Jouw punt is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Met een 2000kg wegende auto op agenten in rijden is hetzelfde als een vuurwapen in je hand hebben en op agenten schieten.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Je bent overspannen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef incel het volgende:
[..]
Maar die vrouw die sprak zich uit tegen de ICE!! Die slechte agenten moeten gewoon mensen met rust laten!!! Nee instructies van bevoegde agenten opvolgen geldt niet voor haar want wat zij doet is correct ze kan erna op facebook posten hoe goed ze wel niet is voor de wereld dat ze het opneemt voor al die arme criminele illegalen!
ICE is slecht want Trump!!! Hoef niet te luisteren!!! Mee bemoeien en op in rijden met m'n 2000kg auto!!!!!
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek uiteindelijk uitwijzen.
Ik voel me prima maar ja ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid misschien dat ik daarom zo overkom.quote:
als ze echt hun werk deden hadden ze niemand dood geschoten, deze cowboys moeten achter de traliesquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef nixxx het volgende:
Wat ik op het filmpje zie, is één agent die aan de deur trekt en een andere die denk ik van de rechterkant voor de auto loopt. Dat is degene die schiet wanneer de bestuurder gas geeft. Lijkt mij niet geheel onterecht omdat hij op dat moment voor de auto lijkt te staan.
Iig weer een situatie die helemaal voorkomen had kunnen door de bestuurder. Gewoon motor af en handen op het stuur… en in de eerste plaats je al niet gaan bemoeien met agenten die hun werk doen.
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De band linksvoor wijst een aantal seconden naar voren i.p.v. direct naar rechts... dat is duidelijk te zien.
Als je wil wegrijden draai je gelijk naar rechts.
Verkeerd gequote maar zie veel berichten dat mensen niet de functie van ICE snappen en denken dat het border control is.quote:
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien met een kogelgat door de voorruit.
[ afbeelding ]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja so? als je schuin voor een auto staat kan je door een voorruit heen schieten ja. dat klopt. wat is je punt?
En dit:quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef incel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die agent ook even goed naar de positie van de banden had gekeken toen hij voor dat 2000kg wegende metalen object stond en een brullende motor hoorde.
er is meerdere keren geschotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus de kogel is via het zijraam van binnen uit door de voorruit weer naar buiten gegaan is dat al 100% vastgesteld?
Ja lekker iedere lul bij een Crime scène laten, goed idee.quote:
Die naar links moet springen. Het is niet zo relevant of je de agent raakt. Het gaat erom of je de kans voor lief neemt dat je hem raakt. Het scheelt dusdanig weinig dat het antwoord op die vraag meest waarschijnlijk ‘ja’ is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet voordat ze wegrijdt al haar banden naar rechts draaien, weg van het "levend mens".
Waarom kwam hij eigenlijk met getrokken wapen op haar af?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, maar die agent ziet dat toch niet? Die ziet een auto op zich afkomen. Altijd makkelijk lullen vanuit bystander perspectief, die het 10x in slowmotion bekeken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |