abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219775659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Dit blijft voor mij ook belangrijk overigens.

Dit zijn helemaal geen agenten, dit is ICE. DIe mogen aan de grens mensen aanhouden, mensen van wie ze redelijk verwachten dat ze illegaal zijn en mensen voor wie ze een bevel hebben.

Ze hebben echt helemaal nul bevoegdheid de deur van een auto open te trekken van iemand die zelf om een auto wil rijden, maar eerst alle ruimte aan hen biedt in de andere laan aan hen om ze voorbij te gaan.

Dit mogen ze gewoonweg niet.

Had ze achteraf in de wetenschap dat ze paar seconden later door haar kop zou worden geschoten misschien beter kunnen meewerken, misschien wel ja.
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)

Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.

Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
pi_219775678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:41 schreef incel het volgende:

[..]
Wat een gekke opmerking. Nederland en Europe zouden ook baat hebben bij een ICE. Kijk maar hoeveel illegalen wij hier hebben. "Asielzoekers" uit veilige landen die hier de beest komen uithangen en niet eens netjes genoeg zijn om voor hun buskaartje te betalen.

Ja Nederland en Europa hebben inderdaad ook een krachtige leider nodig zoals Trump die dit soort mensen eens laten zien we er de baas is zodat het hier weer leuk en netjes wordt zoals we dat nog van vroeger kende.
Whut :´)

In Europa zitten die illegalen gewoon in aparte kampen.
Niet in huizen of in wat dan ook. Het enige wat ze gratis krijgen in bv NL is een hokje in een AZC (UZC actually).

Niemand heeft een dictatoriale leider zoals Trump nodig.
Die gast zet zijn troepen overal en nergens in alleen maar om democraten te pesten. En mensen neer te slaan en te doden als het maar even kan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:34:01 ]
pi_219775687
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:30 schreef GezondRechts het volgende:
Tijd voor een ICE in Nederland.
Nee, dat soort gekken wil niemand.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:29 schreef incel het volgende:

[..]
Les 2: Niet met een auto die 2000kg weegt op hun inrijden. Niet elk land is zo lax als Nederland dat wanneer je een baksteen of cobra naar een agent gooit dat ze afdruipen in plaats van optreden.
Leuk verhaal.
Alleen reed ze niet op een agent in.
En gebruikt die agent veel te snel een wapen wat nergens op sloeg.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 08:51:41 #29
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775705
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219775707
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:54:25 #31
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
100%

Of wat dacht je van Ter Apel? Die illegale asielzoekers die dreigen met geweld omdat ze geen treinkaartje willen kopen. Moet je eens in Amerika proberen. _O-

Het is echt compleet idioot hoe sommige mensen hier afkeurend op ICE zijn. Ongeacht of deze situatie een terecht of een onterecht schot was. ICE an sich is gewoon heel erg nodig hier in Nederland of Europa.

Ik zou niks liever willen dan die arme buschauffeurs helpen die door dit soort criminele, illegale, asielzoekers met geweld worden bedreigd omdat ze geen kaartje willen kopen. Maar als ik dit doe dan ben ik de crimineel. Daarom hebben wij dus ook een krachtige leider zoals Trump nodig die hier ook een ICE in het leven roept.
pi_219775717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait. :')
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219775726
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:57:26 #34
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
Zouden ze hier in Nederland dus moeten doen met het gooien van vuurwerk of stenen bij voetbalwedstrijden of oud en nieuw etc.

Een steen of cobra naar een agent gooien? Doodschieten tot je op de grond ligt en niet meer beweegt AUB.

Dan is het binnen no-time opgelost al die tokkie ellende hier.

Maar nee op z'n Nederlands of Europees is dat natuurlijk geen optie. Hier gaan we in gesprek en worden de brave burgers gestraft hiervoor.
pi_219775744
Is er al wat meer bekend over wat haar motivatie was om daar het gezag uit te dagen?
pi_219775746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)

Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.

Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
life is like a box of chocolates
pi_219775763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
die zal wel 'kapot' zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219775782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Ice is geen border control
Dat zeg ik ook nergens?
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:03:10 #39
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
Gewoon een DHS knokploeg dus.
pi_219775813
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:06:24 #41
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het. :')
pi_219775859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:40 schreef incel het volgende:

[..]
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....

Je had niet gezien hoe compleet links Amerika aan het afglijden was voor Trump gekozen werd?
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
pi_219775869
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het. :')
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?

Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
pi_219775876
quote:

[..]
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:11:19 #45
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?

Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens". :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:11:33 #46
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219775885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:12:06 #47
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775891
quote:

[..]
Die zijn nergens meer voor nodig. De maffiabazen die aan het roer staan hebben immers al geoordeeld en terugkrabbelen zullen ze toch niet.
pi_219775892
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Was je erbij ja?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 08-01-2026 09:35:24 ]
pi_219775912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:

[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:14:39 #50
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219775919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:

[..]
Gek dat je zulke mensen gek noemt, ik zou ze slim noemen. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die helemaal overloopt van de geweldsfantasieën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')