Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
quote:
Dat omkeren bij Arnhem met deze sneeuw is inderdaad maar niks.quote:
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja ik ziet het ook niet echt eigenlijk. Zij stuurt naar rechts en de “agent” zet een stap naar links (voor hem rechts). Gevaar geweken lijkt me.
Die vraag kun je toch ook aan jou stellen, jij weet tenslotte dat ze blijkbaar instructies negeerde en haar auto als wapen gebruikte als ik jouw post zo lees.quote:
Er ligt ook niemand op de grond ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.
Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
Zeker moet er hier ook harder opgetreden worden tegen de rotte appels.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:16 schreef incel het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.
Alsof ze hier ook alleen maar de DSI leden met onderscheidingen zouden sturen naar die buslijn van Emmen naar Ter Apel.Daar heb je BOA's voor. En die falen ook hard.
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Er ligt ook niemand op de grond ofzo.
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar als je hier een poging tot doodslag in ziet en het oké vindt om voor dit lichte vergrijp iemand door haar kop te schieten ben je wat mij betreft ook aardig het padje kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
Het is echt eng he? Zelfs hier op FOK!.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.
Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.
Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.
Dit mogen ze gewoonweg niet.
Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon moord. Op geen moment was de ICE agent in levensgevaar.
Het enige dat deze actie zou rechtvaardigen is als uit de bodycam beelden zou blijken dat de bestuurdster een wapen in de hand had.
Deze actie zegt wel veel over de mentaliteit die er bij deze organisatie heerst.
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Onderbouw het eens. Het staat nl. vrij haaks op wat ze over zichzelf zeggen:
In het hele land en over de hele wereld starten en vervolgen speciale agenten van ICE onderzoeken naar transnationale criminaliteit en schendingen van de douane- en immigratiewetten van de Verenigde Staten.
De onderzoeken van ICE zijn divers en breed opgezet. We voeren federale strafrechtelijke onderzoeken uit naar de illegale verplaatsing van personen, goederen, geld, smokkelwaar, wapens en gevoelige technologie van, naar en door de Verenigde Staten.
Wij pakken criminaliteit bij de bron aan, zorgen voor de veiligheid van het publiek en stellen criminelen verantwoordelijk.
Onze zaken beginnen vaak met een onderzoek naar individuen die de Amerikaanse wet overtreden. Maar daar stopt het niet – ICE bouwt complexe dossiers op tegen de meest geavanceerde criminele netwerken die wereldwijd actief zijn en de grootste bedreiging vormen voor onze veiligheid.
We spelen ook een cruciale rol bij het onderzoeken van uitbuitingsmisdrijven. Dit omvat de bestrijding van kinderuitbuiting, mensenhandel, financiële fraude en oplichting, en andere misdrijven tegen kwetsbare bevolkingsgroepen.
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
ICE agenten zijn wel het equivalent van BOA's qua opleidingsniveau. Maar goed, als je miljoenen van dit soort illegalen hebt die mogelijk gevaarlijk zijn en vuurwapens hebben, dan moet je de lat laat leggen anders heb je gewoon simpelweg de mankracht niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En in de praktijk blijken het gewoon slecht opgeleide wapengekkies te zijn.
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze reed op niemand in, ze was gewoon rustig aan het wegrijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mensen die geweld tegen de politie goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
Een hoop mensen die excessief politiegeweld goedkeuren, het gaat goed in Nederland.
Jouw punt is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Je bent overspannen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef incel het volgende:
[..]
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!
ICE is slecht want Trump!!! Hoef niet te luisteren!!! Mee bemoeien en op in rijden met m'n 2000kg auto!!!!!
ik mis de optie: ik heb niet genoeg context om deze stelling te beantwoordenquote:
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Ik voel me prima maar ja ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid misschien dat ik daarom zo overkom.quote:
als ze echt hun werk deden hadden ze niemand dood geschoten, deze cowboys moeten achter de traliesquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.
Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.
Als je wil wegrijden draai je gelijk naar rechts.
Verkeerd gequote maar zie veel berichten dat mensen niet de functie van ICE snappen en denken dat het border control is.quote:
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien met een kogelgat door de voorruit.
[ afbeelding ]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?
En dit:quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef incel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.
er is meerdere keren geschotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.quote:
Die naar links moet springen. Het is niet zo relevant of je de agent raakt. Het gaat erom of je de kans voor lief neemt dat je hem raakt. Het scheelt dusdanig weinig dat het antwoord op die vraag meest waarschijnlijk ‘ja’ is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |