er gaat toch wel iets mis als zoveel users inmiddels beïnvloed worden door extreem links.
Ja laten we er niet omheen draaien, zonde van de tijd.quote:
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral wel zie zijn mensen die of zeggen dat de ICE gelijk heeft want FAFO.
Mensen die zeggen 'laten we het bewijs afwachten'
En mensen die zeggen 'als ik de beelden zie vind ik doodschieten wel wat ver gaan en eigenlijk niet oke'.
Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoekenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:
Zie filmpje.
Drie keer gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:
[..]
"Ze had kinderen en daarom was het zielig en had ze die agenten maar gewoon dood moeten kunnen rijden nadat ze al een halve dag gewaarschuwd was"
"He was a good boy he never did nothing to no one until he robbed someone at gunpoint to get some money to fuel his drug addiction"
Zij rijdt de agent aan.quote:
Paar woorden in HOOFDLETTERS en het moet wel WAAR zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
Nee, Kristi Noem staat bekend als een uiterst betrouwbaar persoon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort beweringen van Amerikaanse ministers nog wel geloven? Het is ongelofelijke knap dat ze dit allemaal in een paar uur hebben kunnen uitzoeken
Het was altijd al een verrot kloteland.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef Hathor het volgende:
Applaus voor jezelf USA, wat een verrot kloteland is dat geworden zeg.![]()
![]()
Het is echt absurd hoeveel users de extreem linkse talking points hier aan het opdreunen zijn…quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten.
Ik vind het toch knap eigenlijk dat ze het voor elkaar krijgen om het elke keer nog wat erger te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het was altijd al een verrot kloteland.
Ja, Amerika is een verrschrikking wat dat betreft. Achja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de context van het land zijn ze voor veel minder afgeknald door de PoPo.
Het zou hier een absolute schande zijn en een gevangenisstraf voor de agent. Maar goed, het is niet hier.
Absoluut wel.quote:
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vindenquote:
Ik denk dat het niet zo ver gaat komen. Lijkt tot nu toe gewoon op een geoorloofde shooting.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd of hier een rechtszaak over gaat volgen. Lijkt mij wel toch? genoeg haters van het regime die hier een zaak in zien.
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Op het moment dat hij schiet is ze er zowat al voorbij gereden. Als het al een poging tot doodslag is dan had een rechter dat kunnen oordelen. Dat hoeft nu niet meer.
Prima uitleg van een genuanceerd iemand. Fijn dat die mensen ook nog bestaan in Amerikaquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zij rijdt de agent aan.
In deze tweet e.e.a. ook duidelijk uitgelegd.
[ x ]
Hm, ik weet het niet.quote:
Hoeveel zijn er dat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de huidige (enorme aanwas) ICE "agenten" zijn J6'ers die een pardon van Trump hebben gekregen, die hebben niet zo'n hoge geestelijke ontwikkeling dat ze daar last van krijgen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal bijzonder snel. Het is natuurlijk exces gehandeld, maar daar kennen we in Nederland noodweerexces voor. Omdat bij dit soort split second beslissingen dat nu eenmaal fout kan gaan.
Het probleem is wat mij betreft veeleer de gebrekkige training en overbewapening, dan de agenten zelf die onder kutomstandigheden kutwerk moeten doen.
Dan moet je helemaal beter nadenken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:
Een vrouw laat drie jonge kinderen achter
Thank you for the gunshot wound kind strangerquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn er al gewapende Redditors op jacht op ICE-crew in Minneapolis?
Fixed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De tering, wat een psychopaat die vrouw die al de hele dag deze politiemensen in hun taak aan het hinderen is en vervolgens besluit om met een 2000kg wegende auto op hun in te rijden.
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share
En Pim, en die mensen in het winkelcentrum in Alphen aan... oh, wacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet.
Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.
Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad
Ook doodslag lijkt mij niet de uitkomst. En leuk dat je er 1 van de drie uitpikt, wat de minst duidelijke is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het lijkt DOODSLAG, ben je nu tevreden?
Veel mensen weten het verschil niet eens tussen moord en doodslag, heeft niks met je kletskoek verhaal over extreem links te maken.
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal beter nadenken.
Ongetwijfeld toch zie ik ook zat, maar dan ook meer dan zat, mensen die in bepaalde comments ICE groot gelijk geven. Ik sta daar wel van te kijken en het bevestigd ook maar weer hoe groot de verschillen daar in de VS zijn wat betreft Republikeinen en Democraten. Amerikanen kijken sowieso anders naar dit soort zaken dan Europeanen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed om te zien trouwens dat er grote demonstraties waren gisteren na deze trieste gebeurtenis in verschillende Amerikaanse steden, veel mensen zijn echt heel erg boos, en voelen zich helemaal niet veiliger met die ICE aanwezigheid.
Gevaarlijke criminele illegalen uitzetten is fasiscme?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Ericr het volgende:
Fascisme goed praten,je moet het maar willen. Dat hele ICE is niet bezig met het narratief wat Trump en co wil doen geloven. Het is pure repressie, niet zo vreemd dat mensen daar tegen ageren.
Hier gaat het meestal bij je fout.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan genoeg training om een auto staande te houden, mits niet bestuurd door iemand die denkt dat de wet niet voor haar opgaat.
Ja, dat gaat MAGA natuurlijk weer zien als kans om nog harder op te treden. Barre tijden in de blauwe grote steden aldaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Heb je een koortsdroom ofzo? Dan zou je juist zoveel extra Lisa's en Theo's hebben omdat elk mentaal onstabiel mongooltje dan een wapen kan hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet.
Maar misschien wapenbezit voor autochtone Nederlanders toestaan? Zou een hoop narigheid kunnen schelen.
Wellicht hadden Lisa, Theo en de mensen in de Utrechtse tram dan een kans gehad
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:59 schreef skysherrif het volgende:
ICE gekken die nul komma nul recht hadden haar staande te houden
Dat gebeurd al en dat een politici ICE vergelijken met gestapo helpt ook niet echtquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt me nu slechts een kwestie van tijd voordat er geweld gebruikt gaat worden tegen die ICE-agenten. Als zelfs de lokale overheden zich daar al tegen keren..
Zal denk ik niet gebeuren want ICE is ook anti-terrorisme dus hebben recht verdachten te stoppen. Sommigen moeten eens Google gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had je al gevraagd dit te onderbouwen. Zou je dat nu wel willen doen?
Het is overduidelijk dat de beoordeling voor velen langs de politieke stammenstrijd loopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niks met extreem links of extreem rechts of welke (politieke) voorkeur dan ook te maken. Maar als je het dan toch wil linken. Wat als argument geldt voor het door jou genoemde extreem links dat geldt dan net zo goed voor extreem rechts.
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of er moet beter nagedacht worden of je ice agenten met een paar weken training gewapend de straat over laat gaan in een voor hen vreemde staat, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben en vervolgens hun wapen laat trekken.
Is ook maar een idee.
Mensen zijn verbaasd dat de echte wereld niet zo is als hun politiek correcte social media bubbel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Wat een rare vergelijkingquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemd soort racisme?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
Happy cake dayquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Thank you for the gunshot wound kind stranger
Het aantal moorden in de VS ligt ongeveer een factor 20 hoger dan het aantal doden door agenten (waarvan een groot deel zelfverdediging, dus geen moord).quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut wel.
[..]
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vinden
Kunnen we het er gewoon over eens zijn dat hier de kern van het probleem zit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share
Wel waar, ze handelen ook met terrorisme wat ze denken in dit gevalquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
Waarom herhaal je dit, maar heb je geen (betrouwbare) bron als ik daar meermaals om vraag?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:
, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben
Kristi Noem is toch diegene met het smeltende gezicht die puppies afknalt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:
Zie filmpje.
Alsof je zoiets kan zien. Bovendien pleit je nu voor etnisch profileren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou de informatie in dit geval niet van Reddit halen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Op Reddit wordt dit gezegd, naar het Nederlands vertaald.
Ze was een juridisch waarnemer van het protest. Ze zat in de auto met haar vrouw en hond. Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm, de inwoners van Minneapolis lastigvallend. Wat betreft ICE en verkeerscontroles, dit is wat ik vond toen ik hun wettelijke beperkingen opzocht:
Belangrijkste beperkingen en bevoegdheden met betrekking tot verkeerscontroles door ICE:
• Grondslag voor immigratie: ICE-agenten moeten een redelijke verdenking hebben, gebaseerd op specifieke, aantoonbare feiten, dat een persoon in het voertuig een ongedocumenteerde immigrant is of betrokken is bij een immigratiegerelateerd misdrijf (zoals mensensmokkel) om een stop te mogen uitvoeren.
• Geen algemene verkeershandhaving: In tegenstelling tot de lokale politie zijn ICE-agenten federale wetshandhavers wiens primaire taak immigratiehandhaving is. Ze zijn niet bevoegd om staats- of lokale verkeerswetten te handhaven (bijv. te hard rijden, door rood licht rijden, verlopen kentekenplaten).
• Arrestatiebevelen: ICE mag een voertuig staande houden als ze een specifiek arrestatiebevel hebben voor iemand waarvan bekend is dat die zich in het voertuig bevindt.
• Documentatie: Een schikking uit 2022 vereist dat ICE-agenten de specifieke feiten documenteren die de basis vormden voor hun redelijke vermoeden van een illegale verblijfsstatus voordat ze een voertuig staande houden.
• "Stops onder voorwendsel" verboden: Het ICE-beleid verbiedt agenten om te beweren dat een stop is vanwege een verkeersovertreding, terwijl de werkelijke motivatie is om de immigratiestatus te onderzoeken.
Als u wordt staande gehouden door iemand waarvan u denkt dat het een immigratieambtenaar is, hebt u bepaalde rechten. U kunt meer gedetailleerde informatie en bronnen over "uw rechten kennen" vinden bij organisaties zoals hetImmigrant Defense Projectof hetNational Immigrant Justice Center.
Niet dat het ertoe doet, want ons autoritaire regime zal het blijven afschilderen als binnenlands terrorisme, alsof we blind en onwetend zijn. Bovendien laat een vertraagde weergave van een deel van de beelden zien dat de schutter in haar vluchtroute stapt.
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Na zo'n regel hoef je niet verder te lezenquote:Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm,
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Welke "executie" precies?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
Is in de VS natuurlijk ook wel meer normaal in Europa, maar ik blijf het wel bijzonder vinden dat dit niet agenten zijn met een aantal jaar training, maar 47 dagen training. Hoe goed kan zo iemand situaties beoordelen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
Het begon anders met het proberen van het afpakken van het leven van die ICE agent... Of boeit dat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaaktquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:33 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat de geschiedenisboeken in manmanman
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vreemde obsessie met extreem linkse talking points heb je.
Als ie ook maar een kwart van zijn geveinsde kwaliteiten zou hebben dan was dat het probleem niet. Het eerste kernmerk van zwak leiderschap, wijzen naar je voorganger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:35 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaakt
Hier een vb van disinformatiequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.
Want het is WEL een agent (zie de website van ICE en de diverse berichtgevingen die het ICE agents noemen). Ze hebben WEL de bevoegdheid om iemand staande te houden (zie de website van ICE). Ze reed WEL in eerste instantie op die agent af.
Enz.
En de hoeveelheid users hier die hier vatbaar voor is, is schrikbarend hoog.
En dan zwijg ik maar over de wappies die gaan lopen roepen dat er meer moordenaars bij de politie werken in de VS dan er vrij rondlopen.
Krankzinnig.
Volgens mij niemand.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:37 schreef probeer het volgende:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.
De schaamte volledig voorbij.
En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Tim Walz, "We are preparing the National Guard,"
Oproepen tot een burgeroorlog, typisch.
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af aan alle ICE fanboys hier of ze ook zo blij zouden zijn als iemand met weinig training (kan zo je neef zijn die maar geen baan kan vasthouden normaal) bij een misverstand zo een familielid van je zou neerknallen.
Die zullen wel met extreem veel gemak winnen, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.
Is er iets blijven hangen in die 6 weken training...quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?
Of in elk geval slim genoeg om te snappen dat je wat kogels vangt als je probeert door een agent heen te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef Montagui het volgende:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.
quote:En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze reed op hem in' narratief geloven.
Tampon Tim wil de aandacht weg van de fraude die onder zijn neus plaats heeft gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Bijzondere conclusie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Vreemde gequote zo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier een vb van disinformatie
[ x ]
En dat word nog massaal gedeeld ook
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
Heb je ook de video waar hij recht in zijn gezicht wordt geschoten van 50cm afstand?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier een vb van disinformatie
[ x ]
En dat word nog massaal gedeeld ook
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
Hoor je ook niks meer over. Fucking triest.quote:
True to that,quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.
FAVO level 10 dit.
Ik zie ook alleen maar idioten in dit geval. Een standaard protesteerder die te veel aan fuck around doet om de autoriteiten te frustreren.
Trigger happy autoriteiten
Dwaze 'anti alles protestanten' die als een malle beginnen te schreeuwen en te posten om de autoriteiten alle schuld in de schoenen te schuiven terwijl er toch duidelijk 2 kanten zijn hier.
FAFO, trigger happy idioten, schreeuwende linksdwaze anti alles protestanten, liegende verzwijgende internethelden.
Mooi man deze wereld.
Not.
Waar komen die 47 dagen eigenlijk vandaan? Dat artikel doet nmm aan cherrypicking met "academics"...quote:
quote:Training Duration:
ICE agents must complete a 27-week training program at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), including the 12-week Criminal Investigator Training Program (CITP) and the 15-week Homeland Security Investigations Special Agent Training (HSISAT).
quote:ICE agent training time varies but involves foundational training at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), typically around 12 weeks for the Criminal Investigator Training Program (CITP) plus agency-specific training, with some reports indicating recent reductions in overall training duration (from ~27 weeks to potentially shorter periods like 8-10 weeks or 48 days) by cutting Spanish and streamlining other classes to speed up hiring. The total process, including background checks, can vary significantly
Graduation Requirementsquote:Unless otherwise waived through passing the Spanish Language Proficiency Test, you will be required to successfully complete both the 5-week DRO Spanish Language Training Program (SLTP) and the DRO Basic Immigration Law Enforcement Training Program (ICE-D) in order to continue in your career as an Officer of the ICE Office of Detention and Removal Operations.
In the SLTP, you are required to maintain at least a 70% cumulative average score during your training. You will be terminated from training when it is no longer possible for you to achieve the required cumulative average score.
ICE-D is a 13-week Federal Law Enforcement Training Center (FLETC) integrated basic training program that consists of both FLETC training and Immigration and Customs Enforcement (ICE) training
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:
[..]
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.
Kijk, deze dood is tragisch. Absoluut eens.
Maar het is krankzinnig hoe deze vrouw reageert en de schutter wordt in een potentieel gevaarlijke situatie gezet met een dodelijk wapen en te weinig training.
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nationale Garde van Minnesota gaat verkeersboetes en koekjes uitdelen denk je?
Dit is niet zo heel erg sterk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.
Wat the fuck is een 'legal observer'?quote:
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.
En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
Google het eens voor de grap: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…
Nouja, niet geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.
En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld
En dan janken als er fel wordt opgetreden tegen deze idioten![]()
[ x ]
Hebben ze eindelijk hun zin zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Burgeroorlog, waarom ook niet![]()
[ x ]
Liikt mij een false flag, zodat ze de national guard kunnen federaliseren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld
En dan janken als er fel wordt opgetreden tegen deze idioten![]()
[ x ]
Iemand die er op toeziet dat eea volgens de regels verloopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weer een mooi gevalletje FaFo in voltrekking.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.
https://www-ice-gov.trans(...)_hl=nl&_x_tr_pto=sgequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…
https://www.ice.gov/overview
En hou je beschuldigingen over links extremisme maar voor je, wie is hier nou gehersenspoeld. Het is treurig dat jij al weet dat die vrouw fout zat en het eigen schuld is allemaal, in plaats van dat je niet geschokt bent dat iemand die 47 dagen is getraind zo kan handelen en een leven nemen, wie is het nou gehersenspoeld? Dit verwacht je in een Afrikaans land, niet in een westers land.
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.
Ja en zo vind ik wel iets van triggerhappy proleten die razzia's uitvoeren in opdracht van een fascistoïde oranje pannenkoek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel iets van mensen die moeite hebben met het gezag.
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Enerzijds is het inderdaad hartstikke logisch dat iemand met maar 47 dagen training niet de nodige kennis en ervaring zal hebben om in zo'n situatie op de meest ideale manier te handelen (de situatie controleren zonder verdere escalatie of slachtoffers).
Maar anderzijds is het krankzinnig dat zij ook niet ideaal reageert, dwz de boel niet verergerend / gevaarlijker makend? De werkende moeder met precies 0 dagen training? En dát is krankzinnig?
Vast vergelijkbaar met zo'n soort zelfbenoemd In het gelid voor Vrijheid clubje... Die naar eigen zeggen eea "vreeedzaam" in goede banen probeert te leiden maar ondertussen de boel opstookt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hij lijkt vooral enorm te schrikken van die kolos.quote:
Je ziet hem geraakt worden en aan de kant springen/geduwd worden, daarbij kogelgaten in raam en buitenspiegel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.
Het kan beiden waar zijn…
Hij springt weg naar de goede kant. Maar ze draait van hem weg en hij besluit alsnog 3 keer te schieten op het moment dat het gevaar voor hem geweken was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Het beperkt zich niet tot de VS. Ook in Europa staan we steeds verder van elkaar af.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.
Ik vind daarover liegen met het doel dat er onrust ontstaat, wat weer tot rellen kan leiden extremistisch. Als jij dat liever radicaal wil noemen, dan mag dat van mij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.
Bovendien .. vind jij een 'wat mag ICE wel/niet doen?' en 'u heeft rechten' verhaaltje echt zo radicaal ja?
Dat verwacht ik ook van XR protestanten op de weg... Oh, wacht...quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef -river- het volgende:
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.
Uhuh, Nederlandse DTenV medewerkers 'poppen' echt aan de lopende band kogels in (de auto's van) voortvluchtigen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?
Voor mij heeft 9/11 een begin ingezet van wat we nu overal zien: een verharding en wantrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |