Oppakken en afvoeren dit soort lui. Opruiėrs.quote:
Op Reddit zijn ze elkaar ook helemaal gek aan het makenquote:Op donderdag 8 januari 2026 02:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oppakken en afvoeren dit soort lui. Opruiėrs.
Waanzin dit. Echt pure waanzin.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2026 02:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op Reddit zijn ze elkaar ook helemaal gek aan het maken
Kan toch niet anders dat er buitenlandse partijen tussen zitten die lekker aan het stoken zijn?quote:
0.5 seconden voordat ze een kogel kopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 03:08 schreef havanagila het volgende:
Waar precies probeert ze iemand omver te rijden?
Kopt nog wel. Stoere boiquote:Op donderdag 8 januari 2026 03:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
0.5 seconden voordat ze een kogel kopt.
Nee, dat is degene die schoot. Ik had haar laten gaan, maar ja ik heb dan ook geen vuurwapen. Een gewapende Amerikaanse wetsdienaar lost het doorgaans anders op.quote:
Ja ik ziet het ook niet echt eigenlijk. Zij stuurt naar rechts en de “agent” zet een stap naar links (voor hem rechts). Gevaar geweken lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2026 03:08 schreef havanagila het volgende:
Waar precies probeert ze iemand omver te rijden?
Maar Trump heeft wel netjes het onderzoek afgewacht natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef VEM2012 het volgende:
Tampon Tim en die burgemeester moeten gewoon het onderzoek afwachten. Wat Tampon Tim doet is gewoon dom, straks heb je weer rellen.
Maar goed, hij is sowieso enorm door de mand gevallen met de grootschalige fraude on his watch en vervolgens Trump de schuld geven. Gaat gelukkig weg.
Dan het schieten. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat in Amerika law enforcement zwaar bewapend is en slecht getraind. Maar je bent ook wel een zot als je op de vlucht slaat en helemaal op zo’n manier dat je het risico loopt om een van hen te raken.
Kortom: triest weer. Maar geen open en shut case. Sterker nog, ik vermoed dat deze agent binnen de daar geldende richtlijnen heeft gehandeld.
Heel opvallend, ja. Verder is het natuurlijk volstrekt normaal dat de staat zwaar bewapende, ongeļdentificeerde types met bivakmutsen op je afstuurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:58 schreef Koortsdroom het volgende:
Treurig.
Wel opvallend als je dit soort (en dan vooral bodycam) video's van dit soort voorvallen ziet, dat mensen blijkbaar zo'n moeite hebben met het begrip 'meewerken'.
Ja. Want je zou maar moeten toegeven dat ICE fout zit... Dan kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:37 schreef skysherrif het volgende:
En ondertussen wordt ze door Kristi Noem, baas van ICE en vele andere republikeinen aangemerkt als binnenlandse terrorist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |