100%quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar Nederland zou een stuk veiliger en prettiger zijn met een soortgelijke organisatie als ICE, iedere politieagent en ambulancemedewerker zal het met me eens zijn.
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zie niet een auto die aan het inrijden is op agenten, maar aan het wegrijden van ze. Zo te zien waren de agenten niet accuut in gevaar op dat moment. Maar je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan.
Maar goed. Trump is een debiel, dus wat die wortelkop zegt kun je sowieso niet serieus nemen. Het gaat echt heel goed in de USA sinds die gek het scepter zwaait.
Zouden ze hier in Nederland dus moeten doen met het gooien van vuurwerk of stenen bij voetbalwedstrijden of oud en nieuw etc.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Tja, als je ICE negeert en gas geeft richting een agent dan gebruik je in de USA officieel je auto als wapen. Dat had ze kunnen weten. En ze had ook gewoon de instructies kunnen opvolgen, dan had ze nu nog geleefd.
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is wel een law enforcement agency, en het zijn geen agenten als in politie agenten.
Maar ik bedoel agent meer in de zin dat elke medewerker van een law enforcement agency eigenlijk gewoon agent heet. (FBI, CIA bv ook)
Het is maar de naamgeving die je geeft, agent.
Ongeacht de bevoegdheid die ze wel of niet hebben, als een officiele handhavings instantie naar je toe komt en ook flink bewapend dan moet je gewoon luisteren.
Negeren van ambtenaar is niet bepaald slim en zeker niet in het trigger happy USA.
die zal wel 'kapot' zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hebben die mensen van ICE ook een bodycam?
Gewoon een DHS knokploeg dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ice is geen border control: The United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) is a federal law enforcement agency under the supervision of the United States Department of Homeland Security. Its stated mission is to conduct criminal investigations, enforce immigration laws, preserve national security, and protect public safety.
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Die fascistoïde ice-thugs zijn toch duidelijk een heel stuk minder goed opgeleid dan onze eigen popo, laat staan de DSIGODEN.
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik acht de ICE 'elite' te dom om op een dergelijke wijze te kunnen handelen. Ze zijn niet eens in staat om fatsoenlijk na te denken. Vergelijk het een beetje met een inteelt-redneck. Triest, maar het leeft wel.
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:40 schreef incel het volgende:
[..]
Beter dan Biden waar dus mensen zoals George Floyd de helden waren. "Defund the police" ja dat is een slim idee ja....
Je had niet gezien hoe compleet links Amerika aan het afglijden was voor Trump gekozen werd?
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.
Lijkt me wel toch? Dan moet een en ander wel duidelijker worden misschien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens zien waar je die twee instructies vandaan haalt?
Ze houden haar keurig staande, vervolgens doet ze snel haar deur op slot en probeert met haar auto weg te vluchten dwars door een levend mens heen.
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:09 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ga me niet al te druk maken over dingen die ik niet in de hand heb. En al helemaal niet als het aan de andere kant ligt van de oceaan.
Bovendien kozen de Amerikanen eerder zelf voor Biden, en al was dat niet veel soeps, van de keuze die ze met Trump hebben gemaakt kunnen ze nog wel eens spijt krijgen. Als ze dat al niet hebben.
Die zijn nergens meer voor nodig. De maffiabazen die aan het roer staan hebben immers al geoordeeld en terugkrabbelen zullen ze toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was je erbij ja?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon conflicterende instructies naar die vrouw schreeuwen en haar vervolgens doodschieten omdat ze niet luisterde. In de VS kan het.
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:
[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Gek dat je zulke mensen gek noemt, ik zou ze slim noemen. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die helemaal overloopt van de geweldsfantasieën.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:
[..]
Toch hebben Amerika en Europa een hoop gelijkenissen. Het is hier namelijk ook nog steeds redelijk zoals het toen met Biden in Amerika was. Je merkt wel dat woke langzaam minder aan het worden is, maar je hebt in Nederland nog steeds genoeg gekken die anti-ICE zijn.
Tsja, je kan moeilijk alleen maar de top of de top gebruiken voor dit soort taken. Zeker wanneer het om miljoenen illegalen gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als ze anti ICE zijn hebben ze daar misschien een reden toe. Wat ik op het filmpje zie geeft me niet echt het gevoel dat het een top club is, dat ICE.
quote:
Dat omkeren bij Arnhem met deze sneeuw is inderdaad maar niks.quote:
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja ik ziet het ook niet echt eigenlijk. Zij stuurt naar rechts en de “agent” zet een stap naar links (voor hem rechts). Gevaar geweken lijkt me.
Die vraag kun je toch ook aan jou stellen, jij weet tenslotte dat ze blijkbaar instructies negeerde en haar auto als wapen gebruikte als ik jouw post zo lees.quote:
Er ligt ook niemand op de grond ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Ze reed helemaal niet in op die agent. Ze reed weg, en dat is geen reden iemand door het hoofd te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inrijden op agent arrest: dit is poging tot doodslag.
Ik snap werkelijk niet dat er zoveel users op Fok zitten inmiddels die zo gehersenspoeld zijn inmiddels die dit zien en denken dat wat deze vrouw deed doodnormaal is. Dat is het niet: poging tot doodslag is een ernstig misdrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |