ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon mensen aanhouden maar als je in de VS dusdaning simpel bent dat je je SUV gaat inzetten als wapen omdat "ik van de juiste partij ben" moet je niet vreemd opkijken dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Wat is dit voor een vreemd soort racisme?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
Happy cake dayquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Thank you for the gunshot wound kind stranger
Het aantal moorden in de VS ligt ongeveer een factor 20 hoger dan het aantal doden door agenten (waarvan een groot deel zelfverdediging, dus geen moord).quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut wel.
[..]
Het is geen onzin, maar je mag uiteraard iets anders vinden
Kunnen we het er gewoon over eens zijn dat hier de kern van het probleem zit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share
Wel waar, ze handelen ook met terrorisme wat ze denken in dit gevalquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
ICE mag helemaal niet zomaar mensen aanhouden, alleen als er vermoeden is dat het illegale immigranten betreft. Zo zag ze er niet uit.
Waarom herhaal je dit, maar heb je geen (betrouwbare) bron als ik daar meermaals om vraag?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:09 schreef skysherrif het volgende:
, random mensen aanhoudend waar ze geen bevoegdheid voor hebben
Kristi Noem is toch diegene met het smeltende gezicht die puppies afknalt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:
https://x.com/BarronTNews_/status/2009048447811309762
Zie filmpje.
It’s now CONFIRMED that anti ICE terrorist Renee Good was STALKING AND HARASSING ICE agents ALL DAY before trying to RUN ONE OF THEM OVER with her vehicle.
Kristi Noem made it crystal clear.
Agents repeatedly ordered her to stop and exit the car. She refused. Then she WEAPONIZED her vehicle and attempted to run an officer over. That is an attempt to kill or cause serious bodily harm. That is domestic terrorism.
The agent has been released and is recovering. Thank God.
This is what anti ICE rhetoric leads to. Violence. Terrorism. Zero accountability from the left.
Alsof je zoiets kan zien. Bovendien pleit je nu voor etnisch profileren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou de informatie in dit geval niet van Reddit halen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Op Reddit wordt dit gezegd, naar het Nederlands vertaald.
Ze was een juridisch waarnemer van het protest. Ze zat in de auto met haar vrouw en hond. Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm, de inwoners van Minneapolis lastigvallend. Wat betreft ICE en verkeerscontroles, dit is wat ik vond toen ik hun wettelijke beperkingen opzocht:
Belangrijkste beperkingen en bevoegdheden met betrekking tot verkeerscontroles door ICE:
• Grondslag voor immigratie: ICE-agenten moeten een redelijke verdenking hebben, gebaseerd op specifieke, aantoonbare feiten, dat een persoon in het voertuig een ongedocumenteerde immigrant is of betrokken is bij een immigratiegerelateerd misdrijf (zoals mensensmokkel) om een stop te mogen uitvoeren.
• Geen algemene verkeershandhaving: In tegenstelling tot de lokale politie zijn ICE-agenten federale wetshandhavers wiens primaire taak immigratiehandhaving is. Ze zijn niet bevoegd om staats- of lokale verkeerswetten te handhaven (bijv. te hard rijden, door rood licht rijden, verlopen kentekenplaten).
• Arrestatiebevelen: ICE mag een voertuig staande houden als ze een specifiek arrestatiebevel hebben voor iemand waarvan bekend is dat die zich in het voertuig bevindt.
• Documentatie: Een schikking uit 2022 vereist dat ICE-agenten de specifieke feiten documenteren die de basis vormden voor hun redelijke vermoeden van een illegale verblijfsstatus voordat ze een voertuig staande houden.
• "Stops onder voorwendsel" verboden: Het ICE-beleid verbiedt agenten om te beweren dat een stop is vanwege een verkeersovertreding, terwijl de werkelijke motivatie is om de immigratiestatus te onderzoeken.
Als u wordt staande gehouden door iemand waarvan u denkt dat het een immigratieambtenaar is, hebt u bepaalde rechten. U kunt meer gedetailleerde informatie en bronnen over "uw rechten kennen" vinden bij organisaties zoals hetImmigrant Defense Projectof hetNational Immigrant Justice Center.
Niet dat het ertoe doet, want ons autoritaire regime zal het blijven afschilderen als binnenlands terrorisme, alsof we blind en onwetend zijn. Bovendien laat een vertraagde weergave van een deel van de beelden zien dat de schutter in haar vluchtroute stapt.
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Na zo'n regel hoef je niet verder te lezenquote:Ik weet zeker dat ICE er was in hun gebruikelijke Gestapo-vorm,
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon luisteren als het gezag je dat beveelt lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Welke "executie" precies?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef kl1172 het volgende:
De 'dikke BMW' dame situatie was gevaarlijker dan dit. Zouden jullie het ook voor haar opgenomen hebben als zij een pistool executie stijl zou ledigen op de chauffeur in kwestie?
Is in de VS natuurlijk ook wel meer normaal in Europa, maar ik blijf het wel bijzonder vinden dat dit niet agenten zijn met een aantal jaar training, maar 47 dagen training. Hoe goed kan zo iemand situaties beoordelen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
Het begon anders met het proberen van het afpakken van het leven van die ICE agent... Of boeit dat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet direct iemand neerschieten en proportioneel handelen lijkt mij als agent ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt iemands leven af. Daar mag je niet lichtzinnig mee om gaan.
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan je wel afvragen hoeveel gezag iemand met 47 dagen training kan en mag hebben.
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terechte vraag. Al zou ik best daar staandehouding onder willen laten vallen. Jij niet?
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaaktquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:33 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat de geschiedenisboeken in manmanman
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vreemde obsessie met extreem linkse talking points heb je.
Als ie ook maar een kwart van zijn geveinsde kwaliteiten zou hebben dan was dat het probleem niet. Het eerste kernmerk van zwak leiderschap, wijzen naar je voorganger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:35 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In dit geval het probleem oplossen wat Biden heeft veroorzaakt
Hier een vb van disinformatiequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend hoe gehersenspoeld men in korte tijd raakt en desinformatie zo wordt verspreid.
Want het is WEL een agent (zie de website van ICE en de diverse berichtgevingen die het ICE agents noemen). Ze hebben WEL de bevoegdheid om iemand staande te houden (zie de website van ICE). Ze reed WEL in eerste instantie op die agent af.
Enz.
En de hoeveelheid users hier die hier vatbaar voor is, is schrikbarend hoog.
En dan zwijg ik maar over de wappies die gaan lopen roepen dat er meer moordenaars bij de politie werken in de VS dan er vrij rondlopen.
Krankzinnig.
Volgens mij niemand.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:37 schreef probeer het volgende:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.
De schaamte volledig voorbij.
En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Tim Walz, "We are preparing the National Guard,"
Oproepen tot een burgeroorlog, typisch.
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen met 47 dagen training geen agentje zouden mogen spelen.
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af aan alle ICE fanboys hier of ze ook zo blij zouden zijn als iemand met weinig training (kan zo je neef zijn die maar geen baan kan vasthouden normaal) bij een misverstand zo een familielid van je zou neerknallen.
Die zullen wel met extreem veel gemak winnen, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Republikeinen de burgeroorlog zouden beginnen.
Is er iets blijven hangen in die 6 weken training...quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt je ook op getraind inderdaad. Wie zegt dat het waar is dat het een dokter is en niet een standaard antiprotestant met een wapen?
Of in elk geval slim genoeg om te snappen dat je wat kogels vangt als je probeert door een agent heen te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die zouden verstandig genoeg zijn om niet door ICE agenten staande gehouden te worden.
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef Montagui het volgende:
En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze wilde hem doodrijden' narratief geloven.
quote:En natuurlijk willen bepaalde types uit bepaalde contreien weer maar wat graag dat hele 'ze reed op hem in' narratief geloven.
Tampon Tim wil de aandacht weg van de fraude die onder zijn neus plaats heeft gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Bijzondere conclusie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Vreemde gequote zo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier een vb van disinformatie
[ x ]
En dat word nog massaal gedeeld ook
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
Heb je ook de video waar hij recht in zijn gezicht wordt geschoten van 50cm afstand?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier een vb van disinformatie
[ x ]
En dat word nog massaal gedeeld ook
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Luisteren naar de politie is blijkbaar geen optie voor deze figuren
Hoor je ook niks meer over. Fucking triest.quote:
True to that,quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze de hele dag die ICE gasten al aan het frustreren was, dan had ze daar ook geen enkele motivatie toe.
FAVO level 10 dit.
Ik zie ook alleen maar idioten in dit geval. Een standaard protesteerder die te veel aan fuck around doet om de autoriteiten te frustreren.
Trigger happy autoriteiten
Dwaze 'anti alles protestanten' die als een malle beginnen te schreeuwen en te posten om de autoriteiten alle schuld in de schoenen te schuiven terwijl er toch duidelijk 2 kanten zijn hier.
FAFO, trigger happy idioten, schreeuwende linksdwaze anti alles protestanten, liegende verzwijgende internethelden.
Mooi man deze wereld.
Not.
Waar komen die 47 dagen eigenlijk vandaan? Dat artikel doet nmm aan cherrypicking met "academics"...quote:
quote:Training Duration:
ICE agents must complete a 27-week training program at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), including the 12-week Criminal Investigator Training Program (CITP) and the 15-week Homeland Security Investigations Special Agent Training (HSISAT).
quote:ICE agent training time varies but involves foundational training at the Federal Law Enforcement Training Center (FLETC), typically around 12 weeks for the Criminal Investigator Training Program (CITP) plus agency-specific training, with some reports indicating recent reductions in overall training duration (from ~27 weeks to potentially shorter periods like 8-10 weeks or 48 days) by cutting Spanish and streamlining other classes to speed up hiring. The total process, including background checks, can vary significantly
Graduation Requirementsquote:Unless otherwise waived through passing the Spanish Language Proficiency Test, you will be required to successfully complete both the 5-week DRO Spanish Language Training Program (SLTP) and the DRO Basic Immigration Law Enforcement Training Program (ICE-D) in order to continue in your career as an Officer of the ICE Office of Detention and Removal Operations.
In the SLTP, you are required to maintain at least a 70% cumulative average score during your training. You will be terminated from training when it is no longer possible for you to achieve the required cumulative average score.
ICE-D is a 13-week Federal Law Enforcement Training Center (FLETC) integrated basic training program that consists of both FLETC training and Immigration and Customs Enforcement (ICE) training
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, mierenneuker. Speciaal voor jou verbeterd dan:
[..]
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar zijn wij het helemaal over eens. Heb ik ook vanaf het begin gezegd.
Kijk, deze dood is tragisch. Absoluut eens.
Maar het is krankzinnig hoe deze vrouw reageert en de schutter wordt in een potentieel gevaarlijke situatie gezet met een dodelijk wapen en te weinig training.
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nationale Garde van Minnesota gaat verkeersboetes en koekjes uitdelen denk je?
Dit is niet zo heel erg sterk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beter gaan ze jou helpen met basale begripsvorming.
Wat the fuck is een 'legal observer'?quote:
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.
En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
Google het eens voor de grap: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…
Nouja, niet geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze reed op hem in. Ze vertrok namelijk met haar wielen in zijn richting gedraaid.
En het feit dat ze hem niet heeft geraakt (ook al omdat hij aan de kant springt) is niet relevant (zie inrijden op agent arrest).
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat Social Media voor elkaar krijgt is ongelofelijk. Puur voor miljardenwinsten de sociale cohesie naar de kloten helpen.
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld
En dan janken als er fel wordt opgetreden tegen deze idioten![]()
[ x ]
Hebben ze eindelijk hun zin zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Burgeroorlog, waarom ook niet![]()
[ x ]
Liikt mij een false flag, zodat ze de national guard kunnen federaliseren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Oproep tot geweld
En dan janken als er fel wordt opgetreden tegen deze idioten![]()
[ x ]
Iemand die er op toeziet dat eea volgens de regels verloopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weer een mooi gevalletje FaFo in voltrekking.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor Amerikanen geen heel erg gekke gedachte natuurlijk. Je hoort altijd immers dat mensen wapens moeten hebben om zich te kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid.
https://www-ice-gov.trans(...)_hl=nl&_x_tr_pto=sgequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, waar staat dat ICE iedereen mag aanhouden?
Ik ben zelf gaan zoeken, en de website ligt er uit, juist waar informatie staat wat ze nou mogen doen…
https://www.ice.gov/overview
En hou je beschuldigingen over links extremisme maar voor je, wie is hier nou gehersenspoeld. Het is treurig dat jij al weet dat die vrouw fout zat en het eigen schuld is allemaal, in plaats van dat je niet geschokt bent dat iemand die 47 dagen is getraind zo kan handelen en een leven nemen, wie is het nou gehersenspoeld? Dit verwacht je in een Afrikaans land, niet in een westers land.
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.
Ja en zo vind ik wel iets van triggerhappy proleten die razzia's uitvoeren in opdracht van een fascistoïde oranje pannenkoek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel iets van mensen die moeite hebben met het gezag.
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Enerzijds is het inderdaad hartstikke logisch dat iemand met maar 47 dagen training niet de nodige kennis en ervaring zal hebben om in zo'n situatie op de meest ideale manier te handelen (de situatie controleren zonder verdere escalatie of slachtoffers).
Maar anderzijds is het krankzinnig dat zij ook niet ideaal reageert, dwz de boel niet verergerend / gevaarlijker makend? De werkende moeder met precies 0 dagen training? En dát is krankzinnig?
Vast vergelijkbaar met zo'n soort zelfbenoemd In het gelid voor Vrijheid clubje... Die naar eigen zeggen eea "vreeedzaam" in goede banen probeert te leiden maar ondertussen de boel opstookt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hij lijkt vooral enorm te schrikken van die kolos.quote:
Je ziet hem geraakt worden en aan de kant springen/geduwd worden, daarbij kogelgaten in raam en buitenspiegel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.
Het kan beiden waar zijn…
Hij springt weg naar de goede kant. Maar ze draait van hem weg en hij besluit alsnog 3 keer te schieten op het moment dat het gevaar voor hem geweken was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Het beperkt zich niet tot de VS. Ook in Europa staan we steeds verder van elkaar af.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.
Ik vind daarover liegen met het doel dat er onrust ontstaat, wat weer tot rellen kan leiden extremistisch. Als jij dat liever radicaal wil noemen, dan mag dat van mij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.
Bovendien .. vind jij een 'wat mag ICE wel/niet doen?' en 'u heeft rechten' verhaaltje echt zo radicaal ja?
Dat verwacht ik ook van XR protestanten op de weg... Oh, wacht...quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef -river- het volgende:
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.
Uhuh, Nederlandse DTenV medewerkers 'poppen' echt aan de lopende band kogels in (de auto's van) voortvluchtigen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?
Voor mij heeft 9/11 een begin ingezet van wat we nu overal zien: een verharding en wantrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |