De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof het opstarten van ICE zo goed was voor de sociale cohesie. Genoeg filmpjes van burgers die tegen random donkere of latino mensen roepen en dreigen ICE te bellen.
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zie je niet als je voor de auto staat lieverd.
Ja en zo vind ik wel iets van triggerhappy proleten die razzia's uitvoeren in opdracht van een fascistoïde oranje pannenkoek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wel iets van mensen die moeite hebben met het gezag.
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Enerzijds is het inderdaad hartstikke logisch dat iemand met maar 47 dagen training niet de nodige kennis en ervaring zal hebben om in zo'n situatie op de meest ideale manier te handelen (de situatie controleren zonder verdere escalatie of slachtoffers).
Maar anderzijds is het krankzinnig dat zij ook niet ideaal reageert, dwz de boel niet verergerend / gevaarlijker makend? De werkende moeder met precies 0 dagen training? En dát is krankzinnig?
Vast vergelijkbaar met zo'n soort zelfbenoemd In het gelid voor Vrijheid clubje... Die naar eigen zeggen eea "vreeedzaam" in goede banen probeert te leiden maar ondertussen de boel opstookt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat the fuck is een 'legal observer'?
Een term voor een antiprotestant die niks anders te doen heeft dan frustreren en hinderlijk aanwezig zijn? Ofwel een 'protestant'?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hij lijkt vooral enorm te schrikken van die kolos.quote:
Je ziet hem geraakt worden en aan de kant springen/geduwd worden, daarbij kogelgaten in raam en buitenspiegel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus op het moment van schieten wist hij helemaal niet welke kant die auto op ging? Zijn kant, of van hem weg?
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar komen de extreem linkse talking points vandaan… Grappig dat je nu ook nog bevestigt wat je eerder bestreed.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Op het moment van haar dood staan de wielen van die auto echter zodanig gepositioneerd dat de auto van hem afwijkt, naar rechts toe.
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wereld is bepaald niet mooier geworden na 9/11, maar dat is weer een ander verhaal.
Het kan beiden waar zijn…
Hij springt weg naar de goede kant. Maar ze draait van hem weg en hij besluit alsnog 3 keer te schieten op het moment dat het gevaar voor hem geweken was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Het beperkt zich niet tot de VS. Ook in Europa staan we steeds verder van elkaar af.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump is mede dankzij zijn SM-vriendjes president geworden. Diezelfde social media gaat zijn ondergang worden en ik denk ook de ondergang van USA.
Ik vind daarover liegen met het doel dat er onrust ontstaat, wat weer tot rellen kan leiden extremistisch. Als jij dat liever radicaal wil noemen, dan mag dat van mij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Hooguit radicaal. Maar niet extremistisch. Er wordt immers nergens opgeroepen tot geweld om eea te bewerkstelligen.
Bovendien .. vind jij een 'wat mag ICE wel/niet doen?' en 'u heeft rechten' verhaaltje echt zo radicaal ja?
Dat verwacht ik ook van XR protestanten op de weg... Oh, wacht...quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef -river- het volgende:
Hij had ook aan de kant kunnen gaan zodat ze gewoon weg kon rijden want zoals ik het zie in het te korte filmpje was ze dat ook van plan.
Uhuh, Nederlandse DTenV medewerkers 'poppen' echt aan de lopende band kogels in (de auto's van) voortvluchtigen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook in Nederland heb je een groot probleem als je op de vlucht slaat. Hoe vaak denk je dat dat werkelijk gebeurt?
Voor mij heeft 9/11 een begin ingezet van wat we nu overal zien: een verharding en wantrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tijd tussen het einde van de golfoorlog en 9/11 was denk ik zo'n beetje de meest zorgeloze tijd ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |